home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 347 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2011
| | | | |-+  Kim Jong Il til Brøndby
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Kim Jong Il til Brøndby  (Læst 43601 gange)
GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #30: 04 Apr 2011, 19:54 »

Som man siger, så er der ingen lette kampe i international fodbold.
Derfor er det smukt at se den respekt du har for Estland.
Dog meget atypisk italienerne, at gå op på modstanderens banehalvdel ved stillingen 1-0.
Men nu er det selvfølgelig også bare et spil og det ses selvfølgelig også ved at du endnu ikke har fået et straffespark.
Mærkværdigt er det også, at observere hvordan du kun har haft én offside, når du har Inzaghi inde.

Men mht. bloggen, så leverer du i vanlig god og humoristisk stil. Cool

Grin Grin

Tak for den søde kommentar The Bave, og fantastisk at du har kunne udlede mere af kampstatistikken. Kys

Me like this blog - me follow :Q

Me say tanks :Q
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #31: 04 Apr 2011, 20:33 »

God humor og blog det her, Ghert. Det er godt at læse noget lidt anderledes. :-)
Logged

Corvette
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #32: 04 Apr 2011, 20:36 »

Helt enig meget anderledes men helt igennem fantatisk alt fra taktikken til din skrivestil  Thumbs Up
Logged

Caluna
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #33: 04 Apr 2011, 21:59 »

Det er mærkværdigt, som du som forfatter får noget så komisk som Italiensk fodbold til at lyde så død seriøst. Fantastisk blog, ingen tvivl om det! Smiley
Logged

Zulue
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #34: 05 Apr 2011, 14:52 »

Haha, hvor er det klasse!! :-)
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #35: 07 Apr 2011, 17:13 »

Kedelige Italien overvandt Færøerne på dødbolde

På trods af en vigtig og flot udebanesejr mod mægtige Estland, var det ikke roser mit hold kunne lægge øre til, i den internationale presse. "Heldige Italien leverede en umotiveret indsats", skrev goal.com blandt andet. Sådan vil det altid være, når man ikke spiller ægte fodbold. Så er sejren i manges øjne ikke fortjent fordi den først og fremmest blev sikret på god organisation. Og når det er sagt, så bliver folket ikke mere begejstrede for os, efter vores kamp mod Færøerne.

For i vores anden kamp i Gruppe C, der også tæller Serbien, Slovenien, Nordirland og førnævnte Estland, skulle vi hjemme møde Færøerne. Umiddelbart er en nation der har roning som nationalsport ikke en der får en til at lave i bukserne af skræk før en fodboldkamp, men det fik mig ikke til at ændre taktikken, udover at Bonucci måtte erstatte en skadet Chiellini. Det startede planmæssigt for drengene, og efter små seks minutter havde kampens helt store hovedperson, Alessandro Gamberini, pandet et frispark fra Pepe i kassen. Man skulle derfor tro at vi ville køre Færøerne over, men i angrebet havde Færøerne dog en af Europas mest anerkendte angribere, Christian Holst, og han ville det anderledes. Et historisk passivt italiensk forsvar så til, blot to minutter efter 1-0-scoringen, da Silkeborg-profilen på kanten af feltet vendte smukt rundt, og kanonerede bolden op i krogen.

Det sendte chokbølger igennem stadion, mens resten af fodboldverden hyldede Færøerne for at give onde Italien tørt på. Jeg var dog ikke sådan at ryste, jeg fortsatte med taktikken halvlegen ud, men bolden ville ikke ind. Der måtte derfor ske lidt i pausen, og det blev også et historisk øjeblik, da jeg fra anden halvlegs start havde to angribere på banen, da Pazzini kom ind. Det udmyntede sig i et stort pres, men bolden ville ikke ind i åbent spil, måske fordi Italien ikke kan score på ægte vis. Så derfor var det fantastisk for holdet, at de ved stillingen 1-1 i det 77. minut modtog et hjørnespark. At scoringen kom, var der intet unaturligt i, alle vidste det ville ske. Onde Italien havde gjort det igen, vundet en kamp på uærlig vis, ved hjælp af dommerhjælp, medvind og dødbolde. Gamberini blev dobbelt målscorer da han headede det føromtalte hjørnespark i kassen, og han blev samtidig også manden der ødelagde et fantastisk, smukt og ægte eventyr om hvordan Færøerne tog point fra giganten.
Logged

Chicharito
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #36: 07 Apr 2011, 17:19 »

Du skriver fedt og underholdende. Super fed blog. Jeg hungrer allerede efter endnu en update Smiley
Logged

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #37: 07 Apr 2011, 17:26 »

Det er en meget humoristisk indstilling du har til bloggen, og du leverer super updates hver evig eneste gang. Det er en fryd som læser, at blive forkælet på denne måde. - Tak! Smiley
Logged

If you can't join them, beat them.


Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #38: 07 Apr 2011, 17:27 »

Det er en meget humoristisk indstilling du har til bloggen, og du leverer super updates hver evig eneste gang. Det er en fryd som læser, at blive forkælet på denne måde. - Tak! Smiley
Som taget ud af min mund! Wink
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Corvette
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #39: 07 Apr 2011, 17:32 »

Tror det er en af(Hvis ikke den) bedste FM blogs jeg har læst i mit liv Thumbs Up  Opstemt
Logged

ladelj
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #40: 07 Apr 2011, 17:38 »

Den er genial Smiley !!
- syntes virkelig at det er noget af det bedste jeg har læst herinde!
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #41: 07 Apr 2011, 17:56 »

Wow, tak for kommentarerne drenge, det er store ord! Det giver helt klart motivationen et spark i den rigtige retning. Jeg er meget dårlig til at holde blogs kørende, men jeg håber virkelig jeg kan holde den her måneden ud.

Tak igen. Thumbs Up
Logged

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #42: 07 Apr 2011, 17:59 »

DEN HER MÅNED UD?Huh Når man laver en blog som du har kørende i øjeblikket, så forpligter man sig til at fortsætte. Den er for god til at skrotte bare fordi kalenderen ikke siger april længere. Smiley
Logged

If you can't join them, beat them.


GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #43: 07 Apr 2011, 18:01 »

DEN HER MÅNED UD?Huh Når man laver en blog som du har kørende i øjeblikket, så forpligter man sig til at fortsætte. Den er for god til at skrotte bare fordi kalenderen ikke siger april længere. Smiley

Hehe, tak. Wink

Men jeg må sige, at motivationen nok er ret lille til den tid. Bloggen er startet pga. konkurrencen, og hvis jeg fortsætter den efter den er slut, vil det nok ikke blive lige så godt. Jeg mener også at jeg bør stoppe nogenlunde på toppen. Smiley
Logged

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #44: 07 Apr 2011, 18:22 »

Du mister min stemme ved det der!!!!!!!! Smiley

- Selvfølgelig i spøg.
Logged

If you can't join them, beat them.


Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010