|
|
|
TheHansibush
|
|
Klub: Viborg Årstal: Februar 2010 Position: Central forsvarer Alder: Helst under 30, men over kan også bruges. Pris: Fri transfer Nation: Helst EU borger. Håber i vil hjælpe mig 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 20 Okt 2010, 18:08 af TheHansibush »
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Shilla!
Joseph Enakarhire & Jacob Stolberg (tidligere SønderjyskE mand  )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gertz
Lilleputspiller
|
|
Klub: FCK Årstal: 2009 (lige startet) Position: FHV/OMHV/Bo Alder: 20-25 Pris: Så billigt som muligt, hvis bare de er gode nok, primært til bænken!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Drillo
Gæst
|
|
Jeg har købt Jeremy Helan (forsvar) fra man City, og han udvikler sig rigtig godt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Hej er startet med Brøndby og har et budget på 50 mio efter, at ha solgt ud og mangler en venstre kant og en midtbane central som backup
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
korzika
Gæst
|
|
Adigun Salami er klasse. Måske er en mere en defensiv midt, og muligvis for god til bænken. Han er i hvert fald luksus, og han kan fås for omkring 10 mio.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Altså mine midtbane folk er kun Jesper Jørgensen og Mike Jensen - søger en lidt ung backup og Salami ville være en mand jeg ville bruge i starteren  så nej tak til ham.. andre forslag??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Kan sige at jeg forhandler med Rasmus Lindgren som jeg kun skal give 6 mio for! men jeg søger en forsvars spiller til start 11 har et budget på 95 mio.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LucasLeiva
|
|
Kan sige at jeg forhandler med Rasmus Lindgren som jeg kun skal give 6 mio for! men jeg søger en forsvars spiller til start 11 har et budget på 95 mio.
Hvor i forsvaret?
|
|
|
|
|
|
Kolo Abib Touré
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Central  og søger også en backup på højre backen. Er i 2 sæson.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AFC
|
|
Min tur til lige at bruge tråden en gang, efter en kort pause fra FM10.
Klub: Stoke Årstal: 2009 (lige startet) Position: FH Alder: 22-27 Pris: Maks 30 mio
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FC.Lenin
|
|
Jeg er napoli i sommeren 2013
jeg skal bruge en højreback der i løbet af et til to år kan gå gå ind i startopstllingen eller kan gøre det allerede fra dag 1. Jeg er blevet mester 2 gange i træk og har pt srna på den position,. Han er dog 31 så kunne godt bruge en erstatning. Prisen bør ikke være over 200 mio.
|
|
|
|
|
|
If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on a human face - forever!
|
|
|
|
|
mgk-99
|
|
Jeg er napoli i sommeren 2013
jeg skal bruge en højreback der i løbet af et til to år kan gå gå ind i startopstllingen eller kan gøre det allerede fra dag 1. Jeg er blevet mester 2 gange i træk og har pt srna på den position,. Han er dog 31 så kunne godt bruge en erstatning. Prisen bør ikke være over 200 mio.
Prøv at se om du kan få Marco Motta
|
|
|
|
|
|
LOVE UNITED - HATE GLAZER
|
|
|
|