home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:52:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  0 Brugere, 608 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  AGF - Tilbage!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint
Forfatter Emne: AGF - Tilbage!  (Læst 17148 gange)
Berendt
Manager

Sv: AGF - Tilbage!
« Svar #75: 21 Sep 2006, 18:17 »

I AFTEN!!!!

Sputnik
Lilleputspiller
*

« Svar #76: 21 Sep 2006, 18:59 »

Opstemt
Ser vi frem til

Berendt
Manager

« Svar #77: 21 Sep 2006, 19:43 »

Fra runde 2 til 5

Runde 2 mod Næstved (Søndag den 7. august 2005)

Startopstilling:
Steffen Rasmussen - Fredrik Samuelsson, Thomas Hansen, Jesper Sørensen (A), Suad Filekovic - Tobias Mikkelsen, Christer George, Émerson, Danilo Arrieta, Marco Melgar - Peter Graulund (John Rydahl Olsen, Kasper Kure, Kasper Kristensen, Chrys)

Kort referat:
Da en temmelig halvdød første halvleg nærmede sig sin ende ryster Peter Graulund en forsvarsspiller af, og sender bolden i det lange hjørne.
I pausen kommer Chrys ind i stedet for Danilo Arrieta.
Efter 64 minutter bliver Christer George, han bliver erstattet af Kasper Kristensen. Kort før tid opfander Peter Graulund en returbold, og scorer til 2-0.

Næstved (0) - (2) AGF
0-1 P. Graulund , 45. min
0-2 P. Graulund , 89. min
Kampen spiller: Peter Graulund, AGF

Andet:
Christer George har fået et trælår, og er skadet i op til cirka 14 dage.

Runde 3 mod Herfølge (Søndag den 14. august 2005)

Startopstilling:
Steffen Rasmussen - Fredrik Samuelsson, Thomas Hansen, Jesper Sørensen (A), Suad Filekovic - Tobias Mikkelsen, Christer George, Jakob Rasmussen, Danilo Arrieta, Marco Melgar - Peter Graulund (John Rydahl Olsen, Kasper Kure, Kasper Kristensen, Chrys)

Kort referat:
Allerede efter 3 minutter er Herfølge tæt på at komme igennem, men heldigvis for AGF scorer Herfølge ikke. To minutter er efter er det istedet Marco Melgar der med et flot skud sender AGF på 1-0. Efter en lang flot aflevering fra Fredrik Samuelsson, står Peter Graulund helt fri i feltet, og kan sende AGF foran 2-0. Kort før pausen er det så Peter Graulund der åbner Herfølges forsvar, og spiller Christer George helt fri i feltet, så han sikkert kan sende bolden i mål.
I pausen tager AGF Tobias Mikkelsen ud, og sætter Chrys ind. Det betyder at Danilo Arrieta kommer ud på kanten og Chrys kommer ind på den centrale midtbane.
Efter små ti minutter i anden halvleg, sender AGF's debutant, Jakob Rasmussen, et frispark fra kanten direkte i mål. 4-0. Efter 71 minutter scorer Jakob Rasmussen igen, da han sender et langskud over forsvaret og forbi en chanceløs Herfølge keeper. Det blev også Jakob Rasmussen der fuldender sit hattrick, da han sender et frispark direkte i mål efter 75 minutter.

AGF (6) - (0) Herfølge
1-0 Marco Melgar , 5. min
2-0 P. Graulund , 22. min
3-0 C. George , 45. min
4-0 J. Rasmussen , 53. min
5-0 J. Rasmussen , 71. min
6-0 J. Rasmussen , 75. min
Kampen spiller: Jakob Rasmussen, AGF

Andet:
Klasse-debut til Jakob Rasmussen? Det synes de i Aarhus!

Masseafsked i AGF (Fredag den 19. august 2005)

Det var ikke med smil på læberne at seks spillere i dag havde deres sidste træning i AGF. Lars Thomsen havde nemlig, på grund af klubbens økonomiske situation, valgt at frigive seks spillere fra klubbens andenhold.
De seks spillere er:
Dan Nielsen, 30 år, har været i klubben siden 2001, dog uden at havde spillet på førsteholdet.
Mikael Johansen, 22 år, kom til AGF sidste sæson, og nåede heller ikke at få debut på førsteholdet.
Steffen Klitgaard, 20 år, har spillet alle sine seniorår i AGF, dog uden at havde været inde omkring førsteholdet.
Mirza Begovic, 21 år, kom ligesom Mikael Johansen til AGF sidste år, og har heller ikke været inde omkring førsteholdet.
Asger Andresen, 19 år, har altid spillet i AGF, men har aldrig været i førsteholds truppen.
Michael Sørensen, 23 år, har også altid spillet i AGF, men heller ikke Michael har fået debut for førsteholdet.

- Det er selvfølgelig beklageligt at vi er nød til at sige farvel til seks spillere, men jeg mener ikke at vi har råd til at have den i klubben, da jeg ikke anser dem for at havde formatet til at kunne slå igennem, kom det fra en ærlig Lars Thomsen.

Runde 4 mod Fremad Amager (Søndag den 21. august 2005)

Startopstilling:
Steffen Rasmussen - Fredrik Samuelsson, Thomas Hansen, Jesper Sørensen (A), Suad Filekovic - Tobias Mikkelsen, Christer George, Jakob Rasmussen, Danilo Arrieta, Marco Melgar - Peter Graulund (John Rydahl Olsen, Kasper Kure, Kasper Kristensen, Rodrigo Astudillo)

Kort referat:
Efter blot 30 sekunder sparker Suad Filekovic bolden væk fra mållinien, så er kampen igang. Det er Peter Graulund der får AGF's første chance efter 12 minutter. Det er også Peter Graulund der efter 28 minutter bliver spillet helt fri i feltet, og sikkert kan gøre det til 0-1. Efter 38 minutter opfanger Jesper Sørensen i fejlaflevering, og sender en lang bold frem til Peter Graulund, der gør det til 0-2.
I pausen kommer Rodrigo Astudillo ind i stedet for Christer George, det betyder at Peter Graulund kommer ned og spiller offensiv midt, og Astudillo kommer ind helt på toppen.
Efter 57 minutter sender Andrew av Fløtum et flot skud ind bag Steffen Rasmussen og sender der med Fremad Amager tilbage i kampen med 1-2. AGF kommer på 3-1 efter 65 minutter, da Astudillo sender en flad bold ind til Peter Graulund, som sikkert scorer.

Fremad Amager (1) - (3) AGF
0-1 P. Graulund , 28. min
0-2 P. Graulund , 38. min
1-2 A. av Fløtum , 57. min
1-3 P. Graulund , 65. min
Kampen spiller: Peter Graulund, AGF

Gjesing til AB (Onsdag den 24. august 2005)

I dag kunne man på AGF's hjemmeside, læse at den unge angriber, Jens Gjesing (19 år), for resten af sæsonen er udlejet til AB.

- Personligt synes jeg at det er godt for Jens at han bliver lejet ud, dels fordi det er med til at udvikle ham sportsligt, men han udvikler sig også på det personlige plan, og det synes jeg er næsten lige så vigtigt, sagde Lars Thomsen til hjemmesiden.¨

Lodtrækning til Landspokalturnering en (Torsdag den 25. august 2005)

I dag blev det afgjort at AGF skal møde Lyngby BK i årets fjerde runde i Pokalturneringen. Kampen bliver spillet på Lyngby Stadion onsdag den 14. september.

- Det bliver spændende at møde Lyngby. De har et godt hold, og regnes for oprykningsfavoritte r, så med pokal kampen mod dem, får vi mulighed for at måle vores styrke, lød det fra Lars Thomsen.

Kristensen til Herning Fremad (Torsdag den 25. august 2005)

Først blev Jens Gjesing lejet ud, og i dag blev Nicki Kristensen det så. Nicki skal resten af sæsonen spille for Herning Fremad.

- Som jeg også sagde da Jens blev udlejet, bliver de unge spillere også modnet menneskeligt af at blive lejet ud, derfor synes jeg det er dejligt at Nicki får noget tid i Herning, udtalte Lars Thomsen.

Runde 5 mod Ølstykke (Søndag den 28. august 2005)

Startopstilling:
Steffen Rasmussen - Fredrik Samuelsson, Thomas Hansen, Jesper Sørensen (A), Suad Filekovic - Tobias Mikkelsen, Christer George, Jakob Rasmussen, Danilo Arrieta, Marco Melgar - Peter Graulund (John Rydahl Olsen, Kasper Kure, Kasper Kristensen, Rodrigo Astudillo)

Kort referat:
På en lidt tilfældig chance, er det Danilo Arrieta der efter kun 3 minutters spil sender AGF på 1-0. Efter 20 minutter gør Danilo Arrieta det så til 2-0, da Fredrik Samuelsson sender et indlæg ind i boksen.
I pausen bliver en små skadet Peter Graulund erstattet af Rodrigo Astudillo.
Kort inde i anden halvleg, er det sender Astudillo AGF på 3-0, da han løber fra forsvaret og sikkert scorer. Resten af kampen sidder AGF sikkert på, og 3-0 holder tiden ud.

AGF (3) - (0) Ølstykke
1-0 D. Arrieta , 3. min
2-0 D. Arrieta , 20. min
3-0 R. Astudillo , 48. min
Kampen spiller: Danilo Arrieta, AGF

Sputnik
Lilleputspiller
*

« Svar #78: 21 Sep 2006, 19:45 »

Oprykning på vej Opstemt

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #79: 21 Sep 2006, 19:47 »

FEDT, det køre jo på skinner Thumbs Up

Soccerpop
Gæst

« Svar #80: 21 Sep 2006, 19:49 »

Gode resultater,
og Graulund må siges at være en målmaskine hva Grin

BasIth
Gæst

« Svar #81: 21 Sep 2006, 19:56 »

Man kan godt se du ikke har den nyeste update Opstemt Men det går jo rigtig godt! Smiley

Berendt
Manager

« Svar #82: 24 Sep 2006, 19:31 »

jah, man må sige at det går godt... Smiley

hm, ved godt det ikke er den bedste update, men det var den første jeg kunne finde 1. september... Smiley

noget andet er, jeg har lovet at jeg ville skrive en masse updates i næste uge... ved ikke hvormeget det bliver det, da jeg både skal til at lave mine hjemmeside, samt arbejde.. og så alt det løse...

men vil se på det... Cool

Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010