home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
30 Okt 2024, 07:58 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
29 Okt 2024, 18:26 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
Antal Registrerede Brugere: 23444
  0 Brugere, 865 Gæster Online.

Nyeste Bruger: keiraupton91
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  FC FmFreaks - STANDBY 27. update ude - Månedens tråd April
0 Brugere og 15 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 30 Udprint
Forfatter Emne: FC FmFreaks - STANDBY 27. update ude - Månedens tråd April  (Læst 67716 gange)
bettepjevs
Førsteholdsspiller

Sv: FC FmFreaks 16. update ude
« Svar #330: 02 Maj 2011, 18:57 »

Hej

Hvad liga/division spiller Burnley og er det muligt at du kan holde øje med mig (om jeg scorer mål m.m.).

EDIT Ærgeligt jeg blev solgt, men håber at klubben kan undvære mig, havde ellers set fjem til om jeg kunne blive ved. Men håber da jeg bomber videre i Burnley.
« Seneste Redigering: 02 Maj 2011, 19:01 af bettepjevs » Logged

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller

« Svar #331: 02 Maj 2011, 19:06 »

Super update igen, Mikkel! Surt at Bøge er skiftet, men er glad for, at jeg så fortsat kan levere varen oppe foran. Det kunne da være nice, hvis holdet for andet år i træk rykkede op! Der er dog lang vej igen.. :-)

KUTGW!

Tak Seller !! Ja ærgeligt at Bøge skiftede væk, men det har jo heldigvis betydet at andre har kunnet vise sig frem, dog kan jeg lige oplyse om at du er blevet skadet i 2 måneder rigtig surt Skuffet

Super god update, ærgerligt du ikke kunne holde nogen af de større klubber væk. Et godt råd kunne være at smide en frikøbsklausul på, hvilket normalt ikke vil få bestyrelsen til at gå ind over.

Tak Damse! Ja det svært med de store klubber, men jeg vil da helt klart give dit gode råd et skud næste gang jeg forlænger med spillerne Smiley

Hej

Hvad liga/division spiller Burnley og er det muligt at du kan holde øje med mig (om jeg scorer mål m.m.).

EDIT Ærgeligt jeg blev solgt, men håber at klubben kan undvære mig, havde ellers set fjem til om jeg kunne blive ved. Men håber da jeg bomber videre i Burnley.

Selvfølelig skal jeg nok holde øje med dig og din færden og jeg skal nok skrive lidt ved vintertid om det. Kan oplyse at Burnley spiller i the Championship.

Ja det var rigtig ærgeligt at du skiftede væk vi havde helt sikkert godt kunne have brugt dig til at bombe videre, men det kan være du en dag vender tilbage når vi kommer længere på i systemet. Wink

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #332: 02 Maj 2011, 21:24 »

super update Mikkel godt at jeg forsætter med mine gode takter fra sidste sæson dog som de andre siger surt med Bøge men det betyder jo at de andre får en chance

Tidligere: Baloo38

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller

« Svar #333: 02 Maj 2011, 21:35 »

super update Mikkel godt at jeg forsætter med mine gode takter fra sidste sæson dog som de andre siger surt med Bøge men det betyder jo at de andre får en chance

Tak Baloo Wink

Ja men det er gået udmærket so far, men vi scorer ikke lige så mange mål som sidste sæson :/

The Gunners - Arsenal FC

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller

« Svar #334: 03 Maj 2011, 20:22 »

17. Update - Forsat godt spil fra FC FmFreaks

Så har vi fået spillede næsten halvvejs i sæsonen, og det ser fornuftigt ud for holdet. Vi har dog set nederlaget i øjenene hele 3 gange i denne periode. Dog vil jeg sige til holdets forsvar at det har været mod de 2 tophold Barnet og Port Vale. Holdet har faktisk formået at vinde hele 4-1 i en kamp, hvilket var en stor sejr. Det var Leyton Orient som pænt blev sendt hjem med 4-1. Ellers er der ikke så meget andet at sige end at vi sagtens stadig kan nå 1 pladsen i ligaen, hvilket vi selvfølelig går efter.

Målmand

Benjamin har været rigtig solid i den her periode med hele 2 clean sheets, og en række andre gode præstationer har han virkelige udviklet sit spil. Der går stadig lidt mange mål ind, men det er også fordi holdene er blevet svære. Så vi håber bare hans gode udvikling forsætter i takt med sæsonen.

Forsvar

Det virker som om vores forsvar også er blevet mere rutineret med tiden. Med det altid sikre midterforsvar med Brooklyn og Bjerg, står vi godt i midten. Brooklyn er igen i år stadig med fremme og lave mål og det er blevet til 3 styks. Frederik Bjerg har ikke været så meget med fremme da hans rolle som forsvar ikke er lige så offensivt præget. På backpladserne er Anders Abraham vendt tilbage, det er ikke blevet til så mange spilminutter pga hans form lige skulle komme tilbage igen. Ellers nyder vi stadig de offensive løb i begge sider fra både Jonas P, Thore og Nikolaj. Det rart at se, at vi stadig kan få dem med frem i det offensive spil.

Midtbane

Rotation er vel et meget fair ord til at betegne vores midtbane. Vi roterer rigtig meget her dog med undtagelse af den defensive midtbane, hvor Troels er mere eller mindre alene via sin rolle, som anfører. Ellers forsætter det gode spil fra alle fløjene især Zirak og Kajhøj har gjort sig bemærket offensivt. Lionel er desværre sammen med Langeveld blevet skadet, så der er ikke så mange muligheder lige nu. Ellers bruges Østerfelt tit, som supplement på højrefløjen, hvor han tit tryller ude.

Angrebet

Vi fik en skade til Sebastian Nielsen i starten af perioden, og samtidig med han var skadet har vi også Frederik Gade ude med skade. Så derfor havde jeg rykkede Langeveld frem, som angriber i dele af kampene. Med fraværet  af Sebastian har Langeveld sat sig godt fast og scoret 4 mål. Ellers er det blevet til 2 fra både Daniel og Niklas. Sebastian Nielsen vendte dog tilbage mod slutningen og fik scoret 4 mål.

Kampe:

Ligastilling:

Topscoreliste FC FmFreaks

Sebastian Nielsen 9 mål
Niklas Niewald 6 mål
Daniel Thomsen og flere 4 mål

Assistliste FC FmFreaks

Jonas Petersen 3 assist
Daniel Thomsen 3 assist
Sebastian Nielsen 3 assist

Det er ikke kun de tre der har lavet 3 assist der er mange flere.

Kampens spillerliste

Benjamin Bækgaard Sørensen 2 gange
Sebastian Nielsen og flere 2 gange

Mvh Mikkel

The Gunners - Arsenal FC

Jonaspetersen93
Manager

Sv: FC FmFreaks 17. update ude
« Svar #335: 03 Maj 2011, 20:33 »

smukt ikke andet at sige

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #336: 03 Maj 2011, 20:39 »

smukt ikke andet at sige

+1

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller

« Svar #337: 03 Maj 2011, 21:07 »

Tusind tak drenge er glad for i kan lide mit arbejde Smiley

mangler jeg kun 8 updates så rundes 25 updates Opstemt

The Gunners - Arsenal FC

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #338: 03 Maj 2011, 21:21 »

det SKAL nås inden sommerferien Peace

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller

« Svar #339: 03 Maj 2011, 21:38 »

Bare rolig det skal vi nok nå så længe motivationen hos mig og jer er i top Smiley

The Gunners - Arsenal FC

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #340: 03 Maj 2011, 21:38 »

bare også ment som joke det vigtigste er at den holder længe

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller

« Svar #341: 03 Maj 2011, 21:40 »

Ja håber jeg kan drive tråden langt nok til vi er i PL

The Gunners - Arsenal FC

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller

« Svar #342: 04 Maj 2011, 21:02 »

18. Update - FC FmFreaks i flere cup fiaskoer

I år skulle vi deltage i hele 3 cup turneringer. Hvilket var en helt nye ting for holdet, men samtidig også et friskt pust til nye tilstande. Jeg havde egentlig ikke sat nogle specifikke mål op for, hvor langt vi skulle komme. Dog syntes jeg vi skulle vise en god figur, og prøve at komme så langt som muligt.

Ligacup

Den første cup turnering var liga cuppen her havde vi trukket det stærke hold Bournemouth. Kampen var ikke hvad man kalder bølgende spil, tværtimod havde Bournemouth og holdet blev også sendt hjem med hele 5-1. Det var et rigtig hårdt slag i hovedet, men vi kunne ikke rigtig gøre noget ved deres dominering af kampen.

Vans Pokal

Så var det tid til den mindre pokalturnering her skulle vi møde Hereford fra ligaen. Kampen var rigtig lige og begge hold fik scoret 2 gange. Da den stod 2-2 manglede der kun 3 minutter af kampen, og vi satsede bare på det uafgjorte. Det ville Hereford ikke, så derfor scorede de 2 minutter før tid, også var vi ude af den her turnering.

FA Cup

Efter skuffelsen i de 2 andre turneringer fik vi lidt oprejsning her. Vi havde i første runde besøg af Dover fra 2 divisioner under os. Det var en rigtig tæt kamp, og man kunne mærke den der FA Cup stemning. Heldigvis vandt vi kampen 3-2, og kunne forsætte i den prestige fyldte Cup.

I 2. runde tog vi imod Luton Town, som også spiller i vores række. Her var der ikke så meget bøvl for Luton satte sig hurtigt i førersædet og cruisede en sikker 3-0 sejr hjem. På en dag, hvor holdet fra fuldkomment fraværende udnyttede de det til at vinde stort over os.

Mvh Mikkel

Mvh Mikkel

The Gunners - Arsenal FC

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller

Sv: FC FmFreaks 18. update ude
« Svar #343: 04 Maj 2011, 21:08 »

Det er sgu med stolthed i stemmen jeg kan sige at tråden er blevet udvalgt til månedens tråd. Det er jeg selvfølelig rigtig stolt over. Dog vil jeg gerne pointere at det ikke er sket uden jeres fantastiske aktivitet her i tråden, så det vil jeg da gerne takke for, og håber det stadig vil forsætte fremover.

Tusind tak igen  Thumbs Up

The Gunners - Arsenal FC

Jonaspetersen93
Manager

Sv: FC FmFreaks 18. update ude - Månedens tråd April
« Svar #344: 04 Maj 2011, 21:19 »

Tillykke med det Mikkel

Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 30 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010