home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1225 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [202] The Youth Of The Nation - Reloaded
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 34 Udprint
Forfatter Emne: [202] The Youth Of The Nation - Reloaded  (Læst 119110 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: [157] The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #420: 24 Sep 2011, 01:17 »

I Giovani Della Nazione - 2034/35

Efter en nullert som afsluttende kamp i sidste update, spillede vi faktisk yderligere 4 kampe uden at score. Efter det, fik vi heldigvis gang i målscoringen igen, og nåede 6 sejre i træk i ligaen inden vi tabte 1-2 til Milan - bl.a. en livsvigtig sejr på 2-0 ude mod Juventus. Alt dette har gjort at vi har konsolideret førstepladsen i tabellen, hvor vi nu er 8 point foran netop Juventus. Som forventet har både Roma og Milan også overhalt Cagliari, som er gået kolde og nu residerer på 6. pladsen. Lad os bare håbe at vi kan afgøre mesterskabet inden den sidste kamp, som er på hjemmebane mod Roma.

Serie A

0-0 v Parma (H)
0-2 v Fiorentina (U)
2-1 v Messina (U)
5-1 v Lecce (H)
3-0 v Napoli (H)
2-1 v Catania (H)
2-0 v Juventus (U)
2-0 v Atalanta (H)
1-2 v Milan (U)
3-0 v Chievo (U)
3-0 v Vicenza (H)

Coppa Italia

0-0 v Sampdoria (H)
0-2 v Milan (U)
4-0 v Milan (H)

Champions League

1-0 v Lille (U)
1-0 v Lille (H)

Vi har ellers også været hårdt ramt af skader i denne periode. Målmand Blaise Brou har været ude i flere omgange, men Miguel Ángel Sola har vikarieret ganske glimrende. Martin Schmitt har brækket benet, og er ude i 5 måneder, men også her ser Simon Simonsen ud til at kunne overtage uden problemer. I seneste kamp blev to nye ofre så føjet til listen, idet både Geovanny Salazar og Bernard Baud er ude de næste 4 uger. Disse to spillere ligger med henholdsvis 7,39 og 7,46 i snit, så det er to af vores allerbedste spillere vi må undvære. Bernaud Baud så ellers ud til at skulle smadre assist-rekorden, for han var allerede på 17 styks i starten af marts, men nu ser det tvivlsomt ud, om han når det.

I Coppa Italia må man sige at reservespillerne har imponeret i denne sæson. Efter 0-0 hjemme mod Sampdoria var vi klar til semfinalerne, og ud af Messina, Siena og Milan trækker vi naturligvis sidstnævnte. Det starter ikke så godt, for udekampen tabes med 0-2, selvom Solak Akin 5 minutter før tid har bolden i kassen. Målet annulleres, og det får mig til at hive en lille statistik frem. For et par sæsoner siden begyndte jeg at tælle sammen hvor mange mål vi fik annulleret kontra modstanderne, og resultaterne er således: For 2 sæsoner siden fik vi 6 mål annulleret, modstanderne 0. Sidste sæson fik vi 7 mål annulleret, modstanderne 1. Og i denne sæson har vi indtil videre fået 6 mål annulleret - modstanderne: 0. Uligevægtigt? Det tror jeg nok.

Hvorom alting er, så fik lige netop dette annullerede mål heldigvis ikke den store betydning. I den omvendte kamp går reserverne nemlig amok, og på mål af Simon Simonsen, Bostjan Maric, Christian Karstensen (som blev købt i januar-vinduet) og Solak Akin, slår vi rivalerne med hele 4-0. Dermed er scenen sat til et par finaler mod Siena, så der er stadig muligheder for at mine reservespillere kan lave en gedigen overraskelse, og gå hen og vinde turneringen.

I Champions League er de to kampe mod Lille blevet spillet, og det gik hverken værre eller bedre, end at de begge blev vundet med 1-0. Stille og roligt, men det bliver det nok ikke i kvartfinalerne, hvor Real Madrid, som ironisk nok har en vis Víctor Valdés som manager, venter. Dem har Inter bestemt ikke de bedste erfaringer med, for i de 10 tidligere kampe er det blevet til 6 nederlag, 1 uafgjort, og blot 3 sejre. Sidste opgør ligger dog hele 17 år tilbage, så den statistik skal der laves om på nu. Hvis Real Madrid kan overkommes, venter der på papiret en nemmere opgave i semfinalen, hvor det vil være enten Motherwell eller Benfica, der står for tur.

« Seneste Redigering: 24 Sep 2011, 01:52 af g00n » Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: [158] The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #421: 24 Sep 2011, 20:34 »

Serie A

1-0 v Lucchese(U)
2-0 v Cagliari (H)
3-1 v Bologna (U)
1-0 v Udinese (H)
3-0 v Mantova (U)
3-0 v Cesena (H)
0-4 v Siena (U)
2-0 v Roma (H)

Coppa Italia

1-1 v Siena (U)
0-2 v Siena (H)

Champions League

3-0 v R. Madrid (H)
0-0 v R. Madrid (U)
0-0 v Benfica (U)
0-0 v Benfica (H) (1-0 efs)
1-1 v Cagliari (N) (3-1 efs)
Med 7 sejre i de sidste 8 kampe, og 8 sejre i træk, viste mesterskabet sig at være en smal sag at snuppe. Det blev sikret med 3 spillerunder tilbage, via en sejr på 3-0 over Mantova, og vi endte til slut med at være hele 13 point foran Juventus på 2. pladsen. De 90 point er ny klubrekord, og det samme er de 28 sejre. Selvom det ikke var i nærheden af nogen rekord, havde vi endnu engang ligaens bedste angreb, og minsandten om vi ikke også var det hold, som lukkede færrest mål ind. Da mesterskabet var sikret, blev der naturligvis sparet spillere i de resterende kampe, men det skal ikke være nogen undskyldning for det fuldstændig uforklarlige nederlag på 4-0 til Siena i næstsidste runde. Det blev heldigvis kun en lille plet på en ellers fin sæson.

Erasmo Rosatto har endnu engang været sæsonens helt store spiller, og han når igen i denne sæson op på 37 scoringer i alt. Det er nu 4. sæson i træk, at han runder de 30 mål. Derudover har unge Solak Akin så småt fortrængt Lenny Allen fra pladsen som den anden angriber, og han nåede i denne sæson op på fornuftige 16 mål. Der er ingen tvivl om, at Bernard Baud ville have slået klubrekorden for assists, hvis han havde kunnet holde sig skadesfri, men han missede såmænd også de 3 sidste uger af sæsonen, og så nåede han ”kun” op på 18 stykker. Ganske udmærket. Nr. 2 på listen er Antonio Canini, som efterhånden har snuppet pladsen på højre fløj fra Patrick Dorizon. I forsvaret er Lukas Cap endnu engang en klippe, og så er Andrea Acampora blevet spillet ind på pladsen ved siden af, i stedet for Daniel Andersson. Med 7,24 i snit, kan jeg kun være tilfreds med ham også.

Mål

Erasmo Rossato - 37 mål
Solak Akin - 16 mål
Lenny Allen - 16 mål

Assists

Bernard Baud - 18
Antonio Canini - 12
Fabrizio Grosso - 9

Rating

Bernard Baud - 7,41
Lukas Cap - 7,38
Erasmo Rossato - 7,33

I pokalturneringen så det ud til, at mine reserver skulle fuldbyrde overraskelsen, efter at have opnået 1-1 på udebane mod Siena i den første finale, hvor Siena endda var heldige med at udligne 3 minutter før tid. Men så opdager jeg noget underligt - på min Home Screen står der er vi er ”Runners up” i pokalturneringen, selvom kun den første kamp er spillet. Spøjst, tænker jeg, og vælger så at stille i stærkeste opstilling i returkampen på hjemmebane. Lige lidt hjælper det, og efter en man of the match-performance af Sienas målmand, har de opfyldt profetien, og helt utroligt vundet med 2-0 på vores hjemmebane. Det lugter lidt af en bug.

Bedre gik det heldigvis i Champions League. Real Madrid er ikke, hvad de har været, og i Milano får de ikke et ben til jorden. På trods af skader til flere vigtige spillere, vinder vi med 3-0 på mål af Bostjan Maric, Erasmo Rossato og Simon Simonsen. Returkampen er en dødkedelig nullert, og så er vi videre til semifinalen mod Benfica. I Portugal har Benfica ikke ét eneste forsøg på mål, men da vi heller ikke formår at score, ender det med et halvskidt resultat på 0-0. På vores hjemmebane spiller Benficas målmand sit livs kamp, og holder kampen på 0-0 efter 90 minutter. Heldigvis dukker Lenny Allen op i den forlængede spilletid, og så er vi i finalen igen, for 5. gang på 6 sæsoner.

Finalekampen står overraskende nok mod Cagliari, som helt utroligt har slået Dortmund, Villarreal og Roma ud på vejen til finalen. Her ser det ud til at de vil fuldende succesen, for med deres eneste skud på mål i 90 minutter, bringer de sig foran kort før halvleg. Den stilling holder helt indtil kampens 5. overtidsminut, hvor Lenny Allen endnu engang agerer redningsmand. I den forlængede spilletid scorer indskiftede Lenny Allen yderligere 2 gange, så med sit hattrick i denne kamp, kan man roligt sige at han vandt pokalen for os! Trods alt en fortjent sejr, og dermed kom pokalhøsten i denne sæson op på 4 styks.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: [159] The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #422: 25 Sep 2011, 01:39 »

Så er det igen blevet tid til, at vi skal på rundtur i Europa, og så hvordan det er gået i de øvrige ligaer, som jeg har aktiveret i spillet.

Det første jeg bemærker, er at ud af de 20 lande jeg har med, er det kun lykkedes for 3 hold at forsvare deres mesterskab: Mouscron i Belgien, FC TPS i Finland, og Spartak Moskva i Rusland. Herefter fanger øjet naturligvis, at Arsenal er nykårede engelske mestre, samt at de fik kamp til stregen af opkomlingene fra Sheffield Utd. I Danmark er det tidligere storhold Vejle tilbage på toppen, efter 11 år uden mesterskab, mens HIK er i landets bedste række for første gang i løbet af spillet.

I Tyskland blev det til et hurtigt comeback til Bundesligaen for Stuttgart, mens endnu en storklub tager turen ned i rækkerne, nemlig Werder Bremen. I pokalturneringerne ser vi, at Aston Villa genvinder FA Cuppen i denne sæson, og har i øvrigt begge gange måttet i straffesparkskonkur rence for at tage sejren.

Det kunne ikke blive til endnu et mesterskab til for Motherwell i Skotland, for de måtte i denne sæson nøjes med en 2. plads efter Celtic, som napper deres første mesterskab siden 2023. I øvrigt har jeg en korrektion til oversigten fra sidste sæson - her var det nemlig ikke Ham Kam som løb med det norske mesterskab, men derimod Lillestrøm.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: [160] The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #423: 25 Sep 2011, 22:23 »

I Giovani Della Nazione - 2035/36

Middlesbrough 1-1 Inter
Bernard Baud (25)

Leixões 0-2 Inter
Solak Akin (74)
Geovanny Salazar (82)

Vizela 0-0 Inter

H. Kfar-Saba 0-2 Inter
Ian Milner (5)
Christian Karstensen (55)

M. Tel-Aviv 1-9 Inter
Geovanny Salazar (4, 43, 53)
Youcef Messaoudi (14)
Bernard Baud (19)
Erasmo Rossato (23, 50)
Solak Akin (59)
Christian Karstensen (73)

S.C. Ashdod 0-7 Inter
Antonio Canini (5)
Erasmo Rossato (11)
Martin Schmitt (14, 32)
Fabrizio Grosso (36)
Solak Akin (65)
Christian Karstensen (83)

Det kommer hurtigt til at lyde som den samme smøre igen og igen, men de første 4 træningskampe er et godt billede på, hvordan disse kampe er forløbet de senere år. Godt nok stiller jeg kun med 3. valget på stort set alle positioner, men vi formår alligevel at være klasser over modstanderne og dominere totalt. Det bliver kun til 2 smalle sejre og 2 uafgjorte, og det er endnu engang ikke fordi chancerne ikke er der - effektiviteten er bare ikke god nok.

Det bliver der heldigvis ændret på i de sidste 2 kampe, hvor jeg vælger at stille i stærkeste opstilling. Det giver pote, og målene rasler ind bag de sagesløse målmænd.

Ellers er pre-season gået med at finde forstærkning på enkelte pladser, og så tog en af sommerens transfersagaer en pludselig drejning, idet Martin Schmitt vendte på en tallerken, og underskrev en ny 4-årig kontrakt med klubben. Schmitt havde ellers gennem hele sæsonen nægtet at forlænge, efter han havde udtalt at han ville søge nye udfordringer. Jeg havde derfor brugt et stykke tid på at finde en ny central midtbanespiller, og han blev da også købt. Med Schmitts forlængelse ser det så ud til, at der nu er for mange spillere om den ene plads, så jeg kan måske blive nødt til at sælge igen inden for den nærmeste fremtid.

Alt skal naturligvis sættes ind på at vinde de næste 2 mesterskaber også, så jeg endelig kan få gang i det som bloggen egentlig går ud på. Som sædvanlig mener Josip Simunic at holdet skal forstærkes yderligere før vi har en chance, men det tager jeg mig ikke af. Ifølge ham, er mine backs ikke gode nok, og så insisterer han på at bruge Henny Merry på højre fløj, frem for Antonio Canini, som gjorde det fremragende i sidste sæson. Jeg er selvfølgelig sikker på, at mit hold er godt nok til at vinde mesterskabet igen. Med hensyn til nye spillere, må I som sædvanlig vente til næste update…

g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: [161] The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #424: 26 Sep 2011, 14:31 »

Inden august måned sluttede havde vi denne gang chancen for at sikre os ikke mindre end 2 trofæer inden ligaen gik i gang. Det første var den europæiske Super Cup, hvor vi skulle møde Liverpool. Her skulle nyindkøbte Youcef Messaoudi bruge lige præcis 31 sekunder for at score sit første mål for klubben. Blot 2 minutter senere fordoblede han sin målkonto, og på de 2 scoringer vandt vi sæsonens første pokal mod et tandløst Liverpool-hold.

5 dage senere var turen kommet til den italienske Super Cup, og efter den noget suspekte pokaltriumf sidste sæson, stod den på endnu et opgør mod Siena. Normalt bør Siena ikke give os problemer, men efter 2 nederlag i de sidste 2 indbyrdes kampe, og en målscore på 0-6, kan man aldrig vide sig sikker. De fik dog ikke et ben til jorden i denne kamp, og på mål af Erasmo Rossato, Martin Schmitt og Solak Akin, sikrer vi os med en sejr på 3-0 sæsonens 2. trofæ ud af 2 mulige.

Transfervinduet er jo også overstået, og som skrevet har jeg købt en ny angriber. Jeg har jagtet Youcef Messaoudi i Man City i flere sæsoner, og også fået masser af bud accepteret, men han har hele tiden nægtet at forlade klubben. Her for nylig lagde jeg dog mærke til, at der under hans happiness stod ”Dislikes the club’s manager”, og der var min chance så. Jeg er sikker på, at han og Erasmo Rossato vil blive en dødbringende frontduo de næste 2-3 sæsoner, og derfor har jeg sat Lenny Allen og Gianmarco Baroni til salg. De næste angribere i rækken vil fremover være Solak Akin og Christian Karstensen.

Som nævnt i sidste update, var der gang i en transfersaga om Martin Schmitt denne sommer, men han valgte altså i sidste ende at forlænge kontrakten. Jeg havde ellers fundet mig til rette med tanken om at Simon Simonsen skulle overtage hans plads, og havde derfor sikret mig unge Erdogan Murat som fremtidens mand. Nu har jeg så Martin Schmitt, Simon Simonsen, Antonio Cortés og Erdogan Murat til samme plads, og det er måske nok i overkanten. Jeg tror én af dem vil blive sorteret fra, og lige nu ser det ud til at det bliver Antonio Cortés, som trækker det korteste strå.

Det er ikke blevet til nogen nævneværdige salg, men jeg forsøger stadig at få afhændet nogle spillere, deriblandt Allen og Baroni, så vi må se om der ikke ryger nogen i januar-vinduet. Nu gælder det ligaen, og man må sige at det bliver en hård start på sæsonen. I løbet af de første 3 kampe skal vi møde Juventus på udebane og Roma hjemme - men jeg kan også bedst lide at få de svære kampe overstået først, og så slutte stærkt af!

>>> Ind

Youcef Messaoudi (Man City) - £31,5M
Erdogan Murat (Ç. Rizespor) - £4,6M

I ALT: £33,9M
<<< Ud

Borja Manresa (Zulte Waregem) - Free
Massimo Tricarico (Mantova) - £1,1M (CO)

Alfonso Ferrari (Messina) - Loan
Johan Nilsson (Frosinone) - Loan
Aldo Santi (Pisa) - Loan
Andrea Terzi (Ancona) - Loan
Poul Jessing (Piacenza) - Loan
Davide Sensibile (Triestina) - Loan

I ALT: £1,1M

g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: [162] The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #425: 26 Sep 2011, 22:42 »

Som det ser ud lige nu, styrer vi ret sikkert mod mesterskab nr. 2 i træk. Efter en svingende start med 4 uafgjorte i de første 7 kampe, har vi været temmelig suveræne sidenhen, og er i øjeblikket i gang med en stime på 34 kampe uden nederlag i ale turneringer. Hvad der måske er endnu mere imponerende, har vi i løbet af denne stime spillet hele 17 kampe i træk uden at indkassere ét eneste mål. Vi er i øjeblikket 11 point foran Roma, og har klart både det bedste angreb og det bedste forsvar i ligaen. Milan ligger nr. 6, mens Juventus har skuffet voldsomt, og er helt nede på 13. pladsen, efter at have tabt hele 10 gange i løbet af de første 19 kampe.

Serie A

3-2 v Juventus (U)
0-0 v Catania (U)
1-1 v Roma (H)
5-0 v Bologna (H)
2-2 v Cagliari (U)
2-1 v Palermo (H)
1-1 v Parma (U)
1-0 v Vicenza (H)
4-0 v Lecce (U)
1-0 v Atalanta (U)
5-0 v Siena (H)
1-0 v Cesena (U)
1-0 v Udinese (U)
2-0 v Chievo (H)
1-0 v Treviso (U)
1-0 v Milan (H)
2-0 v Reggina (H)
0-0 v Fiorentina (H)
2-0 v Napoli (U)

Coppa Italia

5-0 v Modena (H)
2-0 v Modena (U)
1-1 v Napoli (U)
2-1 v Napoli (H)

Champions League

2-2 v Mallorca (U)
2-1 v Marseille (H)
4-0 v Red Star (U)
4-0 v Red Star (H)
5-0 v Mallorca (H)
1-0 v Marseille (U)

VM for klubhold

6-0 v Ocean Boys (N)
3-0 v San Lorenzo (N)

Som forventet, har angrebet virkelig også været stærkt indtil videre, og Youcef Messaoudi (17 mål), Erasmo Rossato (11 mål) og Solak Akin (15 mål) har alle været stærkt medvirkende til vores nuværende gode form. Det er bl.a. blevet til 3 sejre på 4-0, 4 sejre på 5-0 og en enkelt på 6-0, og lige fra første kamp - en sejr på 3-2 ude mod Juventus - har vi vist at man skal regne med os som mesterskabskandidat er. Vi er faktisk mere eller mindre altdominerende i samtlige kampe, og har i langt de fleste opgør mere end 20 skudforsøg. En sjælden gang imellem er vi uheldige at løbe ind i kampe som denne, men som regel er vi heldigvis blevet belønnet efter fortjeneste i denne sæson.

Mine reserver har igen fået chance i pokalturneringen, og igen må man sige at de gør det glimrende. Serie B-holdet Modena fik sin sag for i 1. runde, og med en sejr på 5-0 i det første opgør, bl.a. på et hattrick af Solak Akin, var det nærmest allerede afgjort. Returkampen giver en sejr på 2-0, og så er vi videre til kvartfinalerne mod Napoli. Her er vi på udebane i første kamp, og må en smule ufortjent nøjes med 1-1. I returopgøret kommer vi hurtigt bagud, men får kæmpet os tilbage, og det er helt fortjent at Bostjan Maric i overtiden scorer sejrsmålet til 2-1. I semifinalerne skal vi møde Cagliari, mens det andet hold i finalen bliver enten Parma eller Roma.

Champions League bød på en middelsvær gruppe, med Marseille og Mallorca som de sværeste hold, mens Red Star må agere prügelknabe. Et uafgjort resultat i første kamp på Mallorca (hvor Mallorca scorer 2 mål på deres 2 skud) bliver eneste pointtab, men heldigvis får vi revanche ved at slå dem 5-0 på hjemmebane. 16 point og en målforskel på 18-3 er naturligvis nok til en førsteplads foran Marseille. I næste runde er det næsten udelukkende gode hold der er gået videre, og selvom jeg nok hellere ville have trukket Lille, Galatasaray eller Sheff Utd, skal vi desværre en tur til Bayern. De sidste 6 indbyrdes opgør er dog endt med 4 sejre, 1 uafgjort og 1 nederlag, så ifølge historien burde vi være favoritter til at gå videre.

Til sidst skal det da lige nævnes at sæsonens 3. pokal naturligvis er blevet hentet hjem, da der som sædvanlig ingen problemer var ved VM for klubhold. Reserverne fik lov at lege i semifinalen, og fik sendt Ocean Boys fra Nigeria hjem med et nederlag på 6-0, mens førsteholdsspillern e måtte nøjes med en sejr på 3-0 i finalen mod San Lorenzo fra Argentina. Verdensmesterskab nr. 2 i træk, og nr. 4 i alt, og dermed nærmer vi os Arsenal, som med 6 titler er den klub som har vundet turneringen flest gange.

« Seneste Redigering: 26 Sep 2011, 23:06 af g00n » Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: [163] The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #426: 27 Sep 2011, 23:12 »

Det ser desværre ud til, at det som ikke måtte ske, er ved at ske. Vi har blot fået 3 sejre i de seneste 6 ligakampe, og da Roma nu har spillet 11 kampe i træk uden at tabe, må man sige at det er dem som har momentum lige nu. Vores forspring på 11 point er skrumpet ind til 4, så mesterskabskampen er fuldstændig åben inden de sidste 8 kampe. Til vores forsvar, skal det siges at vi har været usædvanligt hårdt ramt af skader m.m. På samme tidspunkt som Youcef Messaoudi og Bernard Baud var til African Nations Cup, var både Erasmo Rossato, Solak Akin og Christian Karstensen tilfældigvis skadet, så angrebet bestod i en periode af Patrick Dorizon og 19-årige Ramón Lovera, mens jeg måtte have 2 ungdomsspillere på bænken. Desuden har alle 3 målmænd haft hver deres mange skadesperioder, dejligt symboliseret ved at jeg fik en nyhed om at Miguel Ángel Sola netop havde startet træningen efter sin skade, hvorefter den næste nyhed i rækken fortalte, at han nu var skadet igen, denne gang i en måned.

Serie A

3-0 v Catania (H)
0-1 v Roma (U)
1-0 v Juventus (H)
2-0 v Bologna (U)
3-1 v Cagliari (H)
0-1 v Palermo (U)
2-0 v Parma (H)
3-0 v Vicenza (U)
0-0 v Atalanta (H)
0-1 v Milan (U)
2-0 v Lecce (H)

Coppa Italia

0-1 v Cagliari (U)
4-0 v Cagliari (H)

Champions League

4-1 v FC Bayern (U)
1-1 v FC Bayern (H)

Disse omstændigheder har ført til at vores målfarlighed har været stærkt dalende, og med nederlag på 0-1 på udebane mod både Roma, Milan og oprykkerne fra Palermo, har vi sat det hele over styr. Når vi så samtidig oplever endnu en ”Fiorentina”-kamp fra sidste update, denne gang hjemme mod Atalanta, kan jeg godt frygte lidt for om det hele glider ud mellem fingrene på os. Heldigvis har vi da nu trods alt spillet begge kampe mod både Roma, Milan og Juventus, og den sværeste kamp af de resterende er umiddelbart ude mod Fiorentina. Romas næste kamp er en udekamp mod Milan, og her skal vi virkelig håbe på Milan-sejr, for Romas resterende kampprogram ser endda nemmere ud end mit. Det kan kun blive spændende.

I den første semifinale i pokalturneringen får vi noget af et sucker punch, da Cagliari i overtiden scorer til 1-0, selvom mine reserver egentlig fortjente bedre. Det fik heldigvis ikke den store betydning, for på hjemmebane er der ikke de store problemer med at sikre den videre deltagelse. Efter en føring på 3-0 efter 19 minutter, kører vi en sikker sejr på 4-0 hjem, og skal i finalen møde Parma, som sensationelt slog Roma ud i den anden semfinale.

I Champions League viste det sig, at Bayern var nøjagtig lige så skræmmende som de havde været i de tidligere indbyrdes opgør mod Inter - dvs. ikke ret meget. Selvom vi kommer bagud efter 4 minutter er vi foran med 3-1 efter en halv time. Lukas Cap fuldender ydmygelsen på straffespark i sidste minut, og så bør kvartfinalepladsen være sikret. Et minus er dog, at Bayern skader hele 3 af mine spillere i kampen: Martin Schmitt, Geovanny Salazar og målmand Miguel Ángel Sola. Til alt held havde jeg for en sjælden gangs skyld valgt at tage tredjemålmand Niki Vitale med på bænken - det må have været skæbnen, for jeg tager normalt aldrig en målmand med på bænken.

Til hjemmekampen blev et par nøglespillere sparet, men Solak Akin bringer os alligevel foran efter 22 minutter. Forinden havde Bayern fået en spiller udvist allerede efter 5 minutter, og efter 29 minutter må endnu en Bayern-spiller tage turen i bad. Med 2 mand i overtal bør resten af kampen være en smal sag, men vi har altså et eller andet kompleks med at spille i overtal. Således udnytter Bayern deres eneste skud på mål, og kan tage derfra med et hæderligt resultat på 1-1. Billetten til næste runde er derimod vores, med en samlet sejr på 5-2. I kvartfinalen møder vi Atlético, som vi kun har mødt én eneste gang før. Det var den europæiske Super Cup i 2031, og her blev det til et nederlag på 1-2. Revanche it is, then.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: [164] The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #427: 28 Sep 2011, 15:11 »

Serie A

5-0 v Cesena (H)
3-0 v Reggina (U)
1-3 v Chievo (U)
4-1 v Treviso (H)
2-0 v Udinese (H)
3-1 v Siena (U)
2-0 v Fiorentina (U)
3-0 v Napoli (H)

Coppa Italia

2-0 v Parma (U)
0-0 v Parma (H)

Champions League

2-0 v Atlético (U)
2-1 v Atlético (H)
0-1 v Valencia (U)
3-1 v Valencia (H)
0-0 v Arsenal (N) (1-0 efs)

Der kan vist ikke være tvivl om, at dette har været min bedste sæson i Inter indtil videre. Roma smed på via 1-1 ude mod Milan og 0-0 ude mod Chievo, mens vi mod netop Chievo tabte med 1-3. Resten af de sidste 8 kampe bød på sejre, og da vi i næstsidste spillerunde besejrede Fiorentina med 2-0 på udebane, var det sådan set ligegyldigt at Roma tabte til Reggina - vi var mestre uanset hvad. I sidste ende bliver det til et komfortabelt forspring på 8 point, og vores 2. mesterskab i træk er dermed en realitet. I øvrigt noget af en præstation af Catania, som rykkede op for 2 sæsoner siden - nu skal de spille med i Champions League.

Fordelingen af sejre, uafgjorte og nederlag er nøjagtig den samme som i sidste sæson, og derfor er pointtotalen på 90 point det naturligvis også. Det er derimod ny rekord at vi blot indkasserede 16 mål, og de 74 scorede mål er da også en væsentlig fremgang i forhold til de seneste par sæsoner. En vigtig grund hertil er naturligvis tilgangen af Youcef Messaoudi, som med sine 27 ligamål satte ny rekord i sin første sæson i klubben. Erasmo Rossato blegnede lidt i samme ombæring, men til gengæld er det bemærkelsesværdigt at Solak Akins 22 mål i 49 kampe faldt på baggrund af blot 15 kampe fra start. Det må siges at være noget af en super-sub.

Mål

Youcef Messaoudi - 35 mål
Solak Akin - 22 mål
Erasmo Rossato - 16 mål

Assists

Bernard Baud - 18
Martin Schmitt - 11
Antonio Canini - 10

Rating

Youcef Messaoudi - 7,55
Lukas Cap - 7,54
Geovanny Salazar - 7,45

Efter den første pokalsemifinale på udebane mod Parma, som via 2 mål af Solak Akin blev vundet med 2-0, havde jeg godt nok regnet med at den samlede sejr ville være vores. Dette blev blot bekræftet af den enorme bug jeg opdagede i sidste sæson, for på min Home Screen stod vi allerede som vindere af turneringen efter den første kamp. Så var det mindre vigtigt at hjemmekampen blot endte 0-0, for den samlede sejr kunne man ikke tage fra os. En kæmpe triumf for mine reserver, som har truet med det før, men endelig kunne gå hele vejen i turneringen.

Kvartfinalerne mod Atlético i Champions League blev ikke det store problem. På deres egen hjemmebane kunne de ikke engang opnå et skud på mål, og vi vandt sikkert med 2-0. Returkampen var en lige så ensidig affære, og selvom de fik scoret denne gang, hjalp det ikke meget når vi samtidig scorede 2. Samlet sejr på 4-1, og videre til semfinalerne mod Valencia. En kedelig og jævnbyrdig kamp i det spanske resulterer desværre i mit hade-resultat: et nederlag på 0-1. Til gengæld er der mere gang i hjemmekampen, og efter en føring på 1-0 ved halvleg, scorer Valencia selvmål 20 minutter før tid. Da Youcef Messaoudi udbygger føringen efter 87 minutter bliver det heldigvis irrelevant at Valencia får et trøstmål i overtiden. Vi er videre til finalen, som meget passende bliver et opgør mod min tidligere klub, Arsenal, som i øvrigt netop har sikret sig deres 2. engelske mesterskab i træk. Selvom det bliver en tæt og spændende kamp, er det altså Inter der har de fleste og største chancer. Det bliver ikke til nogen scoringer i den ordinære spilletid, men efter 110 minutter er det vores joker, Solak Akin, som med kampens eneste scoring sikrer endnu et fortjent CL-trofæ til samlingen - nr. 3 i træk. Dermed har vi gjort rent bord i denne sæson, og vundet samtlige turneringer som vi har stillet op i: Serie A, Coppa Italia, Champions League, VM for klubhold, den europæiske Super Cup og den italienske Super Cup. Overlegent!

g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: [165] The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #428: 28 Sep 2011, 17:11 »

Her ved den årlige gennemgang af de øvrige ligaer i mit spil, synes jeg da først og fremmest vi skal glæde os over at se Inter noteret hele 3 steder i oversigten:

Dernæst bemærkes det, at hvor det sidste sæson kun blev til 3 genvundne mesterskaber, har over halvdelen (11) af de forsvarende mestre sat sig på tronen igen i denne sæson. Det glæder mig specielt at se min tidligere klub, Arsenal, dominere i England igen, og Aston Villa har desuden etableret sig som noget af et cup-hold, idet de nu har vundet FA Cuppen hele 3 gange i træk.

I Tyskland er Stuttgart ved at slå deres navn fast som elevator-hold, for de må endnu engang lide den tort at rykke ned i næstbedste række. Som en ringe trøst, vinder de derimod den tyske pokalfinale, efter sejr over 2. Bundesliga-holdet Duisburg. I Danmark ryger de 2 oprykkede hold direkte ned igen, og det var meget tæt på at de 2 nedrykkede hold også skulle op igen. I sidste spillerunde overhalede FC København dog Randers FC indenom, og så er de tidligere danske mestre tilbage i Superligaen for første gang siden 2030. De sidste 2 gange de har været i den bedste danske række er de dog røget direkte ned igen, så man må sige at tiderne har ændret sig. I øvrigt er det da glædeligt at se, at det i det mindste er muligt i FM for FC Midtjylland at vinde pokalturneringen…

Man studser måske endnu engang over de nykårede skotske mestre, for Ross County er jo ikke ligefrem et storhold i virkelighedens fodboldverden. Dette er dog Ross Countys 2. mesterskab, og de er efterhånden at finde i toppen i den skotske liga hver sæson.

Til sidst kan vi da lige runde Europamesterskabet, hvor den endelige vinder, Spanien, virker lidt mere realistisk. De forsvarende mestre fra Italien var ikke engang kvalificeret til turneringen, hvor bl.a. Finland og Bulgarien overraskede, og gik videre fra gruppen foran Tyskland. Også England skuffede, og endte 3’er i deres pulje efter Rusland og Tyrkiet, og verdensmestrene fra Belgien floppede fuldstændig, og endte sidst i gruppen. I sidste ende var finalen et opgør mellem Spanien og Kroatien, og efter total dominans af spanierne, får de endelig hul på bylden i den forlængede spilletid. Det bliver dog kun til en enkelt scoring, og Spanien vinder finalen med 1-0.

g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: [166] The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #429: 29 Sep 2011, 00:36 »

I Giovani Della Nazione - 2036/37

Marseille 0-1 Inter
Bostjan Maric (86)

Académica 1-0 Inter

Herning Fremad 0-8 Inter
Poul Jessing (1, 33)
Søren Tengstedt (5, OG)
Ramón Lovera (13)
Erdogan Murat (15)
Christian Karstensen (67)
Pierre Zaalman (81, pen)
Simon Simonsen (90)

AC Horsens 0-3 Inter
Poul Jessing (17)
Simon Simonsen (68)
Christian Karstensen (74)

Brøndby 0-4 Inter
Geovanny Salazar (25)
Youcef Messaoudi (30)
Erasmo Rossato (62)
Christian Karstensen (81)

For en gangs skyld har jeg ikke selv været nødsaget til at arrangere venskabskampe. Godt nok blev den sidste kamp mod de danske mestre fra Frem aflyst, men det gad jeg ikke gøre mere ud af. Jeg har stillet i stærkeste opstilling mod Marseille og Brøndby, mens jeg i de 3 øvrige kampe som sædvanlig gjorde brug af reserver, talenter og marginalspillere. På nær den obligatoriske ufortjente svipser mod Académica, er det igen blevet til fornuftige resultater.

Angriberen Poul Jessing har vist lidt af sit potentiale, mens unge Geert Bal har spillet fremragende på højrefløjen. Faktisk så fremragende at jeg nu betragter ham som førstereserve for Antonio Canini, og Henny Merry er derfor sat til salg. Jörgen Hultberg har gjort det solidt i midterforsvaret og min wonderkid i angrebet Ramón Lovera har i glimt vist sin næse for både mål og assists.

Nu er jeg for 2. gang tæt på at fuldføre 1. del af min mission i Inter, så det må og skal bare lykkes denne gang. Jeg har naturligvis endnu engang instrueret mine scouts i at finde alverdens unge talenter til mig, så jeg har noget at stå imod med, såfremt det skulle lykkes mig at vinde 3 mesterskaber i træk. Jeg har desuden også haft scouts ude til både det nyligt overståede U19-EM, og også de olympiske lege. Se om det har båret frugt i den næste update!

PS: Det er ikke en fejl - jeg har simpelthen ikke et logo for Herning Fremad...

g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: [167] The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #430: 29 Sep 2011, 13:58 »

Som sædvanlig har vi allerede inden den hjemlige turnering starter, haft muligheden for at vinde et par pokaler - og det har vi så gjort. Den europæiske Super Cup bød på en kamp mod Man City, og her blev der ikke scoret i de første 90 minutter. City fik en mand udvist 10 minutter før tid, og for engangs skyld udnytter vi dette overtal i den forlængede spilletid, hvor vi med 2 scoringer af henholdsvis Ramón Lovera og Christian Karstensen sikrer os det første trofæ.

Dernæst skal det gå ud over Parma i den italienske Super Cup, og da Parma ikke har nogen skud på mål, formår de naturligt nok ikke at score. Vi scorer til gengæld en enkelt gang på vores mange forsøg, og sejren på 1-0 giver os pokal nr. 2 ud af 2 mulige. Så er der blot 4 tilbage…

Det er en afgørende sæson for mit spil og min blog, og alt skal sættes ind på at vinde det 3. mesterskab i træk. Alligevel har jeg ikke kunnet identificere én eneste plads på holdet, hvor jeg mener at vi har brug for at forstærke os. Jeg har minimum 2 klassespillere på alle positioner, og da der ikke er blevet solgt nogen nævneværdige profiler, har jeg utroligt nok heller ikke fundet det nødvendigt at handle ind til førsteholdet.

Jeg har i stedet hentet to italienske talenter, som mine scouts kiggede på til U19-EM, som Italien i øvrigt gik hen og vandt. Det er derfor 2 nykårede europamestre, som i denne sæson skal hjælpe reserveholdet, og forhåbentlig være med til at skabe førsteholdet i fremtiden. Jeg har fået tilføjet en hel del yderligere spillere til min shortlist, så det kan absolut ikke udelukkes at der vil være flere tilgange i januar-vinduet.

Som det ses, har jeg ikke rigtig kunnet lokke penge ud af nogen klubber denne gang, heller ikke for prominente navne som Gianmarco Baroni eller Lenny Allen, som dermed forlader klubben helt gratis. Af de udlejede spillere kan jeg udpege 2, som i løbet af de næste par år forhåbentlig får deres debut på førsteholdet - midterforsvareren Ottavio Verdi, og den offensive midtbanespiller Slobodan Radinovic. Begge ser rigtig spændende ud.

Igen i år ser det ud til at de svære kampe ligger i starten af sæsonen, idet de første 9 kampe byder på opgør mod Juventus, Fiorentina, Milan (og Catania!) på udebane, samt Roma på hjemmebane. En hård start endnu engang, men det var absolut ikke nogen hindring i sidste sæson.

>>> Ind

Luca Rossini (Celta) - £4,6M
Massimo Testi (Vicenza) - £5M

I ALT: £9,6M
<<< Ud

Cosimo Gorlani (Novara) - Free
Coelho (Ancona) - Free
Gianmarco Baroni (Sheff Utd) - Free
Lenny Allen (Charlton) - Free
Tamir Mizrahi (Schalke) - Free

Aldo Santi (Grasshopper) - Ln Fee £375K
Alfonso Ferrari (Pisa) - Loan
Ottavio Verdi (Lucchese) - Loan
Johan Nilsson (Pisa) - Loan
Kazuaki Shiraishi (Ancona) - Loan
Slobodan Radinovic (Triestina) - Loan
Davide Sensibile (Triestina) - Loan
Álvaro García Suárez (Empoli) - Loan

I ALT: £375K

g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: [168] The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #431: 29 Sep 2011, 23:41 »

På den positive side ligger vi nr. 1. På den negative side burde vi have haft et forspring på minimum 10 point. I stedet er vi blot 4 point foran, og har spillet en kamp mere end Roma. Det er ikke ligefrem fordi vi har tabt en masse kampe, men 3 fuldstændig tåbelige, ufortjente uafgjorte kampe i træk mod Vicenza, Siena og Palermo har virkelig været kostbare. Spillet har ellers været fremragende, og de 3 foreløbige kampe mod Juventus, Roma og Milan har budt på 2 sejre og en enkelt uafgjort. Det enlige nederlag faldt endnu engang mod Fiorentina, hvor vi tabte med 3-1 på udebane.

Serie A

0-0 v Catania (U)
4-1 v Napoli (H)
1-1 v Juventus (U)
5-0 v Treviso (H)
1-3 v Fiorentina (U)
4-0 v Bologna (H)
4-2 v Roma (H)
2-1 v Milan (U)
6-0 v Perugia (H)
0-0 v Cagliari (U)
2-0 v Atalanta (H)
1-0 v Chievo(U)
2-0 v Mantova (U)
3-3 v Vicenza (U)
1-1 v Siena (H)
1-1 v Palermo (U)
2-0 v Reggina (H)
5-0 v Taranto (H)
2-0 v Parma (H)

Coppa Italia

2-1 v Milan (H)
0-1 v Milan (U)

Champions League

2-0 v Ross County (H)
2-0 v Rayo (U)
9-0 v Dinamo Kiev (H)
3-0 v Dinamo Kiev (U)
4-0 v Ross County (U)
3-0 v Rayo (H)

VM for klubhold

4-0 v Wydad Casablanca (N)
2-0 v São Paolo (N)

Vi er heldigvis måske kommet tilbage på sporet igen, for de seneste 3 ligakampe har da resulteret i 9 point. Roma ser dog desværre også ud til at have godt styr på sagerne igen, efter en lille down-periode. Som nævnt har vi spillet rigtig godt, og både Messaoudi (17 mål), Rossato (15 mål) og Akin (11 mål) fortsætter de fine takter fra sidste sæson. Selv målmand Miguel Ángel Sola ligger med et gennemsnit på 7,22, så det ser rigtig godt ud hele vejen rundt. Der må også lige være en honourable mention til Ian Milner, defensiv midtbanespiller, som har profiteret af skader til Geovanny Salazar, og gjort det aldeles fremragende. 22-årige Milner har spillet 17(10) kampe, har scoret 7 mål, lavet 9 assists, og har en rating på hele 7,63. Intet mindre end fantastisk, og jeg håber holdet i sidste ende belønnes med endnu et mesterskab for det gode spil.

Reserverne fik sig noget af en overraskelse, da lodtrækningen til pokalturneringens 1. runde resulterede i 2 kampe mod selveste Milan. Milan endte blot på en 10. plads i sidste sæson, og var derfor ikke seedet i 1. runde. Mine spillere gik dog til opgaven med oprejst pande, og udspillede Milan fuldstændig på hjemmebane. Desværre sker der det som ofte sker - Milan er heldige og scorer 5 minutter før tid et udebanemål, og dermed må vi nøjes med en sejr på 2-1. Dette mål viser sig også at være afgørende, for selv om der bliver holdt godt stand i returkampen, skal vi igen frem til 5 minutter før tid, hvor Milan scorer. 1-0 og så er de videre på det heldige udebanemål…

Jeg kunne kun fryde mig, da lodtrækningen til Champions League kastede os i gruppe med Rayo, Ross County og Dinamo Kiev. 6 kampe senere kunne jeg stadig ikke andet end at fryde mig, for det var blevet til 6 sejre og en målscore på 23-0. Temmelig suverænt, og uden tvivl den bedste præstation nogensinde i et Champions League-gruppespil fra vores side. I næste runde har vi også fået en udmærket lodtrækning, idet vi skal møde hollandske Feyenoord. Ud af blot 2 tidligere kampe mod dem, er det blevet til en enkelt sejr og en enkelt uafgjort. Tætte kampe, så det må vi lave om på denne gang med et par sikre sejre.

Sidst, men ikke mindst, er det obligatoriske VM for klubhold blevet vundet - denne gang for 3. gang i træk. Reserverne fik lov til at prygle Wydad Casanblanca fra Marokko med 4-0, mens finalen blev en del mere tæt end det normalt er tilfældet. Der var trods alt aldrig tvivl om udfaldet, og efter en skudstatistik på 19(8) - 2(0), bliver det til en sejr på 2-0 over São Paolo. Verdensmesterskab nr. 3 i træk, og nr. 5 i alt. 1 mere, så har vi tangeret Arsenals rekord på 6 sejre.

Consiglieri
Juniorspiller
**

« Svar #432: 30 Sep 2011, 12:23 »

Vild blog du har fået banket op her, dejlig at se at du holder ved et spil!

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #433: 30 Sep 2011, 14:56 »

Vild blog du har fået banket op her, dejlig at se at du holder ved et spil!

Mange tak Smiley

g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: [169] The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #434: 30 Sep 2011, 19:11 »

Scheiße. Således kan den nuværende situation vist bedst beskrives. Vi har nu spillet 25 ligakampe i træk uden at tabe, men alle de forbandede uafgjorte kampe gør, at vi må se os overhalet af Roma, som vinder i stedet for at spille uafgjort. Vi skal bare være glade for at Juventus vandt 2-0 over dem for 2 kampe siden, for ellers havde de set rigtig skidt ud. Nu skal vi bruge de sidste 8 kampe på at hente de 2 point, og for engangs skyld vil det være nok at være á point med dem, da vi efter 4-2 hjemme og 2-2 ude er bedre i vores indbyrdes kampe. De sværeste kampe i vores resterende kampprogram er udekampe mod Atalanta og Siena, mens Roma har en udekamp mod Fiorentina, samt en hjemmekamp mod Milan, hvor vi kan håbe på at de mister point. Derudover er 5 af vores sidste 8 kampe på udebane, hvor vi ikke ligefrem har været stærke.

Serie A

0-0 v Reggina (U)
3-0 v Catania (H)
1-1 v Napoli (U)
2-0 v Juventus (H)
0-0 v Treviso (U)
2-2 v Roma (U)
1-0 v Palermo (H)
2-0 v Bologna (U)
1-0 v Milan (H)
2-0 v Fiorentina (H)
2-0 v Cagliari (H)

Champions League

1-1 v Feyenoord (U)
1-0 v Feyenoord (H)
1-2 v Atlético (U)

Mine angribere ser desværre ud til at være gået sukkerkolde her i slutningen af sæsonen, og Erasmo Rossato har for eksempel ikke scoret i de sidste 9 kampe han har spillet. Messaoudi har kun scoret 2 mål i de sidste 10 kampe, så jeg håber inderligt at de lige opper sig her til sidst. Til gengæld har Solak Akin fået chancen i stedet for Erasmo Rossato det sidste stykke tid, og han har takket for tilliden med 5 mål i 6 kampe.

Vi er som bekendt ikke med i pokalturneringen længere, så Champions League er alt hvad der er at gå efter. Vores næste modstandere her var Feyenoord, og på udebane viste vi ganske gode takter. Vi får et føringsmål annulleret, og så scorer Feyenoord desværre på en af deres få chancer, og vi er bagud 1-0 ved halvleg. I 2. halvleg sikrer Geovanny Salazar os heldigvis en fortjent uafgjort.

I hjemmekampen dominerer vi fuldstændig, og får for 8. gang i denne sæson et mål annulleret. Modtanderne har indtil videre fået ét enkelt mål annulleret… Vi skal helt hen sidst i kampen, før der igen sker noget - Feyenoord får en spiller udvist 1 minut før tid, og i overtiden scorer Solak Akin kampens eneste mål, på vores 18. skudforsøg. I kvartfinalen trækker vi Atlético, og her er udekampen allerede spillet. Solak Akin bringer os foran allerede efter 10 minutter, men Atlético har udlignet inden pausen. Kampen er meget lige og temmelig kedelig, men 5 minutter før tid dukker den tidligere Inter-spiller Ruggiero Pierro så op, og sikrer Atlético sejren. I det mindste fik vi da et udebanemål med hjem, så det er ikke en fuldstændig umulig opgave at gå videre til semifinalen. Skulle det lykkes, bliver modstanderen enten Marseille eller Valencia.

Sider: 1 ... 27 28 [29] 30 31 ... 34 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010