home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:12:15 TindraTindra Blogs Chat GPT Gratis: En oö...
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 252 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Spillererfaringstråden FM11
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Spillererfaringstråden FM11  (Læst 46929 gange)
Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Spillererfaringstråden FM11
« : 21 Okt 2010, 00:37 »

SPILLERERFARINGSTRÅ DEN FM11

I tvivl om du bør investere i en spiller, som du bare er blevet anbefalet af en scout eller en agent? Så kan du rådgive dig her, hvor du kan spørge andre brugere, om de har erfaringer om en spiller. Det kan være alt fra den ukendte brasilianer eller den stærke franskmand, som måske har bombet i den franske liga, så kan brugerne hjælpe dig med deres erfaringer med den enkelte spiller.
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

thabear
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Spillererfaringstråden FM11
« Svar #1: 26 Okt 2010, 10:40 »

Hej. Jeg er en stor fan af Thomas Müller, men synes han er vildt undervurderet i min Demo. Har andre erfaringer med om det kan betale sig at træne ham, og om han kan blive den stjerneangriber, som han i virkeligheden er igang med at udvikle sig til.
Logged

Bourinho
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Spillererfaringstråden FM11
« Svar #2: 30 Okt 2010, 21:01 »

Hej. Jeg er en stor fan af Thomas Müller, men synes han er vildt undervurderet i min Demo. Har andre erfaringer med om det kan betale sig at træne ham, og om han kan blive den stjerneangriber, som han i virkeligheden er igang med at udvikle sig til.
Hvorfor synes du at han er vildt undervuderet?Huh Synes nu mere at hans mentale egenskaber er overvuderet, specielt hans alder taget i betragtning. Et tekninsk vidunder har han nu aldrig været, men man kan også komme langt med den rette indstilling og vilje(mentalt)
Logged

jallerpapie
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringstråden FM11
« Svar #3: 03 Nov 2010, 11:06 »

er jeg den eneste der har opnået vanvittig succes med søren frederiksen? Smiley

19 mål og 5 assist i 22(2) kampe
16 mål og 4 assist i 15 superliga kampe
gennemsnitsbedømmel se på 7,88 i suppen
Logged

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Spiller erfarings tråden
« Svar #4: 06 Nov 2010, 22:44 »

Ja, her kan man høre hvad andre folk har af gode / dårlige oplevelser med spillere.
Kunne ihvertfald ikke lige finde en tråd hvor det ville passe ind og spørge om.

Nogle der kan fortælle mig om spillere som Johnny Thomsen (SønderjyskE) og Emil Larsen (Lyngby) er noget værd? Og evt kunne i smide SS hvis i selv har hentet spilleren til jeres klub? Og fortælle lidt om hvordan i bruger ham og hvordan i har mest succes med spilleren?  Smiley

Logged

[Min signatur er for stor]

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spiller erfarings tråden
« Svar #5: 06 Nov 2010, 22:46 »

Har ikke selv Emil Larsen. Men et talent det må han være. For i mit Arsenal save, røg han fra spillets start til Udinese. Her i Januar måned, har han så spillet 2 kampe for Udine, i Serie A og bla. Inter var interesseret i ham. Han har dog også rigtig fine stats af en 19-årig.
Jeg kan give dig et ss hvis det har interesse?
Logged

Arsenal <3

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spiller erfarings tråden
« Svar #6: 06 Nov 2010, 22:49 »

Kunne være fedt Seller! Prøvede på og lave en masse bytte osv med AaB, men Lyngby er sgu ikke til at handle med. Men med et forhåbentlig salg af Due og nogle små' spillere burde der blive råd til et ordenlig bud på ham, så håber lidt på at få ham eller Johnny Thomsen inden nogle af de andre klubber som også vil have dem Smiley
Dog er der jo stort potientale i Emil som der måske ikke er i Johnny, men han koster så også det mere, men der kan så også være mulighed for profit i den sidste ende Smiley
Logged

[Min signatur er for stor]

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spiller erfarings tråden
« Svar #7: 06 Nov 2010, 22:54 »

Kunne være fedt Seller! Prøvede på og lave en masse bytte osv med AaB, men Lyngby er sgu ikke til at handle med. Men med et forhåbentlig salg af Due og nogle små' spillere burde der blive råd til et ordenlig bud på ham, så håber lidt på at få ham eller Johnny Thomsen inden nogle af de andre klubber som også vil have dem Smiley
Dog er der jo stort potientale i Emil som der måske ikke er i Johnny, men han koster så også det mere, men der kan så også være mulighed for profit i den sidste ende Smiley
Udinese fik Emil Larsen for 6 mio. herinde, så med et salg af Due, burde jeg mene du får råd til ham Smiley
Tror da der er potientale i den mand, måske bliver han til noget stort om et par år. Hvem ved?

Her er han:
Logged

Arsenal <3

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spiller erfarings tråden
« Svar #8: 06 Nov 2010, 22:58 »

Tror jeg skam også, ellers vil han nok heller ikke have fået kampe i Serie A, så er det helt sikkert et tegn på han er god! Smiley

Spiller Johnny Thomsen stadig i SønderjyskE i dit save?
Logged

[Min signatur er for stor]

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spiller erfarings tråden
« Svar #9: 06 Nov 2010, 23:01 »

Ja det gør han. Men han skifter til Aab på fri transfer efter sæsonen Smiley
Logged

Arsenal <3

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spiller erfarings tråden
« Svar #10: 06 Nov 2010, 23:04 »

Haha, fantastisk, det må være et tegn. Kunne ske jeg skulle se om jeg også kunne nappe ham på fri, han er tydeligvis bedre end Patrick Kristensen Smiley
« Seneste Redigering: 06 Nov 2010, 23:10 af Holm » Logged

[Min signatur er for stor]

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spiller erfarings tråden
« Svar #11: 06 Nov 2010, 23:05 »

Hent du ham på fri og nup Emil Larsen for et par millioner. Så er du godt kørende vil jeg mene Thumbs Up
Logged

Arsenal <3

Holm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spiller erfarings tråden
« Svar #12: 06 Nov 2010, 23:11 »

Hent du ham på fri og nup Emil Larsen for et par millioner. Så er du godt kørende vil jeg mene Thumbs Up
Helt sikkert, dog tvivler jeg på han vælger mig fremfor andre middel/stor klubber rundt om i Europa Wink
Logged

[Min signatur er for stor]

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Spiller erfarings tråden
« Svar #13: 06 Nov 2010, 23:14 »

Du kunne jo prøve? Der sker jo intet ved at forsøge Thumbs Up
Logged

Arsenal <3

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Spillererfaringstråden FM11
« Svar #14: 06 Nov 2010, 23:18 »

Da tråden allerede var oprettet har jeg tilladt mig, at sammenflette de to tråde Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Sider: [1] 2 3 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010