home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 802 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Forslag til FM 2012 !?!
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Forslag til FM 2012 !?!  (Læst 6398 gange)
Hr.Geisler
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Forslag til FM 2012 !?!
« : 25 Mar 2011, 00:39 »

Nogen der ved om man kan foreslå nye tiltag til SIgames i forbindelse med FM 2012? Og om de reelt læser disse...

Endvidere kunne det da være interessant at høre hvad i andre synes FM 2011 har af fejl og mangler og hvad der kunne løfte spillet til nye højder... Personligt er jeg stor fortaler for stadions der reelt ligner de rigtige og et publikum der fylder og bevæger sig som et rigtigt crowd...



Logged

NiklasV
Gæst
 
Sv: Forslag til FM 2012 !?!
« Svar #1: 14 Jun 2011, 23:17 »

Lad os få gang i denne tråd igen!
- Jeg er selv på bar bund, men støtter dig dog i det med stadion og crowdet.

Synes også godt de kunne fokusere mere på talentudvikling osv. Smiley
Logged

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Forslag til FM 2012 !?!
« Svar #2: 14 Jun 2011, 23:23 »

Kunne godt bruge nogle, udtagelser fra andre spillere, ex som fabregas, han gerne ville til barcalona.. Eller en ronaldo der siger, skal aldrig til barca.. sådan noget Smiley
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forslag til FM 2012 !?!
« Svar #3: 14 Jun 2011, 23:29 »

Jeg kan rigtig godt lide tanken om at øge talentudviklingen. Men har svært ved at se hvordan det skulle implementeres... Som det er nu kan du jo gøre det samme som virkelighedens trænere; give spilletid, forbedre træningsfaciliteter ne, hyre nogle gode trænere og opmuntre dem igennem personlige interaktioner.

Generelt har jeg ikke så mange store ønsker til spillet. Nye features har jeg ikke så meget behov for. Så vil jeg hellere have at de arbejder med detaljerne og tilføjer flere tekstbeskeder, så man i længere tid føler at spillet er nyt og afvekslende. Det er helt klart stemningen i spillet der skal kæles for efter min mening, da jeg meget hurtigt kører død i det. Det virker meget klinisk og tomt på én eller anden måde.
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Forslag til FM 2012 !?!
« Svar #4: 14 Jun 2011, 23:59 »

Kunne være enormt fedt, hvis man ligesom i Fifa Manager spillene, selv kunne placere sine fodbold akademier.
Eller handle med unge spillere. Her mener jeg 12-15 årige. Så man selv kunne hente dem til klubben i en meget ung alder, som F.eks Fc Barcalona gjorde med Lionel Messi dengang. Wink
Logged

Supra Societatem Nemo

lassenedergaard
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Forslag til FM 2012 !?!
« Svar #5: 15 Jun 2011, 07:28 »

ville elske hvis man kunne starte sin karriere som ass. manager eller u19(klubhold) træner eller sådan noget
det kunne også være ret så fedt at kunne bruge sine optjene penge, såsom at købe sig ind i en lille klub, og så ende som b. formand der, og derefter sørger for ting som sæsonbudgetter, at finde en manager osv...
Logged

West Ham!
no. 16 Mark Noble <3

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forslag til FM 2012 !?!
« Svar #6: 15 Jun 2011, 08:50 »

ville elske hvis man kunne starte sin karriere som ass. manager eller u19(klubhold) træner eller sådan noget
det kunne også være ret så fedt at kunne bruge sine optjene penge, såsom at købe sig ind i en lille klub, og så ende som b. formand der, og derefter sørger for ting som sæsonbudgetter, at finde en manager osv...

Det er lige præcis ideer som dem der jeg synes er helt hen i vejret. Der er da ingen grund til at give spillet ting som det.
Logged


lassenedergaard
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Forslag til FM 2012 !?!
« Svar #7: 15 Jun 2011, 09:12 »

TheX

der er vi nok forskellige Smiley, jeg er godt klar over at det nok ikke kommer til at ske, og jeg har heller ikke tænkt mig at brokke mig over det.
jeg synes bare det ville gøre spillet (for mig) sjovere Smiley
Logged

West Ham!
no. 16 Mark Noble <3

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forslag til FM 2012 !?!
« Svar #8: 15 Jun 2011, 09:18 »

Bare for at svare på indledningen, så ja, du kan godt skrive til dem, og de lytter helt sikkert til det. Mange af de nye ting til denne version var ting, der var blevet snakket om på deres eget community. Men hvis noget debateres kraftigt i år, så vil det allertidligst komme i FM13, måske endda først i FM14. De arbejder langsigtet, og alt der skulle laves til FM12 var planlagt før FM11 var færdigt. Dertil skal så lægges de fejlrettelser eller småforbedringer der skal til, for at FM12 er bedre end FM11.

Jeg er langt hen ad vejen enig med Pluto. Når jeg tænker tilbage på mine år med FM, så husker jeg en langt større glæde ved de gamle spil end ved de nye. Jo, min opfattelse af spillet har da udviklet sig, og jeg kræver sikkert mere af et godt spil idag, end da jeg var 10. Og det skal da heller ikke forstås som om, at jeg ikke stadig elsker spillet, men de helt fantastiske øjeblikke kommer i mindre udstrækning.

Det jeg føler de især har ændret er, at de siden FM 2007 eller FM 2008 har forsøgt at implementere mange ting, der radikalt ændrer spiloplevelsen. Her tænker jeg på hele mediestrukturen, pressekonferencerne og spillerinteraktione rne. Helt sikkert ting der gør spillet mere realistisk, og på sigt også til et langt bedre spil - men i min optik har de stadig ikke nået et tilfredsstillende niveau for disse. De virker nemlig - som pluto siger - mekaniske og kliniske. De er uden den sande dynamik, der ville gøre dem fede. Derfor må det efter min mening også handle om, at de mere end fordobler antallet af udfald omkring presse og medier, samt gør dem mere tilfældige.

Omkring spillerinteraktione rne, så så jeg gerne, at man arbejdede på at gøre det mere personligt. Jeg er selv træner, selvfølgelig ikke som en anden Mourinho, men jeg har været både håndbold- og fodboldtræner, og en del af det fede, er det personlige forhold man kan opnå. I de nuværende spillerinteraktione r, der virker forholdet mellem en selv og spillerne til at være ikke eksisterende. Man bør arbejde på dette.

Og når vi snakker kampforberedelse, så så jeg gerne, at man kunne lave en form for taktikmøde. Hvis jeg skulle spille overfor en modstander der hele tiden angriber over fløjene, så kunne jeg godt tænke mig, at jeg kunne give holdet som helhed nogle fokuspunkter før kampen. Dertil kunne jeg også godt tænke mig, at de personlige instruktioner til hver spiller blev mere tilpassede. Fx, skulle jeg spille overfor Messi ville jeg bede min back om, at forsøge at få ham mod baglinjen, istedet for ind over midten. Dette kan man ikke, selvom det rent taktisk er meget simpel instruktion..
« Seneste Redigering: 15 Jun 2011, 09:20 af Swizz CataR » Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forslag til FM 2012 !?!
« Svar #9: 15 Jun 2011, 10:52 »

Jeg er helt enig med dig, men har lige en kommentar til det sidste omkring at vise Messi ind i banen eller mod baglinien.

Hvis du beder hans direkte markeringsspiller om at vise ham over på venstre fod når han spiller i venstre side, så vil han i langt højere grad gå mod baglinien, da det er svært at trække ind i banen hvis din modspiller står placeret mere centralt.

Det virker faktisk udmærket Peace
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forslag til FM 2012 !?!
« Svar #10: 15 Jun 2011, 11:29 »

Okay, så virkede mit eksempel ikke Wink

Men jeg mener stadig, at man kunne gøre den del af managerhvervet langt mere realistisk, da det vel et eller andet sted er det der er fedt ved at være manager. At du kan få en direkte indflydelse, at du kan rette på de ting du ser osv., i hvert fald i højere grad end man kan nu.
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forslag til FM 2012 !?!
« Svar #11: 15 Jun 2011, 11:33 »

Og det er nemlig det jeg er helt enig med dig i Grin

Så hul i at eksemplet ikke holdt 100 %. Det er alligevel de færreste der ved det Wink
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forslag til FM 2012 !?!
« Svar #12: 15 Jun 2011, 11:34 »

Jeg synes faktisk det er utroligt svært lige nu, at rette direkte på de ting man ser under kampene.
Synes hele tiden jeg har et eller andet jeg vil have spillerne til at gøre anderledes, men jeg synes aldrig det rigtigt lykkes mig at få dem til at gøre præcist det jeg gerne vil have dem til at være bedre til.
Logged


Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forslag til FM 2012 !?!
« Svar #13: 15 Jun 2011, 11:43 »

Mediedelen skal stadig have et ordenlig spark i røven. Det bliver meget monotomt, for man siger hele tiden bare det samme igen og igen. Det er virkelig utrolig kedeligt.
Og det kan fandme heller ikke passe, at når man spiller med et Blue Square hold, så bliver man hele tiden interviewet af journalister, og man skal holde pressekonferencer fordi man henter en ny spiller.. Der er ikke nogen forskel på medie delen, om du styre Aarhus Fremad eller Manchester United, og det kan simpelthen ikke passe.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Forslag til FM 2012 !?!
« Svar #14: 15 Jun 2011, 11:46 »

Jeg synes faktisk det er utroligt svært lige nu, at rette direkte på de ting man ser under kampene.
Synes hele tiden jeg har et eller andet jeg vil have spillerne til at gøre anderledes, men jeg synes aldrig det rigtigt lykkes mig at få dem til at gøre præcist det jeg gerne vil have dem til at være bedre til.

Det kræver også meget arbejde Peace

Ofte føler jeg så slet ikke at det hjælper at finjustere. Som regel er det nok bare at ændre på indstilling for hvor offensivt man skal spille. Jeg ændrer på indstillingen 2-3 gange pr kamp og vinder langt de fleste kampe på det alene. Min taktik er super simpel, og det er faktisk min anden hage ved FM. Det virker al for forudbestemt. Hvis jeg ikke ændrer holdmentaliteten omkring det 70. minut, så scorer modstanderen. Det er så sikkert som amen i kirken, hvis jeg ikke spiller mod et hold fra bunden af fjerde-division.

Man kan nærmest sætte en timer på hvornår man skal ændre mentaliteten og så vinder man kampen. Det eneste der kræver lidt øvelse er at finde ud af hvad ens start-mentalitet skal være, men det lærer man jo af at spille mange kampe.

Jeg drømmer tilbage til FM09 <3
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010