home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 446 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2011
| | | | |-+  Du god for mig ligesom ingefær
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Du god for mig ligesom ingefær  (Læst 7049 gange)
NikolajH
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Du god for mig ligesom ingefær
« : 01 Apr 2011, 00:01 »


Forstil dig et billede…
Du har lige låst din lille lejlighed af, taget turen ned af de kolde beton trapper i opgangen og er nu på vej ud på gaden. Du tager skridtet ud af den halvrådne grønne dør og er nu på Frederiksgade, det første der springer dig i øjnene er en ældre mand, hans hud er mør, meget mørk brændt. Stråhatten pryder hans hoved, hvor håret for længst er forsvundet. Under hatten gemmer sig en helt blankpoleret isse, så hatten blive sjældent efterladt der hjemme, selvom om den hårløse hovedbund ikke irritere ham synderligt. I panden sidder nogle rynker godt banket fast, men sådan er det jo at blive gammel af dage, hatten har dog lagt en skygge ned over ansigtet, så forhåbentlig er der ingen, der sanser tegn på alderdommen. Ud af munden bruser en kraftig strøm af cigarrøg, der nærmest voldtager og misbruger omkringværende menneskers helbred, men han er da ligeglad. Det er hans lille gade, hans italienske café, hans dampene espresso, der selv kan få den mest kaffehadende person, til at elske de mørkristet bønner, der er blevet pryglet, presset, gennem tæsket til en ambrosisk lille omgang kaffe. Efter nogle sekunder med ren og skær stirren ud i det blå, trækker han op af brystlommen en lille guldskinnende himstregims, ikke større end en monokel, dog mere værdifuld end det pureste silke. Ved nærmer eftersyn vil man kunne ane, at det et gammelt lommeur, et ur,  som kan indbringe tusindvis af grunker, trods den fact vil han heller ofre livet, end dette uvurderlige stykke eje. Klokken har slået, nu er det tid, den letter gangbesværet herrer rejser fra sin plads fra caféen, og går nu med et euforisk, nærmest dyrisk, blik mod målet, kampen er i gang.
« Seneste Redigering: 01 Apr 2011, 08:22 af NikolajH » Logged


NikolajH
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Du god for mig ligesom ingefær
« Svar #1: 01 Apr 2011, 00:03 »

SNAPS!!
Logged


Fernando
Gæst
 
Sv: Du god for mig ligesom ingefær
« Svar #2: 01 Apr 2011, 00:29 »

Glæder mig til at se mere, men du kan bare ikke være bloggens navn bekendt! føj.. Tunge Rullende Øjne
Logged

NikolajH
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Du god for mig ligesom ingefær
« Svar #3: 01 Apr 2011, 08:33 »

Glæder mig til at se mere, men du kan bare ikke være bloggens navn bekendt! føj.. Tunge Rullende Øjne

Navnet er nu også ment lidt i spas, men beskriver ellers meget godt mit forhold til klubben.
Glad for at du følger med. Smiley
Logged


NikolajH
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Du god for mig ligesom ingefær
« Svar #4: 02 Apr 2011, 00:43 »


Demba Traoré

Jeg vil, da gerne sige at jeg er tilfreds, men det vil ikke være sandt. Faktisk ville det være en kæmpe løgn. Der skal satme nye boller på suppen, hvis jeg skal gøre mig bare de mindste forhåbninger om at få tilbudt en ny kontrakt. 39 kampe og 9 mål er bare ikke tilfredsstillende, især ikke når man spiller som boksspiller i den Hollandske Eerste Divisie for klubben Fortuna Sittard. Min træner har givet udtryk for, at han er langt fra tilfreds med mig, inderst inde tror jeg endda, at han gerne ser mig forlade klubben, så han kan få plads til ny spiller. Jeg tager sjældent fejl, og det var heller ikke tilfældet denne gang, efter en skuffende sæson bliver jeg afskediget, hvilket betyder, at jeg nu skal på jagt efter en ny klub.

En tidlig lørdag morgen bliver jeg vækket af en brutal lyd, den sniger sig stille og roligt ind i mine øregange, hvorefter den begynder at voldsmadre dem med de mest akavet og grusomme lyde. Det føles som om jorden skælver, min lille lejlighed må være på mig mod grunden, tænker jeg. Jeg rejser mig rystet op fra sengen, og til min store forbavselse opdager jeg bare, at det er min mobil, der ligger i min hånd og vibrere. Min stemme bliver rømmet, og er nu klar til en forhåbentlig kort samtale.   

”Demba Traoré her” siger jeg med en sløv stemme.
”Ja goddag, du snakker med Peter Sørensen, jeg er cheftræner i den danske fodboldklub A.G.F. Jeg ville høre, om du ville være interesseret i at slå en smut forbi Århus, og måske snakke lidt om din fremtidige fodboldkarriere?”
Jeg er meget forbavset, der går et kort sekund, hvor jeg lige vender tilbuddet i mit hoved, og svare dernæst ”Øhm, jo det kunne vel godt være, at jeg kunne finde tid til at komme og snakke”

Da jeg ankommer til NRGI-park bliver jeg overrasket, et kæmpe stadion er hvad min øjenæbler har sigte. Jeg stiger ud han min Renault Clio, smækker døren, og ser nu en skaldet mand i jakkesæt spadsere hen imod mig. Han rækker mig hånden og fører mig ind i et kontorlokale, hvor jeg tager plads i en lille stol. Efter en times snakken frem og tilbage, hiver den kronraget mand, som jeg formoder er Peter Sørensen, pludselig et A4-ark op af skrivebordsskuffen. Følelsen af at have fået det bedste blow job, suser nu igennem min krop, og jeg bliver nødt til at styre mig, for ikke at udbryde i et kæmpemæssigt orgasme, der vil kunne vække alle sovende grise i Nordjylland. Jeg er overvældet af begejstring, og skriver uden nogle skrupler under på 2 årig kontrakt med A.G.F.

Jeg kommer til klubben på en fri transfers, så presset fra fans og trænere og ikke kolossalt, de forventer dog at jeg er med til at bidrage til en oprykning for klubben. Mine første seks ligakampe kommer til at gå over alt forventning. Tre ud af de 6 kampe kommer jeg på måltavlen i, hvilket jeg er ovenud tilfreds med. Jeg er så klar på mere her i det århusianske!

« Seneste Redigering: 02 Apr 2011, 15:14 af NikolajH » Logged


NikolajH
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Du god for mig ligesom ingefær
« Svar #5: 02 Apr 2011, 11:07 »

Grundet dødsfald i min nære familie, har jeg ikke lysten og tiden til at fortsætte bloggen på nuværende tidspunkt. Det kan ikke udelukkes, at jeg hiver den frem senere på måneden, men ligenu er ikke tidspunktet til at fortsætte
Logged


Corvette
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Du god for mig ligesom ingefær
« Svar #6: 02 Apr 2011, 11:13 »

Det er jeg ked af at høre. Forstår dig udemærket   Ubeslutsom
Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Du god for mig ligesom ingefær
« Svar #7: 02 Apr 2011, 11:17 »

Det er helt forståeligt Nikolaj Smiley
Logged

FCK

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Du god for mig ligesom ingefær
« Svar #8: 02 Apr 2011, 11:24 »

Det er helt forståeligt, og det gør mig ondt, Nikolaj.

Du havde ellers gang i en god blog, hvori du skriver rigtig godt. Bruger mange beskrivelser og metaforer, men som du selv nævner kan lysten jo komme på et senere tidspunkt. Smiley

Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Du god for mig ligesom ingefær
« Svar #9: 02 Apr 2011, 11:35 »

Jeg kondolere Nikolaj og det gør mig ondt at høre.

Du havde som Daniel siger en rigtig god blog kørende. Elskede din synsvinkel ved at skrive som spilleren. Håber da du kommer i gang igen, men du skal selvfølgelig tag al den tid du har brug for.
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

NikolajH
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Du god for mig ligesom ingefær
« Svar #10: 02 Apr 2011, 14:04 »

Det er jeg ked af at høre. Forstår dig udemærket   Ubeslutsom
Det er helt forståeligt Nikolaj Smiley
Det er helt forståeligt, og det gør mig ondt, Nikolaj.

Du havde ellers gang i en god blog, hvori du skriver rigtig godt. Bruger mange beskrivelser og metaforer, men som du selv nævner kan lysten jo komme på et senere tidspunkt. Smiley

Jeg kondolere Nikolaj og det gør mig ondt at høre.

Du havde som Daniel siger en rigtig god blog kørende. Elskede din synsvinkel ved at skrive som spilleren. Håber da du kommer i gang igen, men du skal selvfølgelig tag al den tid du har brug for.

Tusind tak for de rørende og varmende kommentarer, det er jeg sku glad for. Håber at kunne komme igang igen en gang i næste uge.
Logged


xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Du god for mig ligesom ingefær
« Svar #11: 02 Apr 2011, 15:12 »

Ked af at høre det med familien.
Håber du får gang i bloggen igen på et eller andet tidspunkt. Smiley
Logged

Hala Madrid!

NikolajH
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Du god for mig ligesom ingefær
« Svar #12: 07 Apr 2011, 15:48 »

Efter en vellykket begravelse igår, regner jeg med at smide en ny update op senere idag. Trods den hurtige pause, håber jeg virkelig, at folk er klar på at følge med.
Logged


Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Du god for mig ligesom ingefær
« Svar #13: 07 Apr 2011, 17:26 »

Efter en vellykket begravelse igår, regner jeg med at smide en ny update op senere idag. Trods den hurtige pause, håber jeg virkelig, at folk er klar på at følge med.
Lyder godt, jeg har selv lige mistet en, så følger med dig. Det er flot at se du allerede er tilbage, og jeg vil da med glæde se frem til dine updates, du var helt klart en af mine farvoritter med din intro Thumbs Up Peace
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

NikolajH
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Du god for mig ligesom ingefær
« Svar #14: 07 Apr 2011, 19:50 »

Lyder godt, jeg har selv lige mistet en, så følger med dig. Det er flot at se du allerede er tilbage, og jeg vil da med glæde se frem til dine updates, du var helt klart en af mine farvoritter med din intro Thumbs Up Peace

Gør mig ondt.
Tak for rosen, den er jeg sku glad for! Smiley Updaten kommer nu
Logged


Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010