home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 397 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2011
| | | | |-+  Kim Jong Il til Brøndby
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint
Forfatter Emne: Kim Jong Il til Brøndby  (Læst 43579 gange)
maarup88
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #60: 11 Apr 2011, 21:23 »

Det er ekstremt useriøst at du har scoret over 2 mål pr. kamp i en så svær pulje som den du er i..
Logged

Hala Madrid!

Fernando
Gæst
 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #61: 11 Apr 2011, 21:24 »

FM er urealistisk - Deal with it.
Logged

maarup88
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #62: 11 Apr 2011, 23:21 »

FM er urealistisk - Deal with it.

Jeg har vist ikke sagt det er urealistisk? Bare at det er meget u-italiensk at lave så mange mål imod så defensivt stærke hold som gruppen består af..
Logged

Hala Madrid!

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #63: 12 Apr 2011, 00:42 »

Efter en lang dag, blandt andet tilbragt delvist med dig, var det en yderst god oplevelse at komme hjem og læse en genial update. Jeg glæder mig til første Pippo-scoring under din ledelse.
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #64: 14 Apr 2011, 22:13 »

Et effektivt halvår

Nu har jeg stået i spidsen for Italiens udvalgte i fire betydende kampe, og snart et halvt år. Kampen mod Serbien var den sidste inden nytår - nuvel, der skal spilles en venskabskamp mod Rumænien - men who the fuck cares? Har man sagt Italien, har man også sagt kynisme, og derfor kan vi slet ikke tage venskabskampe seriøst. Vi spiller for at vinde, koste hvad det vil, og er der intet reelt at vinde, så kobler vi lidt fra. Derfor kan folk ikke lide os, og når vi spiller om noget stort, som EM-kvalifikation, gør vi alt for at ødelægge flot spil så vi kan vinde.

Det har om noget været opskriften for os i dette halvår. Vi har haft succes med at holde modstanderen nede på et minimum af åbne chancer, og tvinge dem til ufarlige langskud fra svære vinkler. Det fremprovokerer man dog ikke ved at spille i en publikumsvenlig 4-3-3, medmindre ens spillere har så meget energi at de kan presse hele tiden, og ofre alle deres offensive pligter for det. Næh, det sker bedst ved en solid betondefensiv, som vi har praktiseret, og som har fungeret fantastisk. 4 betydende kampe og 4 sejre er de klare facts for det forhadte 5-4-1-formation der i den grad gør brug af defensive klassikere. To defensive midtbanespillere holder balancen, og der har jeg haft tre mand om buddet i løbet af det halve år. De Rossi har spillet hver gang, mens Marchisio og Ambrosini har spillet skiftevis. Derudover har gode gamle Materazzi også haft en vigtig rolle, udover at snakke i mindre pæne vendinger om modstandernes mødre og søskende under kampene. Marco har nemlig ligget som libero lige foran Storari og bagved centerforsvaret, og han har gjort det hårde arbejde med at sweepe i det rum til perfektion.

Hvis vi skal se på den offensive del af spillet, så har vi i de fire kampe oftest kun haft tre spillere med rigtigt engagement i den del af spillet. De to kanter Simone Pepe og Simone Perrotta skaber ikke kun forvirring ved begge at hedde Simone P, men også i modstanderens forsvar, hvor deres store bevægelse har gjort livet surt for gruppe Cs forsvarsspillere. Oppe foran har Inzaghi og Pazzini fået to kampe hver, og her har Pazzini faktisk til min store overraskelse vist sig som den stærkeste. Pazzini scorede hattrick mod Serbien, og er dermed topscorer sammen med forsvarsspilleren Gamberini der har headet tre bolde i kassen efter dødbolde, på dejlig italiensk vis.

Fremtiden ser interessant ud for os, og med et forspring på tre point ned til Serbien, kunne det godt ligne et EM til sommeren 2012. Jeg har desværre ganske travlt for tiden, men frygt ej. Jeg vender snart stærkt tilbage med endnu en opdatering fra Antifodboldens land.
« Seneste Redigering: 14 Apr 2011, 22:20 af Ghertesteas » Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #65: 15 Apr 2011, 13:42 »

Ser frem til næste update. Det er klasse det her.
Logged

TheHansibush
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #66: 17 Apr 2011, 11:08 »

Blev ret forvirret da jeg så titlen på bloggen (og en smule skuffet, da jeg så at det var falsk reklame crazy), men det ændrer ikk på at det er en direkte genial blog det her!

KUTGW! Opstemt
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #67: 17 Apr 2011, 11:25 »

Onde Italien stjal sejren i overtiden

Nu havde jeg egentlig gjort en halv princip-sag ud af at jeg ikke ville fortælle om venskabskampe, da det slet ikke var italiensk nok at bruge tid på dem, men jeg bliver ganske enkelt nød til at rapportere om min venskabskamp mod Tyskland. Før det havde vi vundet en anden venskabskamp, nemlig kampen mod Rumænien, der tog meget let på kampen, så vi vandt uden at besvære os med 2-0. Til kampen mod Tyskland tog vi rimelig let på det, faktisk så let at jeg smuttede på ferie og lod min assistent "lege" lidt. Han satte holdet op i en våget 4-4-2-formation, som bestemt ikke er italiensk, men det viste sig at være en fantastisk italiensk sejr som publikum blev vidner til.

Tyskland var tidligere et hold som alle hadede af de samme grunde som Italien, nemlig deres kedelige, fysiske og destruktive spil, hvor de tog udgangspunkt i en god defensiv, og satsede på at bombere som Gerd Müller og Jürgen Klinsmann gjorde arbejdet færdigt, hvilket de gjorde med største selvfølge. Ved de sidste tre slutrunder er der dog sket en del med folkets opfattelse af 'Die Nationalelf'. Holdet har under først Klinsmanns og senere Joachim Löws ledelse spillet flydende, offensivt fodbold, der har fået fodboldelskere verden over til at komme i bukserne.

Og dagens kamp har næppe ændret den opfattelse. Selvom min assistent stillede op i en 4-4-2 med et par nye spillere som Inter-talentet Ranocchia og Cassano med fra start, så blev sejren sikret på den perfekte måde. Et kæmpe forsvarskiks i overtiden af en tysker midt på deres banehalvdel blev opsnappet af Cassano, som perfekt sendte indskiftede Iaquinta i dybden. Den udskældte Juve-mand takkede for tilbuddet, og malede et perfekt billede: En langhåret, italiensk diva sikrer en sejr på ufortjent vis i overtiden. Der kan sagtens argumenteres for at sejren var ufortjent, 21-15 i skud og 9-6 indenfor rammen i tyskernes favør lød statistikken på, men igen havde vi flest åbne chancer med 2 mod 1. Og selvom det kun var en venskabskamp, skal det nok skabe en masse rag i den.
Logged

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #68: 18 Apr 2011, 21:35 »

Du bliver ved Ghert. Det er imponerende at du formår, at holde samme humoristiske indgangsvinkel til bloggen. Så betyder resultaterne og grafikken ikke det helt store, selvom jeg bestem synes din grafik er ganske udmærket, uden dog at tage fokus fra bloggen. Det passer rigtig godt sammen synes jeg, og du har helt sikkert også min stemme. Forsæt hellere end gerne af samme sti, og forkæl os. Fortsat god vind. Smiley
Logged

If you can't join them, beat them.


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #69: 18 Apr 2011, 21:47 »

Tusind tak for din kommentar, Frederik! Selvom jeg har ferie, er dovenskaben stadig kolossal, men jeg lover at jeg nok skal have en ny update klar fra den næste EM-kval kamp snart. Om det bliver i nat eller imorgen eftermiddag ved jeg ikke, men jeg regner med at det bliver indenfor det tidsrum.

Nu er der også ganske få dage tilbage af konkurrencen(eller i hvert fald under halvdelen), så jeg skal også komme lidt igang så i ihf. kan få hele EM-kvallen med. Og så kan det være at jeg giver den meget gas til sidst så i kan få endnu mere. Wink
« Seneste Redigering: 18 Apr 2011, 21:50 af Ghertesteas » Logged

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #70: 18 Apr 2011, 21:52 »

Det ville da i hvert fald være toppen af poppen, hvis du kunne slutte måneden af med, at vi kunne få EM med. Smiley
Logged

If you can't join them, beat them.


jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #71: 18 Apr 2011, 23:24 »

Det her Ghertesteas.. det er klasse, elsker måden du skriver på og så måden som du styre det italienske landshold og endda skaber gode resultater. Realistisk med den utrolig kedelige og ultra defensive spillestil Thumbs Up
KIU
Logged

cjensen94
Gæst
 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #72: 19 Apr 2011, 00:55 »

Synes du burde gå den så meget gas, at vi også når at hører om ondskaben selv i en slutrunde.
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #73: 19 Apr 2011, 13:57 »

Jeg har spillet EM-kvallen færdig, så jeg har en masse updates parate. Der kommer en omlidt, og en mere i dag. Onsdag og torsdag har jeg lidt travlt, men håber på at smide en update om aftenen.
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #74: 19 Apr 2011, 14:11 »

Dzinic ordnede Italien

Efter en alt for lang pause uden betydende kampe, stod det endelig på vigtig bold igen for det italienske landshold, der tog til Slovenien for at spille en vigtig EM-kvalifikationskamp. Fillippo Inzaghi var tilbage i truppen til kampen, men grundet dårlig form, valgte jeg at starte med legenden på bænken. Pazzini havde jo også gjort det fortræffeligt de sidste par kampe, så det ville ikke være helt fair at bænke ham. Tilbage i truppen var også en anden gammel kending. Efter en utrolig lang skadesperiode var Gianluigi Buffon endelig med landsholdet på udflugt igen, godt nok ikke definitivt klar til kamp, men udtaget blev han. Han kender om nogen til de stolte italienske traditioner. Derudover var Materazzi ikke med, så Criscito tog pladsen som libero.

Det blev en kamp der bragte spændingen direkte tilbage i gruppen, og istedet for at stikke af, så lukkede vi på dummeste vis Slovenien og Serbien ind i gruppen igen. Vi fik ellers en glimrende start, da Pazzini efter en halv time overlistede slovenernes keeper, men på to hjørnespark headet ind af Elvedin Dzinic tabte Italien kampen med 2-1. Vi havde egentlig lukket Slovenien fuldstændig ned, og vi spillede kampen igennem bolden fint rundt så slovenerne aldrig skabte det store, og vi burde have lukket kampen med et 2-0-mål. Men vi er selv skoleeksempler på at man ikke vinder fodboldkampe ved blot det. Jeg måtte lette på hatten for Slovenien, for deres meget flotte og kyniske udnyttelse af deres chancer. Men jeg var rasende over at vi med dette nederlag, som slet ikke burde være kommet, nu inviterede Slovenien og Serbien ind i puljen igen. Italien 12 point, Serbien 12 point, Slovenien 12 point. En voldsomt spændende afslutning under opsejling i gruppe C. For at gøre det endnu værre, så blev De Rossi dumt udvist til sidst, og nu misser vi altså hans ellers store kvaliteter på den defensive midtbane i de kommende kampe.

Men vi er Italien, og alle i hele verden ved, at vi ikke er slået før slutfløjtet for den sidste kamp har lydt, og den sidste teoretiske mulighed er forduftet.
« Seneste Redigering: 19 Apr 2011, 20:40 af Ghertesteas » Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010