home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 10:26:46 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23454
  0 Brugere, 1053 Gæster Online.

Nyeste Bruger: concordemayfai...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Forslag til artikler og projekter
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Forslag til artikler og projekter  (Læst 25924 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Forslag til artikler og projekter
« Svar #45: 27 Apr 2011, 12:33 »

Nu sad jeg lige og læste nogen af de gamle tråde vi har, og så hvor mange af de gamle brugere og crew der er forsvundet. Så jeg kunne personligt godt tænke mig en artikelserie ala 'hvor blev de af?' eller måske at Sunbao sætter sig ved tasterne og får skrevet noget om siden og dens udvikling - positivt eller negativt og fremtidige problemstillinger.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Guldbrand
Blogmester

« Svar #46: 05 Dec 2011, 07:46 »

Noget jeg godt kunne tænke mig, var nogle lidt flere in-game artikler/guides.

Lidt mere specifik, så havde jeg tænkt på om man kunne lave nogle klubguides, hvor man istedet for at kigge lidt "overfladisk" på klubben, dens historie og kort om truppen, istedet går direkte ind og vurdere truppen, kommer med forskellige forslag til opstillinger, roller og hvordan man bedst muligt udnytter profilerne, og får dem integreret på en sådan måde, at de måske bliver en bærende del af taktikken.

Det er selvfølgelig noget af det de nuværende klubtråde bliver brugt til, men derfor kunne man godt fra crewets side, komme med artikler der kan blive brugt som inspiration, og evt. være med til at starte en debat. Jeg tror heller ikke at sådanne artikler vil kræve det store arbejde. Selvfølgelig skal man sætte sig ind i holdet og vurdere de enkelte spillere og truppens sammensætning, men jeg mener ikke at man bør gennemteste taktikken ved at spille kampe. Det er blot for at komme med en vurdering af holdet, for at skabe noget inspiration, og at knap så erfarne brugere kan få råd fra nogle med mere erfaring.

- Jeg kunne måske endda selv finde på at smide en ansøgning til crewet, hvis et sådan et projekt kom op og stå, og at man havde brug for noget arbejdskraft. Men det kan jeg jo tage med nogle af crewmedlemmerne, såfremt de finder det interessant

« Seneste Redigering: 05 Dec 2011, 13:22 af Hcan » Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #47: 05 Dec 2011, 09:22 »

- Jeg kunne måske endda selv finde på at smide en ansøgning til crewet, hvis et sådan et projekt kom op og stå, og at man havde brug for noget arbejdskraft. Men det kan jeg jo tage med nogle af crewmedlemmerne, såfremt de finder det interessant

Say wuuut!?! Go go go!!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

blomvikings
Manager

« Svar #48: 05 Dec 2011, 09:46 »

Lidt mere specifik, så havde jeg tænkt på om man kunne lave nogle klubguides, hvor man istedet for at kigge lidt "overfladisk" på klubben, dens historie og kort om truppen, istedet går direkte ind og vurdere truppen, kommer med forskellige forslag til opstillinger, roller og hvordan man bedst muligt udnytter profilerne, og får dem integreret på en sådan måde, at de måske bliver en bærende del af taktikken.

Det er selvfølgelig noget af det de nuværende klubtråde bliver brugt til, men derfor kunne man godt fra crewets side, komme med artikler der kan blive brugt som inspiration, og evt. være med til at starte en debat. Jeg tror heller ikke at sådanne artikler vil kræve det store arbejde. Selvfølgelig skal man sætte sig ind i holdet og vurdere de enkelte spillere og truppens sammensætning, men jeg mener ikke at man bør gennemteste taktikken ved at spille kampe. Det er blot for at komme med en vurdering af holdet, for at skabe noget inspiration, og at knap så erfarne brugere kan få råd fra nogle med mere erfaring.

Fed ide, jeg kunne også sagtens fristes til at skrive om et par hold Smiley

Erzael
Manager

« Svar #49: 05 Dec 2011, 11:33 »

Ville ikke være en skam med sådan en som dig i crewet Guldbrand. Med dit engagement, dine idéer og dit gå-på mod, så ville det da helt sikkert være en gevinst for siden.

Angående dine idéer, så er er helt sikkert potentiale i dem, så det er bare at klø på Smiley

Yessir
Manager

« Svar #50: 05 Dec 2011, 12:44 »

Jeg synes du skal smide en ansøgning for at få det projekt op at stå  Thumbs Up

Hcan
Landsholdsspiller

« Svar #51: 05 Dec 2011, 13:22 »

Sorry kom til at redigere dit indlæg først istedet for at citere....

Det er helt sikkert en god indgangsvinkel, hvilket dog også er oppe at vende i crewet, men er det noget du har mod på, skal du jo være mere end velkommen til at ansøge i crewet Smiley Det kan jo helt sikkert bruges!

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Guldbrand
Blogmester

« Svar #52: 05 Dec 2011, 16:14 »

Say wuuut!?! Go go go!!

Ja, nu er du der jo ikke længere til at spørge mig, så er man jo nød til at melde sig frivilligt..   Wink

Sorry kom til at redigere dit indlæg først istedet for at citere....

Det er helt sikkert en god indgangsvinkel, hvilket dog også er oppe at vende i crewet, men er det noget du har mod på, skal du jo være mere end velkommen til at ansøge i crewet Smiley Det kan jo helt sikkert bruges!

Lyder godt hvis det allerede er noget i har i tankerne.. Men skriver lige en PB, så kan vi jo snakke nærmere omkring det.   Smiley

JimmyGP
Manager

« Svar #53: 02 Jan 2012, 20:41 »

Hey,

Jeg sidder lidt med tanken om at skrive et ligaportræt.. er det noget i kunne være interesseret af? det bliver nok i løbet af januar Wink

- Veni, vidi, vici -

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #54: 02 Jan 2012, 22:00 »

Hey,

Jeg sidder lidt med tanken om at skrive et ligaportræt.. er det noget i kunne være interesseret af? det bliver nok i løbet af januar Wink

Jamen helt sikkert. Det er altid dejligt, når brugerne har lyst til at bidrage! Smiley

Så send os endelig et udkast når du har fået skrevet noget. Så kigger vi på det og giver dig respons, og så skal vi helt sikkert nok ende med at få en rigtig god artikel ud af det  Peace

Enzo
Manager

« Svar #55: 02 Jan 2012, 22:17 »

Jeg vil rigtig gerne lave et spillerportræt, eller et klubportræt.. Var det noget? :-)

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Crazy-Poul
Freelance Projekt

« Svar #56: 02 Jan 2012, 22:19 »

Jeg vil rigtig gerne lave et spillerportræt, eller et klubportræt.. Var det noget? :-)

Som Chicharito skriver er vi da altid interesseret når brugere vil bidrage med artikler, portrætter osv. Smiley

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

Enzo
Manager

« Svar #57: 02 Jan 2012, 22:20 »

Super. Hvordan henvender jeg mig så? Smiley

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Chicharito
Landsholdsspiller

« Svar #58: 02 Jan 2012, 22:22 »

Du starter med at skrive din artikel og så sender du den bare til et crewmedlem i en PB Wink

Enzo
Manager

« Svar #59: 02 Jan 2012, 22:24 »

Frækt. - Jeg forstår bare ikke helt forsiden. - Er det artikler som ER blevet skrevet, eller artikler som brugerne specielt gerne ville læse? Smiley

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010