home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  1 Bruger, 236 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2011
| | | | |-+  |32| A Life In The Drain
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: |32| A Life In The Drain  (Læst 23799 gange)
Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: A Life In The Drain
« Svar #45: 26 Apr 2011, 21:16 »

Den her blog er jo stærkt undervurderet! - Ihvertfald hvad angår kommentare.
Men hold da op, du skriver flot, lækker historie og flot layout Smiley KIU
Det er lidt småt med kommentarer, men så må man bare håbe der er mange stille læsere. Smiley
Mange tak for rosen, håber jeg kan hæve niveauet her til sidst. Smiley
Logged

Roche
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: A Life In The Drain
« Svar #46: 26 Apr 2011, 21:22 »

Det er lidt småt med kommentarer, men så må man bare håbe der er mange stille læsere. Smiley
Mange tak for rosen, håber jeg kan hæve niveauet her til sidst. Smiley
Endnu en gang en flot update Thumbs Up
Du kan også se, at bloggen er vist en del gange, så tror bestemt, der er en del, der følger.
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: A Life In The Drain
« Svar #47: 27 Apr 2011, 14:28 »

Tak. Smiley
Men ikke mange viste i forhold til andre blogs, og selv blogs der ikke er blevet opdateret i 5-9 dage har flere viste end min(ikke alle, men nogen), og det kan jo godt få en til at undre sig, men det stiger en pæn smule for hver update, så jeg er glad for det. Smiley
Logged

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: A Life In The Drain
« Svar #48: 27 Apr 2011, 14:37 »

Tak. Smiley
Men ikke mange viste i forhold til andre blogs, og selv blogs der ikke er blevet opdateret i 5-9 dage har flere viste end min(ikke alle, men nogen), og det kan jo godt få en til at undre sig, men det stiger en pæn smule for hver update, så jeg er glad for det. Smiley

Det er personligt.
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: A Life In The Drain
« Svar #49: 27 Apr 2011, 14:52 »

Det er personligt.
Ja, det er det jo.
Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: A Life In The Drain
« Svar #50: 27 Apr 2011, 16:03 »

Det er lidt småt med kommentarer, men så må man bare håbe der er mange stille læsere. Smiley
Mange tak for rosen, håber jeg kan hæve niveauet her til sidst. Smiley

Jeg er skam en meget stille læser..
Men du skriver flot, dine billeder passer perfekt til din dystre historie. Smiley
Kender godt lidt til det selv, men du skal vide jeg følger med her!
Logged

FCK

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: A Life In The Drain
« Svar #51: 27 Apr 2011, 16:33 »

Du er ikke så stille mere, det er dejligt. Smiley
Mange gange tak. Smiley
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: A Life In The Drain
« Svar #52: 28 Apr 2011, 18:33 »


Yard Sale
"Loppemarked, det er præcis det jeg holdte tidligere,
min lille datter ville sælge ud af de ting hun ikke følte hun skulle bruge længere. Lille Caitlyn er næsten lige fyldt 6 år, det gjorde hun i marts måned. Derefter ville hun ikke have sit babylegetøj, det skulle sælges, og så vil hun købe slik for overskuddet, og selvfølgelig give resten til mor og far. Hun er en god lille pige, utrolig sød, langt flot sort hår ligesom sin mor. Hun har dog arvet mine lyse brune øjne. Så lidt af sit udseende har hun da fra mig.

Der er gået lang tid siden jeg sidst var her, her til terapi, her med jer. I har hjulpet mig utrolig meget, uden jer tror, nej ved, jeg at jeg ikke ville stå her i dag. Enten ville jeg være død, eller også ville jeg ligge i en gyde, i en brandert, uden penge eller hus, uden job eller fremtid, forsøge at drukne de lunkne minder.

Jeg har nu været gift i 7 år med Cailyn, og hun bliver smukkere for hver dag, vores soveværelse har et vindue lige mod solopgangen, så når hun står op om morgenen og lyset falder ind på hende…så, så slår det benene væk under mig, jeg går i stå, jeg kan ikke tænke klart i det øjeblik. Det eneste jeg tænker er hvor fantastisk hun er, og at hun vil være sammen med mig. Et mentalt kaos. Et stort rod, men hendes rod.


Jeg vil endnu engang gerne sige tak…tak for alt jeres hjælp, tak fordi i hjalp mig finde den rette vej, jeg havde ikke troet det var muligt, men her står jeg i dag. Ville ønske min far kunne se mig nu, nuvel, farvel kære venner. Vi ses måske igen. "

En stående applaus udbryder fra de andre i gruppen, jeg smiler til dem. Jeg går roligt ud af døren, uden at se mig tilbage. Nu begynder der et nyt kapitel, jeg har sagt op i Watford, der kan ikke opnås mere her, nu skal jeg videre. Jeg sætter mig i min elskede sorte Jaguar XKE Roadster fra 1970 og kører hjem.


Next update: A True Gunner
« Seneste Redigering: 28 Apr 2011, 19:09 af Benjoe » Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: A Life In The Drain
« Svar #53: 28 Apr 2011, 21:47 »


A True Gunner
Jeg når lige at komme hjem, smække benene op på bordet og læne mig godt  tilbage. Så kommer min datter stormende ind og overtager stuen, en masse larm, så blev den fred brudt. Jeg går lige så stille ind på mit kontor, kigger lidt på de forskellige pokaler og medaljer jeg har, gode minder. Jeg ser et brev på mit skrivebord, det er normalt der ligger breve, men dette er anderledes end normale breve, der er et stempel på, et grimt et. Det er et Tottenham logo der er stemplet. Jeg åbner brevet op, jeg begynder at smågrine, Tottenham vil ansætte mig som deres manager. Jeg tvivler på de ved at jeg elsker Arsenal, jeg ville aldrig skrive under på en kontrakt hos dem!

Min kone prøver forsat at få overtalt mig til at tage et dansekursus med hende. Hun blev så glad for det da vi dansede sammen til brylluppet. Så
nu vil hun have vi skal danse salsa, og med min stivbenede krop, kan det kun gå galt. Hver gang jeg kommer hjem efter træning så ligger der en ny seddel, den starter med nogle søde ord, derefter skriver hun hvad vi skal have til middag, og til sidst, et nyt forsøg på at overtale mig til at danse med hende. En dag giver jeg nok også op, men ikke endnu.

Jeg gik udenfor og trak lidt frisk luft. Jeg tænkte på hvad jeg havde opnået de seneste par år, jeg blev hurtigt afbrudt. "Der er brev!" råbte min kone. Jeg gik hurtigt ind, det var ikke normalt at hun ville komme ud og kalde på mig. Da jeg kom ind stod hun med begge hænder bag ryggen, "Vælg en hånd". Jeg valgte den venstre, der var brevet ikke, så sagde jeg at jeg ville se den højre, det måtte jeg ikke. Et lille kram og et kys, så fik jeg brevet. Nu stod jeg med brevet fra Arsenal, var det hvad jeg troede det var, var dette min store chance og min drøm der gik i opfyldelse?


Next update: Anxiety
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: A Life In The Drain
« Svar #54: 28 Apr 2011, 23:27 »


Anxiety
Jeg åbnede brevet, en masse tanker fløj igennem hovedet, helt ustyrligt. Efter at have læst brevet var jeg målløs, jeg var blevet kaldt ned til Emirates, jeg skulle forhandle kontrakt med dem, hvis jeg havde lyst. Jeg kyssede min kone og datter farvel og skyndte mig derhen. Der var næsten helt øde, der var åbenbart ikke andre der vidste at Arsenals nuværende manager, der havde bragt dem mesterskabet de sidste fire sæsoner i træk, skulle til at pensionere sig.

Jeg blev vist ind på et kontor, jeg nåede lige at sætte mig før Mike McMahon kom ind, manden der ejer Arsenal. En Englænder med ligeså stor kærlighed for klubben som jeg har, og som fans har. Han startede ud med en forklaring på det hele.

"Ja, som du jo ved, så pensionerer Tom Lyons sig snart. Han vil være en utrolig svær mand at følge fodsporene på, og taget i betragtning at du kun har været i Watford er det selvfølgelig et sats fra vores side. Vi er dog sikre på du har hvad der skal til, du har en god kontrol over økonomien, kan motivere dine spillere, og ikke mindst, få dem til at turde spille smuk fodbold. Vi regner med at du holder os i top 2 i næste sæson, og at du vil udvikle dig til en legendarisk manager. Truppen er meget professionel, så du behøver ikke frygte for at de ikke respekterer dig eller lignende. Hvad siger du til det?"

Han sendte papiret over til mig. Han smilte venligt til mig, og selvom jeg godt vidste, at den eneste årsag til de valgte mig, var mangel på bedre, så var jeg glad. Jeg lavede hurtigt nogle fine kruseduller på papiret, det som andre folk vælger at kalde en signatur. Jeg gav ham hånden, og spurgte hvornår jeg kunne begynde. Han grinte, og sagde at jeg var en herlig mand.


Next update: Rise & Shine... Rise, & Shine
« Seneste Redigering: 28 Apr 2011, 23:29 af Benjoe » Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |26| A Life In The Drain
« Svar #55: 29 Apr 2011, 20:50 »


Rise & Shine... Rise, & Shine
Nu var det dagen, dagen jeg sidst oplevede for omtrent 8 år siden, den første træning med et nyt hold. Jeg så frem til det med spænding, og ikke mindst forventning. De havde spillet fantastisk de seneste år, men nogle af deres bærende spillere var blevet gamle, og skulle udskiftes. Jeg så derfor også meget frem til et travlt transfervindue.


Jeg fik desværre en dårlig besked fra vores økonomichef. Han fortalte mig at, jeg ville få for 450 millioner kroner at købe ind for, men også at der kun var 560 millioner på kontoen. Dermed var jeg nød til at være helt sikker på at jeg ikke købte flops, jeg skulle tilføre holdet noget kvalitet, og det skulle være sikkert. Hvis jeg lavede en fejl, så ville vores økonomi hurtigt dykke.

Da jeg mødte op ved træningsanlægget var jeg glad, glad for at se hvordan kvaliteten af banerne var. Glad for hvordan hele anlæggets kvalitet var. Hjemme i Watford var kvaliteten, som bekendt, ikke særligt god. Græsset var virkeligt grønnere på den anden side.

Under træningen var det tydeligt hvem der var de store navne på holdet. Vores højre back havde en utrolig acceleration, en høj fart og var stadig fysisk stærk og adræt. Alan Lindsay, holdets anfører viste hvorfor han va
r anfører. Han kastede sig ned i tacklingerne, på fornuftig vis, og var ikke bange for at råbe af sine medspillere hvor de skulle hen eller andre nyttige råd. Men, det var en helt anden spiller der stjal billedet, Jean Da Silva er navnet på vores helt store spiller. Under hele træningen var han en konstant trussel, og det hold han var på vandt. Med sine guldbolde fodrede han sine angribere, og med sine langskud kunne han selv score, derudover er han et fysisk pragteksemplar.

Efter træningen sad vi i omklædningsrummet og snakkede, og det var tydelig at de var åbne mennesker, der havde et godt fællesskab. Vi grinte meget, og der blev lavet en masse sjov med de forskellige spillere. Især da nogle af spillerne sminkede sig til så de lignede nogle, mindre kønne piger, herefter lagde de et par trusser ned i Jeans taske. Da Jean så kom ud af badet opdagede han trusserne der lå i hans taske, før han nåede at sige noget, hoppede de udklædte mænd ind og råbte "Trussetyv, du har stjålet mine trusser!" Alle begyndte at grine, og Jean morede sig mest af os alle. Årsagen til morskaben var at han, angiveligt, blev kaldt for trussetyven og pigecharmøren, og han blev altid rød i hovedet og helt genert når folk kaldte ham det. Så en lille intern joke var på sin plads, det var nok en af dem hvor man skulle have været der…

Next update: Decent Transfers

Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |27| A Life In The Drain
« Svar #56: 29 Apr 2011, 21:09 »


Decent Transfers
Transfervinduet er overstået, og fem spillere er tiltrådt truppen, seksten har forladt - heraf fire på lån. I alt har vi brugt 570 millioner og fået solgt for 275. Når jeg ser på papiret er vores hold blevet væsentligt stærkere, nu gælder det om at vise det på banen.

Allesandro Carminati er købt ind til forsvaret som venstre back, han skal overtage efter vores solide, men aldrende nuværende venstre back. Han er en høflig ung mand, har en god holdning hvad angår træning, og er meget målrettet. Jeg håber selvfølgeligt på han udvikler sig til den helt store spiller, men tror ikke potentialet rækker til det.

Gauchinho er den yngste spiller vi købte, eller købte er så meget at sige, vi skrev under med ham mens han stadig var hos en anden klub og betalte kompensation for det. Han har højden til at kunne gøre en forskel i luftrummet og han er meget samarbejdsvillig med medspillere, jeg forventer derfor at han bliver en god målscorer senere hen i karrieren. Han må til gengæld meget gerne miste den accent han har, den er ret belastende.

Miguel Ángel Fernández er navnet på en meget talentfuld ung spanier. Han er central forsvarer, og kan allerede rigtig meget trods en alder af 19 år. Jeg håber han om to år vil være god nok til at overtage vores anførers plads på banen. Det eneste problem jeg kan finde ved ham er, han er utrolig umoden, hvis han modnes de næste par år, er jeg klar på at plukke ham og sætte ham i start 11'eren.

Den dyreste spiller vi købte hedder Francisco Javier Cervantes. 270 millioner måtte vi punge ud med, for at få hans kvaliteter ud på vores hold. Den boldsikre mexicaner kan lægge aflevering som ingen anden, selv ikke Jean Da Silva kan gøre det lige så flot, det er helt klart noget fansene skal glæde sig til.

Sidst og højdemæssigt mindst, Ramzi Arab.Algerieren er en tryllekunstner med bolden og er han i humøret til det, kan han destruere modstanderen. De indlæg han kan smække indover er også guf for vores frontangriber.

Transferoversigt

Next update: The Full Squad

Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |28| A Life In The Drain
« Svar #57: 29 Apr 2011, 23:54 »


The Full Squad
Tactic & Formation
Jeg har valgt at følge den tradiotionelle 4-5-1 eller -4-3-3 om man vil. Tom Lyons før mig praktiserede denne formation, og jeg vil til ære for ham også bruge denne formation. Der er også flere fordele ved det. Et er at spillerne kender formationen, men også det at de er købt ind til formationen gør mit arbejde lettere, og det er altid rart. Startopstillingen er meget hurtig og eksplosiv, ligesom vi er kendte for at være, vi skal så meget som muligt forsætte de gamle dyder og vinde ligesom de sidste par år.

Keepers
På målmandsposten ville jeg gerne have oprustet, men når den eneste målmand man kunne anskaffe sig med evnerne ville have 2 millioner om ugen og en million for at spille kampe, ja så må man droppe det. Desværre ser jeg også denne del af holdet som den svageste del. Michel Puech er en fin målmand, men vi kunne godt bruge lidt mere kvalitet end ham.

Defence
Forsvaret er heller ikke vores stærkeste side, men det er alligevel meget solidt. Alan Lindsay, holdets anfører, er ikke den bedste hverken teknisk eller fysisk, men der er ikke mange der kan motivere sit hold til sejr som han kan, uden ham smuldre ikke mindst vores defensiv, og spillerne vil ikke kæmpe. Sådan har det i hvert fald være de andre år for Tom Lyons. Vores højre back er også en af de spillere der gør vores defensiv god, og hvis en modstander vil forbi ham, så skal han godt nok løb hurtigt!



Midfield
Midtbanen er vores styrke, vi er uhyggelig godt besat her. Ikke mindst fordi vi har Jean Da Silva, men især også på grund af vores nyindkøbte Francisco. På den mere defensive del vil jeg skifte imellem unge Featherstone og Caballero som førstevalg. Bredden her på midten er også god da der er flere i truppen der kan spille her, de er blot ikke ligeså kreative og fremadrettede som de to førstnævnte.



Wingers
Fløjspillet er vigtig at få brugt godt, og trods en lidt smal bredde er vi også rigtig stærke her. Udover den nyindkøbte Ramzi er der Steur og Sosa som også er stærke på fløjene, hvis vi kan få dem til at føle sig tilpas, så bliver vi farlige.

Strikers
I angrebet har jeg desværre dummet mig, jeg har også allerede fået nogle verbale tæsk af fansene, i form af at jeg solgte klublegenden Muhammed Benali og måltyven Vincent Marin. Jeg burde have tænkt mere med mit fan hjerte end med min manager hjerne, og hvis jeg havde haft muligheden for at gøre det om, havde det været det første jeg gjorde! De to salg gør plads til yngre spillere til at være reserve angriber. Mateus Bonifácio er vores frontangriber, han er efter min mening en større legende for os en Benali, Benali har på lige så mange sæsoner som Mateus, men alligevel spillet 50 kampe færre og scoret 40 mål færre, og Benali er 8 år ældre end Mateus. Mateus er i hvert fald på vej mod en større legende status når han selv når 30 års milepælen.


Next update: A Big Experience

« Seneste Redigering: 30 Apr 2011, 00:58 af Benjoe » Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |29| A Life In The Drain
« Svar #58: 30 Apr 2011, 18:18 »

Min blog synger på sidste vers, og jeg regner med 3 updates med afslutning, hvis nogen har råd til det sidste vil jeg meget gerne høre dem. Smiley

Ellers så håber jeg I har nydt min blog, og så siger jeg tak for denne gang. Smiley
Logged

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |29| A Life In The Drain
« Svar #59: 30 Apr 2011, 21:17 »

Så får du også lige min endelige kommentar.

Jeg har som bekendt ikke læst for godt med. Grunden hertil har været, at din stil ikke lige fanger mig - desværre. Du skal dog have min ros og den største respekt fra min side, for at du sådan bare har fortsat uhindret og uden hakken eller brok. Det er sq flot og kræver en god vilje.

Et råd fra min side, og noget som jeg har lært hen ad vejen er, at det ofte er en god ide, at bygge sin blog sådan op, at læserne kan "læse" med uden at læse bloggen. Det vil sige, SS, resultatlister eller lignende der gør, at man kan skimme en update på 2 min og stadig have fået det vigtigste med Smiley

I din blog har det været svært at følge med, uden at nærlæse alt du har lavet. Det er din blog, din stil og din beslutning, og det har jeg respekt for. Men jeg tror det andet kunne give flere kommentarer.
Personligt blev jeg fx hægtet af, da du tilsyneladende kom til Arsenal, men ikke én spiller kender jeg til? Og ja, læste jeg bloggen igennem ville jeg få svar, men det har jeg som bekendt ikke gjort. Smiley

Men igen, du har min fulde respekt for dit arbejde, så jeg håber bestemt ikke at du er skræmt væk fra at blogge en anden gang.
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010