home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 801 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [202] The Youth Of The Nation - Reloaded
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 34 Udprint
Forfatter Emne: [202] The Youth Of The Nation - Reloaded  (Læst 119167 gange)
g00n
FmFreaks' Venner
*

Sv: The Youth Of The Nation - Reloaded
« Svar #90: 24 Apr 2011, 00:59 »

The Youth Of The Nation - 2010/11

Med én kamp tilbage viser det sig at blive den mest spændende afgørelse om mesterskabet i nyere tid. Både Man Utd og Liverpool har sammen med os selv muligheden for at blive mestre. Dette scenarie er ikke mindst kommet i hus pga. en hel del skuffende resultater her i de sidste par kampe.

Bolton-Arsenal: Shots 7-18, On target 2-5, Mål 0-0.
Arsenal-Man City: Shots 13-1, On target 7-0, Mål 0-0.

I begge kampe er vi endda en mand i overtal i en halv times tid. Og sidst, men ikke mindst:

Tottenham-Arsenal: Shots 6-13, On target 5-9, Mål 3-2.

Derudover er Alexandre Pato lige pludselig gået fuldstændig kold. Han har foreløbig scoret 46 mål totalt i hele sæsonen, men han har kun formået at score 1 mål i de seneste 9 kampe. Meget underligt, og meget irriterende. Disse faktorer har gjort at Premier League pludselig er så spændende som det ses nedenunder:

Charlton-Liverpool
Man Utd-West Ham
Arsenal-Newcastle
Sidste spillerunde ses her til venstre, og heldigvis er det da en hjemmekamp jeg har til sidst, for jeg skal nok ikke regne med nogen hjælp fra hverken Charlton eller West Ham. Heldigvis kan jeg da også selv afgøre det, for med en sejr hjemme over Newcastle vil det 4. mesterskab i træk være i hus - og jeg har generelt et godt tag på Newcastle. 12 kampe mod dem er det blevet til, med 7 sejre, 4 uafgjorte og et enkelt nederlag til følge. Seneste nederlag ligger 9 kampe tilbage, og sidste hjemmekamp mod dem blev vundet med 6-1. Jeg har sagt det før, og siger det gerne igen: Historien må gerne gentage sig...

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #91: 24 Apr 2011, 14:41 »

The Youth Of The Nation - 2010/11

Charlton 1-3 Liverpool
0-1 Peter Crouch (12)
0-2 Steven Gerrard (26)
1-2 Tomás Pekhart (35)
1-3 Peter Crouch (51)

Man Utd 2-0 West Ham
1-0 Miroslav Klose (33)
2-0 Miroslav Klose (58)

Arsenal 3-1 Newcastle
0-1 Johan Elmander (13)
1-1 Gilberto Silva (28, pen)
2-1 Alexandre Pato (44)
3-1 Alexandre Pato (45)

Som forventet fik vi ingen gaver fra hverken Charlton eller West Ham, og jeg var lige ved at få bange anelser da Johan Elmander Ganske ufortjent bragte Newcastle foran. Heldigvis skulle det ikke gå sådan, og ironisk nok er det Alexandre Pato som med 2 mål sørger for at vi stadig kan kalde os engelske mestre - nu for 4. sæson i træk!

På trods af sin måltørke når Alexandre Pato op på 50 mål i alt, og der er ingen tvivl om at han er den altoverskyggende årsag til at vi ender som mestre, i en sæson hvor forsvaret endnu engang har set vakkelvornt ud. Det har simpelthen været for nemt for modstanderne at score, og de skal som regel bruge langt færre chancer på at score end vi skal. Det er dog svært at være negativ, når vi er med helt fremme i alle turneringerne.

Der var ingen problemer med at slå Portsmouth i semifinalen af FA Cuppen, og derefter ventede endnu en i en lang række af svære kampe - Man Utd i finalen. Ved halvleg er vi bagud 0-2 men først Alexandre Pato og sidenhen Fàbregas i sidste minut sørger for at den trods alt jævnbyrdige kamp ender 2-2. I den forlængede spilletid eksploderer kampen så fuldstændig. Både Pato, Daniele Dessena, Thierry Henry og Michael Carrick scorer, og kampen ender helt utroligt 5-3 i vores favør!

Mål

Alexandre Pato - 50 mål
Nicklas Bendtner - 35 mål
Gilberto Silva - 11 mål

Assists

Hatem Ben Arfa - 21
Nicklas Bendtner - 20
Alexandre Pato - 14

Rating

Alexandre Pato - 7,53
Nicklas Bendtner - 7,45
Hatem Ben Arfa - 7,40

Lige så vildt var vores run i Champions League faktisk. Første kvarfinale vindes med 3-1 hjemme over Man Utd, men kort før halvleg i returkampen står der 3-1 til Man Utd. Bendtner og Fàbregas med sit andet mål sørger for at kampen ender 3-3, og vi går videre. Endnu engang er der et par svære kampe i vente, og endnu engang vindes hjemmekampen med 3-1, denne gang mod Liverpool. Returopgøret var en nervepirrende omgang, men Peter Crouchs scoring efter 21 minutter bliver heldigvis kampens eneste. Næste stop - finale mod Real Madrid, og det er ligefør nedenstående screenshot taler for sig selv. 1 spiller udvist, 3 spillere skadet + 2 halvskadet, og da kampen slutter er vi rent faktisk 3 mand i undertal. Alligevel formår vi faktisk at presse dem godt, og har faktisk flere skud på mål end de har. 1-1 er fremragende efter 120 minutter, og selvom de fleste spillere er skadet eller for langt nede i condition til at jeg vil lade dem sparke straffe, vinder vi alligevel konkurrencen 3-2, og dermed kan vi fejre en treble (4 hvis vi tæller Community Shield med) i klubbens 125 års jubilæumsår!

« Seneste Redigering: 24 Apr 2011, 15:09 af g00n » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #92: 24 Apr 2011, 15:16 »

Sådan! Sikke en afslutning! Mange spændende kampe, og det er da nogle gyserafslutninger du får! Utroligt at du løber sejrsrigt ud af det hele, det må betegnes som en god sæson! Synes det er fedt at du har fulgte med i de andre kampe i din update, så man kan leve sig lidt mere med i det.

God update!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #93: 24 Apr 2011, 15:59 »

The Youth Of The Nation - 2011/12

Boreham Wood 0-2 Arsenal
0-1 Rene Cross (17)
0-2 Cedric Evina (43)

Concordia BS 0-4 Arsenal
0-1 Cedric Evina (16)
0-2 Dan Troacã (23)
0-3 Cedric Evina (25)
0-4 Nacer Barazite (71)

Concordia BS 1-6 Arsenal
0-1 Thierry Henry (12)
0-2 Johan Djourou (21)
0-3 Nicklas Bendtner (22)
0-4 Nicklas Bendtner (50)
1-4 Yao Makuwo Senaya (62)
1-5 Nacer Barazite (67)
1-6 Graham Naylor (88)

Levski (Sofia) 1-1 Arsenal
0-1 Dan Troacã (32)
1-1 Krisztián Németh (71)

I forbindelse med at venskabskampene nu er spillet (og ja, Pat Rice har simpelthen arrangeret 2 venskabskampe mod Concordia BS lige efter hinanden), vil jeg lige komme med en introduktion og mine forventninger for truppen og sæsonen.

Selvom det holdt hårdt i sidste sæson, var slutresultatet jo intet mindre end fremragende. Jeg har selvfølgelig ingen nye spillere at bygge videre på dette med, men som Arsène Wenger ville have sagt: Flere spillere er vendt tilbage fra lejeophold, og det er ligesom nye signings!

Jeg har i denne sæson tænkt mig at give flere af de unge spillere chancen, og lige så stille og roligt fase nogle af de ældre herrer ud. Med det in mente har jeg fundet min umiddelbare førsteholdstrup på 26 spillere, og den indeholder spillere som Craig Brown, Dan Troacã, Warck Flavien, Nacer Barazite og Cedric Evina. Derimod er Thierry Henry, som stort set ikke fik spilletid sidste sæson, nu at finde på reserveholdet. Derudover er der naturligvis et par spillere som er blevet lejet ud, og i skrivende stund drejer det sig om Maurice Kemble, som tager en sæson i nyoprykkede Nottingham Forest, Matthew Connolly, som for 3. gang er at finde i Rangers, og Mamadou Sakho, som tørner ud for Bristol City.

Til sidst har jeg lige et kuriosum (dem kan vi godt lide): Den unge defensive midtbanespiller Dan Troacã har et ”preferred move” som hedder Stays Back At All Times. I så fald synes jeg da det er godt klaret at han i de 4 venskabskampe alligevel formåede at score 2 gange…

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #94: 24 Apr 2011, 16:04 »

Hvor gammel er Henry, siden du ikke bruger ham mere? Det er vel ikke ungdommen for enhver pris, hvis du har nogle 30-31 spillere der gør det godt? Smiley

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #95: 24 Apr 2011, 16:12 »

Det er selvfølgelig ikke ungdommen for enhver pris nej, det er også grunden til at Gilberto Silva i en alder af 34 stadig er fast mand på midtbanen i denne sæson. Thierry Henry er også blevet 34, men han fik som sagt næsten ingen spilletid. Alexandre Pato og Nicklas Bendtner sidder tungt på de 2 angrebspladser, og derfor har jeg valgt at jeg lige så godt kan have folk som Bojan, Cedric Evina og Nacer Barazite på bænken.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #96: 24 Apr 2011, 20:55 »

Der er gået 2 måneder af den nye sæson, og 3. runde i Carling Cuppen er netop blevet spillet. Det er derfor næsten en selvfølge at der er en eller flere spillere, som har fået deres debut i Arsenal-trøjen. Denne gang drejer det sig om ikke færre end 3 spillere:

Bo Petersen
Brian Dobson
Rene Cross

Ud af disse er Brian Dobson helt klart den jeg forventer mig mest af, og han gjorde det også ganske glimrende i midterforsvaret. For andet år i træk er der også en spiller som scorer på sin debut, og denne gang var det Rene Cross, som efter 12 minutter banker den ind bag en sagesløs Walsall-målmand. 2 mål af Cedric Evina og et enkelt af Dimitri Payet fuldbyrder en sikker sejr på 4-0.

Vi har desuden allerede haft muligheden for at vinde 2 trofæer. Den første glippede dog, da Community Shield-kampen mod Liverpool noget ufortjent ender 2-2, efter 2 mål af unge Cedric Evina. Desværre vinder Liverpool straffesparkskonkur rencen 4-3.

Næste chance kommer allerede 2 uger senere, da den europæiske Super Cup byder på et møde med en nedrykker fra sidste sæson - Wolves, som højst overraskende formåede et vinde UEFA Cuppen. I denne kamp er der dog ingen tvivl om hvem der er bedst, og 2 mål af Alexandre Pato sørger for at 3. gang er lykkens gang for Arsenal i den europæiske Super Cup.

ogasogas
Reserveholdsspiller

« Svar #97: 24 Apr 2011, 21:17 »

Godt arbejde og da spændende at læse med. Dog er det lidt mærkeligt at en Champions League finale kan foregå på Brøndby stadion realismen var åbenbart ikke ret stor i de ældre udgaver

Manchester United just arrogant, not better

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #98: 24 Apr 2011, 21:29 »

Hehe ja, det sker faktisk regelmæssigt at der spilles Champions League-finale i Brøndby. Jeg har dog aldrig set det i Parken.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #99: 24 Apr 2011, 22:30 »

Carling Cup-eventyret slutter desværre allerede i 4. runde i denne sæson. Efter den store succes mod Walsall havde jeg givet genvalg på næsten samtlige pladser til udekampen mod Brentford fra Championship. Daniele Dessena erstattede en skadet Lulinha på mitbanen, og Hugo Lloris var tilbage i målet efter sin skade.

Med Dessena på midten og Baines på venstre back havde jeg 2 spillere med, som kan siges at have været godt inde omkring førsteholdet - ironisk må de begge udgå fra kampen med skader, Dessena desværre efter jeg havde brugt alle mine udskiftninger, så det ender med at vi spiller 40 minutter med en mand i undertal. Selve kampen var meget jævnbyrdig, men ikke specielt spændende, og efter 120 minutter har ingen formået at score.

Det ændres der naturligvis på i straffesparkskonkur rencen, men desværre scorer vi kun på 2 ud af 4 forsøg. Brentfords skytter er anderledes træfsikre, og sikrer dem en sejr på 4-2. Ærgerligt, for holdet havde potentiale til meget mere.

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #100: 24 Apr 2011, 22:34 »

hold da helt op du spiller meget på den, hvilket fm spil er det i?

Tidligere: Baloo38

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #101: 24 Apr 2011, 22:52 »

Påskeferie er en god ting. Det er FM07 Smiley

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #102: 24 Apr 2011, 22:56 »

okay tak for det så skal man måske "inverstere" i det

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #103: 24 Apr 2011, 23:17 »

Som jeg har sagt tidligere, synes jeg det er det bedste og mest vanedannende spil i FM-serien, så det er bestemt værd at anskaffe sig Smiley

Jonaspetersen93
Manager

« Svar #104: 24 Apr 2011, 23:18 »

vil jeg så gøre og måske prøve at følge i dine fodspor

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 34 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010