home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 453 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Blackpool F.C.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Blackpool F.C.  (Læst 10506 gange)
Immersen_FM
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Blackpool F.C.
« : 06 Feb 2011, 15:23 »

Herinde kan i skrive lidt om Premier League klubben Blackpool. I kan også dele jeres transfers, taktik og resultater.
Jeg selv er lige gået igang med Blackpool og har købt Yaya Sanogo Wink
Logged

Always behind you we will stand
‘Cause we love FC Midtjylland
We love you so, we fear no foe
We’ll keep the black flag flying high

Oh, flying high up in the sky
We’ll keep the black flag flying high
We love you so, we fear no foe
We’ll keep the black flag flying high

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blackpool F.C.
« Svar #1: 06 Feb 2011, 15:38 »

Jeg spiller Blackpool i et netspil.. Super sjovt hold at starte med, en masse man kan arbejde med & en masse udfordring..

Spiller 4-4-2 og ligger nr. 13 efter 14 kampe, med 17 point Smiley derefter er jeg i kvartfinalen i Liga cuppen Smiley
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blackpool F.C.
« Svar #2: 27 Apr 2011, 00:53 »

Blackpool 2010/2011

Transfers ind
Adrien Régattin (leje)
Nicolai Boilesen (leje)
Jordi Gómez (leje)
Taufic Guarch (leje)
Fausto Pinto (14.000.000 kr.)

Transfers ud
Ashley Eastham (leje Bournemouth)
Mark Halstead (leje Bournemouth)
Ishmel Demontagnec (leje Bournemouth)
Stephen Husband (leje Bournemouth)
Salaheddine Sbai (leje Bournemouth)
Jason Euell (AlbinoLeffe)
Alex-John Baptiste (Stoke)

På vej...
Connor Wickham (gerne i januar)
Alex Chamberlain (gerne i januar)
Christian Eriksen (Til sommer)

Sådan forløb mit første transfervindue i Blackpool og derudover har jeg forlænget kontrakter med flere af nøglespillerne såsom Kingston, Reid og Adam. Mit mål med første sæson er at komme i top17 koste hvad det vil, men jeg satser på at såvidt muligt at nå kvartfinalen i både FA og Carling Cuppen.. Men PL har selvfølgelig første priotet..

De første par kampe er forløbet således;
PL: Bolton - Blackpool 2-2
PL: Blackpool - Tottenham 1-1
CC: Huddersfield - Blackpool 1-2
PL: Everton - Blackpool (ikke spillet)
PL: Blackpool - Chelsea (ikke spillet)
PL: Newcastle - Blackpool (ikke spillet)

En lovende start og jeg håber da på at den første PL sejr er lige om hjørnet.. gerne i næste hjemmekamp...  Peace
Logged

- Veni, vidi, vici -

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blackpool F.C.
« Svar #3: 22 Maj 2011, 20:26 »

Nogle der spiller? Smiley

Ved nemlig ikke hvor jeg skal forstærke Opstemt
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blackpool F.C.
« Svar #4: 29 Maj 2011, 14:27 »

Slet ingen der spiller?
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blackpool F.C.
« Svar #5: 30 Maj 2011, 07:47 »

Jeg elsker Blackpool..
Målsætningen er forsøg nedrykning, og jeg ligger solidt på en 12. plads, dermed får jeg 15-25 mil i profit  hver måned, og nu er jeg så nået til vintertransfervindu et og jeg har fået 90 mil til rådighed.. Dejligt.
Plus at jeg har fået udvidet både traninganlæg og ungdomsanlæg..
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

NiklasV
Gæst
 
Sv: Blackpool F.C.
« Svar #6: 30 Maj 2011, 08:53 »

Jeg elsker Blackpool..
Målsætningen er forsøg nedrykning, og jeg ligger solidt på en 12. plads, dermed får jeg 15-25 mil i profit  hver måned, og nu er jeg så nået til vintertransfervindu et og jeg har fået 90 mil til rådighed.. Dejligt.
Plus at jeg har fået udvidet både traninganlæg og ungdomsanlæg..
Hvordan kan du have 15-25 mio. i profit? Hver måned!? Det er sku iorden Smiley
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blackpool F.C.
« Svar #7: 30 Maj 2011, 11:38 »

Hvordan kan du have 15-25 mio. i profit? Hver måned!? Det er sku iorden Smiley

Jeg ved det ikke.. Måske er det lønningerne der er lave, eller noget.
Men jeg får også fuldt stadion.
Og så er gælden kun på små 70 mil, så det er ca. 2 millioner der bliver snittet af hver måned, men efter én hjemmebanekamp så er den på profit igen. Kunne du ikke tænke dig at prøve dem af? Opstemt
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blackpool F.C.
« Svar #8: 31 Maj 2011, 17:03 »

Kom nu en eller anden, gi' det en chance..
Jeg er næsten færdig med 1. sæson..
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

dissing10
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Blackpool F.C.
« Svar #9: 31 Maj 2011, 17:15 »

Jeg er lige ved at starte et spil op med dem, så jeg kunne egentlig godt bruge nogle råd, hvem vil du anbefale at man køber/sælger/hvem man skal bruge hvor/ hvem der er din stjerne?
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blackpool F.C.
« Svar #10: 31 Maj 2011, 17:52 »

Jeg er lige ved at starte et spil op med dem, så jeg kunne egentlig godt bruge nogle råd, hvem vil du anbefale at man køber/sælger/hvem man skal bruge hvor/ hvem der er din stjerne?

Altså nu er det jo meget forskelligt fra spil til spil, men i første halvsæson haltede mit forsvar gevaltigt, så bagkæden, og så måske en Chrsitian Benitez, Mista eller noget til angrebet. Jeg vil ikke rigtig pege på midtbanen, da jeg synes den er fin.. Dog har Charlie Adams skuffet.. Lejesvenden Komilenke eller sådan noget spiller godt..
Andet du vil vide? Opstemt
Desuden skal du nok overveje at opgradere både træninganlæg og ungdom i starten...
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

asj89
Gæst
 
Sv: Blackpool F.C.
« Svar #11: 03 Jun 2011, 11:36 »

Altså nu er det jo meget forskelligt fra spil til spil, men i første halvsæson haltede mit forsvar gevaltigt, så bagkæden, og så måske en Chrsitian Benitez, Mista eller noget til angrebet. Jeg vil ikke rigtig pege på midtbanen, da jeg synes den er fin.. Dog har Charlie Adams skuffet.. Lejesvenden Komilenke eller sådan noget spiller godt..
Andet du vil vide? Opstemt
Desuden skal du nok overveje at opgradere både træninganlæg og ungdom i starten...
Hvordan går det med ligaen Enzo? Smiley
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blackpool F.C.
« Svar #12: 03 Jun 2011, 12:09 »

Hvordan går det med ligaen Enzo? Smiley

Endte som nr. 13 i 1. sæson, og så fik jeg 200 millioner til transfer, derefter har jeg kun spillet én kamp, hvilket blev til et nederlag ude mod Fulham.
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

lassekalmayer
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Blackpool F.C.
« Svar #13: 05 Jun 2011, 16:45 »

BLIVER SNART SINDSSYG AF DET HOLD!! JEG HAR ALT SPILLET, ALLE CHANCERNE OG SELV HVIS BOLDEN ER LIGE FORAN MÅL, VIL DEN BARE IKKE IND!!!!! JEG TABER ALLE MINE KAMPE, OG JEG HAR SPILLET ALLE KAMPE, OG JEG HAR ADSKILLIGE 400% CHANCER HVER KAMP!! MEN DEN VIL IKKE IND!!!1 HVAD KAN JEG GØRE!!!
Logged

Malk De Koijn - Å åå mæio !!!

- Vild sang Smiley

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blackpool F.C.
« Svar #14: 05 Jun 2011, 18:03 »

BLIVER SNART SINDSSYG AF DET HOLD!! JEG HAR ALT SPILLET, ALLE CHANCERNE OG SELV HVIS BOLDEN ER LIGE FORAN MÅL, VIL DEN BARE IKKE IND!!!!! JEG TABER ALLE MINE KAMPE, OG JEG HAR SPILLET ALLE KAMPE, OG JEG HAR ADSKILLIGE 400% CHANCER HVER KAMP!! MEN DEN VIL IKKE IND!!!1 HVAD KAN JEG GØRE!!!
Jeg havde samme problem indtil 4. spillerunde hvor ham lejesvenden fra Zenit scorede hattrick mod Newcastle,, han scorede ligeledes i de 2 næste kampe. Prøv at brug ham som Targetmand offensiv, med blandede bolde til ham.

Nogle der vil fortælle om deres game?

Jeg er selv lige startet, med std database og uden mulighed for indkøb i første vindue. Jeg har spillet 5 kampe, og har så vidt jeg husker 1-2-2 i statistik. Desuden er jeg videre gennem 2 runder i cuppen.

Erfaringer omkring forstærkninger til vinter?
Logged

welbz is dat guy

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010