home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
22 Jul 2024, 19:16 Arsrea Blogs #5 - Kongeblå Revoluti...
15 Jul 2024, 20:38 Broen13 Omklædning... Underlige ting
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
Antal Registrerede Brugere: 23360
  0 Brugere, 460 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31372 Emner
Nyeste Bruger: noraleee1
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  [8]The Return of the former British Giants!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Mht. den nye patch har jeg et spørgsmål: Er bloggen interessant for folk, eller skal jeg søge imod andre blogprojekter?  (Afstemning slut: 17 Mar 2011, 20:09)
Bloggen er stadig interessant!
- 9 (69,2%)
Lav noget nyt!
- 4 (30,8%)
Bloggen er ikke god nok.
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 13

Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: [8]The Return of the former British Giants!  (Læst 8221 gange)
sidneyboye
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: [5]The Return of the former British Giants!
« Svar #15: 05 Mar 2011, 19:52 »

fantastisk blog, vil uden tvivl følge med!
Logged

JRex
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [5]The Return of the former British Giants!
« Svar #16: 05 Mar 2011, 20:32 »

fantastisk blog, vil uden tvivl følge med!
Tak Sidneyboye  Thumbs Up

Flotte resultater må jeg sige, og en fin update, dog kunne jeg godt tænke mig at du smed diverse kamp resultater op i en lille boks i siden, så man bedre lige kan følge med. Et SS af ligastillingen ville også være super Smiley
Har forsøgt at redigere i bloggen nu - hvad siger du til det?
Logged

''Other players have great talent - Ronaldinho, Kaka, Andrei Shevchenko - but I wouldn't swap Lampard for any of them'' - José Mourinho

Balslev
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: [5]The Return of the former British Giants!
« Svar #17: 05 Mar 2011, 20:49 »

Det ser bedre ud nu Opstemt
Logged

Tell Bill, have a coke and a smile, and shut the fuck up.

JRex
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [5]The Return of the former British Giants!
« Svar #18: 05 Mar 2011, 20:52 »

Det ser bedre ud nu Opstemt

Super  Opstemt
Logged

''Other players have great talent - Ronaldinho, Kaka, Andrei Shevchenko - but I wouldn't swap Lampard for any of them'' - José Mourinho

xanor
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [5]The Return of the former British Giants!
« Svar #19: 05 Mar 2011, 20:53 »

Jeg følger her Smiley

-Synes måske at du skal fjerne nogle af de billeder, eller bare evt. fjerne nogle af billederne i de kommende updates. Jeg synes desværre, at det bliver alt for uoverskueligt. Men det kan også bare være det er mig der syntes det Smiley
Passende længde og gode resultater. Fortsæt! Wink

edit: eksempel update fire Smiley
Logged


JRex
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [5]The Return of the former British Giants!
« Svar #20: 05 Mar 2011, 20:59 »

Jeg følger her Smiley

-Synes måske at du skal fjerne nogle af de billeder, eller bare evt. fjerne nogle af billederne i de kommende updates. Jeg synes desværre, at det bliver alt for uoverskueligt. Men det kan også bare være det er mig der syntes det Smiley
Passende længde og gode resultater. Fortsæt! Wink

edit: eksempel update fire Smiley

Jeg laver aldrig endnu en update som nr. 4 - den var, som du siger, uoverskuelig. Så lignende problemer ser du forhåbentligt ikke igen Wink

Fedt at du følger  Peace
Logged

''Other players have great talent - Ronaldinho, Kaka, Andrei Shevchenko - but I wouldn't swap Lampard for any of them'' - José Mourinho

Svendsen89
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: [5]The Return of the former British Giants!
« Svar #21: 06 Mar 2011, 14:51 »

Fedt med en blog om Nottingham!

Måske er det en lille ting, men jeg synes godt at billederne som du sætter ind af spillere etc. kunne være lidt større, også måske lave ramme uden om billedet. Samt have lidt mere systematik i billederne, altså i stedet for at de bare virker smidt ind, så have lidt orden i det, hvis du forstår hvad jeg mener? Smiley
Logged

JRex
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [5]The Return of the former British Giants!
« Svar #22: 06 Mar 2011, 15:46 »

Fedt med en blog om Nottingham!

Måske er det en lille ting, men jeg synes godt at billederne som du sætter ind af spillere etc. kunne være lidt større, også måske lave ramme uden om billedet. Samt have lidt mere systematik i billederne, altså i stedet for at de bare virker smidt ind, så have lidt orden i det, hvis du forstår hvad jeg mener? Smiley

Jeg vil ihvertfald forsøge på at give det mere orden i fremtiden, så må lige sige hvis det ikke er godt nok Wink
Logged

''Other players have great talent - Ronaldinho, Kaka, Andrei Shevchenko - but I wouldn't swap Lampard for any of them'' - José Mourinho

JRex
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [6]The Return of the former British Giants!
« Svar #23: 06 Mar 2011, 19:52 »



Sæsonafslutning:

NPower Championship:

Bertelsen's tropper gik ind i 2011 med en 1. plads - á point med Swansea. Men de Garibaldi røde kunne efter sæsonen føre ligaen langt foran Swansea - Nottingham Forest vandt nemlig NPower Championship - og de vandt den overlegent. Nottm Forest bestyrelsen havde haft et håb om at skabe et dynasti, et dynasti der skulle begynde med et mesterskab. Én ting er sikkert - de blev ikke skuffet, deres beslutning om at hente en uerfaren træner til klubben blev hurtigt draget til diskussion, men Jeffrey Bertelsen har nu klart lukket munden på tvivlerne. Anført af Matt Mills, Lee Camp og Robbie Findley, vandt The Reds alle kampe i 2011's NPower Championship bortset fra blot én - mod ligaens bundprop - Scunthorpe.
Nottm Forest kunne endelig kalde sige mestre!

''Vi tabte til Scunthorpe - ja det gjorde vi. Men ærligt talt må vi have undervurderet dem - noget som ikke sker igen - det garanterer jeg jer! Vi har et job at udføre - og forhåbentligt bliver dette resultat ikke et problem.''. Sådan forklarede Bertelsen nederlaget, få minutter efter slutfløjtet.
  Én ting J.B. havde ret i, var at de ikke ville undervurdere nogen - for de tabte, som sagt, ikke flere ligakampe. Bertelsen fik ingen problemer med de resterende kampe og de Garibaldi røde kunne allerede 7 kampe før slutningen på sæsonen - kvalificere sig til Playoffs, og de vandt allerede mesterskabet 5 kampe før. ''Jeg er ellevild - denne sæson gik fantastisk let, lettere end forventet. Nu skal vi til næste år kæmpe imod nedrykning, en anden form for kamp - i år var vi blandt favoritterne til at vinde - næste år er vi blandt favoritterne til at rykke ned, og det vil være mit job at redde holdet.'' - sagde Bertelsen, da vi fangede ham efter ligasæsonens sidste kamp imod Burnley.
  Truppen hentede kun én spiller i januars transfervindue - slovakiske Tomas Hubocan. Hubocan spillede hele 17 kamp i anden halvdel af sæsonen - han blev hentet på fri transfer. Bertelsen's trup blev også forstærket på en anden måde, Julian Bennet vendte tilbage fra sit lejeophold i Crystal Palace.
  Nu hvor sæsonen slutter må Jeffrey Bertelsen sige farvel til 2 spillere, den første: Paul Konchesky der vender tilbage til Liverpool og den anden: Kelvin Wilson som, før Bertelsen kom til, lavede en aftale med Celtic FC.
Men nu håber Bertelsen at blive forstærket inden den nye sæson: ''Vi mister 2 stærke forsvarsspilere, så nu må vi hente nye til. Jeg arbejdede på at holde Paul [Konchesky red.] i klubben, men det ville blive for dyrt for klubben. Men lige nu skal vi bare være glad for at vi rykkede op.'' sagde Bertelsen om truppen.
Ligatabellen inden slutningen på slutspil
Paul Konchesky
Kelvin Wilson

FA Cup:

Bertelsen's tropper mødte, som tidligere sagt, Dag & Red - et hold som de slog 2-0. Holdet mødte derefter Sheffield Wednesday, et hold som de efter 2 omgange slog 3-2. Bertelsen's hold mødte så Barclays holdet Birmingham, denne første prøvelse blev til en overraskende 3-1 sejr over de blå fra Birmingham. De blev derefter trukket sammen med deres rivaler Derby County, og de Garibaldi røde slog da også dette hold i dette East Midlands-opgør. Denne store FA Cup overraskelse skulle i semifinalen møde det forholdsvis store Barclays hold, Everton. Men The Toffes kunne være stærkt skuffede efter kampen, da The Reds endnu engang overraskede og slog dem 4-3.

  Det hele var nu lignet op til et brag af de helt store, da David: Nottm Forest og Goliat: Manchester City mødte hinanden i finalen på Wembley. Men denne gang måtte Bertelsen se sig slået, da de efter 2-2 i ordinærspilletid tabte på straffespark, i en kamp hvor der kom 1 rødt kort til David Silva og 1 rødt til Matt Mills. ''Vi er selvfølgelig ærgerlige over resultatet, men vi kan være stolte. Ikke mange hold fra NPower Championship kommer så langt som vi er kommet, og nu blev vi testet mod én af de helt store - og vi gjorde god figur.''. Sådan sluttede Nottingham's eventyr. Med det værende sagt, var fansene tilfredse, de var nu i den store liga igen - og jeg tror jeg taler for hele Nottingham når jeg siger: ''Vi er stolte!''



Ekstra ære:

Denne første sæson for Bertelsen vil for altid blive husket, og nu er der endnu større grund til det. Bertelsen førte sit hold til finalen i FA Cuppen, fik mesterskabet i den næstbedste liga i England, og det fik han i dag en pris for - Bertelsen blev Årets Manager i 2010/2011 (NPower Championship). ''Det er en stor ære, at få denne pris. Trænere bliver ikke trænere pga. subjektive-priser, men det er en dejlig bonus, som jeg er stolt af.'' - sagde Jeffrey Bertelsen omkring hans pris.
  Som en stor bonus fik Nottm Forest adgang til Europa League. Ved at blive nr. 2 i FA Cuppen imod Manchester City, fik de plads i denne europæiske turnering. Med det værende sagt, havde Bertelsen's tropper aldrig kvalificeret sig til Europa League, hvis ikke Manchester City selv kvalificerede sig til Champions League vha. den hjemlige Barclays Premier League. ''Det kom som et stort chok for mig, men jeg er ellevild - det er en stor ære at være ét af de hold som skal repræsentere England ved Europa League. Hele holdet er i ekstase! Vi glæder os!''. Således beskrev Bertelsen holdet følelser.





Edit: Efter slutspillet blev Ipswich det sidste NPower-hold i Barclays Premier League.
« Seneste Redigering: 06 Mar 2011, 23:58 af JRex » Logged

''Other players have great talent - Ronaldinho, Kaka, Andrei Shevchenko - but I wouldn't swap Lampard for any of them'' - José Mourinho

JRex
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [6]The Return of the former British Giants!
« Svar #24: 06 Mar 2011, 21:09 »

Fedt med en blog om Nottingham!

Måske er det en lille ting, men jeg synes godt at billederne som du sætter ind af spillere etc. kunne være lidt større, også måske lave ramme uden om billedet. Samt have lidt mere systematik i billederne, altså i stedet for at de bare virker smidt ind, så have lidt orden i det, hvis du forstår hvad jeg mener? Smiley

Var lidt i tvivl om hvordan du ville have mig til at indsætte en ramme, derfor valgte jeg at sætte noget tekst til ét af billederne, var det tilfredsstillende?

Logged

''Other players have great talent - Ronaldinho, Kaka, Andrei Shevchenko - but I wouldn't swap Lampard for any of them'' - José Mourinho

JRex
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [6]The Return of the former British Giants!
« Svar #25: 06 Mar 2011, 21:27 »

Update nr. 6 er nu blevet opdateret Wink
Logged

''Other players have great talent - Ronaldinho, Kaka, Andrei Shevchenko - but I wouldn't swap Lampard for any of them'' - José Mourinho

JRex
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [7]The Return of the former British Giants!
« Svar #26: 09 Mar 2011, 21:28 »



2011/2012 forventninger:

Barclays Premier League:

Bertelsen’s Garibaldi røde rykkede sidste sæson op fra NPower Championship, og må nu kæmpe med England’s giganter mere end kun i Pokalturneringer. Holdet vil regelmæssigt komme til at spille på legendariske stadions, som fx Stamford Bridge, Emirates Stadium, White Hart Lane, Old Trafford og Anfield, en realitet som både trænerstaben og spillertruppen ser frem til: ’’Alle omkring klubben er selvfølgelig i ekstase. Vi går ind i et år med en masse bagateller, manddomsprøver og mest af alt drømme. Vi vil blive testet en masse i år, sidste år blev vi måske undervurderet i FA Cuppen, men i år vil vi ikke se hold som undervurderer os, i hvert fald ikke i vores hjemlige liga. Vi har et mål; målet er, simpelt nok, at undgå nedrykning fra landets bedste liga. Vi skal blive oppe i år, og vha. Et stort transferbudget, kan vi, forhåbentligt, styrke truppen med rutinerede spillere. Vi skal også bruge vores stamme fra sidste år; Lee Camp – Matt Mills – Siphiwe Tshabalala – Robbie Findley.

Specielt defensivt vil vi blive testet. Sidste sæsons Årets Spiller, Matt Mills, vil blive testet på alle punkter, testet i lederevner, hovedstød, markering og testet i at holde hovedet koldt. ’’ sagde Jeffrey Bertelsen ved dagens pressemøde på City Ground.
  Bertelsen nævner her på pressemødet et stort budget, et emne som Bestyrelsesformande n  også lagde tryk på: ’’Klubben skal blive oppe, vi skal sætte os i respekt vha. Gode resultater. Gode resultater som bliver skabt af gode spillere, vi har gode spillere nu, men vi skal bruge flere rutinerede kræfter til holdet. Derfor har bestyrelsen besluttet sig for at stille et stort transferbudget til rådighed. ’’ sagde Bestyrelsesformande n Nigel Doughty.
  Allerede nu har Bertelsen haft stor succes i klubben, et faktum som bestyrelsen heller ikke lægger skjul på: ’’Jeffrey [Bertelsen red.] har gjort det godt for klubben, netop derfor valgte vi at tilbyde ham en ny kontrakt. Han er en del af en gruppe med store Barclays trænere, som fx Harry Redknapp, Kenny Dalglish og Sir Alex [Ferguseon red.] mm. Vi er i ekstase over at have Bertelsen de næste mange år.’’ Slog bestyrelsesformande n  fast ved pressemødet.
  Så The Reds skal i år forsøge at blive oppe, et fantastisk Barclays eventyr.

FA og Carling Cuppen:

The Reds vil i pokalturneringerne igen i år forsøge at kvalificere sig: ’’Sidste år gjorde vi det, i år står vi med et andet sæt præmisser, men samme mål – vise os frem og forhåbentligt komme langt. Dette er under ingen omstændigheder et ’must’, vi skal bare spille godt og håbe på gode resultater.’’ Sagde Jeffrey Bertelsen.
  De Garibaldi røde havde et kort eventyr i Carling Cuppen, mens de i FA Cuppen fik sat sig i respekt overfor klubber som Birmingham, Everton og ikke mindst Manchester City.

Europa League:

The Reds skal i år tilbage til Europæisk fodbold, når de skal spille imod forholdsvis store europæiske klubber: ’’Det er stort for klubben, for spillerne, for mig og ikke mindst for fansene. Vi skal ud og lege med ’The Big Dogs’’, og inden vi går ind i turneringen har vi blot ét mål, vi skal kvalificere os til gruppespillet. Der, i gruppespillet, vil vi møde store hold. Så vi skal ønske at komme dertil, vi glæder os over at være seedet til turneringen – men det gør det ikke nemmere, vi møder hold som har noget at bevise overfor deres nation – hvor de måske er ét af de eneste hold med.

Så målene står klar for The Reds i år, vi vil selvfølgelig følge dem stærkt.
« Seneste Redigering: 09 Mar 2011, 21:31 af JRex » Logged

''Other players have great talent - Ronaldinho, Kaka, Andrei Shevchenko - but I wouldn't swap Lampard for any of them'' - José Mourinho

JRex
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [7]The Return of the former British Giants!
« Svar #27: 13 Mar 2011, 20:10 »

Jeg har lagt en afstemning ind Wink
Logged

''Other players have great talent - Ronaldinho, Kaka, Andrei Shevchenko - but I wouldn't swap Lampard for any of them'' - José Mourinho

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: [7]The Return of the former British Giants!
« Svar #28: 13 Mar 2011, 20:35 »

Jeg har stemt første valgmulighed. Jeg synes det er utroligt spændende at du prøver at fører Forest tilbage til storhedstider. Thumps up!

Lige et interesse spørgsmål. Hvor mange penge fik du til transfers efter oprykning? :-)
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

JRex
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: [7]The Return of the former British Giants!
« Svar #29: 13 Mar 2011, 21:07 »

Jeg har stemt første valgmulighed. Jeg synes det er utroligt spændende at du prøver at fører Forest tilbage til storhedstider. Thumps up!

Lige et interesse spørgsmål. Hvor mange penge fik du til transfers efter oprykning? :-)
Godt at høre Petur  Peace

Godt spørgsmål: Jeg blev meget overrasket da jeg fik tilbudt hele 200 mio, til indkøb. Der vil snart komme flere opdateringer hvis første mulighed bliver 'vinderen', opdateringer hvor indkøbene nok vil blive talt meget om.  Wink
Logged

''Other players have great talent - Ronaldinho, Kaka, Andrei Shevchenko - but I wouldn't swap Lampard for any of them'' - José Mourinho

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010