home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 231 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Spillererfaringstråden FM11
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] Udprint
Forfatter Emne: Spillererfaringstråden FM11  (Læst 46931 gange)
HRz
Gæst
 
Sv: Spillererfaringstråden FM11
« Svar #210: 10 Sep 2011, 13:08 »

Så ender det nok med jeg køber ham, det havde jeg nu nok gjort alligevel, skulle bare lige have det sidste skub  Thumbs Up

Brugte ham i City ved siden af Kadlec/Sanoga som osse var skarpretter Wink
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Spillererfaringstråden FM11
« Svar #211: 12 Sep 2011, 13:02 »

Brugte ham i City ved siden af Kadlec/Sanoga som osse var skarpretter Wink

Er faktisk ikke kommet længere siden jeg sidst skrev herinde.

Men har da tænkt lidt over det og er også kommet til den konklusion at en aftale hvor der skal betales over 48 mdr er til at overkomme.
Og mht til hans løn kan jeg jo langsomt degradere ham og dermed også stille og roligt sætte ned i løn.

Så det blev deal  Thumbs Up
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringstråden FM11
« Svar #212: 28 Sep 2011, 02:50 »

Hey Folks

Jeg er ikke helt sikker på at tråden dækker 100 %, men for ikke at lave en ny tråd smider jeg den her, så må i sige til hvis den skal rykkes.

Det er en handel jeg gerne vil lave, men hvor spilleren pt. ikke vil høre tale om det. Messi er mindre end 6 måneder fra et kontraktudløb, men efter først at have "beundret ham" for lidt senere at erklære min store interesse i at hente ham til klubben vil han alligevel ikke lytte til et bud... Nogen ideer til, eller erfaringer om, at få en spiller, og evt. Messi til at ville til klubben?

Derudover er hans løn i barca pt 2.5 mio. om ugen, men hvis det skulle lykkedes at hente ham så ville det næsten vær det værd...

Troede ellers jeg ville have en god sag, da jeg pt. har været italiensk mester 3 gange i træk, vundet champions league sidste sæson samt både supercup og vm for klubhold. men nej...

what to do?
Logged

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringstråden FM11
« Svar #213: 29 Sep 2011, 23:27 »

Hey Folks

Jeg er ikke helt sikker på at tråden dækker 100 %, men for ikke at lave en ny tråd smider jeg den her, så må i sige til hvis den skal rykkes.

Det er en handel jeg gerne vil lave, men hvor spilleren pt. ikke vil høre tale om det. Messi er mindre end 6 måneder fra et kontraktudløb, men efter først at have "beundret ham" for lidt senere at erklære min store interesse i at hente ham til klubben vil han alligevel ikke lytte til et bud... Nogen ideer til, eller erfaringer om, at få en spiller, og evt. Messi til at ville til klubben?

Derudover er hans løn i barca pt 2.5 mio. om ugen, men hvis det skulle lykkedes at hente ham så ville det næsten vær det værd...

Troede ellers jeg ville have en god sag, da jeg pt. har været italiensk mester 3 gange i træk, vundet champions league sidste sæson samt både supercup og vm for klubhold. men nej...

what to do?
Mit bud er han potentielt vil have interesse, hvis du kan tilbyde væsentlig højere løn end han får. Han spiller trods alt for favoritklubben og den (næst)største klub i Spanien. Tror dog han kan få en fri transfer og du dér kan hente ham - i et af mine spil kom han til Milan således... Pas på med at beundre ham for meget....
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringstråden FM11
« Svar #214: 30 Sep 2011, 12:07 »

Mit bud er han potentielt vil have interesse, hvis du kan tilbyde væsentlig højere løn end han får. Han spiller trods alt for favoritklubben og den (næst)største klub i Spanien. Tror dog han kan få en fri transfer og du dér kan hente ham - i et af mine spil kom han til Milan således... Pas på med at beundre ham for meget....

Desværre endte det med han sagde ja til en ny kontrakt med 2,15 mio om ugen... så han kommer nok ikke til klubben desværre... havde ellers været en super signing...
Logged

smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Spillererfaringstråden FM11
« Svar #215: 30 Sep 2011, 13:32 »

Jeg har set det flere gange med Messi, og jeg har aldrig set ham forlade klubben på en fri transfer.
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringstråden FM11
« Svar #216: 30 Sep 2011, 18:30 »

Desværre endte det med han sagde ja til en ny kontrakt med 2,15 mio om ugen... så han kommer nok ikke til klubben desværre... havde ellers været en super signing...
surt  ticked off
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spillererfaringstråden FM11
« Svar #217: 30 Sep 2011, 23:28 »

surt  ticked off

Det var mega surt at opdage det... og opnår nok ikke samme mulighed som med kaka, hvor klubben satte ham til salg for 0 kr Opstemt
Men har kig på hans russiske kopi Smiley

Jeg har set det flere gange med Messi, og jeg har aldrig set ham forlade klubben på en fri transfer.

Har også set det nogle gange snart...  men dette var første gang at det skete så hurtigt... plejer mere at ske når han er 30 for mig...
Logged

bettenelle
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Spillererfaringstråden FM11
« Svar #218: 01 Okt 2011, 02:09 »

Nogle der har erfaringer med Nicklas Bendtner i den Danske liga?
Logged

Sider: 1 ... 13 14 [15] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010