home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 406 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2011
| | | | |-+  Kim Jong Il til Brøndby
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Kim Jong Il til Brøndby  (Læst 43583 gange)
GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #15: 02 Apr 2011, 12:37 »

Tak skal i have Wink

Næste update vil handle om min første kamp, nemlig den første testkamp inden det går løs med EM-kvallen. Her mødte jeg Elfenbenskysten, og kampen har været en anelse spøjs, og mit antifodbold har virket ganske ok, så den update kan i jo se frem til. Jeg regner med at have den oppe senere i dag.

Mht. skrivestilen fremover vil det bare blive om hver kamp, da der ikke er så mange som landstræner. Ellers kan det jo være jeg smider en update om noget der ikke er en kamp, men jeg har ikke fundet en idé til hvad det kunne være endnu.
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #16: 02 Apr 2011, 12:41 »

Du må virkelig hade Tyskland eller slet ikke følge med i hvordan resten af verden har det med Tyskland og Bundesligaen.
Bundesligaen er alles yndlings liga nr. 2, alle hold derfra(minus Bayern) er vanvittigt elsket for deres smukke fodbold og på andre måde smukke præstationer i den prestige fyldte Euro League.
Derfor bliver Tyskland vejet højere end Italien, det hele er kulmineret nu hvor Tyskland på smukkeste vis har fået tilkæmpet sig en ekstra CL-kval plads.

For at opsummere mit vanvittigt lange indlæg.
Tyskland & Tyske hold(minus Bayern München) er indbegrebet af feel good, hvor Italien og italienske hold(minus? Nej alle italienske hold) er indbegrebet af ondskabens akse.

Nu er jeg selv fortaler for den tyske liga, og har været det gennem en række år. Men hvor jeg kommer fra, der er der mange der ser skidt på Tyskland, og ofte beskylder dem for at spille taktisk, hårdt og kedeligt - altså meget lig det billede nogle har af Italien. Jeg har på intet tidspunkt givet udtryk for, at jeg deler den holdning, og hvis det har kunnet læses sådant, så beklager jeg, fordi det er ikke min hensigt Smiley
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

3.v evaB
Gæst
 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #17: 02 Apr 2011, 12:59 »

Mit indlæg lacks smileys, alt i alt er jeg lige så seriøs som den her blog Wink
Logged

Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #18: 02 Apr 2011, 13:04 »

Det er jo fantastisk, det her! Fantastisk taktik, der er anderledes, spas og pissekedelig! Og at du så krydrer det med at smide Materazzi, Ambrosini, Perrotta og Inzaghi i startopstillingen er jo fantastisk.
Logged

former zoesuckins

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #19: 02 Apr 2011, 14:05 »

Elfenbenskysten mod Antifodbolden

Mit kedelige hold har lige spillet sin første kamp under min ledelse, og jeg må sige, at det er gået nogenlunde som jeg havde håbet på! Vi har spillet mod Elfenbenskysten som den sidste test op til EM-kvalifikationen, hvor Italien ganske enkelt skal gå videre, især efter det katastrofale VM. Jeg gider ikke rigtig fortælle jer om højdepunkter, for dem var der ikke mange af, og der er meget andet ved denne kamp som er sjovere at skrive om.

Jeg vil lige starte med at smide et screendump af kampstatistikken, da det er det denne update vil handle om. Som vi kan se blev kampen 0-0, og for at bruge en af de utallige og altid populære klichéer blandt fans af ægte fodbold, så fortjente afrikanerne helt klart at vinde denne kamp. 30-7 i skud taler jo sit eget tydelige sprog vil folk sige, ligesom 10-3 i skud indenfor rammen, 7-0 i hjørnespark  og 61/39 i boldbesiddelse. Men hvis vi dykker længere ned i statistikken, så kan vi se at det har fungeret ganske godt for mit hold.

For tag blot et kig på statistikken for langskud. Der kan vi mindsanten se at 23 af Elfenbenskystens 30 skud har været langskud. Bevares, det har 5 ud af 7 af mine også været, men det er jo fint for et land der aldrig nogensinde har ville bidrage med noget offensivt. Hvis vi derefter kigger nærmere på statistikken "åbne chancer", bliver det endnu mere interessant. Her kan vi se af Elfenbenskysten sådan set kun har haft en enkelt åben chance, og det er jo ikke mange når man har 30 skud! Ydermere har mit hold faktisk haft dobbelt så mange. THAT'S RIGHT. Italien havde TO åbne chancer! Inzaghi var f.eks. meget tæt på da han fra en lidt spids vinkel lidt inde i feltet sparkede lige på keeperen. Men det ville også være forkert hvis vi vandt på andet end et tyndt straffespark, så det var fint at Pippo havde læst håndbogen for hvordan italienske hold kun kan score.

Som en lille sidenote, et lille funfact om man vil, kan det nævnes at vi kampen igennem havde et helt absurd problem på venstre midtbane. Simone Perrotta startede kampen på pladsen, men efter 29 minutter blev han skadet, og jeg satte Marco Motta ind. Der var kvalerne dog først lige startet! For i det 49. minut måtte Marco Motta også forlade banen med en skade og give plads til Criscito. Så kan i næsten regne ud hvad der så skete i det 69. minut. Criscito blev skadet, og Balzaretti kom ind. Jeg behøver vel ikke sige, hvorfor jeg var en anelse bekymret da vi nåede det 89. minut!
« Seneste Redigering: 02 Apr 2011, 14:07 af Ghertesteas » Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #20: 02 Apr 2011, 14:21 »

Sku en underholdende blog Ghert Wink Jeg følger klart med her Smiley
Logged


Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #21: 02 Apr 2011, 15:25 »

Jeg kan på ingenmåde li din spillestil, jeg er en af disse folk, der mener at Italien dræber fodbolden. Men alligevel får du vendt det til noget sjovt. Du skriver helt utroligt flot og SJOVT!, layout og grafik er fint, ikke for meget og heller ikke for lidt.
Du er helt klart vinderen i mine øjne! Thumbs Up
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #22: 02 Apr 2011, 15:45 »

Det grænser jo til det skandaløse, at du ikke vandt den kamp. Ghert raus!

Men ellers er Poldi + Kim Jong Sygdom + ægte italiener fodbold = <'3
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Corvette
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #23: 03 Apr 2011, 15:50 »

Favoritten bloggen indtil videre!!!  Grin Grin
Logged

-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #24: 03 Apr 2011, 18:15 »

Fremragende arbejde, Sørensen!

Meget underholdende at se din fortolkning af defensiv fodbold. Det er værre end catenaccio næsten! Grin
Logged

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #25: 03 Apr 2011, 19:46 »

Italiensk fodbold når det er bedst, eller omvendt  crazy
Sjov blog Opstemt
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

ladelj
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #26: 04 Apr 2011, 11:19 »

Rigtig god blog Smiley
syntes klart det er den bedste indtil videre!
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #27: 04 Apr 2011, 19:04 »

Stakkels Estland kom til kort

Der var uden tvivl tale om en rigtig god dag på kontoret for mine tropper, da vi var en tur i det utroligt kedelige Estland for at spille vores første kamp i kvalifikationen til EM2012. Vi havde dog overdådig respekt for aftenens modstander, som kom fra en intet mindre end fantastisk 1-0 sejr over Færøerne.

Storari
Materazzi
Zambrotta - Gamberini - Chiellini - Antonini
De Rossi - Ambrosini
Pepe                                      Perrotta
Inzaghi

Men lad os tage et kig på det, hele vores besøg handlede om, nemlig selve kampen mod de frygtindgydende estere. Nogle ville måske hævde at vi skulle gå op i en naiv offensiv, da vi havde et klart bedre hold end Estland, men der var jeg uden tvivl lodret uenig. Vi stillede i den vanlige 5-4-1 med planen om at prøve og lokke esterne frem på banen. Det lader dog ikke til at mine spillere helt hørte efter hvad jeg sagde, for allerede efter et enkelt minuts spil gik Perrotta ind i banen og smækkede en bold i dybden til Pepe, der løb imellem to estere og let puttede bolden i kassen. Jeg bedte derefter mit hold om bare at køre sejren hjem, og parkere bussen.

Det udmyntede sig i et rimelig stort pres fra Estlands side, der dog på ingen måde var farlige. Bolden blev spillet frem og tilbage, og flere langskud blevet fyret afsted uden det store held. Vi havde godt nok heller ikke selv meget held med noget spil frem af banen, men det var jo heller ikke planen efter at være kommet foran. Men efter ikke at have haft ret mange forsøg i omrking 80 minutter, besluttede mit hold sig dog alligevel lige for at lukke al tvivl om sejren. Inzaghi gik til baglinien, smækkede den tilbage til Pepe, der fladt sendte den ind til Perrotta, der stod omringet af tre estere uden at blive dækket overhovedet, og som let scorede til 0-2. Meget frustrerende for esterne, som helt klart var det hold der ville mest fremad banen, men de onde og kyniske italienere havde heldet og bankede alt ind.

Som altid skal vi lige have et kig på kampstatistikken. Igen havde min modstander flere skud(8-6), men tilgengæld havde de kun to skud indenfor rammen mod mine fire. Derudover kan vi se at Estland på trods af en boldbesiddelse på 55% ikke skabte en eneste åben chance, og ikke gennemførte et eneste indlæg. Det tegner et klart billede af hvordan vi bare gjorde alt for at lukke samtlige muligheder for scoring imod os, og at esterne på ingen måde havde kvaliteterne til at bryde vores modbydelige og kedelige defensive akse op. Kort sagt kan man sige, at Estland ikke kunne, og Italien ikke ville.
Logged

3.v evaB
Gæst
 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #28: 04 Apr 2011, 19:48 »

Som man siger, så er der ingen lette kampe i international fodbold.
Derfor er det smukt at se den respekt du har for Estland.
Dog meget atypisk italienerne, at gå op på modstanderens banehalvdel ved stillingen 1-0.
Men nu er det selvfølgelig også bare et spil og det ses selvfølgelig også ved at du endnu ikke har fået et straffespark.
Mærkværdigt er det også, at observere hvordan du kun har haft én offside, når du har Inzaghi inde.

Men mht. bloggen, så leverer du i vanlig god og humoristisk stil. Cool
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Kim Jong Il til Brøndby
« Svar #29: 04 Apr 2011, 19:52 »

Me like this blog - me follow :Q
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Sider: 1 [2] 3 4 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010