home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 267 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2011
| | | | |-+  The wings of an eagle
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: The wings of an eagle  (Læst 40739 gange)
Krile
Gæst
 
The wings of an eagle
« : 01 Apr 2011, 00:08 »


'Some people think football is a matter of life and death. I can assure you, it's much more serious than that. If you are first, - you are great. If you are second, - you are nothing.'
|Prolog|

Lange monotone skridt, hilste på sin helt egen måde ham velkommen tilbage i klubben. Den mørke gang, som han kendte til ukendelighed, ledte ham mod det lys, som man havde opgivet at finde i hans hjertes klub, - Crystal Palace. Men nu var han tilbage. Som manden der skulle finde lyset. Mørket dækkede næsten de stjernespillere og stunder, der var indkapslede i billeder på gangen. Hans øjne mødte dem alle, mens lyset kom stadig nærmere. Det først møde skulle snart stå. Han følte sig klar, om end nervøsiteten kunne æde ham op indefra.

Mens de sidste trin blev passeret, og gangens mørke blev til et minde, fyldte spillernes energiske indstilling ham med håb. Den grønne plæne der stod i perfekt kontrast, til den nedslidte træningsbane hvorpå hans sidste gerning som Bristol City træner havde stået. Han følte igen gnisten, håbet og troen. Alt skulle nok blive godt, om end det ikke helt var startet ud på hans vilkår.

Mens han spadserede på tværs af træningsbanerne, mødte assistentens øjne hans. Han var givetvis informeret, men fik alligevel en præsentation med. Spillerne kendte til realiteterne. Vidste at der var lang vej til toppen. Alligevel mærkede han en stigende optimisme, ved hans blotte tilstedeværelse. Alene det, fik det til at løbe ham koldt ned ad nakken.

Han afbrød ikke, det havde han besluttet sig for. I omklædningsrummet efter træning ville han blot introducere sig selv, men indtil videre lod han assistenten beholde diagentstokken. Hans Armani jakkesæt måtte vige, så hans Rolex ur kunne komme frem i lyset. Endnu to timer til han skulle sidde ved hans nye chefs side og fortælle den sultne formiddags presse om hans skæbne. En sidste tanke løb gennem hovedet på ham, inden han bad sin kommende højrehånd om at sende spillerne ned i omklædningsrummet. Nu galt det. Nu skulle han bestå sin prøve. Nu skulle han lette med ørnene.

***

On the wings of an eagle I find myself lifted through the skies
Lifted up above the world to see
On the wings of an eagle I find myself lifted through the skies
Lifted up above the world to see
Can you see me? Can you see me?

Logged

Krile
Gæst
 
Sv: The wings of an eagle
« Svar #1: 01 Apr 2011, 00:09 »


FORORD
Så er den tilbage. Denne, den bedste måned på FmFreaks. Vi får alle et blik ind i fremtidens blogge, i og med en konkurrence altid får de bedste til at stimle op med noget ekstraordinært. Det skal ingen hemmelighed være, at jeg glæder mig; Både til at afprøve mig selv i konkurrence med alle de andre bloggere, men ligeså meget for at følge alle de flotte blogs der tager sin start i disse timer og dage.

Min egen blog her, vil som udgangspunkt ikke holde én stil. Jeg forsøger at få fleste mulige stilarter med ind i det hele og på den måde opnå variation. Desuden vil jeg forsøge at forbedre de lay-outs jeg kommer til at bruge, med lidt grafiske krydderi. Alt i alt er starten noget jeg har set frem til siden den sidste blogkonkurrence tog sin slutning.

Til sidst er der vel blot at ønske god måned for alle – læser såvel som skribenter. Må den bedste blog vinde!

UPDATES
1. SÆSON:
1. Palace fyrer den sportslige ledelse
2. Crystal Palace finder den nye træner
3. Ny plan for Crystal Palace fremlagt
4. Lønbudgettet
5. Stor udskiftning i Crystal Palaces trup
6. God start på sæsonen for The Eagles
7. Afrejsen
8. Truppen, taktikken og fremtiden
9. Crystal Palace overrasker i ligaen
10. Passionen, lidenskaben og gnisten
11. Crystal Palace fortsætter det gode spil
12. Konsultationen
13. Crystal Palace stadig med i kampen om oprykning
14. The Eagles henter belgisk forstærkning
15. De fordømtes by
16. Yderligere fem kampe spillet, - Crystal Palace stadig med i toppen!
17. Mødet
18. Portræt af succestræneren
19. Fem kampe tilbage, og playoffpladsen er nu sikret!
20. The Blue Bottle
21. Mesterskabet sikret!
22. Målet nået
23. Steve Coppell-sagen
24. Afgangen

MERITER
NPOWER CHAMPIONSHIP VINDER 2010/2011
« Seneste Redigering: 30 Apr 2011, 23:30 af Krile » Logged

Inferno
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The wings of an eagle
« Svar #2: 01 Apr 2011, 00:11 »

Rigtig rigtig lovende start! Jeg glæder mig til at høre mere!
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The wings of an eagle
« Svar #3: 01 Apr 2011, 00:14 »

Du er helt klart en af mine favoritter Krile. En af de bedste skribenter på siden IMO, og grafisk er du jo heller ikke helt tosset. Har set gode ting fra dine hænder før, så hvorfor skulle vi ikke det igen?  Cool
Logged


The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The wings of an eagle
« Svar #4: 01 Apr 2011, 11:16 »

Meget spændende start Krile! Du er uden tvivl en af de helt store favoritter til at tage årets titel, og din intro viser bestemt hvilket niveau vi alle forventer af dig igennem den næste måned. Jeg glæder mig ihvertfald rigtig meget til at læse med.
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Krile
Gæst
 
Sv: The wings of an eagle
« Svar #5: 01 Apr 2011, 13:47 »

Rigtig rigtig lovende start! Jeg glæder mig til at høre mere!
Mange tak for kommentaren, det glæder mig at du vil læse med videre Smiley

Du er helt klart en af mine favoritter Krile. En af de bedste skribenter på siden IMO, og grafisk er du jo heller ikke helt tosset. Har set gode ting fra dine hænder før, så hvorfor skulle vi ikke det igen? Cool
Også tak til dig Erzael. Jeg er glad for at du læser med, og jeg håber at jeg kan opfylde dine forventninger Wink

Meget spændende start Krile! Du er uden tvivl en af de helt store favoritter til at tage årets titel, og din intro viser bestemt hvilket niveau vi alle forventer af dig igennem den næste måned. Jeg glæder mig ihvertfald rigtig meget til at læse med.
Mange tak! Jeg håber at jeg kan holde niveauet, og lave en god blog Smiley



Til eventuelle læsere, kan jeg fortælle at der formentlig kommer en update eller to i aften Smiley
Logged

Krile
Gæst
 
Sv: The wings of an eagle
« Svar #6: 01 Apr 2011, 17:22 »


Palace fyrer den sportslige ledelse
The Palace ▪ 25.06.10
The nPower Championship-klubben Crystal Palace har fyret stort set hele den sportslige ledelse. Cheftræner Dougie Freedman, samt hele holdets trænerteam, spejderteam og alle fysioterapeuter har måttet lade livet, som en del af en ny satsning, som klubben snart vil præsentere. Det er kun assistenttræner Lennie Lawrence, fysisktræner John Brierley og talentspejderen Steve Kember der har overlevet nedslagtningen. Den massive udskiftning, giver en kommende manager stort set frie hænder, til at sammensætte det hold som han mener han skal bruge.

Igennem længere tid har Crystal Palace levet en skuffende tilværelse i den anden og tredje bedste række i England. Hvilket har været skuffende for alle omkring klubben, både spillere og fans. Specielt Fansene har været skuffet over den manglende udvikling, og sidste år blev det for meget for nogle. En gruppe velhavende fans, med Steve Parish i spidsen, købte sig derfor ind i klubben, med ambitioner om at få klubben op i toppen af engelsk og europæisk fodbold.

Første skridt på den vej blev taget i dag, hvor klubben i en pressemeddelelse meddelte, at man havde fyret hele den sportslige ledelse; på nær assistenttræner Lennie Lawrence, fysisktræner John Brierley og talentspejderen Steve Kember. Et overraskende stort initiativ, der har overrasket mange omkring klubben. Grundet den store udrensning, får den kommende manager mulighed for helt selv at sætte det hold, der skal være med til at føre klubben fremad.

Og netop den kommende manager har været med til at bestemme hvilke personer der fik lov til at blive, og hvilke der blev sparket ud. I hvert fald hvis man skal tro på de rygter som har været fremme i løbet af dagen. Rygter som Parish ikke ville kommentere på. Det eneste han kunne sige var at; ”klubben leder efter den rette mand til jobbet, og vi tager den tid det tager. Vi vil være helt sikre på at vi finder den rigtige.”

En ting er sikker, og det er, at det bliver utrolig spændende at se hvem der kommer til at stå i spidsen for The Eagles. Den person der kommer til at gøre det får ikke noget nemt job, da klubben ikke ligefrem svømmer i penge. Men det er man lige glade med i Crystal Palce. Her tror man på en stor fremtid. En fremtid i toppen af engelsk og europæisk fodbold.


***

”Han smilte. Mærkede spændingen og nervøsiteten stige. Langsomt hævede han den gennemsigtige flaske, og lod den nå sin isklare bund. Han mærkede hurtigt virkningen, og mens de irriterende følelser forsvandt, lod han tankere gå på himmelflugt.”

Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The wings of an eagle
« Svar #7: 01 Apr 2011, 17:36 »

SMUKT!
intet mindre.
Smiley
Logged

FCK

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The wings of an eagle
« Svar #8: 01 Apr 2011, 23:22 »

Smuk blog indtil videre.

Ser dig som en af de helt store favoritter til prisen i år. Du er velformuleret og skriver generelt rigtig kreativt og indbydende. Elsker når du skriver lidt "off the pitch", da man indlever sig bedre i bloggen. Fantastisk grafik også, håber du holder begejstringen oppe, som hidtil.  Thumbs Up
Logged

Krile
Gæst
 
Sv: The wings of an eagle
« Svar #9: 01 Apr 2011, 23:56 »

SMUKT!
intet mindre.
Smiley
Mange tak! Smiley

Smuk blog indtil videre.

Ser dig som en af de helt store favoritter til prisen i år. Du er velformuleret og skriver generelt rigtig kreativt og indbydende. Elsker når du skriver lidt "off the pitch", da man indlever sig bedre i bloggen. Fantastisk grafik også, håber du holder begejstringen oppe, som hidtil.  Thumbs Up

Mange tak for de flotte ord, det hjælper til med at holde lysten oppe  Thumbs Up
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: The wings of an eagle
« Svar #10: 02 Apr 2011, 00:09 »

Kan kun være enig! Du er min favorit det er så smukt! <3
« Seneste Redigering: 02 Apr 2011, 00:24 af TheisHansen v.2 » Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The wings of an eagle
« Svar #11: 02 Apr 2011, 00:17 »

Kan kun være enig! I er min favorit det er så smukt drenge! <3

I/drenge?

Hvad mener du? - Han er da alene om bloggen.  Smiley
Logged

3.v evaB
Gæst
 
Sv: The wings of an eagle
« Svar #12: 02 Apr 2011, 00:18 »

Kan kun være enig! I er min favorit det er så smukt drenge! <3
Are you lost?
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: The wings of an eagle
« Svar #13: 02 Apr 2011, 00:23 »

Undskyld stavefejl..verdens undergang. Mente selvfølgelig DU.
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The wings of an eagle
« Svar #14: 02 Apr 2011, 00:26 »

Undskyld stavefejl..verdens undergang. Mente selvfølgelig DU.

Helt i orden, skulle bare lige være sikker på hvad du mente.  Smiley
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010