Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 19:04:23
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23453
0 Brugere, 1175 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Seraphinang
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
[202] The Youth Of The Nation - Reloaded
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
30
31
[
32
]
33
34
Forfatter
Emne: [202] The Youth Of The Nation - Reloaded (Læst 118987 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
Sv: [180] The Youth Of The Nation - Reloaded
«
Svar #465:
12 Okt 2011, 14:28 »
I Giovani Della Nazione - 2040/41
Målmænd
Miguel Ángel Sola
Thibault Regzane
Forsvar
Antoni Mesa
Sergey Tretjakov
Andrea Acampora
Fabrizio Grosso
Michal Smejkal
Juri Ria
Hugo Quiñónez
Silva
Midtbane
Christophe Lucas
Simon Simonsen
Geovanny Salazar
Bernard Baud
Serge Zoko
Moreira
Ian Milner
Erdogan Murat
Richard Igesund
Óscar Guevara
Slobodan Radinovic
Angreb
Solak Akin
Mauricio Varela
Jan Meyer
Ramón Lovera
Alessio Berni
Nu hvor bloggen først rigtigt kommer til sin ret, er det vel på sin plads med et lille overblik over hvordan truppen ser ud pt. De 26 spillere ude til venstre, er de spillere som skal starte med at forsvare Inters ære i en (forhåbentlig lang) periode uden indkøb af nye spillere.
Det en multinational trup med spillere fra hele 18 forskellige lande, og blot 4 italienere er at finde i førsteholdstruppen. 2 af dem er endda de rutinerede Fabrizio Grosso og Andrea Acampora, som ikke har alt for mange år tilbage på topplan. Gennemsnitsalderen for de 26 spillere er 25 år, så det er såmænd meget fornuftigt. Én enkelt af de udvalgte er rent faktisk en spiller fra eget akademi, nemlig montenegrineren Slobodan Radinovic, som huserer på den offensive midtbane. Lige nu bliver han holdt ude af Simon Simonsen og Erdogan Murat, men Simonsen er på vej mod de 30, så vejen til førsteholdsfodbold er såmænd ikke så lang igen.
Til gengæld er der faktisk ret mange af den nuværende trup, som er blevet hentet i en meget ung alder, og derefter blevet udviklet under mine vinger. Serge Zoko, Hugo Quiñónez, Ian Milner, Solak Akin, Ramón Lovera og Jan Meyer var alle højst 18 år da de blev købt, og flere af dem har som bekendt allerede bidt sig fast på førsteholdet. Nyeste skud på stammen er Jan Meyer, som for alvor fik chancen i sidste sæson, hvor han gjorde det aldeles glimrende.
Startopstillingen for denne sæson vil umiddelbart se ud som nedenfor, der er dog nogle spillere, fx Moreira, Ian Milner og Jan Meyer, som efterhånden presser voldsomt på for at snuppe en plads.
g00n
FmFreaks' Venner
Sv: [180] The Youth Of The Nation - Reloaded
«
Svar #466:
12 Okt 2011, 15:35 »
Jeg kan vist godt allerede nu præsentere årets overraskelse i Champions League - dette er fra 3. kvalifikationsrunde:
g00n
FmFreaks' Venner
Sv: [181] The Youth Of The Nation - Reloaded
«
Svar #467:
12 Okt 2011, 17:52 »
>>>
Ind
Thibault Regzane (Lille) - £9,25M
Alessio Berni (Atalanta) - Free
Richard Igesund (Nantes) - Free
<<<
Ud
Alfonso Ferrari (Ajax) - £2,2M
Niki Vitale (Paris-SG) - £6M
Reidar Holberg (Dortmund) - £12,75M
Så er det blevet tid til den sidste transferupdate i denne omgang, og som jeg har nævnt tidligere, var der arrangeret et par transfers inden det sidste mesterskab blev sikret, så for sidste gang det næste stykke tid er der et par nye spillere i klubben.
Reidar Holberg var allerede efter sin første sæson i klubben utilfreds med manglende spilletid, og har siden ikke villet forlænge sin kontrakt. Derfor er han blevet skudt af sted, og da Niki Vitale desværre ikke udviklede sig som jeg havde håbet, var det nødvendigt med en arvtager til Miguel Ángel Sola på målmandsposten. Han er forhåbentlig fundet i Thibault Regzane, som er hentet i Lille.
Alessio Berni og Richard Igesund er et par talentfulde spillere, som jeg ikke kunne modstå fristelsen til at tilbyde kontrakt til, da jeg kunne få dem gratis denne sommer. Berni er lige nu 5. valg som anrgriber, mens Igesund bliver back-up for Christophe Lucas på højrefløjen.
<<<
Udlejet
Hector Muñoz (Pistoiese)
Andrey Trofimov (Spezia)
Concetto Cinque (Palermo)
Daniele Betti (Empoli)
Massimo Tricarico (Pisa)
Giuseppe Castellan (Spezia)
Johan Nilsson (Livorno)
Ottavio Verdi (Palermo)
Jordi Dávila (Palermo)
Lukas Cap (Niort)
Zsolt Petrók (Piacenza)
Ágúst Bjarnason (Livorno)
Jérôme Lucas (Empoli)
Giorgio Leone (Pisa)
Nicky Buys (R. Madrid)
Óscar Guevara (Deportivo)
Som sædvanlig har jeg sendt en hel del spillere ud på låneaftaler, men der ser ud til at være ekstra mange i denne sæson. De fleste af dem vil vi sandsynligvis ikke se mere til i fremtiden, mens der dog er et par stykker som nok vil få chancen på et tidspunkt. Jeg lægger især mærke til 18-årige Zsolt Petrók, som ligner et lovende talent på den offensive midtbane. Derudover er der naturligvis også visse forventninger til Óscar Guevara, som jeg i sidste øjeblik valgte at udleje for at give ham lidt spilletid, og forhåbentlig kan Nicky Buys også få gavn af et lejeophold, så han kan være en konkurrent til en plads i midterforsvaret engang i fremtiden.
Til sidst kan det da lige nævnes at vores mangeårige forsvarskrumtap, Lukas Cap, efterhånden er blevet fortrængt fra førsteholdstruppen. Hans kontrakt udløb egentlig inden denne sæson, men jeg er blødsøden og valgte at give ham en ny 1-årig kontrakt som belønning for hans loyalitet overfor klubben. Der var bestemt ikke udsigt til spilletid i Inter i denne sæson, så han er blevet lånt ud til Niort i den bedste franske række.
g00n
FmFreaks' Venner
Sv: [182] The Youth Of The Nation - Reloaded
«
Svar #468:
14 Okt 2011, 20:08 »
Traditionen tro er jeg klar med en halvvejs-update, og selvom det var en svær start på sæsonen med et hidtil uhørt skadeshelvede, ligger vi lige nu komfortabelt på toppen, med et forspring på 7 point ned til Milan. Denne sæson er det også vigtigt at få et godt forspring, for 2 ud af de sidste 3 kampe i denne sæson er udekampe mod henholdsvis Roma og Juventus. Vi indledte som sagt sæsonen med en milliard million skader, og da fx de 3 øverste navne på listen over venstre backs var skadet på samme tid, har det betydet debut til en ungdomsspiller, nemlig schweiziske
Jérôme Carneiro
. Carneiro er ikke den eneste akademispiller som har fået sin debut, for da stort set hele midtbanen også var ude på samme tid, har 19-årige
Harry de Vet
fra Belgien også fået lidt minutter på banen.
Serie A
•
2-0 v Mantova (H)
•
3-1 v Vicenza (H)
•
4-2 v Cagliari (U)
•
0-0 v Catania (U)
•
1-1 v Napoli (H)
•
1-0 v Siena (U)
•
2-0 v Udinese (U)
•
3-0 v Piacenza (H)
•
0-1 v Milan (U)
•
3-0 v Parma (H)
•
0-1 v Lucchese (U)
•
1-1 v Fiorentina (H)
•
2-1 v Atalanta (U)
•
2-0 v Perugia (H)
•
4-0 v Reggina (H)
•
2-1 v Chievo (U)
•
2-0 v Roma (H)
•
0-0 v Bologna (U)
•
3-0 v Juventus (H)
Coppa Italia
•
4-0 v Udinese (H)
•
0-2 v Udinese (U)
•
1-1 v Napoli (H)
Champions League
•
1-1 v Zulte Waregem (U)
•
1-0 v Feyenoord (H)
•
5-0 v Legia (H)
•
3-0 v Legia (U)
•
3-1 v Zulte Waregem (H)
•
2-1 v Feyenoord (U)
Som det ses, er det gået ganske fornuftigt i ligaen, hvor de få negative højdepunkter er 2 x 1-1 hjemme mod Napoli og Fiorentina, samt et pinligt nederlag på 1-0 ude mod Lucchese. Det sidste nederlag var på udebane mod Milan, og lød ligeledes på 1-0. Ellers er det mestendels blevet til udmærkede resultater, og både Roma og Juventus er blevet slået på hjemmebane, med henholdsvis 2-0 og 3-0. Årets overraskelse i ligaen indtil videre må siges at være Reggina, som faktisk kun havde tabt en enkelt kamp inden de mødte mig - og blev slagtet med 4-0. Vicenza er også godt med på 5. pladsen, og Napoli er det eneste hold som ikke har tabt endnu. Desværre for dem har de spillet hele 12 ud af 19 kampe uafgjort.
Pokalturneringen startede fint med en sejr på hjemmebane på 4-0 over Udinese. Sejren kunne sagtens have været større, men de 4-0 var da nok til at gå videre, selvom det gik knap så godt i returkampen. Vi var på hælene og tabte med 2-0. Kun den ene kvartfinale er blevet spillet på dette tidspunkt, og her måtte vi, nøjagtig som i ligaen, nøjes med 1-1 hjemme mod Napoli. Vi var dog de bedste hold, og kunne med lidt mere held godt have vundet med en enkelt.
En Champions League-gruppe med Feyenoord, Legia og Zulte Waregem er ren guf for et hold som Inter, og på trods af en irriterende uafgjort ude mod Zulte Waregem i 1. spillerunde, blev det til en sikker førsteplads i gruppen via sejre i alle de 5 yderligere kampe. Feyenoord går videre fra 2. pladsen, mens de belgiske mestre må nøjes med UEFA Cuppen. I næste runde var der kun ét hold som jeg meget gerne ville undgå, nemlig Atlético - og det gjorde jeg heldigvis også. Vi har endda været så heldige at trække et af de formodet svageste tilbageværende hold, nemlig polske Wisla, som gik videre fra en gruppe bestående af Marseille, Dinamo Bukarest og Dinamo Kiev. Vi har mødt dem 2 gange tidligere, tilbage i en kvalrunde til CL i 2029, og det blev til 2 sejre på 3-0. Mon ikke det bliver til et par sikre sejre igen.
Som en mindre fodnote kan det til sidste nævnes at den italienske Super Cup blev tabt til Roma, efter et røveri ved højlys dag. Selvom vi i løbet af kampen får hele 3 spillere skadet (starten på det føromtalte skadeshelvede) udspiller vi dem fuldstændig, men ingen af vores 20 skud finder vej til nettet, og så ender kampen 0-0 efter 120 minutter. Vi taber 2-3 på straffespark, og må desværre vinke farvel til muligheden for sæsonens første trofæ.
«
Seneste Redigering: 14 Okt 2011, 20:14 af g00n
»
g00n
FmFreaks' Venner
Sv: [183] The Youth Of The Nation - Reloaded
«
Svar #469:
15 Okt 2011, 16:28 »
Som håbet, har vi udnyttet kampprogrammet, som har gjort at flere af de svære kampe ligger helt til sidst. Selvom de sidste 8 kampe byder på udekampe mod både Fiorentina, Roma og Juventus, skal der alligevel gå meget galt, hvis ikke det 4. mesterskab i træk ryger til Inter. Vi er hele 15 point foran Milan, og har indtaget førstepladsen lige siden 13. spillerunde. I øvrigt har vi ligger nr. 1 i 27 ud af de 30 runder - de resterende 3 var vi lige nede på 2. pladsen et kort øjeblik.
Serie A
•
2-2 v Vicenza (U)
•
1-0 v Cagliari (H)
•
0-1 v Mantova (U)
•
2-0 v Catania (H)
•
4-0 v Siena (H)
•
2-0 v Napoli (U)
•
1-1 v Reggina (U)
•
3-0 v Udinese (H)
•
4-0 v Piacenza (U)
•
2-0 v Milan (H)
•
1-0 v Lucchese (H)
Coppa Italia
•
0-0 v Napoli (U)
Champions League
•
3-0 v Wisla (U)
•
11-0 v Wisla (H)
•
5-0 v Lille (H)
En ganske stor del af succesen må i denne sæson tilskrives mit angreb. Solak Akin og Mauricio Varela har været en dødbringende duo, og især Varela ligger til at slå et par rekorder. Han har nemlig allerede nu scoret 27 ligamål, som er en tangering af klubrekorden. Mon ikke den bliver slået i løbet af de sidste 8 kampe. All-time ligatopscoreren i Serie A (ifølge spillet) er i øvrigt Luca Toni med 31 mål, sæsonen før spilstart - måske den også står for fald. Solak Akin er dog også godt med, og har scoret 18 mål i alt indtil videre. Christophe Lucas har 16 assists indtil videre, så hvis han lige giver den gas i de sidste kampe, kan det være han runder de 20.
I pokalturneringen havde vi som bekendt kun 1-1 med os fra hjemmebanekampen mod Napoli, og det skulle desværre vise sig ikke at være nok. Vi havde for en gangs skyld ikke så meget at byde på, og 0-0 var såmænd ikke et unfair resultat. Napoli går videre med flest udebanemål, og har i øvrigt også kvalificeret sig til finalekampene, som skal stå mod Juventus.
I Champions League er det til gengæld gået anderledes godt. Forrygende faktisk. Som forventet blev det til 2 sikre sejre over Wisla, og efter 3-0 på udebane fik reserverne lov til at lege i hjemmekampen. Legestue må man sige det blev, og med en sejr på hele 11-0 tror jeg at jeg har sat ny personlig rekord for største sejr i knockout-fasen i Champions League. Sejren bød bl.a. på 5 mål af unge Alessio Berni.
I kvartfinalen fik vi endnu en fornuftig lodtrækning, og skulle møde franske Lille. Vi har kun spillet hjemmekampen indtil videre, men det ser nærmest også ud til at være nok. Godt hjulpet på vej af en udvisning til franskmændende efter blot 4 minutter blev de nemlig udspillet på kryds og tværs, og sejren på 5-0 kunne der ikke pilles ved. Hvis vi ikke fucker det fuldstændig op i returen er vi videre til semifinalerne, og her bliver det nok en del sværere. Vi skal nemlig møde enten Arsenal eller Liverpool, og da Arsenal vandt den første kamp med 2-0, tyder det på endnu et gensyn med min tidligere klub. De øvrige kvartfinaler er Milan-Fulham (1-0), og Marseille-Feyenoord (1-0).
g00n
FmFreaks' Venner
Sv: [184] The Youth Of The Nation - Reloaded
«
Svar #470:
15 Okt 2011, 20:30 »
Serie A
•
0-1 v Fiorentina (U)
•
0-1 v Parma (U)
•
2-0 v Atalanta (H)
•
1-2 v Perugia (U)
•
4-0 v Chievo (H)
•
0-1 v Roma (U)
•
2-1 v Bologna (H)
•
3-2 v Juventus (U)
Champions League
•
0-0 v Lille (U)
•
0-0 v Arsenal (H)
•
0-1 v Arsenal (U)
I sidste update nåede jeg lige at nævne, at meget skulle gå galt hvis mesterskabet skulle glippe. Den slags slipper man selvfølgelig ikke ustraffet fra, så selvfølgelig var der en hel del, der gik galt i løbet af de sidste 8 kampe. De første to kampe tabes med 1-0 mod henholdsvis Fiorentina og Parma, og efter en sejr over Atalanta ryger vi ind i endnu et nederlag, da Perugia helt katastrofalt sejrer med 2-1. 3 nederlag på 4 kampe er ikke hverdagskost i Inter, men heldigvis var forspringet så stort, at det ikke gjorde nogen forskel. Mesterskabet sikres nemlig alligevel i næste kamp mod Chievo, som besejres med 4-0. Dermed får de svære kampe mod Roma og Juventus belejligt nok ikke nogen betydning alligevel. Vi får heldigvis en fin afslutning på sæsonen med hjemmesejr over Bologna, og en god sejr ude mod Juventus.
Mauricio Varela har som bekendt haft en stor sæson, men udsagnet i sidste update jinxede naturligvis hans sæsonafslutning. Efter 7 kampe i træk uden scoringer fik han endelig hul på bylden igen mod Chievo, og slog dermed også klubrekorden for flest ligascoringer på en sæson. Han tangerer Luca Tonis rekord på 31 mål, og ender sammenlagt på 33 mål. Han har så også haft noget så usædvanligt som en fuldstændig skadesfri sæson, og har derfor spillet samtlige 38 ligakampe fra start. Christophe Lucas var desværre ikke så heldig, og hans skader i slutningen af sæsonen betød at han ikke rundede de 20 assists, men derimod måtte ”nøjes” med 18.
Mål
Mauricio Varela - 33 mål
Solak Akin - 23 mål
Jan Meyer - 12 mål
Assists
Christophe Lucas - 18
Solak Akin - 13
Mauricio Varela - 9
Rating
Mauricio Varela - 7,51
Bernard Baud - 7,50
Christophe Lucas - 7,41
Pokalturneringen var vi som bekendt allerede ude af, mens vi i Champions League var nået til kvartfinale nr. 2 mod Lille. Efter 5-0 i første kamp fik reserverne naturligvis lov til at hygge sig. Lille dominerer den første halve time, men da de endnu engang er så smarte at få en spiller udvist, overtager vi initiativet. Det bliver dog ikke til nogen scoringer, så vi er videre til semifinalerne mod Arsenal. I hjemmekampen er vi det bedste hold, men en man of the match-performance af Arsenals målmand sørger for at vi endnu engang må nøjes med 0-0. I udekampen kommer vi bagud allerede efter 7 minutter, og resten af kampen kæmper vi for et livgivende udebanemål. Efter 76 minutter får Christophe Lucas nettet til at blafre, men da det uforståeligt nok bliver annulleret, må vi bare sande at det ikke er vores dag. Arsenal er videre til finalen nok engang, men her taber de til Marseille.
Da det jo er en Youth Of The Nation-blog, skal I ikke snydes for en oversigt over hvordan akademispillerne har klaret sig i denne sæson:
Slobodan Radinovic: 9 (13) kampe, 2 mål, 2 assists, 7,05 i snit.
Debutanter:
Jérôme Carneiro: 1 (1) kampe, 1 assist, 6,50 i snit.
Harry de Vet: 0 (1) kampe, 7,00 i snit.
g00n
FmFreaks' Venner
Sv: [185] The Youth Of The Nation - Reloaded
«
Svar #471:
16 Okt 2011, 17:04 »
Efter hele 4 debutant-mestre i sidste sæson, er der lidt overraskende slet ingen på dette års oversigt. Til gengæld er der 6 hold, som har formået at genvinde deres mesterskab:
Valencia tromler alt og alle i Spanien, og vandt endnu engang det spanske mesterskab i overlegen stil. De er nu oppe på 7 mesterskaber i træk. I England får vi endnu engang en overraskende mester, og man skulle måske tro at det er Sheff Utds første. Men nej, de har såmænd vundet mesterskabet helt tilbage i 1898, så en pause på 143 år er da også en sjat. De var i øvrigt helt suveræne, og vandt mesterskabet flere runder før slut. Desuden kan vi lægge mærke til Aston Villa, som endnu engang triumferer i FA Cuppen. Det er deres 5. sejr de seneste 8 sæsoner.
I Italien er vi selvfølgelig på toppen igen, mens Napoli kroner en flot sæson med en 2. plads, samt succes i pokalturneringen. I Tyskland var det en blandet fornøjelse for de 3 oprykkere, for mens Dresden og Burghausen røg direkte ned igen, overraskede Osnabrück alt og alle være at være førsteudfordrer til Dortmund, og til slut nappe en rigtig flot 2. plads. Elevatorholdene fra Stuttgart er tilbage i den bedste række igen, og VfB snupper endda også en pokaltriumf.
Brøndby står for den største overraskelse i Danmark, da de forsvarende mestre minsandten slutter næstsidst i tabellen, og derfor rykker ned i 1. division sammen med AaB.
I de øvrige lande er der igen succes til AEK, Benfica og FC Moskva, og så er der kommet endnu en træls bug i spillet. I Sverige er der nemlig af en eller anden årsag ikke spillet nogen ligakampe de sidste 1½ år, så der er ikke fundet noget mesterhold for den seneste sæson. Lidt irriterende, og så kan jeg da godt udelukke at jeg ender i svensk fodbold på et tidspunkt.
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
«
Svar #472:
16 Okt 2011, 17:59 »
Nu har jeg ikke læst bloggen igennem men er godt nok imponeret over længden og opsætningen, det er jo helt vildt..!
Var der nogen der sagde nørd?
Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #473:
16 Okt 2011, 18:03 »
Citat af: Wester 16 Okt 2011, 17:59
Nu har jeg ikke læst bloggen igennem men er godt nok imponeret over længden og opsætningen, det er jo helt vildt..!
Mange tak skal du have!
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
«
Svar #474:
16 Okt 2011, 18:04 »
Citat af: g00n 16 Okt 2011, 18:03
Mange tak skal du have!
Så troede jeg lige din er vild men så landede jeg kort efter i Warrenpoint Town bloggen..
I er jo for sindssyge her på FMF med de blogs, det dælme flot..!
Var der nogen der sagde nørd?
Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #475:
16 Okt 2011, 18:11 »
Citat af: Wester 16 Okt 2011, 18:04
Så troede jeg lige din er vild men så landede jeg kort efter i Warrenpoint Town bloggen..
I er jo for sindssyge her på FMF med de blogs, det dælme flot..!
Ja, han er kommet lidt længere end mig indtil videre, men jeg regner med at han går over til FM12 når det kommer, og så indhenter jeg ham
Lavezzi
Gæst
«
Svar #476:
16 Okt 2011, 18:14 »
Citat af: g00n 16 Okt 2011, 18:11
Ja, han er kommet lidt længere end mig indtil videre, men jeg regner med at han går over til FM12 når det kommer, og så indhenter jeg ham
Men husk nu, det er ikke størrelsen, men gørelsen der tæller. Jeg er desuden helt enig med Wester og alle de andre som har rost dig.
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #477:
16 Okt 2011, 18:28 »
Citat af: KyleBrotzman 16 Okt 2011, 18:14
Men husk nu, det er ikke størrelsen, men gørelsen der tæller. Jeg er desuden helt enig med Wester og alle de andre som har rost dig.
Helt enig. Og tak
g00n
FmFreaks' Venner
Sv: [186] The Youth Of The Nation - Reloaded
«
Svar #478:
17 Okt 2011, 20:05 »
I Giovani Della Nazione - 2041/42
Litex 0-4 Inter
Solak Akin (1, 26)
Mauricio Varela (34)
Jan Meyer (72)
Inter 2-1 Charlton
Mauricio Varela (28)
Giorgio Leone (46)
Nantes 1-0 Inter
Queensland 0-1 Inter
Martin Manni (39)
Central Coast 0-6 Inter
Alessandro Testa (6, 22)
Johan Nilsson (20)
Ramón Lovera (46)
Slobodan Radinovic (48)
Jan Meyer (69)
Queensland 0-5 Inter
Jan Meyer (6)
Alessandro Testa (14, 58)
Ramón Lovera (66, 90)
Traditionen tro, er jeg igen klar med en lille sæsonoptakt, inklusiv resultaterne fra årets venskabskampe. I denne omgang er de første tre kampe spillet i stærkeste opstilling, mens reserver/ungdomsspillere tog sig af de sidste 3. Man kan med rette sige, at reserverne har klaret sig bedre, på trods af optrædener fra spillere som Daniele Tafuro, Massimo Testi, Johan Nilsson, Zsolt Petrók, Martin Manni, Giorgio Leone, Jérôme Lucas og Alessandro Testa.
Alessandro Testa har naturligvis imponeret med 4 mål i 3 kampe, men han er allerede 23, og vil højst sandsynligt aldrig være i nærheden af førsteholdsfodbold i Inter. Det samme ville man normalt ville kunne sige om Johan Nilsson, men da han er venstre fløj, og vi traditionelt har haft store problemer med skader i venstresiden de seneste sæsoner, skal man aldrig sige aldrig. Lige nu er det dog stadig kun Slobodan Radinovic, som jeg umiddelbart kan se slå igennem på sigt.
Jeg glæder mig også over stærke forsvarspræstatione
r fra talenterne, hvor især 20-årige Thorsten Heitmeier spillede glimrende. Heitmeier blev hentet for £4K i Werder Bremen for 3 år siden, og har siden mangedoblet sin værdi. Med 20 i Tackling, samt 18 i Heading og Marking, er han en af dem jeg har store forventninger til, nu hvor Andrea Acampora og Sergey Tretjakov er blevet henholdsvis 32 og 29.
Som sædvanlig tror min assisterende manager ikke på noget som helst i denne sæson, og jeg er efterhånden tilbøjelig til at være enig i, at det bliver en svær sæson. Offensivt er vi ret godt med, men nøglespillere som Bernard Baud, Geovanny Salazar, Simon Simonsen m.fl. har efterhånden rundet de 30, og de to førstnævnte er simpelthen blevet sat af holdet til fordel for Moreira og Ian Milner. Det skal bliver interessant at se, om de kan løfte arven.
g00n
FmFreaks' Venner
Sv: [186] The Youth Of The Nation - Reloaded
«
Svar #479:
18 Okt 2011, 00:12 »
Jeg har efter nøje overvejelse (ca. 15 sekunder) valgt at droppe transferupdatesene, da jeg jo alligevel ikke køber nogen spillere, og spillere som jeg sælger er jo pr. definition herefter ligegyldige.
Til gengæld kan jeg forkæle jer med et in-game screenshot, som viser hvad der vel er det mest ufortjente uafgjorte resultat jeg har set.
http://martin.hawkins.dk/FM/YOTNR/41-42/Genk.png
EDIT: Ja, det er lavet om til et link, for denne lorteside ville kun lade mig sende indlægget, hvis billedet var full-size, og det lignede jo selvsagt noget der var løgn.
Sider:
1
...
30
31
[
32
]
33
34
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »