home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 1086 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Forslag til FM 2012 !?!
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Forslag til FM 2012 !?!  (Læst 6415 gange)
plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forslag til FM 2012 !?!
« Svar #15: 15 Jun 2011, 11:47 »

Mediedelen skal stadig have et ordenlig spark i røven. Det bliver meget monotomt, for man siger hele tiden bare det samme igen og igen. Det er virkelig utrolig kedeligt.
Og det kan fandme heller ikke passe, at når man spiller med et Blue Square hold, så bliver man hele tiden interviewet af journalister, og man skal holde pressekonferencer fordi man henter en ny spiller.. Der er ikke nogen forskel på medie delen, om du styre Aarhus Fremad eller Manchester United, og det kan simpelthen ikke passe.

Enig!

Mediedelen er blevet bedre hen over årene, men der er lang vej endnu. Det er præcis det jeg mener med at der skal kæles for detaljerne nu, så fx mediedelen bliver fintunet ordenligt.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forslag til FM 2012 !?!
« Svar #16: 15 Jun 2011, 12:01 »

Det kræver også meget arbejde Peace

Ofte føler jeg så slet ikke at det hjælper at finjustere. Som regel er det nok bare at ændre på indstilling for hvor offensivt man skal spille. Jeg ændrer på indstillingen 2-3 gange pr kamp og vinder langt de fleste kampe på det alene. Min taktik er super simpel, og det er faktisk min anden hage ved FM. Det virker al for forudbestemt. Hvis jeg ikke ændrer holdmentaliteten omkring det 70. minut, så scorer modstanderen. Det er så sikkert som amen i kirken, hvis jeg ikke spiller mod et hold fra bunden af fjerde-division.

Man kan nærmest sætte en timer på hvornår man skal ændre mentaliteten og så vinder man kampen. Det eneste der kræver lidt øvelse er at finde ud af hvad ens start-mentalitet skal være, men det lærer man jo af at spille mange kampe.

Jeg drømmer tilbage til FM09 <3

+1 - eneste ændring er at jeg husker tilbage på FM08 Tunge
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forslag til FM 2012 !?!
« Svar #17: 15 Jun 2011, 12:08 »

Det var også en god årgang Grin

Faktisk synes jeg det var en fantastisk stribe spil de fik lavet der tilbage fra 2007 og frem til 2009. Mit første spil var 2006, og der kan jeg bare huske at 2007 virkede MEGET bedre. 2007 til 2009 sad jeg konstant med FM når jeg havde tid. Det har jeg ikke rigtig gjort med FM10 og FM11
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forslag til FM 2012 !?!
« Svar #18: 18 Jun 2011, 16:12 »

Kom faktisk lige til at tænke på noget som rent faktisk er lidt ligegyldigt men jeg faktisk godt kunne tænke mig som en fed lille ting (Faktisk blev skrevet rimelig mange gange i denne sætning!)

Jeg vil rigtigt gerne have pile der indikerer hvem der er nedrykker og hvem der er oprykker fra de forskellige ligaer. Gerne mellem klubnavn og placering. Det behøver ikke og være noget permanent men bare noget som man fx kan vælge til under indstillinger.
Logged


bobby112
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Forslag til FM 2012 !?!
« Svar #19: 18 Jun 2011, 16:15 »

Vil godt have EPO og tvangsnedrykning med!!! xD
Derudover kunne det være godt, hvis man kunne ansøge om job i klubber, selvom det ikke går dårligt.
« Seneste Redigering: 18 Jun 2011, 16:17 af bobby112 » Logged

Bobby er blot mit dæknavn

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Forslag til FM 2012 !?!
« Svar #20: 18 Jun 2011, 16:19 »


Ofte føler jeg så slet ikke at det hjælper at finjustere. Som regel er det nok bare at ændre på indstilling for hvor offensivt man skal spille. Jeg ændrer på indstillingen 2-3 gange pr kamp og vinder langt de fleste kampe på det alene. Min taktik er super simpel, og det er faktisk min anden hage ved FM. Det virker al for forudbestemt. Hvis jeg ikke ændrer holdmentaliteten omkring det 70. minut, så scorer modstanderen. Det er så sikkert som amen i kirken, hvis jeg ikke spiller mod et hold fra bunden af fjerde-division.


Hmm ved nu ikke om jeg er helt enig, oplever i hvert fald ikke samme fænomen. F.eks. så kan jeg ofte, hvis jeg er foran med 1, fortælle mine spillere at få bolden fremad og generelt bare være mere offensiv for at holde dem fra chancer og mit målfelt generelt, og vil nu mene der virker godt.  Smiley
Logged

FC Barcelona

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forslag til FM 2012 !?!
« Svar #21: 18 Jun 2011, 16:21 »

De måtte gerne lave det sådan, at dødbolde ikke tager mellem ½ og 1 minut mod slutningen af kampen. Så nedern, at de først går hen, hvor det skal tages, og så henter de bolden  Thumbs Up

Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Adzke
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Forslag til FM 2012 !?!
« Svar #22: 18 Jun 2011, 16:22 »

Jeg mangler virkelig en pressekonference, når man siger sit job op. Det virker åndssvagt, man ikke kan forholde sig til, hvad man gerne vil. Hvad man er interesseret i, om der er et bestemt land, man gerne vil til, hvilken ny klub, man drømmer om osv.
Logged

40xmax
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Forslag til FM 2012 !?!
« Svar #23: 18 Jun 2011, 16:47 »

Det kunne være dejlige hvis de fik lavet noget med at trække tiden så får man får det skide gule kort jeg hader det når man sidder der og spiller og der står 1-1 eller man er bagud 1-0 så de bare trækker tiden ud i over tide med 1 til 2 min!
Logged

FC BAYERN MÜNCHEN <3
Franck Ribéry <3

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010