Mikkel 2765
|
|
Donovan Ricketts er en rigtig god målmand har selv haft ham på mit hold da jeg var Jamaicas landshold og han er super hurtig på refleksen. Dog tror jeg hans prisskilt er 8,5 mio kr.desværre, men det kan jo være der skal foretages et salg af en spiller De andre målmænd hvis der er nogen som kender dem og har haft dem selv så skriv gerne jeres erfaring
|
|
|
|
The Gunners - Arsenal FC
FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011
Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.
|
|
|
|
Mikkel 2765
|
|
Ja har sat processen igang med, at omskole Daniel Jensen, men vi skal huske at Bjelland er skadet men kommer tilbage også bliver det ham og Parkhurst i midterforsvaret og Pierre Bengtsson på backen og kildentoft på den anden back vil jeg sige
|
|
|
|
The Gunners - Arsenal FC
|
|
|
|
cpg
|
|
Er det ikke også vigtigt med en god stab? Måske skulle noget af budgettet også bruges på det?
|
|
|
|
|
|
|
|
Mikkel 2765
|
|
Ja jeg ved ikke hvad folk synes om det Altså de har jo faktisk nogle dygtige trænere deroppe i nordsjælland
|
|
|
|
The Gunners - Arsenal FC
|
|
|
|
nicolajtmadsen
|
|
Nordsjælland har da en rigtig god stab. Så det kan måske være et mål på længere sigt, men truppen skal forstærkes først og fremmest.
|
|
|
|
|
|
|
|
cpg
|
|
Ja jeg ved ikke hvad folk synes om det Altså de har jo faktisk nogle dygtige trænere deroppe i nordsjælland Okay. Kan du få flere penge hvis du beder om det eller vil det være forsvarligt at justere lønbudgettet?
|
|
|
|
|
|
|
|
Mikkel 2765
|
|
Altså har ikke spillet åbent lige nu, men jeg kan jo se på det også vende det med jer om i er enige
|
|
|
|
The Gunners - Arsenal FC
|
|
|
|
Mikkel 2765
|
|
Nå det blev ret klart at vi skal have en ny målmand så nu må i gerne komme med forslag og evt pris
|
|
|
|
The Gunners - Arsenal FC
|
|
|
|
cpg
|
|
Hvor stort et potentiale har en keeper som Hradecky?
|
|
|
|
|
|
|
|
nicolajtmadsen
|
|
Luis Robles - Fri Transfer Fawzi Chaouchi - Fri Transfer Stefan Magnusson - Lillestrøm Peter Enckelman - St. Johnstone John Alvbåge - Örebro Dusan Kuciak - FC Vasui Arni Arason - Odd Niki Maenpaa - Willem II Rune Pedersen - Lyngby Laszlo Koteles - Genk Sergey Pareiko - Tom Siarhey Veremko - BATE Her er lidt at kigge på, ved dog ikke om det er muligt at få nogle til klubben, men tag et kig 
|
|
|
|
|
|
|
|
Mikkel 2765
|
|
Ja kigger på dem og vælger 5 ud også kommer der en afstemning senere 
|
|
|
|
The Gunners - Arsenal FC
|
|
|
|
Mikkel 2765
|
|
så er afstemningen ude omkring målmand her er de 5 jeg har valgt ud  I kan selv evt. tjekke dem i jeres eget spil hvis i har lyst
|
|
|
|
The Gunners - Arsenal FC
|
|
|
|
nicolajtmadsen
|
|
Er glad for at du har valgt nogle ud af dem jeg kom med 
|
|
|
|
|
|
|
|
Mikkel 2765
|
|
Det var så lidt fik lige rapporter på den allesammen og valgte dem med bedste pris og bedste rapport ud I øvrigt forhører FCK sig om Tobias Mikkelsen hvad synes i ?
|
|
|
|
The Gunners - Arsenal FC
|
|
|
|
nicolajtmadsen
|
|
Det var så lidt fik lige rapporter på den allesammen og valgte dem med bedste pris og bedste rapport ud I øvrigt forhører FCK sig om Tobias Mikkelsen hvad synes i ? Da det er FCK skal de af med mindst 10mil for ham 
|
|
|
|
|
|
|
|