Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 19:04:23
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23453
0 Brugere, 928 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
Seraphinang
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andre Managerspil
Nostalgi
Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
[202] The Youth Of The Nation - Reloaded
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
28
29
[
30
]
31
32
...
34
Forfatter
Emne: [202] The Youth Of The Nation - Reloaded (Læst 119036 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
Sv: [170] The Youth Of The Nation - Reloaded
«
Svar #435:
01 Okt 2011, 01:41 »
I Giovani Della Nazione - 2036/37
Serie A
•
0-0 v Atalanta (U)
•
1-1 v Perugia (U)
•
1-0 v Mantova (H)
•
2-0 v Chievo (H)
•
4-0 v Siena (U)
•
1-1 v Parma (U)
•
3-1 v Vicenza (H)
•
1-1 v Taranto (U)
Champions League
•
1-1 v Atlético (H)
Suk. Jeg må åbenbart ikke vinde det vigtige tredje mesterskab i træk. Vi slutter sæsonen af med 33 kampe i træk uden at tabe, løber kun ind i ét nederlag i ligaen i hele sæsonen, og alligevel er det ikke nok til at nå det forjættede land. Roma mister kun point via 1-1 i Milan, og mesterskabet forsvinder reelt i 3. sidste spillerunde, da Parma (ufortjent, naturligvis) udligner til 1-1 i overtiden. Roma vinder deres udekamp mod Perugia, og er dermed 6 point i front med 2 kampe tilbage. Som nævnt tidligere er det absolut ikke fordi vi ikke har spillet godt - vi har været klart det bedste hold, har fortjent at vinde mesterskabet, men er blevet frarøvet alt for mange point i de mange latterlige uafgjorte kampe. Som en symbolsk afslutning på sæsonen slutter vi med at spille 1-1 på udebane mod ligaens absolutte bundprop, Taranto, med en kampstatistik som ser således ud:
Hvor målene i starten af sæsonen bare raslede ind, er det som om at der i 2. halvdel af sæsonen pludselig skal bruges mange flere chancer før vi scorer, hvorimod modstanderne sådan set bare skal bruge en enkelt chance eller 2, så er det nok til point. Derudover satte vi i denne sæson ligeledes rekord i antal annullerede mål - 8 af slagsen blev det til - mens modstanderne kun fik ét enkelt mål annulleret. Jeg aner en konspiration, men jeg giver ikke op! Jeg starter bare forfra igen…
Mål
Youcef Messaoudi - 27 mål
Solak Akin - 17 mål
Erasmo Rossato - 15 mål
Assists
Bernard Baud - 13
Youcef Messaoudi - 13
Ian Milner - 11
Rating
Lukas Cap - 7,53
Bernard Baud - 7,45
Youcef Messaoudi - 7,41
I Champions League havde vi som bekendt tabt den første kvartfinale knebent med 1-2 til Atlético, så vi skulle have en sejr på hjemmebane for at gå videre. Vi gik da også friskt til sagen, og efter 11 minutter scorer Solak Akin målet som kunne sende os videre. 7 minutter senere lysner det yderligere, da Atlético får en mand udvist, og dermed spiller vi i overtal i 72 minutter af kampen. Vi spiller dem ud af banen, har 19 skud mod deres 3, men selv med en mand i undertal skal de da selvfølgelig have et straffespark 5 minutter før tid. Endnu en hård skæbne, som der efterhånden har været mange af i denne sæson, og det hjælper ikke på humøret at se Atlético gå hele vejen, og vinde med 2-0 over bysbørnene fra Real Madrid i finalen.
Til min store ærgrelse bliver det altså kun til 3 mindre trofæer i denne sæson: VM for klubhold, den europæiske Super Cup og den italienske ditto. Ikke godt nok, men jeg kan absolut ikke klandre spillerne, for de har været glimrende hele sæsonen. Kun sort uheld og FM-gudernes forbandelse over mig har forhindret total triumf, og der skal derfor satses stort på at vinde det næste mesterskab allerede i næste sæson. Det må kunne lykkes at vinde 3 mesterskaber i træk!
g00n
FmFreaks' Venner
Sv: [171] The Youth Of The Nation - Reloaded
«
Svar #436:
02 Okt 2011, 01:05 »
I Giovani Della Nazione - 2036/37
På årets oversigt noteres det med det samme, at Arsenal nu har vundet det engelske mesterskab 3 gange i træk. Så burde manager Matthew Tulloch jo egentlig holde op med at købe flere spillere nu, men sådan går det jo nok ikke…
Valencia, Dortmund, KooTeePee, Lille, Ergotelis, Benfica og Sparktak Moskva genvinder også deres respektive mesterskaber, mens man i Holland får sig noget af en overraskelse, da upåagtede MVV vinder deres første mesterskab nogensinde.
Også blandt op- og nedrykningerne finder man et par hold, som nok kunne få et par øjenbryn til at hæve sig. I England er det blot 9 år siden at Torquay spillede i Conference League, men de har i denne sæson vundet Championship, og skal dermed spille med blandt de store kanoner i Premier League i næste sæson. Mon ikke de er storfavoritter til at rykke ned igen. Også Swindon er med i Premier League for første gang, og det er heller ikke mere end 17 år siden at de faktisk også var i Conference League.
Det er kun 3 år siden vi vandt over Villarreal i Champions League-finalen, men efter en usædvanligt dårlig sæson i den bedste spanske række, må de tilbringe næste sæson på et lavere niveau. I Tyskland fortsætter Stuttgart elevatorstilen, og er efter en enkelt sæsons fravær igen at finde i Bundesligaen. FC København kunne ikke klare sig i Superligaen, og må således nøjes med én sæson før man igen rykkede ned i 1. division. Med ned ryger AaB, som dermed for 3. gang oplever den skam det er at rykke ned.
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #437:
02 Okt 2011, 21:53 »
Jeg overvejer at lave færre updates pr. sæson, både for at spare tid mht. at skrive bloggen, og for at jeg hurtigere kommer frem til det bloggen egentlig handler om - når jeg har vundet 3 mesterskaber i træk. Stem gerne i afstemningen og/eller smid en kommentar
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #438:
03 Okt 2011, 18:33 »
Det er godt nok kun efter 5 stemmer, men indtil videre ser det ud til at majoriteten af stemmerne mener at det er OK med sæsonupdates midlertidigt. Jeg har 2 updates liggende som I lige vil få først, og så kan det være der tikker et par stemmer mere ind. Ellers bliver det sæsonupdates eller noget lignende indtil jeg vinder 3 mesterskaber i træk
g00n
FmFreaks' Venner
Sv: [172] The Youth Of The Nation - Reloaded
«
Svar #439:
03 Okt 2011, 18:45 »
I Giovani Della Nazione - 2037/38
Roeselare 0-2 Inter
Serge Zoko (28)
Ramón Lovera (45)
Hoffenheim 0-3 Inter
Jörgen Hultberg (12)
Ramón Lovera (22)
Hugo Quiñónez (86)
Ismaning 0-6 Inter
Ramón Lovera (3, 50, 53)
Mauricio Varela (49, 55)
Slobodan Radinovic (61)
Paderborn 0-3 Inter
Ramón Lovera (38)
Bernard Baud (83)
Poul Jessing (90)
Aachen 1-3 Inter
Solak Akin (29)
Youcef Messaoudi (43, 52)
Kiel 0-3 Inter
Ramón Lovera (17)
Youcef Messaoudi (50, 66)
En række komfortable sejre var resultatet af årets venskabskampe, og jeg kan kun være tilfreds med mine spilleres præstationer. De første fire kampe tog reserve-, marginal- og nye spillere sig af, mens de to sidste kampe blev spillet med noget der ligner stærkeste opstilling. Man lægger især mærke til Ramón Lovera, som med 7 mål i 5 kampe begynder at vise tegn på, at han er klar til førsteholdsfodbold.
Erasmo Rossato derimod, viser mere tegn på at han er ved at være ovre sin storhedstid. Han er efterhånden mere skadet end han er klar, og når han endelig får chancen, bliver det ikke rigtig til noget. Han har rundet de 31 år, og med navne som Solak Akin, Ramón Lovera og Mauricio Varela klar til at tage over, tror jeg det er på tide at Rossato lige så stille drosler karrieren hos Inter ned.
En anden spiller hvis karriere måske synger på et af de sidste vers, er Geovanny Salazar. Han var skadet næsten halvdelen af sidste sæson sammenlagt, og har indledt denne sæson med at beskadige hoften, og dermed være ude af spillet i 2 måneder. Til en pris på lige præcis £0 for 10 år siden, har han vist sig at være et af mine bedste køb overhovedet. Det er blevet til 33 ligamål og 40 -assists i den periode, og et ratinggennemsnit som konsekvent har ligget på den gode side af 7. Stjerneskuddet Ian Milner har allerede fået masser af kampe på pladsen som følge af de mange skader, og tiden er muligvis inde til at han overtager pladsen fuldstændig.
Nu vi er ved fantastiske spillere, må jeg også lige fremhæve krumtappen i midterforsvaret de sidste mange år, Lukas Cap. Han er nu blevet 33 år, men det forhindrer ham ikke i at spille fremragende. I løbet af sine 8 sæsoner hos Inter er hans laveste gennemsnit på 7,21, og 5 af sæsonerne har resulteret i et snit på over 7,40. Han er de sidste 4 år i træk blevet kåret som årets forsvarsspiller i Serie A, men jeg tror at alderen indhenter ham i denne sæson, som meget vel kan blive hans sidste på topplan. Jeg har flere gode midterforsvarere (Daniel Lorenz, Jörgen Hultberg) som står på spring, og for en spiller som Daniel Lorenz er det snart ved at være sidste udkald, hvis han skal manifestere en plads i startopstillingen.
Nok om spillere, hvis karriere har toppet - jeg har selvfølgelig også i denne sæson forstærket truppen for at kunne søsætte endnu en mesterskabskampagne
. Indtil videre er det dog faktisk lutter ungdomsspillere til U20-holdet som er blevet handlet, og jeg har endnu engang svært ved at se hvor jeg skulle kunne forstærke startopstillingen. Jeg vælger at tro at vi ikke kan være så uheldige (og ikke bliver snydt så mange gange) som i sidste sæson, og spillerne fortjener absolut min tillid efter deres bedrifter i sidste sæson, selvom det ikke blev belønnet efter fortjeneste. Transfers vil som sædvanlig blive afsløret i næste update.
g00n
FmFreaks' Venner
Sv: [173] The Youth Of The Nation - Reloaded
«
Svar #440:
03 Okt 2011, 22:06 »
Som nævnt i sidste update, har jeg simpelthen ikke kunnet pinpointe et område af truppen, hvor jeg mener der er brug for forstærkning. Spillerne gjorde det glimrende i sidste sæson, og jeg regner med at de vil gøre det lige så glimrende i denne. Der er tværtimod blevet sorteret et par spillere fra i trupppen - Christian Karstensen var utilfreds med manglende spilletid, og da jeg i januar-vinduet hentede Mauricio Varela på via en billig frikøbsklausul på £7,5M, var vejen banet for et skifte. Varela ser umiddelbart ud til at være bedre end Karstensen, så det var ikke ringe at få solgt ham til Barcelona for £12M.
Zbigniew Wieczorek er simpelthen blevet overhalet indenom af Ian Milner, og har stort set været overflødig. Han er blevet solgt til Lille, og til gengæld har jeg hentet et ungt talent til pladsen, i form af 20-årige Serge Zoko. Hugo Quiñónez ser ud til at kunne blive et rigtigt røverkøb, især når jeg nu fik ham gratis, og både Nicky Buys og Jan Meyer er spillere jeg har hentet på baggrund af anbefalinger fra mine scouts. Om ikke andet, er det næsten sikker profit.
Derudover har der virkelig været gang i udlånene denne gang, hvor især Triestina er gået amok og har lånt hele 4 af mine spillere. Jeg har tidligere nævnt Ottavio Verdi og Slobodon Radinovic som værende store talenter, og i denne ombæring fortjener Johan Nilsson og Kazuaki Shiraisi også at blive nævnt. Det har været en sløv start med talentudvklingen i klubben, men de seneste par år er det gået støt fremad, og såfremt jeg havde vundet 3 mesterskaber i træk, havde der helt sikkert været plads til et par stykker af det nuværende kuld i førsteholdstruppen.
>>>
Ind
Hugo Quiñónez
(Betis) - Free
Serge Zoko
(Laval) - £7M
Nicky Buys
(Vitesse) - £100K
Jan Meyer
(Aachen) - £1,6M
I ALT: £8,7M
<<<
Ud
Alexandr Pakhomov (Perugia) - Free
Christian Karstensen (Barcelona) - £12M
Zbigniew Wieczorek (Lille) - £11M
Massimo Romeo (Modena) - Free
Concetto Cinque (Triestina) - Loan
Davide Sensibile (Triestina) - Loan
Aldo Santo (Triestina) - Loan
Johan Nilsson (Triestina) - Loan
Andrea Terzi (Reggiana) - Loan
Alfonso Ferrari (Vicenza) - Loan
Nicolai Andersen (Modena) - Loan
Massimo Tricarico (Empoli) - Loan
Ottavio Verdi (Cesena) - Loan
Martin Manni (Livorno) - Loan
Slobodan Radinovic (Ternana) - Loan
Kazuaki Shiraishi (Sampdoria) - Loan
Jordi Dávila (Empoli) - Loan
Ágúst Bjarnason (Cremonese) - Loan
I ALT: £23M
g00n
FmFreaks' Venner
Sv: [174] The Youth Of The Nation - Reloaded
«
Svar #441:
05 Okt 2011, 16:53 »
Serie A (1. plads)
|
Slutstilling
>>>
Ind
Thorsten Heitmeier
Michal Smejkal
Reidar Holberg
<<<
Ud
Pierre Zaalman (£23M)
Daniel Lorenz (£12M)
Igen i denne sæson lagde vi godt ud i ligaen, og selvom sæsonens 2. kamp bød på et nederlag til Atalanta, var det det eneste nederlag i de første 20 ligakampe. I disse 20 kampe var det gået fremragende, målene væltede ind hos modstanderne, og vores forsvar var helt uimodståeligt godt. Nederlaget til Palermo i den 21. ligakamp markede et vendepunkt i den gode sæson. Pludselig kunne vi ikke score mere, antallet af scorede mål faldt fra 2,5 i snit pr. kamp til 1,9, og i de sidste 18 kampe blev det kun til 7 sejre, 7 uafgjorte og 4 nederlag. I en periode på 9 ligakampe, oplevede jeg hele 4 gange at modstandernes målmand blev kampens spiller.
Vi kunne derfor prise os lykkelige for, at hver gang vi selv snublede, var det som om Roma også fik gummiben. Dermed var vi inden næstsidste spillerunde 1 point foran Roma på 2. pladsen. Vi skulle møde allerede nedrykkede Pisa, som vi slog med 6-0 på hjemmebane - og med en knusende sejr på hele 9-0 kunne vi juble, da Parma overraskende havde slået Roma med 2-0. Dermed var vi 4 point i front, inden den sidste kamp, som ellers kunne have været afgørende - det var nemlig en hjemmekamp mod Roma.
Coppa Italia (Finale)
Reservespillerne har endnu engang imponeret i den hjemlige pokalturnering. Nedrykkede Udinese blev i 1. runde slået med 3-0 hjemme og 4-1 ude, og i kvartfinalerne skulle det gå ud over Cagliari. Selvom sejrscifrene på 3-1 hjemme og 3-2 ude tyder på et par relativt tætte kamp, var det slet ikke tilfældet. Vi var langt bedre end dem, men som så ofte før havde de en større udnyttelsesprocent af deres chancer.
Da vi trak Roma i semifinalerne havde jeg nærmest opgivet på forhånd, men en fantastisk præstation på hjemmebanen resulterer i en sejr på 3-0, og så fandt jeg håbet frem igen. Efter 0-0 ved halvleg på udebane så det godt ud, men 2 hurtige scoringer af Roma i 2. halvleg gjorde det igen spændende. Vi scorer et reduceringsmål inden de udbygger føringen til 3-1, og kampens sidste scoring står der også Inter på. Vi taber lidt heldigt kun med 3-2, og er således i finalen mod Juventus. Den første kamp på udebane resulterer i et nederlag på 1-0, så det var stadig åbent inden returkampen. Hjemme på Giuseppe Meazza bliver Juventus spillet ud af banen, men alligevel må vi føle os røvet. De scorer nemlig kampens eneste mål, i øvrigt på deres eneste skudforsøg, og så har vi tabt pokalfinalen med 2 x 0-1.
Champions League (Kvartfinale)
Mål
Solak Akin - 24 mål
Youcef Messaoudi - 16 mål
Ramón Lovera - 11 mål
Assists
Bernard Baud - 13
Solak Akin - 10
Antonio Canini - 10
Rating
Lukas Cap - 7,43
Simon Simonsen - 7,41
Solak Akin - 7,40
En gruppe med FC Bayern fra 2. lag, Norwich fra 3. lag og Rubin fra 4. lag kan jeg godt være tilfreds med. 5 sejre og en uafgjort (1-1 ude mod Norwich) senere, har vi da også vundet gruppen overlegent foran netop Norwich. Jeg var til gengæld ikke helt tilfreds med den næste lodtrækning, da vi trækker det eneste hold ud af de 8 mulige, som måske kunne give os problemer - nemlig Arsenal. Vi taber da også udekampen med 1-0, på et mål scoret allerede efter 31 sekunder. I hjemmekampen bølger angrebene derimod ned mod Arsenals mål, og det er ganske enkelt utroligt, at vi skal helt hen til 5 minutter før tid, før Fabrizio Grosso endelig får scoret. I den forlængede spilletid sikrer Mauricio Varela os en helt fortjent sejr på 2-0, og altså 2-1 samlet.
Til kvartfinalerne er vi igen uheldige, og trækker bysbørnene fra Milan. I den første kamp på udebane er vi så ringe at vi ikke engang rammer målet, og så taber vi med 2-0. På hjemmebanen er rollerne derimod som sædvanlig byttet om, og denne gang rammer Milan slet ikke målet. Det gør vi på 6 ud af 12 forsøg, men desværre er det kun et straffespark af Lukas Cap, der kan finde vej forbi Milans målmand. Vi taber samlet med 1-2, selvom jeg syntes vi havde fortjent bedre.
«
Seneste Redigering: 05 Okt 2011, 17:34 af g00n
»
g00n
FmFreaks' Venner
Sv: [174] The Youth Of The Nation - Reloaded
«
Svar #442:
05 Okt 2011, 18:00 »
Det har været lidt af en befrielse at kunne drøne igennem sæsonen uden at skulle holde pauser for at skrive updates 4-5 gange, så umiddelbart regner jeg med at ovenstående model vil blive brugt indtil der er vundet 3 mesterskaber i træk. Kast dog gerne en stemme alligevel, hvis I ikke har gjort det, da jeg altid er interesseret i pøbl... folkets mening!
g00n
FmFreaks' Venner
Sv: [175] The Youth Of The Nation - Reloaded
«
Svar #443:
07 Okt 2011, 00:00 »
Årets oversigt byder på 7 genvundne mesterskaber, en enkelt debutant-mester, og så selvfølgelig glæden ved at Inter er tilbage på toppen i Italien:
Det er vist ligefør at jeg bare kan skrive Arsenal og Valencia på som mestre helt fra starten, for de har nu begge vundet 4 mesterskaber i træk. Ganske som jeg forudsagde inden sæsonen, ville både Torquay og Swindon få de svært i Premier League, og begge hold var nærmest dømt til nedrykning inden sæsonen overhovedet gik i gang. De endte med henholdsvis 23 og 21 point, og var suveræne nedrykkere.
At Stoke rykker op i Premier League virker måske ikke så mærkeligt i nutidens fodboldbillede, men i det er rent faktisk første gang de formår det i dette spil. De har endda tilbragt 15 sæsoner i League One i løbet af dette spils levetid.
I Spanien leverer Elche en fremragende præstation, og 3. pladsen er deres bedste resultat nogensinde. Det samme er tilfældet for Águilas, som via en 3. plads i landets næstbedste række, for første gang nogensinde befinder sig i det øverste lag.
Videre til Tyskland, hvor endnu et storhold står for fald - Schalke ender på sidstepladsen i Bundesligaen, og rykker endnu engang ud af den bedste række. Dette er dog langt fra første gang - de har faktisk 5 gange tidligere måttet leve med denne ydmygelse.
I Danmark finder vi også en debutant i Superligaen, nemlig Svendborg. Via deres 2. plads i 1. division - på en målforskel som var 1 bedre end Søllerød-Vedbæk - følger de med FC Nordsjælland op i landets bedste række. Det er i øvrigt første gang siden 2023/24 at FCN er at finde her - de var sågar nede at vende i 2. division Øst for 3 sæsoner siden.
Jeg nævnte tidligere at der var fundet en enkelt debutant-mester, så tillykke til… Falkirk! Efter en mangeårig dominans af Motherwell, var 2 ud af de sidste 3 mesterskaber gået til Celtic, men de gik kolde i denne sæson, og endte helt nede på en 8. plads. Dette kunne Falkirk altså profitere af, og med 5 point ned til Dunfermline Athletic, vandt de altså deres første mesterskab nogensinde.
Til sidst må der lige falde en honourable mention til de græske mestre fra Ergotelis, der nøjagtig som Arsenal og Valencia nu har vundet titlen 4 gange i træk. Det er altid en stor bedrift.
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #444:
08 Okt 2011, 23:39 »
Ramón Lovera blev skiftet ind efter 66 minutter. God indsats.
«
Seneste Redigering: 08 Okt 2011, 23:46 af g00n
»
ogasogas
Reserveholdsspiller
«
Svar #445:
08 Okt 2011, 23:45 »
Citat af: g00n 08 Okt 2011, 23:39
Ramón Lovera blevet skiftet ind efter 66 minutter. God indsats.
Ja det er rimelig vildt det der
Manchester United just arrogant, not better
fantastisknavn
Lilleputspiller
«
Svar #446:
09 Okt 2011, 10:42 »
Nu har jeg lige læst det hele igenem klassebllog! Har BTW. stemt for at du kun skriver updates hvert år det gør det mere overskueligt at følge med i
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #447:
09 Okt 2011, 12:50 »
Citat af: fantastisknavn 09 Okt 2011, 10:42
Nu har jeg lige læst det hele igenem klassebllog! Har BTW. stemt for at du kun skriver updates hvert år det gør det mere overskueligt at følge med i
Mange tak for din kommentar
Selvom der ikke er så mange der har stemt, må man sige at der er et overvældende flertal for sæsonupdates indtil jeg har vundet 3 mesterskaber i træk - så sådan bliver det
mikk1446
Reserveholdsspiller
«
Svar #448:
09 Okt 2011, 13:40 »
Lang tid siden at jeg har kommenteret. Men det ser jo rigtig godt ud!
Din update med sæson-gennemgangen er fantastisk! Enormt spændende at se, hvad der sker rundt i de andre lande efter så mange år!
"For me each match with Manchester United is a challenge and a dream"
"The red army is on the march and in a state of complete battle-readiness. We are united for United."
g00n
FmFreaks' Venner
«
Svar #449:
09 Okt 2011, 14:20 »
Citat af: mikk1446 09 Okt 2011, 13:40
Lang tid siden at jeg har kommenteret. Men det ser jo rigtig godt ud!
Din update med sæson-gennemgangen er fantastisk! Enormt spændende at se, hvad der sker rundt i de andre lande efter så mange år!
Dejligt at høre!
Sider:
1
...
28
29
[
30
]
31
32
...
34
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »