home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:04:23 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 753 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Twitter
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: Twitter  (Læst 39692 gange)
Szczesny
Manager

Twitter
« : 14 Apr 2011, 16:35 »

Det virker til at folk herinde er ved at få øjnene op for twitter.

Derfor tænkte jeg, at vi skulle have en tråd, hvor vi kunne snakke om hvem vi følger og måske få inspiration til at finde andre at følge (fint ord for "stalke" i øvrigt)

Personligt bruger jeg siden mest til at følge med i ting omhandlende Arsenal - både spillere og blogs. Derudover følger jeg den evigt tweetende Rio Ferdinand, som har valgt at battle Piers Morgan, som også er meget underholdende at følge.

Derudover er der lidt musikere og komikere. En fuld liste følger!

FmFreaks [Twitter-liste]

Asklepios # nbrandborg
Brøndby_4ever # OliverBdk
C23 # coachchris94
DavidMadsen # mAdzEN94
Dimma # matiaspoulsen
dissing10 # Spurslover10
Duffk90 # S10FLK
Fernando # Ninjadyret
Flink14 # PhilipFlink
Frederikbjerg # frederikbjerg
g00n # g00nerdk
gazlgor # MFHawkins
Hamza_BIF   # HamzaInayat
Jakob E # JakobEbbekaer
John Spurs # Dondinjo
Kongfjong # webmeisterhjort
Lavezzi # MBN71992
Louisfr # LouisCPH
NickiNHansen # NickiNHansen
niklasob12345 # N_Nurnberg
PEAST # The_Peast
petur # peturcarlos
Szczesny # Hansemand2001
Tash # Danish_NFL
Zone 43 # CasperRA17

« Seneste Redigering: 15 Aug 2011, 17:49 af Szczesny » Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Lavezzi
Gæst

Sv: Twitter
« Svar #1: 14 Apr 2011, 16:42 »

Jeg blev followed af Petur, så unfollowed han mig. Tror, jeg har opnået, hvad man kan opnå på Twitter.

Følger for det meste NFL- og NBA-spillere. Også et par NFL-skribenter og folk med insiderviden.

3.v evaB
Gæst

« Svar #2: 14 Apr 2011, 16:44 »

Jeg stalker Ericka fra X-Factor, det bedste ved det er at hun ikke er rigtigt kendt.
Samtidigt, med hun er fra 1995 så betyder det at hun skriver en del vanvittige ting.
Ellers så følger jeg de kendte jeg støder på, og izzevaL.

Szczesny
Manager

« Svar #3: 14 Apr 2011, 16:45 »

Min following-liste er som følger:

arsenal

cesc4official - Cesc Fabregas. Ikke så aktiv, men kommer da med et par input om ugen.

Nanas08 - Samir Nasri. Ligesom Cesc ikke så aktiv.

Persie_official - van Persie. Heller ikke så aktiv, men kommer gerne med et billede. Kan være lidt af en spøgefugl med kameraet overfor medspillerne.

jack_wilshere. Lidt mere aktiv, og også en af de yngre i truppen.

53Szczesny53. Ikke så aktiv efter sin skade, men kommer gerne med sarkastiske kommentarer, når han er uenig i noget.

Henderson_91. Ungdomsspiller hos Arsenal, med en enkelt senior-kamp på CV'et. Lidt mere aktiv end de fleste andre.

YoungGunsBlog. En blogger der skriver om de yngre kræfter, som kommer igennem arsenal-akademiet, og opdaterer på reserveholdskampe etc

jamesshea8. Ungdomsmålmand hos Arsenal. Tweeter ikke så meget, men havde da en kommentar med på vejen til Gomes igår.

aaronjramsey. Arsenals unge midtbanemand er heller ikke voldsomt aktiv.

EmmanuelF4. Emmanuel Frimpong, som var på vej til sit gennembrud i Arsenal inden en skade satte en stopper for det. Tweeter ofte, og er glad for at interagere med fans.. især dem der rimer om ham Smiley

JohanDjourou. Tweeter sjældent, hvilket dog kan have noget at gøre med, at han er skadet.

arseblog. Irer der blogger om Arsenal og kommer med nyheder/quizzer indimellem

bendtnerb52, Vores egen Bendtner er ikke ligefrem ofte ude at tweete, som regel blot efter en kamp.

TheRealWalcott. Har stadig ikke set et tweet fra ham

Sagnaofficial. Er blevet lidt mere aktiv på det seneste. Har holdt et par konkurrencer

Benik_Afobe. Arsenal ungdomsspiler, som imponerer på lån i Huddersfield. Tweeter nogenlunde ofte.

henri_lansbury. Ung Arsenal-spiller på lån i Norwich. Tweeter meget ofte.

Arsenal. Den officielle hjemmeside, som tweeter hver gang en nyhed er lagt op på hjemmesiden.

thegoonblog. gæt selv Wink

johncrossmirror. journalist, som skriver meget om London-klubberne.

thedavidseaman. tweeter ikke så meget.

piersmorgan. habil tweeter, som er både sjov og alvorlig. Kalder Rio Ferdinand for Sicknote, hvilket vel er meget passende. også gooner!

arsenalist. endnu en blogger om arsenal

lehmannjens. ikke aktiv

andet fodbold

kpschmeichel1. Den unge danske målmand er generelt ikke så aktiv. Har holdt en enkelt konkurrence og "re-tweeter" som regel kun reklamer...

rioferdy5. Kongen af twitter, Rio Ferdinand. Manden som endnu ikke har gået en dag uden at tweete i tide og utide. Morsom er han dog, omend lidt barnlig til tider

OptaJoe. Enhver fodboldnørds must-have. Statistikker om alt mellem himmel og jord, som kommer i en lind strøm.

skuespillere

charliesheen. Hvis Rio Ferdinand er kongen af twitter, så må Charlie Sheen være Gud af twitter. Manden slog flere guinness-rekorder, da han oprettede sig - og hans mærkelige PR-stunt fortsætter

ActuallyNPH. Neil Patrick Harris, måske bedre kendt som Barney Stinson. Tweeter ikke så meget.

JasonSegel1. Måske bedre kendt som Marshall Eriksen fra HIMYM. Tweeter heller ikke særlig meget.

DavidSchwimmer. Ikke særligt aktiv.

musikere

blindpilot. indieband, som jeg synes er helt fantastisk. de tweeter dog meget sjældent.

kanyewest. tweeter ikke så meget som før i tiden, hvilket vil sige næsten aldrig, nu.

DavidBowie. Har endnu ikke tweetet noget jeg har set.

LiamOConnor. Tweeter ikke så meget igen

wizardcud. Kid Cudi - linker gerne til sin egen blog, hvor han har smidt noget op.

komikere

daraobriain. Irsk komiker, blandt andet frontmand i mock the week. Tweeter ikke så ofte, men når han gør, så kommer der gerne en del.

fotc. Flight of the Conchords - de er gået helt under jorden!

frankieboyle. komiker, som ikke er aktiv pt

arjbarker. Komiker, som kommer med lidt input engang imellem. Sjovt billede i seneste tweet

jimjefferies. Komiker.. skidesjov, men tweeter heller ikke særlig meget.

andet

CaroWozniacki. Tweeter gerne, når hun har tid. Sendte senest et sjovt billede af hende og Tsonga op. Tsonga var sjov, Caroline var lækker!

michael_de. en kammerat!

vbeachdog. Jason Auer, "maskotten" fra jimjefferies og Eddie Iffts "Talkin Shit" podcast. tweeter overhovedet ikke!

edit: og selvfølgelig hansemand2001 - legend!
« Seneste Redigering: 14 Apr 2011, 16:52 af Szczesny » Logged

U-4-E
Manager

« Svar #4: 14 Apr 2011, 16:46 »

Jeg følger cykelryttere, wrestlere, fodboldspillere samt et par fodboldklubber.. Bruger det egentlig ikke selv til at skrive, men kun til at følge de personer jeg finder interessante..

Rio skriver rimelig meget når han er på ja, kan godt blive lidt træls.. Tunge Han fik vidst også en advarsel for hans "cyber bullying" af Piers.

Chamberlain15
Manager

« Svar #5: 14 Apr 2011, 16:46 »

Jeg blev followed af Petur, så unfollowed han mig. Tror, jeg har opnået, hvad man kan opnå på Twitter.

Følger for det meste NFL- og NBA-spillere. Også et par NFL-skribenter og folk med insiderviden.

Undskyld Lavezzi. Da jeg ryddede op i min "follow" liste på twitter, så følte jeg ikke at du var værdig nok til at være med. Ej. Det må være en fejl, så jeg følger dig lige igen! ;-)

Jeg følger diverse NFL spillere samt en masse fodboldspillere. Ellers også islandske fodboldspillere, eksperter og journalister! :-)

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Szczesny
Manager

« Svar #6: 14 Apr 2011, 16:53 »

Jeg følger cykelryttere, wrestlere, fodboldspillere samt et par fodboldklubber.. Bruger det egentlig ikke selv til at skrive, men kun til at følge de personer jeg finder interessante..

Rio skriver rimelig meget når han er på ja, kan godt blive lidt træls.. Tunge Han fik vidst også en advarsel for hans "cyber bullying" af Piers.

Det var jo bare noget han fandt på, fordi han selv synes, han var så sjov over for Piers. Piers er dog noget grovere, hvorimod Rio blot er ham den dumme i skolegården, der siger "se ham. han et tyk. haha"

Lavezzi
Gæst

« Svar #7: 14 Apr 2011, 16:55 »

Undskyld Lavezzi. Da jeg ryddede op i min "follow" liste på twitter, så følte jeg ikke at du var værdig nok til at være med. Ej. Det må være en fejl, så jeg følger dig lige igen! ;-)
Jeg er skam ikke værdig til noget. Som jeg også skrev på ML, er jeg uden tvivl den kedeligste person på hele Twitter. Det seneste jeg har fortaget mig derinde, var da jeg retweeted Snooooooooooooki:
Sn00ki I love Medina !

Eller, Bave er kedeligere.

Da jeg skulle finde Bendtner, faldt jeg over denne fake-profil, der faktisk kommer med nogle ret sjove engang i mellem, selvom den ikke er aktiv længere.

"NicklasB26 Nicklas Bendtner
is trying to agree final details on his contract. We need to agree which seat I have on the substitute bench. I love the second on the right"

Interesting trip to Leyton yesterday...I offered to start in goal but Manuel was having none of it. Shame!"

is confident about the new season. I know my way out of the changing rooms. Keep to the left."

recovering from the injuiry. Slipping in the player's tunnell was a shock. Time for new boots... maybe pooka dots this time."

wondering if Denmark could add pink to their flag to match my boots."

Back from Barca. Messi asked for my shirt. Seemed the least I can do to encourage the little fellow to keep on improving."

3.v evaB
Gæst

« Svar #8: 14 Apr 2011, 17:00 »

Jeg er skam ikke værdig til noget. Som jeg også skrev på ML, er jeg uden tvivl den kedeligste person på hele Twitter. Det seneste jeg har fortaget mig derinde, var da jeg retweeted Snooooooooooooki:
Sn00ki I love Medina !

Eller, Bave er kedeligere.
Jeg synes også det er vildt svært, at være sej derinde.
Så jeg agerer bare reklamesøjle.

Chamberlain15
Manager

« Svar #9: 14 Apr 2011, 17:04 »

Jeg er på en eller anden måde kommet til at gøre sådan at være gang en af dem jeg følger bliver retweetet elelr replyed, så kommer det på min startside. Hvordan fjerner man det? :-)

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Szczesny
Manager

« Svar #10: 14 Apr 2011, 17:05 »

Da jeg skulle finde Bendtner, faldt jeg over denne fake-profil, der faktisk kommer med nogle ret sjove engang i mellem, selvom den ikke er aktiv længere.

is trying to agree final details on his contract. We need to agree which seat I have on the substitute bench. I love the second on the right"

Hehe.. Ja, det er sgu meget sjovt. Der var også en person der kaldte sig "Mad Jens" og lod som om han var Lehmann, og forbandede Almunia etc, etc Grin

Seller95
Manager

« Svar #11: 14 Apr 2011, 17:07 »

Mange tak for listen Szczesny! Altid rart at stalke nogle der har med Arsenal at gøre. Smiley

Arsenal <3

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #12: 14 Apr 2011, 17:16 »

Jeg har ikke selv forsøgt mig med Twitter, endnu. Er det nemt at komme igang derinde, og er det overskueligt? Smiley

If you can't join them, beat them.

Szczesny
Manager

« Svar #13: 14 Apr 2011, 17:18 »

Mange tak for listen Szczesny! Altid rart at stalke nogle der har med Arsenal at gøre. Smiley

Det var så lidt Smiley Du må endelig sige, hvis du følger nogle, som jeg ikke har på listen Peace

Jeg har ikke selv forsøgt mig med Twitter, endnu. Er det nemt at komme igang derinde, og er det overskueligt? Smiley

Ja, det er bare at lave en bruger, og så finde nogle personer at følge... bum, så er man der Smiley

Seller95
Manager

« Svar #14: 14 Apr 2011, 17:20 »

Det var så lidt Smiley Du må endelig sige, hvis du følger nogle, som jeg ikke har på listen Peace

Du har ikke robthechefAFC på listen. Arsenals kok Wink

Arsenal <3

Sider: [1] 2 3 ... 12 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010