|
vt11
|
|
Klub: Liverpool År: lige startet på 1. Position: Venstre Back 50 millioner Alder: ung skal helst helst være niveauet bedre end aurelio
Fabian Monzon, Coentrao (dog med klausuler) eventuelt?
|
|
|
|
|
|
Barça: Més que un club <3
|
|
|
|
|
vt11
|
|
- Jovetic & Di Maria vil ikke til min klub, og Coentrao er allerede i Arsenal :/
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Arsrea
|
|
Hazard, Mata ( plager man at kunne skaffe billigt, hvis bare han haft en dårlig sæson.. ) eller
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Philips
Gæst
|
|
Hvad med Insúa? men ellers er der jo Bale, José Ángel eller Criscito  vt: de spiller så vidt jeg husker alle vensterkant naturlig?, eller de fleste gør mener jeg da  insua startede spillet med at blive skadet i otte måneder
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vt11
|
|
-@ Arserea købte Mata, tak 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Niicklas12
|
|
Klub: AaB Årstal: sommer 2009 Position: Offensiv midt Alder: Lige gyldig Pris: 10 millioner Andet: Jeg har solgt Johansson og spilleren er som erstatning af ham.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MichaelPaw
Gæst
|
|
Klub: AaB Årstal: sommer 2009 Position: Offensiv midt Alder: Lige gyldig Pris: 10 millioner Andet: Jeg har solgt Johansson og spilleren er som erstatning af ham.
James rodriguez er lige den spiller du søger... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Philips
Gæst
|
|
Klub: Sunderland År: er lige startet Position:offensiv midt Budget: 7-10 mio alder: det gør ikke noget hvis han er 30+ tænker lidt på en Beckham type selvom jeg har droppet beckham selv fordi han beder om for høj løn
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Philips
Gæst
|
|
nu er krivets desværre også udelukket
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Philips
Gæst
|
|
så blev det krivets alligevel 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Klub: FCN Årstal: 2009 (lige startet) Position: højre og venstre kant og backerne Backups!  Alder: højst 28 Pris: har et budget på 11 mio.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Benja-
|
|
Klub: Bordeaux Sæson: Lige startet Position: Angriber Alder: 20-28 år Transferbudget: Kun 40 mio kr.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|