home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
14 Apr 2025, 19:43 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
12 Apr 2025, 20:18 g00n Blogs Minimalistic 2020
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
17 Mar 2025, 09:49 Fand23 Baren cykeltøj/cykelbutikker
Antal Registrerede Brugere: 23557
  0 Brugere, 648 Gæster Online.

Nyeste Bruger: GlitchGleam
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [202] The Youth Of The Nation - Reloaded
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 34 Udprint
Forfatter Emne: [202] The Youth Of The Nation - Reloaded  (Læst 128405 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #330: 25 Jun 2011, 18:12 »

Lige en skæg lille overskrift:

Paul Ince er i øvrigt manager for Tottenham.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #331: 25 Jun 2011, 18:48 »

Skidt afslutning på sæsonen og "bla bla bla", nu er det 3. sæson hvor du er pessimistisk og siger at du nok bliver fyret. Du var tættere på end længe i sidste sæson, så det er bare om at klø på! Dine tre bedste spillere var unge, så de er endnu bedre i denne sæson hvor du endelig vinder mesterskabet igen! Blev der sagt!

Det var godt nok tæt på alligevel...

Men tillykke med mesterskabet! Og CL vel også.. Smiley Du må snart nærme dig en eller anden rekord som burde nedskrives i SI's Book for Records. Nu er der vel bare ikke så meget at stile efter mere? Altså.. Hvordan skal du kunne gøre det bedre? Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #332: 25 Jun 2011, 19:18 »

Ja, det var NÆSTEN en god profeti Tunge

Og ja, nu har jeg da bevist at man kan vinde det engelske mesterskab samt Champions League uden at have købt spillere i 16 sæsoner, og dermed med spillere 100% fra eget akademi. Toppen er vel nået Opstemt

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #333: 25 Jun 2011, 21:19 »

The Youth Of The Nation - 2026/27

Artmedia 0-6 Arsenal
0-1 Mohammed Oliseh (3)
0-2 Danny Holmes (11)
0-3 Danny Holmes (27)
0-4 Andrew Ogden (40)
0-5 Andrew Ogden (43)
0-6 Andrew Ogden (52)

H. Beer-Sheva 0-2 Arsenal
0-1 Nick Hunter (2)
0-2 Simão (33)

S.C. Ashdod 0-4 Arsenal
0-1 Kevin Kennedy (16)
0-2 Simão (45)
0-3 Lenny Allen (55)
0-4 Nick Hunter (60)

M. Tel-Aviv 2-4 Arsenal
1-0 Denis Hartung (6)
1-1 André Adler (16, OG)
1-2 Mohammed Oliseh (57)
1-3 Nick Hunter (60)
2-3 Denis Hartung (81)
2-4 Danny Holmes (83)

Shelbourne 0-3 Arsenal
0-1 Wayne Doyle (20)
0-2 Luis Rivera (31)
0-3 Lenny Allen (48)

Bristol City 1-1 Arsenal
0-1 Mohammed Oliseh (46)
1-1 Sam Harding (76)

Da jeg så at vi endnu engang skulle spille venskabskamp mod Artmedia, tænkte jeg at det var på tide med lidt hævn efter sidste års fiasko, og stillede derfor med stærkest mulige hold i den kamp. Hævn fik vi da i det mindste. Ellers har pre-season budt på fine resultater, med undtagelse af den sidste kamp mod Bristol City. Dette resultat er så heller ikke helt retvisende, idet antallet af skud inden for målrammen sagde 1-14 i vores favør. Deres målmand var så åbenbart bare lidt bedre end Matthew Lee på dagen.

Ellers må man sige at angriberen Nick Hunter forsøger at imponere med sine scoringer, og selvom han allerede er 24 år, er det først nu at han er blevet indlemmet i førsteholdstruppen - en førsteholdstrup, som lige nu indeholder ikke færre end 16 englændere. Unge Adam Varley imponerer også i midterforsvaret, og han og Dave Forster er uden tvivl de nye stjernefrø på dette hold. Både Steve Bull og René Damgaard har efterhånden rundet de 30, så der skal nok blive masser af spilletid til dem begge i de kommende sæsoner. De er trods alt kun henholdsvis 18 og 20 år.

Op mod den nye sæson kan det afsløres at det endnu engang bliver en hård start på ligaen. Efter premieren mod Wolves hedder de næste 3 modstandere Chelsea, Man Utd og Liverpool, og ind imellem disse kampe er der minsandten 2 yderligere kampe mod Chelsea, idet vi skal møde dem både i Community Shield og den europæiske Super Cup. Jeg foretrækker dog at have de svære kampe i starten og så have et nemmere slutprogram, da det ligger bedre til vores hold at komme fra baghjul og så overhale de andre til sidst. Derudover må man sige at det var en yderst glimrende slutspurt som sikrede os mesterskabet i sidste sæson, så nemme kampe i slutningen er klart at foretrække.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #334: 25 Jun 2011, 23:26 »

<<< Ud

Stuart Commons (Sheff Wed) - Free
Matty Barnett (Millwall) - Free
James Stamp (Burnley) - Free

Matt Davison (St. Johnstone) - Loan
Thomas Timm (West Brom) - Loan
John Dean (Derby) - Loan
Lewis McGovern (Huddersfield) - Loan

I ALT: £0M
Heller ikke noget spændende at rapportere om i dette transfervindue, for endnu engang er de eneste ”spillersalg” blot spillere hvis kontrakt er udløbet, og som derfor ganske gratis har fundet sig en ny klub. Matty Barnett er det største af de 3 navne, og han fortsætter altså karrieren i Championship hos Millwall. Der er heller ikke sket det store på udlejningsfronten, for min trup er efterhånden så smal, at jeg helst vil beholde de spillere som kunne have en chance for at skulle dække en position i tilfælde af skader. Venstrebacken Matt Davison er dog en spiller vi godt kunne komme til at se lidt til i fremtiden, og Lewis McGovern har såmænd allerede fået et par kampe på højrefløjen.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #335: 26 Jun 2011, 16:31 »

Meget symptomatisk for FM-spillet, bliver man straks sat på plads, når man nu sidste sæson havde et hold som åbenbart var godt nok til at vinde både mesterskab og Champions League. Det starter ellers ganske fint med sejr på 3-1 i Community Shield-kampen mod Chelsea, og åbningskampen i Premier League mod Wolves vindes også. Herefter følger så 2 ufortjente nederlag til Chelsea - først i ligaen, og derefter i den europæiske Super Cup. Resultaterne sidenhen må siges at være blandende. Det går faktisk nogenlunde indtil jeg skal møde Man City på hjemmebane i ligaen. Det går strygende, vi dominerer kampen, og da Mohammed Oliseh scorer til 3-0 efter 80 minutter kunne det ikke være bedre. Herefter vælger en af Citys angribere så lige at score efter 81, 85 og 88 minutter, og stjæler dermed 2 point fra os. Det tog åbenbart hårdt på os, for siden den kamp har jeg slet ikke vundet i ligaen, og det vil faktisk sige 7 kampe (mod hold som Ipswich, Bournemouth, Sheff Utd m.fl.) uden sejr.

Endnu engang har vi dog været hårdt ramt af skader, og det er alt andet lige hårde betingelser når mine 3 mest værdifulde spillere (Oliseh, Ogden og Holmes) alle er ude på samme tid. Mohammed Oliseh fortsætter desværre også trenden med at være skadet mange gange i løbet af en sæson, flot symptomatiseret ved at han, samme dag som han kom tilbage fra en skade, pådrog sig endnu en skade ved træningen og var ude i yderligere 3 uger. Bl.a. derfor har vi haft meget svært ved at score mål. Vi producerer såmænd massevis af chancer - og det er slet ikke overdrevet - men angriberne kan simpelthen bare ikke putte dem ind.

Endnu engang vil jeg også tillade mig at bitche lidt over lodtrækningerne i denne sæson. I 3. runde af Carling Cuppen skulle vi på udebane mod godt kørende West Ham, og selvom vi faktisk er mindst lige så gode som dem, står der 1-1 frem til 2 minutter før tid, hvor de scorer sejrsmålet. I FA Cuppen er vi også uheldige, og skal allerede i 3. runde en tur på udebane mod Liverpool.

Hertha BSC 3-1 Arsenal
Arsenal 2-1 Besiktas
Aarau 0-1 Arsenal
Arsenal 3-0 Aarau
Arsenal 2-0 Hertha BSC
Besiktas 2-1 Arsenal
I Champions League skulle vi for en gangs skyld ikke ud i nogen kvalifikation, men røg direkte i gruppe C, sammen med Hertha BSC, Besiktas og Aarau. En udmærket gruppe, som dog skulle vise sig at være sværere end først antaget. Vi lægger ud med at tabe 3-1 til Hertha, og selvom de næste 4 kampe blev vundet var der masser af spænding i gruppen, da der til slut er hele 3 hold med 12 point. Vi ender dog på 2. pladsen, da vi er bedre indbyrdes end Hertha, qua en sejr på 2-0 på hjemmebane. I næste runde er vi så endnu endnu engang ikke heldige, for her venter 2 nye opgør mod Milan.

Til sidst kan det da lige nævnes at vi trods alt har vundet 2 trofæer allerede i denne sæson. Udover Community Shield er vi nemlig også blevet verdensmestre for klubhold. Raja Casablanca blev slået med 2-0 i semifinalen, og da Corinthians endnu nemmere besejres med 3-1, er vi for 5. gang vindere af VM for klubhold.

« Seneste Redigering: 30 Jan 2012, 13:37 af g00n » Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #336: 26 Jun 2011, 19:46 »

21. marts 2027

Arsenal sack Hawkins

Martin Hawkins has been sacked by Arsenal chairman Paul Hopkins.

He feels that a new manager will bring a fresh approach to the team.

Så gik den ikke længere. Det har bare ikke kørt for os i denne sæson, og selvom det selvfølgelig var godt at vi vandt The Double i sidste sæson, har det desværre også gjort at bestyrelsen igen havde høje forventninger fremover. Forventninger som ikke kunne indfries. Underligt nok falder fyringen midt i sæsonen, og så lige dagen inden et lokalopgør mod Tottenham. Jeg forlader Arsenal på en øjeblikkelig 9. plads i ligaen, og med £1,4B på bankbogen (så vidt jeg husker). Det er derfor på tide at gøre status over min karriere indtil videre, og derefter finde en ny klub så hurtigt som muligt…

Mesterskaber: 9
FA Cup: 3
Carling Cup: 1
Community Shield: 6
Champions League: 7
Europæisk Super Cup: 4
VM for klubhold: 6

Det er altså blevet til 36 titler i de 20½ sæsoner jeg har været manager for Arsenal - ikke nogen dårlig høst, især når man tænker på at jeg ikke købte nogen spillere i 16½ af de sæsoner. 1217 kampe nåede jeg, og de bød på 741 sejre, 244 uafgjorte og 232 nederlag, med en målscore på 2359-1026. Jeg fik bevist at det kan lade sige gøre at få succes med The Youth Of The Nation, og vandt både det engelske mesterskab og Champions League med en trup bestående 100% af spillere som er opfostret på eget akademi.

Nu skal det blot blive spændende at se hvor turen går hen, og selvom jeg ikke regner med at finde et nyt job før til sommer, er her et overblik over hvilke jobs, udover Arsenal, som er ledige lige nu:

Wolves (20. plads i Premier League, England)
Gladbach (18. plads i Bundesligaen, Tyskland)
RBC (18. plads i Æresdivisionen, Holland)
Ascoli (21. plads i Serie B, Italien)
Nørresundby (3. plads i 2. division Vest, Danmark)
Wycombe (14. plads i Conference National, England)
Ecuador (Landshold)

Altså ingen interessante muligheder.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #337: 26 Jun 2011, 20:00 »

WHAT?! Dette kom TOTALT som en overraskelse for mig, for du havde SLET ikke afsløret det på forhånd på twitter...  ticked off

Men rigtig god statistik, og helt fantastisk at du fik vundet PL OG CL med udelukkende akademiske spillere... Eller hvad man nu kalder det Tunge

Jeg synes du skal tage jobbet i Nørresundby, så kan du også komme hurtigt forbi og Louise fylder vist snart 40?

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Alfster
Blogmester

« Svar #338: 26 Jun 2011, 20:07 »

Bittert efter så mange sæsoner..

Jeg syntes du skulle prøve at tage til Gladbach og se om du kan få de gyldne tider tilbage til klubben

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #339: 26 Jun 2011, 20:10 »

WHAT?! Dette kom TOTALT som en overraskelse for mig, for du havde SLET ikke afsløret det på forhånd på twitter...  ticked off

Du er så bitter! Du skulle hellere føle dig priviligeret over at du (og andre der følger mig på Twitter) får nyhederne lidt hurtigere end alle andre Opstemt

Bittert efter så mange sæsoner..

Jeg syntes du skulle prøve at tage til Gladbach og se om du kan få de gyldne tider tilbage til klubben

Jeg foretrækker at komme til en klub hvor jeg kan bruge en masse penge, nu hvor jeg ikke har brugt en krone (eller et pund) de sidste 17 sæsoner Wink

Alfster
Blogmester

« Svar #340: 26 Jun 2011, 20:18 »

Du er så bitter! Du skulle hellere føle dig priviligeret over at du (og andre der følger mig på Twitter) får nyhederne lidt hurtigere end alle andre Opstemt

Jeg foretrækker at komme til en klub hvor jeg kan bruge en masse penge, nu hvor jeg ikke har brugt en krone (eller et pund) de sidste 17 sæsoner Wink

JA det kan jeg egentlig godt forstå...  :-)

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #341: 27 Jun 2011, 14:10 »

I Giovani Della Nazione - 2026/27

18. maj 2027

Inter approach Hawkins

Helt som forventet kunne jeg nærmest vælge og vrage mellem de forskellige jobtilbud. Der var muligheder for at komme til Barcelona, Real Madrid, Bayern m.fl., men jeg havde allerede besluttet mig for at denne gang ville jeg ikke tage turen til Spanien. Jeg havde helt fra starten set mig lun på at overtage jobbet i Inter, da deres daværende manager sad usikkert i sædet. Jeg erklærede herefter min interesse i jobbet, og da de så fyrede ham, var de ikke sene til at kontakte mig.

Inter er forsvarende mestre i Italien, men ligger pt. på en 4. plads med 2 kampe tilbage af sæsonen. Jeg har ikke tænkt mig at gøre det store væsen af mig selv før sæsonen slutter, men vil blot få de 2 kampe overstået og derefter se på en genopbygning af holdet. Jeg har fået et transferbudget på hæderlige £260M, så der er masser af muligheder. Min assisterende manager mener dog også at holdet skal styrkes betragteligt for at være med i kampen om mesterskabet. Først og fremmest vil jeg dog få styr på klubbens trænere og scouts, noget som jeg altid gør når jeg overtager en ny klub.

Nu er det blot at sige velkommen til Italien, og The Youth Of The Nation bliver nu til I Giovani Della Nazione!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #342: 27 Jun 2011, 17:30 »

Det lyder som et rigtig godt valg. Det er også for kedeligt at tage til Spanien hver gang, og rigtig fint transferbudget i Inter, det er lige før at du skulle hente Oliseh for de penge.. Det er nok ca. hvad de forlanger Opstemt

Nu bliver det pludseligt spændende at følge bloggen igen.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #343: 27 Jun 2011, 20:18 »

I Giovani Della Nazione - 2027/28

Paderborn 0-6 Inter
Didier Mignot (17, 24, 35)
Andrea Manica (18, 47, 53)

Boavista 1-3 Inter
Mauricio Calleja (23)
Andrea Manica (60)
Thomas Moore (73)

Rapid 0-3 Inter
Jani Laitinen (42)
Andrea Manica (52)
Jens Bøgeskov (67)

Queensland 0-3 Inter
Didier Mignot (27)
Andrea Manica (38)
Mauricio Calleja (56)

South Melbourne 0-16 Inter
Andrea Manica (2, 15, 22, 32, 39, 42, 52, 74)
Daniel Andersson (7)
Didier Mignot (9, 20, 55)
Jaime Durán (12, 40)
Diego Del Sol (45)
Mauricio Calleja (63)

Perth Glory 0-9 Inter
Didier Mignot (8, 24)
Andrea Manica (10, 34, 36, 45)
Mauricio Calleja (33)
Jani Laitinen (61)
Thomas Moore (84)

Normalt bruger jeg venskabskampene til at teste reserverne og de unge spillere, men i denne sæson har jeg i stedet brugt dem til at optimere min startopstilling, og finde ud af hvilke spillere jeg vil gøre brug af, og hvilke jeg vil sælge. Dette har resulteret i et par regulære afklapsninger af modstanderne, og jeg tror fx aldrig jeg har prøvet at være foran 12-0 ved halvleg før. Af samme grund har jeg også denne gang valgt at forkorte opremsningen af målscorerne, for ellers ville jeg aldrig kunne fylde tekst nok på til at det bare ville dække halvdelen af kampene. Der er ingen præmier for at gætte hvilke 2 navne jeg har til at spille helt i front, da det ret tydeligt fremgår at målscorerne ude til højre. Didier Mignot og Andrea Manica virker til at være de sikre kort på angriberpladserne.

Truppen er ikke helt på plads endnu, for selvom jeg foreløbig har købt 13 spillere og solgt 12, så er der stadig gang i et par handler bag kulisserne, og jeg mangler lige det sidste for at være helt tilfreds med holdet. Til dem som skulle være interesserede, har Arsenal allerede spenderet £170M indtil videre, bl.a. på 4 spillere fra mit Inter-hold. Kun 8 spillere fra min trup er med i førsteholdstruppen, og det ser ud til at det er de færreste af dem som er tiltænkt en plads i startopstillingen hos den nye manager, Andy Paterson.

Tilbage til Inter. Både bestyrelsen og fansene forventer naturligvis at vinde mesterskabet i den kommende sæson, og selvom mesterskabet i forrige sæson var Inters første siden 2016/17, er de en storklub som forventes at blive mestre i hver eneste sæson. Sidste sæson gik mesterskabet til Juventus, og ellers har bysbørnene fra Milan taget sig af titlen i 6 af de seneste 9 sæsoner. Det er naturligvis ikke noget man ser med milde øjne på i Inter, så jeg tør godt love at der er pres på mig lige fra starten. Lige nu mener min assisterende manager at holdet skal forstærkes, før vi har chancen for at kæmpe med om mesterskabet. Jeg er dog af den overbevisning at med en enkelt signing eller to mere, så har jeg et rigtig stærkt hold, som burde kunne være med i toppen. Inter sluttede på 5. pladsen i sidste sæson, og er derfor med i UEFA Cuppen - denne turnering satser jeg selvfølgelig også på at nå langt i, og helst med minimum en finaleplads.

Jeg vil ikke gøre så meget ud af spillerindkøb og -salg, startopstilling osv. lige nu, for det regner jeg med at gennemgå i næste update, som for en gangs skyld vil være en transferupdate med en masse kød på! Jeg kan dog fortælle at førsteholdstruppen på 26 spillere pt. kun indeholder 4 italienere. Samme antal spaniere har jeg også, mens der er blevet plads til en enkelt dansker, angriberen Jens Bøgeskov. Meget kan dog nå at ændre sig endnu…

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #344: 30 Jun 2011, 19:31 »

I Giovani Della Nazione - 2027/28

Som det ses, har det været en fornøjelse for mig at kunne bruge penge igen. Det betyder dog ikke at jeg har ruineret klubben, for selvom jeg har købt hele 15 nye spillere, har jeg stadig et overskud på £46M på transfersiden. Da jeg kom til Inter var gennemsnitsalderen for førsteholdstruppen på 27 år, så jeg blev hurtigt klar over at jeg skulle have gang i en foryngelseskur. De fleste spillere så faktisk ud til at være ret gode, men af den ene eller den anden årsag havde de alle sammen spillet elendigt i sidste sæson. Langt de fleste af spillerne lå og rodede med en gennemsnitsrating mellem 6,10 og 6,60, så der har i hvert fald været noget som ikke har fungeret optimalt. Jeg har ryddet ud i både de lidt ældre spillere, og også nogle spillere som simpelthen bare blev i overskud er blevet solgt fra. Jeg har valgt at smide screenshots på de spillere jeg har solgt også, så hvis der er nogen som havde interesse i at få et indtryk af hvordan truppen var fra starten, kan de få det på denne måde. Ind er kommet en masse yngre spillere, som skal supplere den lidt ældre stamme af spillere som fortsat skal være i truppen. Truppens gennemsnitsalder er nu faldet til 23.

Jeg synes selv jeg har fundet en masse spændende spillere, som vil kunne udfylde de forskellige roller på holdet. Jeg har især været på rov i Spanien, hvor jeg har udnyttet nogle måske lidt for lave frikøbsklausuler. 4-5 af de nyindkøbte spillere vil gå direkte ind i startopstillingen, mens resten enten er tiltænkt en rolle som back-up, eller som investeringer i fremtiden. Diego Del Sol, Jani Laitinen, Daniel Andersson og David Weekes vil umiddelbart skulle starte inde, og derudover er der selvfølgelig også store forventninger til de to dyreste indkøb, Franck Gomis og Iván Maradona (andet ville også være mærkeligt med det navn). Jeg har dog nu 2 rigtig gode venstrefløje, og 3-4 superangribere, så der er ingen tvivl om at der vil blive kamp om pladserne, og ingen kan vide sig sikre hvis de ikke præsterer tilfredsstillende. Her er min foretrukne opstilling ved sæsonstarten:

1. John Jansen

2. Francesco Vitale     4. Alessio Antico     5. Daniel Andersson   3. David Weekes

15. Jani Laitinen     7. Mauricio Calleja     8. Diego Del Sol     21. Jaime Durán

9. Andrea Manica     10. Didier Mignot

Subs: Federico Montalto (GK), Adam Varley, Pereira, Iván Maradona, Franck Gomis, Clayton, Thomas Moore.

>>> Ind

Patrick Dorizon (Atlético) - £7,5M
Diego Del Sol (Alavés) - £6M
Geovanny Salazar (Betis) - Free
Thomas Moore (Bournemouth) - £11,25M
Adam Varley (Arsenal) - P/Ex
Jani Laitinen (R. Madrid) - £10M
Clayton (São Paolo) - £9,5M
Thodoros Nikolaidis (Ourense) - £4,4M
Daniel Andersson (Mallorca) - £8,75M
Jérémy Lacam (Cesena) - £800K
Henny Merry (Lens) - £8M
Iván Maradona (Liverpool) - £20M
Franck Gomis (Betis) - £19M
Pereira (Barcelona) - £5,5M
David Weekes (Liverpool) - £12,75M

I ALT: £123M
<<< Ud

Amaral (Betis) - £6,25M
Stefano Morigi (Zaragoza) - £12M
Romain Péron (Arsenal) - £7M
Balci Gökhan (Arsenal) - P/Ex
Marco Kirchmann (Chelsea) - £9M
Mickaël Rocchi (Arsenal) - £19M
Danny Storey (Man Utd) - £11,25M
Issah Mensah (Napoli) - £2,8M
Christian Madsen (PSV) - £1,1M
Slawomir Zurawski (Liverpool) - £4M
Oliver Idrizi (Arsenal) - £31M
Carlos (Liverpool) - £14M
José Manuel Aybar (R. Madrid) - £4M
Orlando Vahirua (Alcoyano) - £7,25M
Bülent Yüksel (Liverpool) - £22M
Costa (Barcelona) - £15M
Paul Vaessen (Villarreal) - £3M

Thomas Visintin (Ancona) - Loan
Radek Polak (Dijon) - Loan
Luca Bocelli (Modena) - Loan

I ALT: £169M

Sider: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 34 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010