MichaelPaw
Gæst
|
|
Jeg skal bruge en der kan lave mål med det samme..
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Jeg skal bruge en der kan lave mål med det samme..
Michael Enaramo, hvis han er med i dit spil
|
|
|
|
|
|
|
|
MichaelPaw
Gæst
|
|
Det er han ikke.. har så meget brug for en der vil og kan lave mål til en lille klub jeg har fået med i cl gruppespillet
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Klub: OB Årstal: 2009 er næsten lige startet Position: søger en FC til start 11 og nogle unge talenter og søger også en god venstre kant. Alder: højst 27 Pris: har et budget på 72 mio
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Ingen der kan hjælpe mig med det overstående?
|
|
|
|
|
|
|
|
vmanstar
|
|
Klub: OB Årstal: 2009 er næsten lige startet Position: søger en FC til start 11 og nogle unge talenter og søger også en god venstre kant. Alder: højst 27 Pris: har et budget på 72 mio
Kan du lokke Otamendi til? Ellers er Sidnei og Miguel Vitor måske interesserede. Så er der jo altid Reginiussen og Vegard Forren. Til venstre kanten kan Buonanotte anbefales.
|
|
|
|
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
klub: FCK sæson: 3. midt position: midt midt (skal ind i stedet for atiba der bliver solgt) alder: 23-28 Pris: 78 mio
|
|
|
|
Tidligere: Baloo38
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Kan du lokke Otamendi til? Ellers er Sidnei og Miguel Vitor måske interesserede. Så er der jo altid Reginiussen og Vegard Forren.
Til venstre kanten kan Buonanotte anbefales.
Tusind tak kigger på det
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Otamendi spiller i Porto andre forslag??
|
|
|
|
|
|
|
|
AFC
|
|
Vadim Demidov og Magnus Troest kunne være en mulighed.
|
|
|
|
|
|
|
|
Thebarber
|
|
klub: Genoa sæson: 1 sæson position: MC alder: maks 27 Pris: 150 mio
|
|
|
|
Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Vadim Demidov og Magnus Troest kunne være en mulighed.
Demidov er røget til Sampdoria og nu er det så irriterende at Diego Buoanette (stav?) lægetjek endte med at han ikke kom til klubben! Så mangler stadig n midterforsvar og venstre kant...
|
|
|
|
|
|
|
|
AFC
|
|
Demidov er røget til Sampdoria og nu er det så irriterende at Diego Buoanette (stav?) lægetjek endte med at han ikke kom til klubben! Så mangler stadig n midterforsvar og venstre kant... Hvad med Troest? Har du overhovedet kigget på ham? Men eller så kig rundt i Skandinavien. Der plejer jeg at finde gode billige spillere. En Winston Reid kunne være foretrækkende, hvis du ikke spiller med den aller nyeste patch.
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Magnus? og jeg spiller med nyeste update..
|
|
|
|
|
|
|
|
AFC
|
|
Ja, Magnus Troest.