home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 215 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2011
| | | | |-+  The wings of an eagle
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint
Forfatter Emne: The wings of an eagle  (Læst 40686 gange)
Daniel SS
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: The wings of an eagle
« Svar #60: 29 Apr 2011, 21:44 »

Hej, Krile.

Jeg synes lige du bør vide, du har kandideret til min stemme hele måneden - og at du er med til at jeg vakler så meget mellem 3 blogs, for du er utvivlsomt en af de tre - og det mener jeg virkelig. En af de allermest velskrevne blogs i hele konkurrencen, og netop derfor, ville jeg - ligesom vmanstar - også gerne have, du brugte mere spalteplads på at befinde dig i dit enestående, deskriptive og maleriske sprog. Det er dér, jeg synes, du udmærker dig, fra flere andre bloggere i denne blog-konkurrence. Så hvis dette kan lade sig gøre, ville det være fabelagtigt. Det skal selvfølgelig heller ikke gå hen at ødelægge din nuværende variation i opdaterings-indlæggene, da du skifter fint imellem de udenomshandlende, og de der er decideret om dine FM-præstationer.

Desuden vil jeg lykønske dig med den - i hvert fald ifølge beskrivelserne - yderst fortjente oprykning. Muligvis bliver det dog umådeligt svært, at overleve oppe i Premier League, men det er en udfordring, og en oplevelse.
Sidste og sluttelige punkt er det andet sted, du udmærker dig positivt: Grafikken. Jeg tror ikke, vi finder andre ligeså dygtige blogge grafikmæssigt. Dine skiftende topbannere er fuldstændig anerkendelsesværdig e. Virkelig flotte! Og bare layoutet/opsætningen generelt.

Jeg håber, du fortsætter stilen og giver den en skalle her til sidst, så flere får øjnene op for denne - i mine øjne - yderst undervurderede blog.
Logged

19. 5. 2012.

Krile
Gæst
 
Sv: The wings of an eagle
« Svar #61: 29 Apr 2011, 23:20 »

Smukt!

Ligeledes er dine resultater flotte, og håber du kan nå lidt updates om din færden i Premier League, inden konkurrencen slutter. Tror min stemme falder på dig.  Smiley

KIU!
Mange tak igen Daniel. Jeg prøver at nå så mange updates, men jeg tror ikke der kommer så mange, hvis nogle, omhandlende Premier League. Desværre...

Krile, my man!

Jeg har sagt det så mange gange før; Det er en fornøjelse at følge dine blogs. Dog er der stadig en del stave- og kommafejl, der efterlader overfladiske skrammer på den ellers så flotte forside. Du skriver rigtig godt - hvilket jeg har fortalt dig masser af gange før. Da jeg for første gang kom ind på FmF i april (i dag) og skulle kigge lidt på de forskellige blogs, kiggede jeg først og fremmest efter den, hvor der stod Krile på, og det har jeg ikke fortrudt et sekund! Jeg har nu læst alle dine updates, og jeg må indrømme at du holder niveauet. Dog ville jeg ønske, at der kom lidt flere updates, hvor du virkelig udfolder dine skriveevner, hvor du kan beskrive ting så malerisk, at det føles som om, tiden går i slow-motion.

Desuden synes jeg, at du har gang i et rigtigt spændende projekt i Crystal Palace, som er et fremragende klubvalg, og man må virkelig sige, at du gør det fortrinligt. Jeg ønsker dig al held og lykke, og gid du må rykke op, selvom klubben ser lidt svag ud til PL.

KIU  Cool
Vmanstar! Jeg troede du var forsvundet for evigt! crazy

Mange tak for den flotte kommentar, det dejligt at nogle bifalder min måde at skrive på. Mht. kommanfejlene og de andre småfejl, så vil jeg prøve at læse den ekstra godt igennem her til sidst, men jeg tvivler på at alle vil forsvinde da grammatik aldrig har været min stærke side Smiley

Fandt lige en enkelt fejl :-)
Men ellers kanon blog. Der er nærmest ikke noget at sætte fingre på. Det grafiske og skriftlige er i top. Og resultaterne er jo også ganske fine. Fortsæt endelig det gode arbejde :-)
Den er rettet Wink

Mange tak for kommentaren, det varmer virkelig at der er nogle som kan lide det man går og laver Smiley

Stort tillykke herfra Smiley
Mange tak Swizz Wink

Flot, flot, og atter flot!
Tillykke med pokalen.
Smiley
Tusind tak Nicolaj! Smiley

Hej, Krile.

Jeg synes lige du bør vide, du har kandideret til min stemme hele måneden - og at du er med til at jeg vakler så meget mellem 3 blogs, for du er utvivlsomt en af de tre - og det mener jeg virkelig. En af de allermest velskrevne blogs i hele konkurrencen, og netop derfor, ville jeg - ligesom vmanstar - også gerne have, du brugte mere spalteplads på at befinde dig i dit enestående, deskriptive og maleriske sprog. Det er dér, jeg synes, du udmærker dig, fra flere andre bloggere i denne blog-konkurrence. Så hvis dette kan lade sig gøre, ville det være fabelagtigt. Det skal selvfølgelig heller ikke gå hen at ødelægge din nuværende variation i opdaterings-indlæggene, da du skifter fint imellem de udenomshandlende, og de der er decideret om dine FM-præstationer.

Desuden vil jeg lykønske dig med den - i hvert fald ifølge beskrivelserne - yderst fortjente oprykning. Muligvis bliver det dog umådeligt svært, at overleve oppe i Premier League, men det er en udfordring, og en oplevelse.
Sidste og sluttelige punkt er det andet sted, du udmærker dig positivt: Grafikken. Jeg tror ikke, vi finder andre ligeså dygtige blogge grafikmæssigt. Dine skiftende topbannere er fuldstændig anerkendelsesværdig e. Virkelig flotte! Og bare layoutet/opsætningen generelt.

Jeg håber, du fortsætter stilen og giver den en skalle her til sidst, så flere får øjnene op for denne - i mine øjne - yderst undervurderede blog.
Hold da op en flot kommentar!

Jeg er stolt over at kandidere til din stemme, da der imo. er mange gode og flotte blogge i konkurrencen. Som sagt tidligere er det utrolig dejligt at i kan lide min måde at skrive på, og det er også den måde jeg bedst kan lide at skrive på, men jeg har tidligere prøvet hvor det er blevet "for meget", derfor prøver jeg at variere så meget som muligt, sådan at det ikke bliver ensformigt.

Tak for lykønskningen, - jeg var også selv helt oppe at køre, da jeg slet ikke havde forventet at det gik så godt, som det gik. Men jeg må have fundet den rette taktik, og det er jo dejligt. Mhs. til grafikken, så er jeg glad for at du ligger mærke til den, da der bliver lagt mange kræfter i dén og selve opsætningen.

Jeg satser stærkt på at give den en skalle her til sidst! Smiley
Logged

Krile
Gæst
 
Sv: The wings of an eagle
« Svar #62: 30 Apr 2011, 13:31 »


Steve Coppell-sagen
The Palace ▪ 08.06.11
Få mennesker har skabt de resultater som Steve Coppell har opnået både som træner og spillere. Nu står legende statussen dog på spil, da han, har måttet krybe til korset og indrømme sit problem med alkoholisme. I første omgang har det kostet ham jobbet som cheftræner i Crystal Palace, men Steve Parish afviste ikke at en afvænning kunne betyde en genansættelse, så Coppell igen kan stå i front for klubben når den nye sæson i Premier League begynder.

Få dage efter sæsonafslutningen i Watford, blev Steve Coppell indkaldt til møde. Steve Parish, var et par gange blevet ringet op med nogle meget alvorlige anklager om et misbrug hos klubbens træner, Per Nielsen. I første blev det ikke taget seriøst, men efter en lille undersøgelse viste det sig der godt kunne være noget om det. Efterhånden som Per Nielsens fortid og fritid blev afklaret, kom et værre og værre billede af Per Nielsen op. Et billede der endte op med en bekræftelse af misbruget. Dette vurderede ledelsen i Crystal Palace vigtigere end resultaterne, hvorfor dagsordnen på mødet var klar;

Enten skulle Steve Coppell se sine dæmoner i øjnene eller skulle han tage sit gode tøj at gå. Da han i første omgang benægtede, så den ledende duo sig nødsaget til at opsige den ellers så succesfulde træner. Dette skete på gråt papir, efterfulgt af et pressemøde hvor medierne blev sat ind i sagen; – i store træk. I de næste dage forsøgte alle at få en kommentar fra hovedpersonen selv, men han forblev tavs. Lige indtil han indkaldte til det pressemøde der fandt sted i dag. Et pressemøde hvor Stece Coppell sad alene, afviste at besvare spørgsmål og blot læste op af det stykke papir han havde liggende foran sig. Ikke desto mindre blev flere ganske interessante ting sagt – Dette er blot et udsnit;

”Efter at havde søgt inde i mig selv, har jeg fået svaret. Jeg vil hellere se det positive i dette, se det som et bevis på det hele må ophøre. Ledelsen har sagt, at jeg igen kunne være træner hvis jeg gik på afvænning – og det har jeg tænkt mig. Om jeg vil vende tilbage som Crystal Palace-træner afhænger af flere ting, men jeg afviser intet. Jeg beklager til alle jeg eventuelt har såret, og beder samtidig om foregivelse. Som en sygdom alkoholismen forgiftet mig, ændret mig og lavet mig om til en person jeg ikke ønskede at være.”

Dermed står spørgsmålet omkring Steve Coppells fremtid stadig lyst åben, faktum er dog han er blevet fyret i Crystal Palace.


***

”Han smilte. Mærkede spændingen og nervøsiteten stige. Langsomt hævede han den gennemsigtige flaske, og lod den nå sin isklare bund. Han mærkede hurtigt virkningen, og mens de irriterende følelser forsvandt, lod han tankere gå på himmelflugt.” Sandheden var; - intet havde forandret sig. Han var stadig den samme.
« Seneste Redigering: 30 Apr 2011, 18:01 af Krile » Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The wings of an eagle
« Svar #63: 30 Apr 2011, 13:48 »

Der mangler et "l" i din overskrift Wink
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The wings of an eagle
« Svar #64: 30 Apr 2011, 20:58 »

G-E-N-I-A-L-T!

Du skriver fantastisk, og man indlever sig i historien, da du opdigter og beskriver helt fantastisk!

Jeg er stadig i tvivl om, hvem der får min stemme, men på nuværende tidspunkt havner den hos dig. Ville dog gerne se om Coppell bliver genansat! Kommer der en update mere, her i slutspurten? - Eller kører du evt. videre med bloggen, det ville glæde mig og andre, kan jeg godt skrive under på.

Fortsæt Krile.  Thumbs Up
Logged

Krile
Gæst
 
Sv: The wings of an eagle
« Svar #65: 30 Apr 2011, 23:22 »


Han hørte doktorens skridt forsvinde i det uvisse, og da han åbnede øjnene igen var han der ikke længere. En kvinde iagttog ham fra enden af kajen. Han smilede til hende, og hun kom langsomt og tøvende nærmere. ”Hvor er manden?”, spurgte hun.

- ”Han er gået.”

Hun så sig omkring, på den øde, uendelige havn, der strakte sig i begge retninger.

- ”For altid?”
- ”For altid.”

Hun satte sig ned ved siden af ham og smilede. ”Jeg har drømt at vi engang var venner…”
Han så på hende og nikkede. ”Det er vi også. Det har vi altid været”.

Hun lo og tog ham i hånden. Han pegede ud mod solen, der var ved at gå ned i havet, og hun betragtede den med tårer i øjnene. Han omfavnede hende for sidste gang og så hende tavst ind i øjnene. De havde tidligere aftalt at der ikke skulle være nogen afskedsscener, så da han hørte klokkerne ringe, gik han om bord. Kaptajnen tilbød ham at følge ham til hans kahyt, men han afslog.

Besætningen kastede los, og langsomt gled skibet fra kaj. Han stillede sig i bagstavnen og så byen fjerne sig i et hav af lys. Kvinden han havde kendt så længe, blev stående ubevægelig med blikket fast i hans, indtil kajen forsvandt i mørket, og Londons store luftspejling forsvandt i det sorte vand. Et efter et slukkedes byens lys i det fjerne, og da forstod han, at han nu var begyndt at mindes.
« Seneste Redigering: 30 Apr 2011, 23:47 af Krile » Logged

Krile
Gæst
 
Sv: The wings of an eagle
« Svar #66: 30 Apr 2011, 23:37 »

Der mangler et "l" i din overskrift Wink
Rettet Wink

G-E-N-I-A-L-T!

Du skriver fantastisk, og man indlever sig i historien, da du opdigter og beskriver helt fantastisk!

Jeg er stadig i tvivl om, hvem der får min stemme, men på nuværende tidspunkt havner den hos dig. Ville dog gerne se om Coppell bliver genansat! Kommer der en update mere, her i slutspurten? - Eller kører du evt. videre med bloggen, det ville glæde mig og andre, kan jeg godt skrive under på.

Fortsæt Krile.  Thumbs Up
Tusind mange tak!

Umiddelbart bliver bloggen ikke forsat lige efter konkurrencen, men man ved jo aldrig om Coppell skal tilbage til Crystal Palace, en femte gang, for at sikre klubben mere succes... Smiley
Logged

Krile
Gæst
 
Sv: The wings of an eagle
« Svar #67: 30 Apr 2011, 23:44 »

Så fik jeg også skrevet den sidste update i min blog her i konkurrencen, og jeg håber dem der har læst med har nydt dem. Jeg har i hvert fald personligt nydt at skrive dem, og være med i konkurrencen i det hele taget. Mange tak til dem der har læst med i bloggen og til dem der har kommenteret. Til sidst vil jeg blot, ligesom Swizz, anmode alle dem der har læst med under konkurrencen, om at stemme på deres favorit, så vi får så mange stemmer som muligt.

Lad den bedste blog vinde!
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The wings of an eagle
« Svar #68: 30 Apr 2011, 23:46 »

Jeg er helt væk i dit skriftlige niveau. Især den sidste update her, den tog virkelig kegler, hold kæft det er godt skrevet. Jeg har nydt at læse din blog igennem hele måneden, og du er bestemt med i opløbet til min stemme!
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The wings of an eagle
« Svar #69: 05 Aug 2011, 09:14 »


Steve Coppell-sagen
The Palace ▪ 08.06.11
Få mennesker har skabt de resultater som Steve Coppell har opnået både som træner og spillere. Nu står legende statussen dog på spil, da han, har måttet krybe til korset og indrømme sit problem med alkoholisme. I første omgang har det kostet ham jobbet som cheftræner i Crystal Palace, men Steve Parish afviste ikke at en afvænning kunne betyde en genansættelse, så Coppell igen kan stå i front for klubben når den nye sæson i Premier League begynder.

Få dage efter sæsonafslutningen i Watford, blev Steve Coppell indkaldt til møde. Steve Parish, var et par gange blevet ringet op med nogle meget alvorlige anklager om et misbrug hos klubbens træner, Per Nielsen. I første blev det ikke taget seriøst, men efter en lille undersøgelse viste det sig der godt kunne være noget om det. Efterhånden som Per Nielsens fortid og fritid blev afklaret, kom et værre og værre billede af Per Nielsen op. Et billede der endte op med en bekræftelse af misbruget. Dette vurderede ledelsen i Crystal Palace vigtigere end resultaterne, hvorfor dagsordnen på mødet var klar;

Enten skulle Steve Coppell se sine dæmoner i øjnene eller skulle han tage sit gode tøj at gå. Da han i første omgang benægtede, så den ledende duo sig nødsaget til at opsige den ellers så succesfulde træner. Dette skete på gråt papir, efterfulgt af et pressemøde hvor medierne blev sat ind i sagen; – i store træk. I de næste dage forsøgte alle at få en kommentar fra hovedpersonen selv, men han forblev tavs. Lige indtil han indkaldte til det pressemøde der fandt sted i dag. Et pressemøde hvor Stece Coppell sad alene, afviste at besvare spørgsmål og blot læste op af det stykke papir han havde liggende foran sig. Ikke desto mindre blev flere ganske interessante ting sagt – Dette er blot et udsnit;

”Efter at havde søgt inde i mig selv, har jeg fået svaret. Jeg vil hellere se det positive i dette, se det som et bevis på det hele må ophøre. Ledelsen har sagt, at jeg igen kunne være træner hvis jeg gik på afvænning – og det har jeg tænkt mig. Om jeg vil vende tilbage som Crystal Palace-træner afhænger af flere ting, men jeg afviser intet. Jeg beklager til alle jeg eventuelt har såret, og beder samtidig om foregivelse. Som en sygdom alkoholismen forgiftet mig, ændret mig og lavet mig om til en person jeg ikke ønskede at være.”

Dermed står spørgsmålet omkring Steve Coppells fremtid stadig lyst åben, faktum er dog han er blevet fyret i Crystal Palace.


***

”Han smilte. Mærkede spændingen og nervøsiteten stige. Langsomt hævede han den gennemsigtige flaske, og lod den nå sin isklare bund. Han mærkede hurtigt virkningen, og mens de irriterende følelser forsvandt, lod han tankere gå på himmelflugt.” Sandheden var; - intet havde forandret sig. Han var stadig den samme.


Ikke for at hive op i gamle sår - og så alligevel. For hold da helt op. Aldrig har jeg oplevet noget lignende. Du har så godt som ordret stjålet min sidste update fra Den Lukrative Rendesten. Lig mærke til datoen: To år før denne er skrevet. Nej, hvor er det da vildt det der. Fandme respektløst.Du har gidet ændrer et par ord og vendinger hist og her, men ellers er det jo direkte kopieret. Og hvordan kan jeg så vide det, altså udover at teksterne er 95 % identiske? Jo, i første afsnit har du ikke engang gidet ændre "Per Nielsen" et par gange. Jeg er målløs. Jeg havde højere tanker om dig, Krille!
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Korzika
Gæst
 
Sv: The wings of an eagle
« Svar #70: 05 Aug 2011, 09:33 »

Det er fandme dumt og direkte disrespektfuldt, Krile. Det er jo lidt af en skandale. Ikke at det gør sagen bedre - tværtimod - men så er Krile endda også crew. Men statussen som crew er forhåbentligt fortid snarest muligt. 

Logged

Krile
Gæst
 
Sv: The wings of an eagle
« Svar #71: 05 Aug 2011, 10:38 »

Jeg beklager dybt og inderligt til Nibali, at jeg har kopieret hans tekst i en blog. Jeg skal vil sige at jeg ikke lige kan huske det, men beviserne er overvældende, så jeg har ikke andet at sige, end at jeg meget ked af det, og jeg trækker mig selvfølgelig fra crewet, og generelt fra siden. Bloggen var en jeg havde skrevet lang tid før konkurrencen, (snart et år siden) men ingen forklaringer kan godtgøre det, så jeg vælger at trække mig og lade crewet afgøre om de vil banne mig.

Mvh. Krile
Logged

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The wings of an eagle
« Svar #72: 05 Aug 2011, 11:16 »

Nogle der kan give et resume af hvad der lige sker? Tunge

Nevermind. har fanget den Tunge
« Seneste Redigering: 05 Aug 2011, 11:18 af TheX » Logged


Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The wings of an eagle
« Svar #73: 05 Aug 2011, 11:23 »

I er ikke så hurtige ovre i Silkeborg? : D

Men trist det der er sket, men for satan hvor er det mangel på respekt.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The wings of an eagle
« Svar #74: 05 Aug 2011, 12:34 »

Av,av,av..
Logged

FCK

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010