Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 19:04:23
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23453
0 Brugere, 964 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Seraphinang
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
[202] The Youth Of The Nation - Reloaded
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
29
30
[
31
]
32
33
34
Forfatter
Emne: [202] The Youth Of The Nation - Reloaded (Læst 119038 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
Sv: [176] The Youth Of The Nation - Reloaded
«
Svar #450:
09 Okt 2011, 14:21 »
I Giovani Della Nazione - 2038/39
Serie A (1. plads)
|
Slutstilling
>>>
Ind
Luciano Alvarez
Silva
Moreira
Christophe Lucas
<<<
Ud
Martin Schmitt (£37,5M)
Blaise Brou (£11M)
Bostjan Maric (£38M)
Davide Sensibile (£1M)
Ricardo (£26M)
Antonio Canini (£42M)
Luca Rossini (P/Ex)
Det er vel som regel en god start på sæsonen at spille de første 12 kampe uden at tabe, men når 5 af dem endte uafgjort, er det bare ikke nok. Efter de 12 kampe indtraf sæsonens eneste nederlag, 0-1 mod Roma, som betød af bl.a. Roma overhalede os i stillingen, og vi indtog faktisk kun 4. pladsen på dette tidspunkt. Sidenhen blev det til 9 sejre i træk, og vi så os aldrig tilbage efter det. Mesterskabet blev sikret allerede da der resterede 5 spillerunder, for med en sejr på 1-0 ude mod Siena var vi hele 17 point foran nr. 2 (som på det tidspunkt var Cagliari) med 15 point tilbage at spille om. De resterende 5 kampe tog reserverne sig naturligvis af, og med 2 sejre og 3 uafgjorte i kampene mod Parma, Perugia, Atalanta, Catania og Fiorentina, er det da godkendt. Vi ender med et hul på 17 point ned til Roma, så det må siges at have været endnu et suverænt mesterskab. Det er ikke fordi vi scorer så mange mål - hele 10 færre end sidste sæson - men det er blevet overordentligt svært at score imod os. De 14 indkasserede mål er ny rekord, og i alle turneringer indkasserede vi kun 18 mål. Nu har vi for 3. gang vundet 2 mesterskaber i træk - skal 3. gang være lykkens gang?
Coppa Italia (Vinder)
Reserverne boltrede sig endnu engang i denne turnering, og Ravenna havde ikke meget at byde på i 1. runde. Efter 2-0 hjemme og 4-0 ude var vi videre til kvartfinalerne mod Cagliari. Her var der da en lille smule mere modstand, men efter 0-0 ude var der ingen pardon i Milano, hvor Ramón Lovera scorede hattrick i sejren på 4-0. Da vi skulle møde Roma i semfinalerne havde jeg ikke forventet at gå videre, men spillerne imponerede nok engang. 0-0 på udebane blev vekslet til en sejr på 2-1 hjemme, hvor endnu 2 mål af Ramón Lovera sikrede os adgang til finalen. Her skulle vi møde Milan, og for 3. runde i træk lægger vi ud med 0-0 på udebane. Også hjemmekampen slutter denne gang 0-0, på trods af at vi dominerede begge kampe i stor stil. Heldigvis er vi bedre på straffespark, og når Milan vælger at brænde alle 3 spark bliver det svært for dem at vinde. Vi scorer på 3 ud af 4, og har dermed vundet pokalturneringen.
Champions League (Vinder)
Mål
Youcef Messaoudi - 20 mål
Solak Akin - 19 mål
Mauricio Varela - 14 mål
Assists
Bernard Baud - 17
Christophe Lucas - 10
Youcef Messaoudi - 9
Rating
Jörgen Hultberg - 7,57
Lukas Cap - 7,41
Geovanny Salazar - 7,34
I gruppe med Auxerre, Betis og CSKA (Sofia) var der aldrig tvivl om hvem der ville ende på førstepladsen. Efter bl.a. 8-0 over CSKA (Sofia) var den placering da også så godt som sikret allerede efter 4 kampe, og derfor spillede reserverne de to sidste kampe. De endte med et nederlag på 1-0 til Auxerre, og en sejr med samme cifre over Betis, og med 15 point vinder vi dermed gruppen foran Auxerre. 2 x 1-0 over Sheff Utd i næste runde lyder mere tæt end det egentlig var, og da vi endnu engang trækker Milan i kvartifinalerne, får vi altså fornøjelsen af dem 6 gange i denne sæson.
Udekampen ender nok engang 0-0, men på hjemmebane sikrer en sjælden scoring af akademiproduktet Poul Jessing os en sejr på 1-0, og videre adgang i turneringen. Det bliver ikke nemmere i semfinalen, da vi skal møde de forsvarende mestre fra Valencia, og med et nederlag på 1-0 på udebane i den første kamp, har vi ryggen mod muren. Hjemmekampen er også en tæt affære, og Solak Akins mål i 1. halvleg ser længe ud til at skulle blive kampens eneste. Lige indtil Youcef Messaoudi dukker op i overtiden, og så er vi i finalen. Her er modstanderen Marseille, som noget overraskende slog Roma ud i semifinalen. Det kan jeg kun være tilfreds med, for vi er et noget bedre hold end Marseille. Det er dog først i 2. halvleg at vi får scoret, og mellem Solak Akin og Mauricio Varelas mål får Marseille en spiller udvist. Vi vinder 2-0, og har således vundet The Treble! Vi startede i øvrigt sæsonen med at slå Juventus med 4-0 i den italienske Super Cup, så denne sæson har faktisk budt på 4 trofæer ud af 4 mulige…
g00n
FmFreaks' Venner
Sv: [176] The Youth Of The Nation - Reloaded
«
Svar #451:
09 Okt 2011, 17:29 »
Med et transferbudget på £1.029.949.061 overvejer jeg - bare for sjovs skyld - at smide £100M eller lignende efter en eller anden tilfældig spiller fra Grenaa IF, som spiller i 2. division Vest i øjeblikket. Så kunne man da se om det er pengene der driver værket i dansk fodbold
g00n
FmFreaks' Venner
Sv: [177] The Youth Of The Nation - Reloaded
«
Svar #452:
10 Okt 2011, 16:48 »
I Giovani Della Nazione - 2038/39
Endnu en sæson er gået, endnu en oversigt er lavet. Og endnu engang bliver man først og fremmest nødt til at glæde sig over at se Inters navn 3 steder ud af 3 mulige.
Som nævnt tidligere, kan jeg vist godt bare skrive Arsenal og Valencia ind som mestre som standard, og det samme kan siges om Ergotelis i Grækenland. Disse 3 hold må siges at være suveræne i deres respektive ligaer lige nu, og har alle vundet 5 titler i træk.
I England er Swindon tilbage i Premier League efter en enkelt sæsons fravær, mens Torquay ikke formåede at vende tilbage. Til gengæld er der endnu end debutant i ligaen, nemlig Wrexham, som for første gang i historien skal bide skeer med de helt store. Derudover bemærkes det at Aston Villa endnu engang triumferer i FA Cuppen - det er deres 4. titel på 6 sæsoner.
I den spanske liga er situationen meget lig den i den engelske - debutanten fra sidste sæson, Águilas, rykker ned, og gør samtidig plads til en ny, nemlig Linares, som aldrig har været i landets bedste række før. Elche kan ikke helt fortsætte de gode takter fra sidste sæson, hvor de fik en flot 3. plads, men til gengæld kan de i denne sæson kalde sig pokalvindere, efter sejr over nedrykkede Albacete i finalen.
I Italien er det de samme 3 hold som rykkede ned i sidste sæson, som er rykket op igen - temmelig kedeligt. Til gengæld er der i Tyskland gensyn med de to tidligere storhold Schalke og Werder Bremen, som igen er at finde i Bundesligaen. I Danmark må det siges at være en stor triumf for Viborg, som blot 3 sæsoner efter de rykkede op, nu kan kalde sig danske mestre. Debutanterne fra Svendborg kunne ikke klare mosten og rykker ned igen.
Det er ikke blevet til nogen debutant-mesterskaber i denne sæson, men så kan vi da lige give en hånd til Rangers. Efter 14 år uden titler er mesterskaber endelig tilbage i deres hænder, og selvom det er mesterskab nr. 59 må det alligevel falde på et tørt sted efter så lang tid.
«
Seneste Redigering: 11 Okt 2011, 22:52 af g00n
»
SC30
Landsholdsspiller
«
Svar #453:
10 Okt 2011, 16:56 »
Intet specielt, men alligevel den eneste blog, som jeg følger herinde. Synes det er meget overskueligt lige at trykke ind og ikke at skulle læse en roman. Kunne dog godt bruge lidt screenshots, så man kan følge en lille smule mere med
Hvad gør du, når FM12 kommer?
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #454:
10 Okt 2011, 17:02 »
Citat af: Riis 10 Okt 2011, 16:56
Intet specielt, men alligevel den eneste blog, som jeg følger herinde. Synes det er meget overskueligt lige at trykke ind og ikke at skulle læse en roman. Kunne dog godt bruge lidt screenshots, så man kan følge en lille smule mere med
Hvad gør du, når FM12 kommer?
Hvis du (eller andre) ønsker screenshots, så er det bare at sige til, så skal jeg med glæde opfylde jeres ønsker. Når FM12 udkommer, gør jeg som jeg plejer, og gamer videre i FM07
g00n
FmFreaks' Venner
Sv: [178] The Youth Of The Nation - Reloaded
«
Svar #455:
11 Okt 2011, 14:58 »
I Giovani Della Nazione - 2039/40
Serie A (1. plads)
|
Slutstilling
>>>
Ind
Sergey Tretjakov
Óscar Guevara
Juri Ria
<<<
Ud
Jörgen Hultberg (£24M)
Geert Bal (£32M)
Efter en sæsonstart som var fuldstændig identisk med sidste sæson - 7 sejre og 5 uafgjorte i de første 12 kampe, forsvandt den gode form desværre lidt. Selvom det første nederlag først faldt efter 16 kampe, var der nok engang alt, alt for mange uafgjorte imellem. Efter en periode med blot 1 sejr i 6 kampe, måtte vi se os overhalet af både Milan og Roma. Roma faldt dog relativt hurtigt fra igen, og resten af sæsonen var et utroligt tæt parløb med Milan. Efter 1-0 hjemme og 0-0 ude var vi for engangs skyld bedre end dem i de indbyrdes kampe, og dette kunne meget vel blive afgørende da føringen skiftede hænder ganske ofte, og tit med kun et enkelt points forskel. Det endte med at blive den mest spændende afslutning på ligaen indtil videre, og intet var afgjort før sidste spillerunde, hvor vi var foran med 1 point. Milan vandt deres sidste kamp med 1-0 i Napoli, men da vi hjemme slog Atalanta med samme cifre, var den tredje titel i træk endelig sikret! Så var 3. gang alligevel lykkens gang…
Coppa Italia (Vinder)
Som sædvanlig var der ikke meget modstand i 1. runde, denne gang mod Vicenza, som ellers klarede sig flot i ligaen og snuppede en 5. plads. 3-0 hjemme og 3-1 ude var cifrene, som sendte os videre til kvartfinalen. Her ventede Parma, og efter 2-0 på hjemmebane kunne vi godt nøjes med 1-1 på udebane. I semifinalen gik det ud over Milan, som noget heldigt slap med et nederlag på 1-0 på Giuseppe Meazza, idet vores sejr burde have været noget større. I udekampen så det ud til at vi skulle straffes for denne ineffektivitet, da vi er bagud med 2-0 ved halvleg. Et kvarter før tid scorer indskiftede Poul Jessing dog et vigtigt udebanemål, som sender os videre til finalen mod Roma. På hjemmebane i den første kamp må man sige at vi er noget mere effektive i denne omgang. Vi scorer 2 gange på 2 skud på mål, og Roma formår kun at score en enkelt gang. En lidt heldig sejr, men det tager vi også med. I udekampen spiller vi til gengæld rigtig fornuftigt, og det er helt fortjent at vi kan tage derfra med 0-0 - og dermed også pokalen - i baggagen.
Champions League (Kvartfinale)
Mål
Solak Akin - 23 mål
Jan Meyer - 16 mål
Youcef Messaoudi - 15 mål
Assists
Moreira - 18
Solak Akin - 13
Simon Simonsen - 10
Rating
Bernard Baud - 7,41
Sergey Tretjakov - 7,35
Solak Akin - 7,33
På trods af hvad der lignede en relativt nem gruppe med Charlton, R. Sociedad og Red Star, blev årets Champions League-gruppespil det tætteste hidtil. Vi lægger godt ud med 2 sejre, men efter et nederlag og en uafgjort mod Charlton er vi helt nede på 3. pladsen inden de to sidste kampe. Her bliver det til 7-0 over Red Star, og da Charlton sensationelt taber med 4-1 til selvsamme Red Star i sidste runde, er 0-0 ude mod R. Sociedad rent faktisk nok til at sikre førstepladsen med det yderste af neglene.
I første knockout-runde er der ikke de store problemer mod de tyske mestre fra Hertha BSC, og efter en sejr på 2-0 på udebane, som burde have været endnu større, er det samlede resultat næsten givet på forhånd. Hjemmekampen vindes med 1-0, og i kvartfinalen skal vi møde Roma, som dermed får fornøjelsen af at møde os 6 gange i denne sæson. Og denne gang bliver det mest en fornøjelse for modstanderne, for med et mål i overtiden vinder de første kamp med 1-0. På vores hjemmebane er der dog altid mulighed for at vende sådan et resultat, men da Roma inden for de første 10 minutter har scoret på deres 2 første chancer, ser det sort ud. Vi spiller en flot kamp, og kæmper os tilbage på 2-2, men det er jo som bekendt ikke nok, og vi må derfor lade livet i kvartfinalen af årets turnering.
Øvrige
Den europæiske Super Cup vindes med 1-0 over Mallorca, og den italienske ditto vindes med 3-1 over Milan, inden sæsonen overhovedet er i gang. Derudover var der gensyn med VM for klubhold, og her sætter vi ny rekord, da vi i semifinalen slår nigerianske Nasarawa Utd med hele 13-0. Japanske F Marinos slår overraskende Santos i deres semifinale, og derfor får reserverne også lov til at spille finalen. Den vindes ganske sikkert med 3-0, og dermed har vi tangeret Arsenals rekord med flest sejre i denne turnering, som vi nu også har vundet 6 gange.
«
Seneste Redigering: 11 Okt 2011, 15:14 af g00n
»
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #456:
11 Okt 2011, 15:22 »
Som I nok kan regne ud, betyder dette tredje mesterskab i træk, at jeg nu endelig, ENDELIG endnu engang skal forsøge mig med The Youth Of The Nation-konceptet.
Dette indebærer at jeg ikke køber flere spillere (der er dog allerede arrangeret et par transfers inden mesterskabet blev sikret, disse gennemføres 1. juli 2040), heller ikke dem på free transfer. Så må vi se hvor længe der går inden succesen fordufter, og jeg må tage imod en fyreseddel og finde mig en ny klub.
Jeg tvivler på at jeg kan holde den kørende noget nær lige som længe som i Arsenal, for for det første har jeg ikke været lige så god til at hente spillere til fremtiden denne gang, og for det andet er jeg ret sikker på, at fyresedlerne sidder noget løsere hernede sydpå. Til gengæld har jeg, ligesom i Arsenal, "State of the art Youth Facilities + Youth Academy".
Bloggen skifter herefter en smule fokus, og der vil blive gjort lidt mere ud af at præsentere de mest lovende talenter i klubben, som kan forventes at få spilletid på førsteholdet, såfremt jeg holder mig i sædet mere end et par sæsoner. Håber I vil følge med
Ariana Grande
Manager
«
Svar #457:
11 Okt 2011, 15:34 »
Nu har jeg lagt mærke til at dine billeder fra FM07 er i en ganske fin opløsning, men når du spiller spillet er det så også den opløsning?
For når jeg spiller FM07 er det i noget ala 800/600 og synes det er forfærdeligt at se på og så gider man ikke rigtigt spille videre imo.
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #458:
11 Okt 2011, 15:44 »
Citat af: TheX 11 Okt 2011, 15:34
Nu har jeg lagt mærke til at dine billeder fra FM07 er i en ganske fin opløsning, men når du spiller spillet er det så også den opløsning?
For når jeg spiller FM07 er det i noget ala 800/600 og synes det er forfærdeligt at se på og så gider man ikke rigtigt spille videre imo.
Opløsningen på mine screenshots er som det ser ud i spillet.. Mine screentshots var meget slørede, indtil jeg fik at vide at jeg skulle gemme dem som .png i stedet for .jpg...
Ariana Grande
Manager
«
Svar #459:
11 Okt 2011, 15:54 »
Citat af: g00n 11 Okt 2011, 15:44
Opløsningen på mine screenshots er som det ser ud i spillet.. Mine screentshots var meget slørede, indtil jeg fik at vide at jeg skulle gemme dem som .png i stedet for .jpg...
Har du ændret i opløsningen inde i spillet eller noget?
For synes ikke jeg kan finde et sted man kan ændre opløsning?
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #460:
11 Okt 2011, 15:56 »
Citat af: TheX 11 Okt 2011, 15:54
Har du ændret i opløsningen inde i spillet eller noget?
For synes ikke jeg kan finde et sted man kan ændre opløsning?
Har ikke ændret noget i spillet, nej. Min computer kører med 1600 x 900 i opløsning.
Ariana Grande
Manager
«
Svar #461:
11 Okt 2011, 16:00 »
Ja og min kører med 1440 x 900, men det skider FM07 højt og helligt på
Og der er ikke en måde man kan ændre det i options desværre.
Men man kan vidst ændre i en fil eller noget, men det skal jeg lige have læst lidt mere om.
Men tak for hjælpen ellers
Ariana Grande
Manager
«
Svar #462:
11 Okt 2011, 16:08 »
Har fundet løsningen.
Man skal spille i vindue.
Hvis man spiller i fuldskærm gør den automatisk spillets opløsning klamt.
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #463:
11 Okt 2011, 16:16 »
Citat af: TheX 11 Okt 2011, 16:08
Har fundet løsningen.
Man skal spille i vindue.
Hvis man spiller i fuldskærm gør den automatisk spillets opløsning klamt.
Godt så. Jeg spiller naturligvis også i windowed
g00n
FmFreaks' Venner
Sv: [179] The Youth Of The Nation - Reloaded
«
Svar #464:
11 Okt 2011, 22:52 »
I Giovani Della Nazione - 2039/40
Dette års oversigt byder på blot 3 genvundne mesterskaber, mens vi kan sige tillykke til hele 4 debutant-mestre - en af dem mere opsigtsvækkende end de andre:
Her hentyder jeg naturligvis til at Arsenals dominans i England endelig er blevet brudt, og temmelig overraskende er det Fulham som fortrænger dem fra tronen, og dermed vinder deres første mesterskab nogensinde. Nyoprykkede Wrexham og Everton ryger ned igen, og selvom Chelsea overraskende lå til nedrykning gennem hele sæsonen, er det Cardiff som følger med ned.
Valencia tromler videre derudaf i Spanien, og så er det slut med Alcoyanos flotte resultater - de rykker ned i næstbedste række. Som en demonstration af Barcelonas forfald, taber de fortjent denne sæsons pokalfinale mod Xerez.
Efter 2 sæsoner uden mesterskab er Dortmund tilbage på toppen, mens det modsatte kan siges om Schalke som rykker ned endnu engang. Derudover er det nok engang en skidt sæson for byen Stuttgart, da begge holdene herfra også ryger ned. I Danmark ryger både Køge og Svendborg direkte op i den bedste række igen, og selvom de vinder pokalfinalen, er det en skidt sæson for FC Midtjylland, som overraskende slutter på sidstepladsen i Superligaen. Det er 3. gang i spillets historie at de rykker ned.
I Grækenland fortrænges Ergotelis endelig fra tronen af AEK, efter de har vundet 5 mesterskaber i træk. Hajduk er det eneste hold, udover Valencia og Inter, som genvinder mesterskabet i deres respektive liga, og udover Fulham byder denne sæson på det første mesterskab nogensinde til Zulte Waregem i Belgien, Gretna i Skotland, og Sigma Olomouc i Tjekkiet.
Selvom Arsenal ikke kunne vinde mesterskabet i denne sæson, og faktisk måtte nøjes med en 4. plads, var der alligevel lidt succes. De vandt nemlig en Champions League-finale, som vi sandsynligvis ikke får at se i virkeligheden de næste mange år - de slog nemlig rivalerne fra Tottenham i finalen.
I Europamesterskabet 2040 blev de forsvarende mestre fra Spanien slået ud i semfinalen af Tyskland, som herefter også slog overraskelsen Norge i finalen, og dermed kan kalde sig europamestre de næste 4 år.
Sider:
1
...
29
30
[
31
]
32
33
34
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »