Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
25 Nov 2024, 10:26
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23456
0 Brugere, 1216 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
godrejkokapet
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Fodbold
Hvilken liga er stærkest?
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
[
2
]
3
Forfatter
Emne: Hvilken liga er stærkest? (Læst 7970 gange)
Guldbrand
Blogmester
Sv: Hvilken liga er stærkest?
«
Svar #15:
05 Mar 2011, 14:31 »
Der er vist ingen tvivl om at PL er den bedste liga i verden, men det er også der hvor alle oliemilliarderne bliver investeret hvilket giver PL en klar fordel..
Men omvendt, så tror jeg på at Bundesligaen i fremtiden vil begynde at blive en seriøs kandidat til den bedste liga i verden. Økonomien er begyndt at blomstre, og der er vist ingen tvivl om at man i Bundesligaen tilbyder de bedste faciliteter. Derudover er talentarbejdet også begyndt at blive mere og mere udbredt og de tyske talenter har generelt et bedre niveau nu end tidligere.
At man samtidigt er den mest besøgte liga og at økonomien i Tyskland generelt også er i medvind er også med til at gøre Bundesligaen bedre på sigt.
Men skal man vurdere ligaernes indbyrdes styrker som de er idag, så er PL og La liga klart foran de andre hold.
Premier League
La Liga
Serie A
Bundesligaen
Ligue 1
Fernando
Gæst
«
Svar #16:
05 Mar 2011, 14:51 »
Real Madrid vandt sidst Champions League i 01/02.
Fernando
Gæst
«
Svar #17:
05 Mar 2011, 18:29 »
Barcelona vandt for 2 år siden og TROR også de vinder i år.
Siger ikke nødvendigvis at de spanske hold klare sig bedre i CL end de engelske hold, men hvis jeg har så undskylder jeg.
SkjoldManden
Reserveholdsspiller
«
Svar #18:
17 Apr 2011, 21:18 »
Hvordan ser i Superligean i forhold til
Premier League
La Liga
Bundesligaen
Serie A
Ligue 1
?
Zulue
Manager
«
Svar #19:
18 Apr 2011, 00:38 »
Jeg ved godt, at det er en lidt gammel debat, men siden I alle sammen er enige, så lad mig da komme og sige, at La Liga er en bedre liga end den engelske. Det er blevet et klassisk argument at sige, at Barcelona og Real bare smadrer sig igennem samtlige kampe - og man kan se på to sider af den sag: Smadrer de alle hold, fordi holdene er dårlige; eller smadrer de alle hold, fordi de selv er gode?
Vi har lige set Barcelona spille mod Arsenal (på papiret det andet bedste engelske hold) - og over to kampe, var der ABSOLUT ingen tvivl om, hvem der var det bedste hold. Arsenal havde ikke ét skud på mål i returen (de scorede godt nok på et selvmål af Busquets), men det siger vist alt om, at Barcelona (Spaniens på papiret nummer 1) udraderede Englands nummer 2 (... og jo, de gjorde det også før van Persie blev udvist)
I kvartfinalen var Real oppe i mod Tottenham (Englands 4-5 bedste hold, der har spillet en flot sæson, har 'Årets spiller i England' på holdet) og samlet vandt Real 5-0 over Tottenham. Så kan man sige nok så meget om, at Crouch ødelagde kampen, men faktum er, at Real bragede ud fra start, scorede efter 4 minutter og generelt lagde et fantastisk tryk, selv da det var 11 mod 11.
Topholdene i England spiller simpelthen ikke stabilt nok - det kan gå fra stort spil den ene dag til lidt sløvt den anden dag, og jeg tror simpelthen ikke på, at modstanderne i bunden af ligaen er så gode, at de gang på gang kan trække point fra de store hold; min konklusion er, at topholdene i England ikke er gode nok. Jeg er desuden ikke i tvivl om, at Real og Barcelona er verdens to - by far - bedste hold, og at det kun er United, der kan kæmpe med i en top 3.
«
Seneste Redigering: 18 Apr 2011, 16:31 af Zulue
»
PEAST
Landsholdsspiller
«
Svar #20:
18 Apr 2011, 01:15 »
Citat af: Zulue 18 Apr 2011, 00:38
Jeg ved godt, at det er en lidt gammel debat, men siden I alle sammen er enige, så lad mig da komme og sige, at La Liga er en bedre liga end den engelske. Det er blevet et klassisk argument at sige, at Barcelona og Real bare smadrer sig igennem samtlige kampe - og man kan se på to sider af den sag: Smadrer de alle hold, fordi holdene er gode; eller smadrer de alle hold, fordi de selv er gode?
Vi har lige set Barcelona spille mod Arsenal (på papiret det andet bedste engelske hold) - og over to kampe, var der ABSOLUT ingen tvivl om, hvem der var det bedste hold. Arsenal havde ikke ét skud på mål i returen (de scorede godt nok på et selvmål af Busquets), men det siger vist alt om, at Barcelona (Spaniens på papiret nummer 1) udraderede Englands nummer 2 (... og jo, de gjorde det også før van Persie blev udvist)
I kvartfinalen var Real oppe i mod Tottenham (Englands 4-5 bedste hold, der har spillet en flot sæson, har 'Årets spiller i England' på holdet) og samlet vandt Real 5-0 over Tottenham. Så kan man sige nok så meget om, at Crouch ødelagde kampen, men faktum er, at Real bragede ud fra start, scorede efter 4 minutter og generelt lagde et fantastisk tryk, selv da det var 11 mod 11.
Topholdene i England spiller simpelthen ikke stabilt nok - det kan gå fra stort spil den ene dag til lidt sløvt den anden dag, og jeg tror simpelthen ikke på, at modstanderne i bunden af ligaen er så gode, at de gang på gang kan trække point fra de store hold; min konklusion er, at topholdene i England ikke er gode nok. Jeg er desuden ikke i tvivl om, at Real og Barcelona er verdens to - by far - bedste hold, og at det kun er United, der kan kæmpe med i en top 3.
Super godt argument...
Kan egentligt godt se hvad du mener med det du skriver om at holdenes niveau ligger under lige netop disse to spanske hold så udfra det og så også det faktum at jeg selv har vridt min fodbold-gale hjerne ud af kurs for at forstå fodboldens forskelligheder bedre, kan jeg der for nu godt se at Barca og Real er alle hold langt overlegne måske med Man Utd som en tæt efterfølger.
Vil dog også tilføje Bayern og Chelsea som en lille efternøler når de altså spiller den gode fodbold som vi alle ved at de kan.
Men selvfølgelig hvis alle spillede op til deres bedste kan man selvfølgelig blive ved med at tilføje hold til listen.
PSN: PEAST
JA!!! Jeg har ADHD og jeg er stolt af det!!!
bbb123
Lilleputspiller
«
Svar #21:
18 Apr 2011, 11:09 »
Citat af: Zulue 18 Apr 2011, 00:38
Jeg ved godt, at det er en lidt gammel debat, men siden I alle sammen er enige, så lad mig da komme og sige, at La Liga er en bedre liga end den engelske. Det er blevet et klassisk argument at sige, at Barcelona og Real bare smadrer sig igennem samtlige kampe - og man kan se på to sider af den sag: Smadrer de alle hold, fordi holdene er gode; eller smadrer de alle hold, fordi de selv er gode?
Barcelona er også bedre end Real Madrid.... Men ja United er bare den bedste hold i England i den her sæson, desværre
Er selv en af de meget få Chelsea fans som kan se med neutrale briller
Er selv en af de meget få Chelsea fans som kan se med neutrale briller
Messi1987
Landsholdsspiller
«
Svar #22:
27 Dec 2011, 18:08 »
Citat
La Liga bliver tit beskyldt for at være to holds liga, og at der ikke er spænding om mesterskabet.
Hvis man lige kigger på den engelske Liga, så har et Man Utd hold, som mindst er 1 niveau under Barca, ligger nr. 2 i ligaen og har smidt 9 point. Til sammenligning ligger Barca også nr. 2, men har smidt 11 point. City, som ikke er på niveau med Real, ligger nr. 1 i ligaen og har smidt 7 point, Real har smidt 8.
Forskellen mellem nr. 1 og nr. 4 i både Spanien og England er nøjagtig det samme, nemlig 11 point. Mit spørgsmål er, er PL stadig den bedste liga, hvis ja, hvorfor?
Citat
Njaourinho
Landsholdsspiller
«
Svar #23:
27 Dec 2011, 18:17 »
Hvad vil du helst se? Sunderland - Swansea med fyldt stadion og god stemning eller Mallorca - Real Sociedad med 3-4 tilskuere på lægterne?
Roche
Landsholdsspiller
«
Svar #24:
27 Dec 2011, 18:19 »
Citat af: Njaourinho 27 Dec 2011, 18:17
Hvad vil du helst se? Sunderland - Swansea med fyldt stadion og god stemning eller Mallorca - Real Sociedad med 3-4 tilskuere på lægterne?
Man kan jo ikke udelukkende kigge på hvor tilskuerne kommer. Det er selvfølgelig klart, at de fleste vil se god fodbold, men det kan jo også bare være fordi fansene i Spanien ikke er så dedikerede som i England.
Thore
Manager
«
Svar #25:
27 Dec 2011, 18:21 »
Om PL eller La Liga er stærkeste, kan man jo kun måle på UEFA's koefficient. Det der med at sidde og sammenligne holdene er fuldstændig håbløst.
Om PL er den bedste? Hvis vi snakker underholdning, så helt klart ja. Men det er jo altid individuelt.
Jeg tror også det kommer meget an på hvilket land man bedst kan lide. Jeg er foreksempel helt vild med de britiske lande, mens jeg ikke bryder mig særlig meget om spanien.
Jeg har så også en gren af familien der stammer fra Italien, så allerede der er det jo mere interessant end Spansk fodbold
Det er to forskellige ligaer, som kan tilbyde noget forskelligt. Og det er jo bare herligt det er sådan
"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."
plutonium
Manager
«
Svar #26:
27 Dec 2011, 18:40 »
Thore rammer meget godt. Ligaerne kan ikke sammenlignes som sådan. Det er to meget forskellige mentaliteter, og det er i allerhøjeste grad et spørgsmål om hvilken slags fodbold man er tilhænger af. Personligt synes jeg spansk fodbold er dræbende kedeligt. Jeg plejer at sige, at se Barcelona er 80 minutters afleveringer og 10 minutters spænding. Jeg synes simpelthen der sker for lidt i de kampe jeg har set med dem.
Jeg holder derimod meget af at se et engelsk hold i hopla, fordi det er mere kick'n'rush fodbold. Der er mulighed for at fange modstanderen på det forkerte ben mange gange i kampen. Det er meget mere risikobetonet efter min mening. Jeg holder lige så meget af en flot gylden aflevering fra en Xavi som den næste gør det, men hvis jeg skal vælge at se en kamp fra England eller Spanien, så vælger jeg England til hver en tid. Spansk fodbold egner sig bedst til highlights efter kampene.
For direkte kontakt via pb
100 Film du skal se før du dør
- kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste
Zone 43
Manager
«
Svar #27:
27 Dec 2011, 18:43 »
Hvis det er på den baggrund, så må Bundesligaen være den bedste liga.
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
- Daniel Agger.
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
«
Svar #28:
27 Dec 2011, 18:53 »
Citat af: Zone 43 27 Dec 2011, 18:43
Hvis det er på den baggrund, så må Bundesligaen være den bedste liga.
Jeg mindes kampe som barn hvor der var så fyldt at folk måtte stå op rundt om banen bare for at se kampen! givet det nok var fordi "tribunen" bestod af 5 havestole som blev brugt af hjemmeholdets træner og reserver.. meeeen der var FYLDT!
Edit: Med det vil jeg naturligvis påstå at den bedste liga er de lave børnerækker.
«
Seneste Redigering: 27 Dec 2011, 19:09 af BelthazorDK
»
I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!
Batigol
Manager
«
Svar #29:
28 Dec 2011, 04:50 »
Jeg gav mig til at kigge lidt på sidste sæsons resultater i henholdsvis Premier League og La Liga, da jeg så at der var skrevet et par nye indlæg i denne tråd. Jeg kom faktisk frem til nogle ganske interessante og lidt uventede resultater. Ser man på de indbyrdes kampe mellem de 5 bedste og de 5 dårligste i Premier League og La Liga, har det faktisk været 'lettest' for Premier League holdene. Samlet set hentede Premier Leagues top 5 hold 34 sejre mod de dårligste 5, mens det kun blev til 9 uafgjorte og 7 sejre til bundholdene. I La Liga blev det omvendt kun til 30 sejre for top 5 holdene, mens der blev spillet 12 kampe uafgjort og bundholdene kunne dermed trække sig sejrrigt ud af opgørene en gang mere end de engelske bundhold kunne - altså 8 gange. Målscoren i de omtalte opgør i Premier League lød på 111-42, hvilket altså giver en målforskel på 69 i topholdenes favør. I La Liga scorede topholdene 13 gange færre, men lukkede til gengæld også et mål mindre ind - altså lød målscoren i de omtalte opgør i La Liga på 98-41, med en målforskel på 57 i topholdenes favør.
Som sagt kommer resultaterne lidt bag på mig, da den udbredte og almene mening er at Premier Leagues bundhold har lettere ved at hamle op med Premier Leagues tophold, end La Ligas ditto har. Noget kunne tyde på at det ikke er helt rigtigt - eller om ikke andet at det er en sandhed med modifikationer. Hvis ovenstående skulle være helt rigtigt, ville logikken selvsagt være at La Ligas tophold bare gjorde rent bord når de mødte bundholdene, hvilket tydeligvis ikke er tilfældet, hvorimod Premier Leagues tophold ville have det markant sværere i opgørerne mod bundholdene, hvilket ligeledes ikke helt ser ud til at være tilfældet.
Jeg besluttede mig for også at sammenligne de europæiske opgør der blev spillet i sidste sæson mellem La Liga og Premier League hold. Der var i alt 4 opgør, hvoraf de 3 opgør var over to kampe - altså 7 kampe i alt. I det første opgør mødtes Premier Leagues nummer 1 med La Ligas nummer 3. Her blev det til en 1-0 sejr til Premier League mandskabet og en uafgjort kamp. I det andet opgør stod Premier Leagues nummer 4 over for La Ligas nummer 1. Her blev det først til en 2-1 sejr til Premier League holdet, efterfulgt af en 3-1 sejr til La Liga holdet. I det tredje opgør, det sidste opgør over to kampe, blev det til en 4-0 og en 1-0 sejr til La Ligas nummer 2, over Premier Leagues nummer 5. Den sidste kamp stod mellem de to 1'ere. Her blev det til en 3-1 sejr til La Liga mandskabet. For at opsummere stod La Liga holdene tilbage som vindere 4 gange, mens Premier League holdene vandt 2 kampe og blot en enkelt forblev uafgjort - målscoren endte på 13-6 i La Liga holdenes favør.
Sidst besluttede jeg mig for at sammenligne de opgør de to ligaers nummer 1, havde mod de to ligaers resterende hold i top 5. I Spanien blev det til 6 sejre til topholdet og 2 uafgjorte, med en imponerende målscore på 19-4 i 1'erens favør. I England blev det til 4 sejre til topholdet, 2 uafgjorte og 2 nederlag, med en knapt så imponerende målscore på 8-5.
Jeg er ikke helt sikker på hvad jeg ønsker at konkludere på ovenstående og om jeg overhovedet ønsker at konkludere noget. Man bør naturligvis tage en helt masse ting i betragtning når man diskuterer dette emne, såsom hvornår kampene er blevet spillet, hvilke holdopstillinger der er blevet brugt og hvordan kampenes forløb har været. Ikke desto mindre synes jeg da at det er ganske interessant at se at det måske ikke helt forholder sig så simpelt, som at bunden af den engelske liga bare er stærkere end bunden af den spanske liga - for vælger man blindt at konkludere på ovenstående tal er det jo faktisk lige omvendt. Hvad jeg kan konkludere er i hvert fald at det er mere indviklet end som så at sammenligne to så vidt forskellige ligaer. Mens jeg har skrevet ovenstående har jeg selvsagt tænkt på om det virkelig kan gøres så firkantet, hvilket det naturligvis ikke kan, som jeg også har skrevet tidligere i dette afsnit. Hvilken liga der er den stærkeste er svært at svare på og jeg tror ikke der er nogen der har det endegyldige svar, ligesom jeg ikke tror at der er nogen der har den endegyldige formel på hvordan man skaber en stærk og lige liga. Fodbold er et uforudsigeligt spil og resultaterne er ofte ligeså uforudsigelige.
Nu sammenligner du så også et af de mest velbesøgte stadions i Premier League, med et af de dårligst besøgte stadions i La Liga. La Liga og Premier League ligger faktisk ganske tæt på hinanden hvad angår tilskuere. Gennemsnittet i Premier League i denne sæson er på 34,000 pr. kamp, mens det i La Liga er på 30,000. Serie A falder til gengæld helt igennem med 23,000 pr. kamp, mens Bundesligaen er helt vanvittig på det punkt med hele 45,000 pr. kamp. Det hold i Bundesligaen med det laveste tilskuertal pr. kamp er Freiburg, men det ligger alligevel på hele 22,000 - til sammenligning ligger Lecces tilskuergennemsnit på 8,000, hvilket jo også bare må siges at være skandaløst lavt for et hold der spiller i den bedste række.
«
Seneste Redigering: 28 Dec 2011, 05:16 af FC Barcelona
»
Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.
Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.
Lars Pleidrup fan klub for livet.
Sider:
1
[
2
]
3
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »