home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  1 Bruger, 250 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Baren
| | |-+  Kategori: Cykling
| | | |-+  Cykelløb
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 23 Udprint
Forfatter Emne: Cykelløb  (Læst 126146 gange)
Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Cykelløb
« Svar #270: 10 Maj 2021, 08:53 »

Remco Evenepoel vinder selvfølgelig Smiley
Logged

cristian110
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Cykelløb
« Svar #271: 11 Maj 2021, 09:21 »

Jeg synes generelt at årets Giro er meget åben, og med mange spørgsmålstegn. Hvor står Evenepoel efter en pause på otte måneder? Kommer Bernals ryg til at holde hele vejen igennem løbet? Kan Yates holde niveau fra start til slut?

Hvis jeg skal vælge en vinder af løbet, så bliver det blandt de to langlemmede klatrer Vlasov og Carthy, og jeg har nok mest fidus til Vlasov. Smiley
Logged

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Cykelløb
« Svar #272: 12 Maj 2021, 18:33 »

Landa ude Skuffet
Logged

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Cykelløb
« Svar #273: 13 Maj 2021, 17:50 »

Remco Evenepoel vinder selvfølgelig Smiley
Greatest talent ever! Wink
Logged

RedFan_98
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Cykelløb
« Svar #274: 14 Maj 2021, 12:48 »

Greatest talent ever! Wink
Tro på det.
Logged

"Jeg taber aldrig. Enten er dommeren, banen, bolden eller kridstregerne imod mig" - José Mourinho

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Cykelløb
« Svar #275: 15 Maj 2021, 09:22 »

Remco Evenepoel er den nye Eddy Merckx!
Han kan uden tvivl vinde samtlige løb på kalenderen. Han har en chance i alle monumenterne og alle GT’s.
Logged

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Cykelløb
« Svar #276: 16 Maj 2021, 17:06 »

Bernal ser stærk ud! Tror godt han kan blive nummer to Smiley
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cykelløb
« Svar #277: 17 Maj 2021, 10:56 »

Remco Evenepoel er den nye Eddy Merckx!
Han kan uden tvivl vinde samtlige løb på kalenderen. Han har en chance i alle monumenterne og alle GT’s.

Det er noget vrøvl. Remco har ikke en chance i alle monumenterne. Du undervurderer, hvor svært det er at vinde Milano-Sanremo og Paris-Roubaix. Remco kommer ikke til at vinde nogle af delene, hvis han vælger at satse på etapeløb. De Ronde kan lade sig gøre, men satser han reelt på de store etapeløb i løbet af karrieren, så vinder han heller ikke det. Se blot på Bradley Wiggins for at forstå, hvor svær den transition er.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Cykelløb
« Svar #278: 17 Maj 2021, 14:58 »

Tror sagtens at han kan tage Paris-Roubaix med den motor han har. Det kan man altid med sådan en motor. Så meget betyder teknik heller ikke. Milano-Sanremo kræver lidt mere held, men der kan han nok igen godt sætte alle et år.

Wiggins prøvede jo heller ikke for alvor? Det er ikke at prøve for alvor lige at give det et skud eller to i slutningen af karrieren som han gjorde. Og Wiggins var jo slet ikke typen der kunne sådan noget. Har du nogensinde set Wiggins køre alene i et cykelløb hvor han har sat alle andre?
« Seneste Redigering: 17 Maj 2021, 15:30 af Arberg » Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cykelløb
« Svar #279: 17 Maj 2021, 17:08 »

Du ved jo ikke en skid om cykling, Messi1987. Det er århundredets dummeste cykelkommentar, at teknik ikke betyder ret meget i Paris-Roubaix. Du kan prøve at spørge Silvan Dillier, hvordan det var at tage pavéernes sving i Sagans hjul tilbage i 2018. Dillier var kort sagt ved at skide i bukserne i hvert sving, fordi Sagan tog dem med 35 i timen uden at røre bremsegrebene. Det er volapyk og lodret forkert at påstå, at teknik ikke er specielt vigtigt i Paris-Roubaix. Du tager slet og ret fejl. Som sædvanlig.

Du er jo helt væk, kære ven. Du snakker om, at en stor motor er nok til at vinde Paris-Roubaix. Gæt engang, hvem der satte timerekord som 35-årig og satte en tid, der stod i fire år? Ja, Bradley Wiggins. Wiggins prøvede i allerhøjeste grad at gå efter Paris-Roubaix i sin karrieres slutning. Og der kan du edersparkemig snakke om en mand, med en gigantisk motor. Han tog på i vægt, trænede specifikt mod Paris-Roubaix og tilrettelagde sin formkurve derefter.

Men gæt engang, om Bradley Wiggins vandt Paris-Roubaix? Det gjorde han ikke. For en stor motor er slet ikke nok. Hvis en stor motor var nok, så havde Tony Martin vundet Paris-Roubaix i løbet af karrieren, og guderne må vide at han gik efter det i Katusha-årene.

Nej, Remco vinder ikke Paris-Roubaix.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Cykelløb
« Svar #280: 17 Maj 2021, 18:20 »

Remco Evenepoel vinder selvfølgelig Paris-Roubaix Smiley Fordi han har samme talenter som Eddy Merckx!

Wiggins og Tony Martin havde ikke moteren på så lange distancer. De er meget bedre ved højere watt i meget kortere tid alene mod uret.

Igen. De prøvede jo heller ikke for alvor? Det er ikke at prøve for alvor lige at give det et skud eller to i slutningen af karrieren når man er faldet meget i niveau som de to gjorde.

Wiggins og Tony Martin var jo slet ikke typen der kunne sådan noget. Har du nogensinde set dem køre alene i et cykelløb hvor de har sat alle andre?

En der prøvet for alvor, havde moteren og kunne sætte alle og køre alene hjem var Cancellara.
« Seneste Redigering: 17 Maj 2021, 18:43 af Arberg » Logged

JG v25
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Cykelløb
« Svar #281: 17 Maj 2021, 19:12 »

Det er simpelthen for tosset at 1) folk stadig svarer carberg og 2) at folk stadig svarer carberg.
Logged

U-4-E
Manager
********

Online Online


 
Sv: Cykelløb
« Svar #282: 17 Maj 2021, 21:08 »

Wiggins og Tony Martin var jo slet ikke typen der kunne sådan noget. Har du nogensinde set dem køre alene i et cykelløb hvor de har sat alle andre?

Ja?

https://www.theguardian.com/sport/video/2014/jul/13/tour-de-france-2014-tony-martin-triumphs-stage-nine-video
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cykelløb
« Svar #283: 18 Maj 2021, 09:56 »

Remco Evenepoel vinder selvfølgelig Paris-Roubaix Smiley Fordi han har samme talenter som Eddy Merckx!

Remco har ikke samme talenter som Eddy Merckx. Som sædvanlig er dine påstande helt ude at skide.

Wiggins og Tony Martin havde ikke moteren på så lange distancer. De er meget bedre ved højere watt i meget kortere tid alene mod uret.

Lad nu være med at udtale dig om ting, som du åbenlyst ikke aner en skid om. Tony Martin har altid haft motoren på lange distancer. Det samme har Steve Cummings og Thomas De Gendt. Hvor mange gange er det nu lige, at de tre til sammen har vundet Paris-Roubaix?

Igen. De prøvede jo heller ikke for alvor? Det er ikke at prøve for alvor lige at give det et skud eller to i slutningen af karrieren når man er faldet meget i niveau som de to gjorde.

Jo, de prøvede for alvor. Tony Martin var ikke i slutningen af sin karriere, da han var hos Katusha. Igen, hold din mund, når du ikke ved, hvad du taler om. 

Wiggins og Tony Martin var jo slet ikke typen der kunne sådan noget. Har du nogensinde set dem køre alene i et cykelløb hvor de har sat alle andre?

Tony Martin har vitterlig vundet nogle af de vildeste soloridt, du kan finde. 

En der prøvet for alvor, havde moteren og kunne sætte alle og køre alene hjem var Cancellara.

Fuldkommen latterlig sammenligning. Spartacus havde 15 cm og 20 kg på Remco. Han havde dræbt Remco i ethvert muligt Paris-Roubaix scenarium.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

RedFan_98
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Cykelløb
« Svar #284: 18 Maj 2021, 14:07 »

Arberg, du er den største joke. Stop nu dig selv.
Logged

"Jeg taber aldrig. Enten er dommeren, banen, bolden eller kridstregerne imod mig" - José Mourinho

Sider: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 23 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010