|
Fernando
Gæst
|
|
Tror ikke jeg kan få dem til klubben, men andre forslag?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MichaelPaw
Gæst
|
|
Tror ikke jeg kan få dem til klubben, men andre forslag?
andriy yarmolenko
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Philips
Gæst
|
|
Klub: Chelse Årstal: Vinterpause første sæson Position: Højre Fløj Alder: højst 27 Pris: 200 mil Hjælp jeg har solgt cole efter han har spillet uacceptabel halvsæson så skal bruge en absolut verdensklasse højrefløj til 200 mil den eneste jeg selv kan finde der lever op til det krav er silva og han besluttede sig for at blive langtidsskadet
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
zafirsimon
|
|
Klub: Chelse Årstal: Vinterpause første sæson Position: Højre Fløj Alder: højst 27 Pris: 200 mil Hjælp jeg har solgt cole efter han har spillet uacceptabel halvsæson så skal bruge en absolut verdensklasse højrefløj til 200 mil den eneste jeg selv kan finde der lever op til det krav er silva og han besluttede sig for at blive langtidsskadet
Jeg tror det er muligt at få Jesus Navas til den pris. Han plejer at gøre det godt i Premier League.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CarlosVela
|
|
Klub: Tottenham Årstal: 2010 Position: FH Alder: Max 27 år Pris: 104 Dkk Speciel Info: Skal være EU-Borger
|
|
|
|
|
|
FMFreaks inside you.
|
|
|
|
bananfluen
Lilleputspiller
|
|
Klub: Tottenham Årstal: 2010 Position: FH Alder: Max 27 år Pris: 104 Dkk Speciel Info: Skal være EU-Borger
Glen Johnson er urtolig stabil og kan sagtens klare +45 kampe pr. sæson. Eller tag et kig på Michael Mancienne - han kan omdøbes til FH "naturlig"
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Klub: Southampton Årstal: 2010 Position: Venstre Back og Midtbane Central. Alder: hæjst 28 Pris: har et budget på 250 mio.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Synes ikke de er god nok.. andre?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fck-drengen
Gæst
|
|
Sissoko, M'bengue
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Kigger på Sissoko 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kuszman
|
|
Jeg skal bruge en ny angiber, som skal spille alene på toppen  Klub: Everton Årstal: sommer 2010 Position: Enlig angriber Alder: alle kan bruges Pris: 166 mio.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TroelsJ
|
|
Jeg skal bruge en ny angiber, som skal spille alene på toppen  Klub: Everton Årstal: sommer 2010 Position: Enlig angriber Alder: alle kan bruges Pris: 166 mio. Oscar Cardozo kan det hele!
|
|
|
|
|
|
Hate United - Love Glazer!
|
|
|
|
|
kuszman
|
|
hvad plejer hans pris at ligge på? og skal have have rollen 'skarpretter'?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Damse1994