home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  0 Brugere, 259 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2011
| | | | |-+  (#10) Real Betis Balompié S.A.D.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: (#10) Real Betis Balompié S.A.D.  (Læst 14897 gange)
Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: (#7) Real Betis Balompié S.A.D.
« Svar #30: 13 Apr 2011, 09:50 »

Kan godt lide din blogs. Dog kan dine updates godt blive en tand for lange. Men kvaliteten i din blog er ikke til at klantre noget på. Det samme med layout.
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (#7) Real Betis Balompié S.A.D.
« Svar #31: 13 Apr 2011, 09:54 »

Kan godt lide din blogs. Dog kan dine updates godt blive en tand for lange. Men kvaliteten i din blog er ikke til at klantre noget på. Det samme med layout.

Mange tak, Katanka og ja, den seneste update blev meget lang, men jeg synes, der var så meget at fortælle  Wink

Jeg håber, jeg har en ny update klar i aften, som kun er halv så lang, men dobbelt så god  Opstemt

Endnu en gang tak for ordene  Thumbs Up
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (#8) Real Betis Balompié S.A.D.
« Svar #32: 13 Apr 2011, 12:24 »


Real Betis Nyheder - 23.05.2011
- Forspringet er smuldret!


Krise!

Barcelona At. (U) 5-2

Numancia (H) 2-3

Cordoba (U) 0-2

Tenerife (H) 1-2


Gimnastic (U) 3-1

Huesca (H) 2-0
Vamos, vamos lød det desperat fra Alfonso Muñoz Perez fra sidelinjen, men lige lidt hjalp det, Real Betis havde netop tabt sin tredje kamp i træk og med det tredje nederlag på stribe var de også blevet sendt ned på tredjepladsen og dermed væk fra de pladser, der giver direkte oprykning til Primera Division.

Stimen med nederlag, startede i hjemmekampen mod Numancia, der stik mod spil og chancer slap fra Manuel Ruiz de Lopera med alle tre points. Medierne var ikke i tvivl dagen efter, det var tyveri ved højlys dag, men det kunne Alfonso og hans tropper ikke bruge til noget.

Billedet var det samme i udekampen mod Cordoba. Igen misbrugte Betis angriberne den ene friløber efter den anden, mens modstanderne var kyniske foran mål. Det blev til det andet hjemmebanenederlag i træk mod Tenerife, men heldigvis for Los Beticos blev nederlaget ikke større end 1-2, så hvis det ender med pointlighed mellem disse to hold, bliver det nu målforskellen, der kommer til at bestemme, hvem der rykker op.



Nu eller aldrig

Den dårlige stime fik manager Alfonso til at ændre på sit taktiske koncept. Han gik fra den klassiske 4-4-2 opstilling til en 4-2-2-2 opstilling med fremskudte wings, mens han endnu en gang ændrede i det centrale forsvar, så det kom til at bestå af to meget unge spillere, Miki Roque og Fran No.

Disse ændringer bar heldigvis frugt for den pressede manager med det samme, da Alfonsos tropper vandt de to efterfølgende kampe mod Gimnastic og Huesca. Samtidig havde de også heldet med sig på en anden front, da rækkens nummer to fra Tenerife dummede sig på udebane mod Albacete. Dette betyder nemlig, at de to hold står fuldstændig lige før de sidste to spillerunder af Liga Adelante og dermed kan Real Betis spillerne i realiteten selv afgør deres skæbne, men det kræver, at der for alvor kommer gang i offensiven igen.





                   


Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (#8) Real Betis Balompié S.A.D.
« Svar #33: 13 Apr 2011, 12:52 »

Uha, skidt skidt afslutning umiddelbart. Forhåbentlig klemmer spillerne ballerne sammen i de sidste kampe, sådan at du opnår direkte oprykning. Jeg følger med Wink
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (#8) Real Betis Balompié S.A.D.
« Svar #34: 13 Apr 2011, 15:43 »

Uha, skidt skidt afslutning umiddelbart. Forhåbentlig klemmer spillerne ballerne sammen i de sidste kampe, sådan at du opnår direkte oprykning. Jeg følger med Wink

Jeg håber, du får ret  Wink

Generelt set, har spillet faktisk været ganske godt, men det er fuldstændig latterlig, det antal af åbne chancer, som spillerne har brændt i de seneste kampe  Skuffet
Logged

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (#9) Real Betis Balompié S.A.D.
« Svar #35: 17 Apr 2011, 10:48 »


Real Betis Nyheder - 29.05.2011
- One down – One to go!

Solidt!

Opgaven var klar for de stribede fra Real Betis. Kampen mod Alcorcón skulle vindes og gerne med en del overskydende mål, så man kunne få distanceret Tenerife på tredjepladsen.

Det var tydeligt fra kampens start, at Alfonsos mandskab skulle bruge sejren. Offensive kræfter som Ezequiel, Momo og Ruben Castro forsøgte sig ivrigt i det første kvarter, men det var faktisk hjemmeholdet, der havde den største chance. Heldigvis overplacerede Mora sin afslutning og på trods af denne forskrækkelse, var det stadig Los Beticos, der havde kontrollen i kampen og efter tyve minutter scorede Ruben Castro sikkert til 1-0 efter et godt indlæg fra Fernando Vega.

Ruben Castro viste igen
sin målfarlighed


Gæsterne fortsatte ufortrødent og efter endnu en stor chance til Castro, som han dog misbrugte, lykkedes det igen for udeholdet at score. Momo spillede Aquino fri i dybden og meget uselvisk spillede han bolden videre til Ruben Castro, der dog skød lige på Alcorcons fremstormende målmand, men riposten blev derefter sikkert sat ind af Aquino. Glæden varede dog kort for Betis, der i de næste minutter blev udsat for et kolossalt pres fra hjemmeholdet og efter en række hjørnespark, lykkedes det endelig for Borja at reducere for Alcorcon.

Reduceringen lullede nærmest hjemmeholdet i søvn og de overlod igen initiativet til gæsterne, der formåede at brænde to kæmpe chancer i løbet af ti sekunder ved at sende begge afslutninger på højre opstander. Først ramte Ruben Castro stolpen og på trods af et frit mål valgte Ezequiel også at sparke riposten på stolpen, men i dommerens tillægstid viste Ruben Castro endnu en gang sin evne til at stå på det rigtige sted på det rigtige tidspunkt. Aquino blev sendt af sted i dybden, men hans afslutning blev reddet af Manu Herrera, men denne gang var det Ruben Castro,d er var hurtigst over riposten og han sendte sikkert bolden i nettet til en Real Betis pauseføring på 3-1.

Ezequiel med et vigtigt mål
 i sidste minut

Udeholdet fortsatte med at dominere efter pausen, men som i de foregående kampe, kneb det gevaldigt med at omsætte chancerne til mål, selvom der var nok af dem.  Efter den gode periode, var det som om, mandskabet fra Sevilla var tilfredse og de overlod derefter mere og mere af spillet til hjemmeholdet. Det resulterede i flere gode forsøg og efter tyve minutter af anden halvleg lykkedes det for den rutinerede højrekant Fernando Sales at reducere efter en omgang sløvt forsvarsspil af Fernando Vega.

Reduceringen blev samtidig startskuddet til en rigtig god periode for hjemmeholdet, der dog manglede kynisme i de afgørende situationer, hvilket man for en gangs skyld ikke kunne sige om Real Betis i de sidste minutter af kampen. Alcorcón spillerne kæmpede desperat for at få udlignet og det gav store huller i forsvaret og dette udnyttede gæsternes unge venstrekant Ezequiel i kampens sidste minut, hvor han efter en flot aflevering fra Daniel Aquino rundede målmand Manu Herrera og scorede til slutresultatet 4-2 til Real Betis efter en ganske medrivende affære.

Rivalerne fra Tenerife vandt også deres kamp mod Ponferradina, men kun med 2-1, hvilket betyder, at Real Betis lige nu har en målscore, der er et mål bedre end øboerne og med en hjemmekamp i sidste spillerunde mod det allerede nedrykkede mandskab fra Villarreal ”B”, så må det ikke gå galt for Alfonso og Co.




                   


Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (#9) Real Betis Balompié S.A.D.
« Svar #36: 25 Apr 2011, 14:08 »

Hvad så, presser påsken, eller hvad er der los? Smiley
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (#9) Real Betis Balompié S.A.D.
« Svar #37: 25 Apr 2011, 19:00 »

Hvad så, presser påsken, eller hvad er der los? Smiley

Jeg er jo en mand med hus og have og har netop haft et større projekt med en ny terasse, som har taget alt tid, jeg har haft til rådighed.

Derudover er lysten til at blogge simpelthen forsvundet for mig, så jeg er bange for, at blogkonkurrencen er slut for mit vedkommende.

Jeg har dog en favorit som jeg har tænkt mig at stemme på og det er DIG, Swizz  Thumbs Up
Logged

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (#9) Real Betis Balompié S.A.D.
« Svar #38: 28 Apr 2011, 22:01 »

Jeg har været "silent reader" i et stykke, men nu må en gammel fan af Metsu1-blogge vist på banen med en kommentar.

Jeg er jo en mand med hus og have og har netop haft et større projekt med en ny terasse, som har taget alt tid, jeg har haft til rådighed.

Derudover er lysten til at blogge simpelthen forsvundet for mig, så jeg er bange for, at blogkonkurrencen er slut for mit vedkommende.

SNYYYYDDD!!!! ticked off. Der mangler en skaldet kamp tilbage, og så stopper du bloggen. Det er sq da ikke fair ovefor dine læsere.
Ej, spøg til side. Hvis ikke du gider skal du da ikke skrive updates, men jeg tror vi er mange der gerne vil høre afslutningen på din sæson. Smiley


Det kan godt ærge mig at sidste års blogkonkurrence har slået din blog-lyst ihjel. Men konkurrencen er ikke til at vinde hvis ikke man er en af de brugere så alle kender på FmFreaks.

Forza Metsu1! Peace Jeg skal nok stemme på din blog no matter what!

Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

Metsu1
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (#10) Real Betis Balompié S.A.D.
« Svar #39: 30 Apr 2011, 10:37 »


Real Betis Nyheder - 05.06.2011
- Succes eller fiasko?!

Ruben Castro
har været outstanding!


En enkelt sejr var, hvad der skilte Real Betis fra oprykning til Primera Division før dagens kamp mod Villarreal "B"efter en sæson, hvor det i store perioder lignede en sikker oprykning, men gummiben har gjort, at man var tvunget til at vinde den sidste ligakamp på hjemmebane for at returnere til det fine selskab igen.

Det er muligt, at Los Beticos spillerne var lammet af gummiben i en stribe af de sidste kampe i denne sæson, men det var ikke tilfældet i starten af dagens kamp mod Villarreal ”B”. Efter 16 minutter havde hjemmeholdet nemlig allerede bragt sig foran med 2-0 efter scoringer af Ezequiel og topscorer Ruben Castro og mod et hold, der allerede var dømt som nedrykkere, lignede det starten på en festdag for Real Betis og deres supportere.
Der kom dog skår i glæden med et lille kvarter tilbage af første halvleg, da Niksic fik reduceret for de gule, men heldigvis råder Real Betis over en af de farligste angribere i Segunda Division i form af Ruben Castro og kort efter reduceringen, øgede han igen forspringet til to mål efter sin scoring til 3-1, hvilket også var resultatet ved pausen.

Fra anden halvlegs start var det tydeligt, at Betis spillerne ville lukke kampen en gang for alle, men på trods af et tungt pres mod gæsternes mål, manglede skarpheden i de afgørende situationer. Hos Villarreal manglede der ikke blot skarphed, men også moral og attitude og som halvlegen skred frem, blev det mere og mere tydeligt, at de gulblusede blot ville have kampen overstået, så de kunne komme på ferie og glemme alt om den forfærdelige sæson, de havde været igennem, men Real Betis spillerne var stadig opsatte på at slutte godt af og det gjorde de.
Midtvejs i anden halvleg udnyttede kampens bedste spiller Ruben Castro, et fremragende forarbejde af venstrekant Ezequiel til at score hans tredje mål i kampen og med et kvarter igen blev hjemmeholdet belønnet med et straffespark, som Salva Sevilla sikkert eksekverede. Ydmygelsen af Villarreal reserverne blev total i kampens sidste ti minutter, hvor først Momo fandt vej til netmaskerne og kort efter blev det endda til 7-1 efter en spektakulær scoring af unge Daniel Aquino.

Med den overbevisende sejr i sidste spillerunde, er Real Betis altså endnu en gang klar til Primera Division og selvom de ikke vandt Liga Adelante, så kan manager Alfonso trods alt se tilbage på en fremragende debutsæson i spidsen for Real Betis Balompie.




                   


Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (#10) Real Betis Balompié S.A.D.
« Svar #40: 30 Apr 2011, 10:44 »

Det var sq godt at få en afslutningen på sæsonen. Det giver også en mere rigtig slutning  på bloggen her i konkurrencen. Du kan regne med at få en afsluttende kommentar fra mig senere idag. Så indtil videre, blot tillykke med oprykningen Smiley
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (#10) Real Betis Balompié S.A.D.
« Svar #41: 30 Apr 2011, 21:13 »

Nå, som sagt tidligere, det var godt at få afslutningen på din blog med.

Generelt for din blog i år, så gennemsyrer den, at du ikke har haft så meget tid som tidligere, hvilket er ærgerligt da det altid plejer at blive spændende. Din blog har været god, og jeg synes bestemt du har holdt niveauet fra tidligere nogenlunde. Jeg håber, at du engang slår til igen med en blog uden for konkurrencen (så skal jeg ikke vente så længe Wink), hvor du har bedre tid, og hvor der ikke er tidsmæssigt pres på for at nå noget Smiley
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010