home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 425 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Blackpool F.C.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Blackpool F.C.  (Læst 10533 gange)
asj89
Gæst
 
Sv: Blackpool F.C.
« Svar #15: 05 Jun 2011, 18:06 »

BLIVER SNART SINDSSYG AF DET HOLD!! JEG HAR ALT SPILLET, ALLE CHANCERNE OG SELV HVIS BOLDEN ER LIGE FORAN MÅL, VIL DEN BARE IKKE IND!!!!! JEG TABER ALLE MINE KAMPE, OG JEG HAR SPILLET ALLE KAMPE, OG JEG HAR ADSKILLIGE 400% CHANCER HVER KAMP!! MEN DEN VIL IKKE IND!!!1 HVAD KAN JEG GØRE!!!
Jeg købte Kadlec. Han er jo aldrig helt dårlig. Ellers er der Lacina Traore eller Christian Benitez. Mulighederne er mange. Smiley
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blackpool F.C.
« Svar #16: 05 Jun 2011, 18:17 »

Jeg er nået til 2. sæson, og sluttede 1. sæson af med en 13. plads.
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blackpool F.C.
« Svar #17: 10 Jun 2011, 14:19 »

Så er jeg klar med en opdatering.

Jeg ligger efter 30 kampe nummer 16 i ligaen, hvor de to sidste kampe har stået på en 5-2 og 7-1 sejr over henholdsvis Bolton og Aston Villa. Sidstnævnte kamp gjorde at Aston Villa fyrede Houllier. I 7-1 kampen brillierede Kornilenko med fire kasser, hvilket nu har bragt ham op på 24 basser i 30 kampe. Yaya Sanogo, mit vinterkøb, scorede sit første mål i kampen, og så er Charlie Adam endelig begyndt at spille godt, hvilket skyldes jeg ændrede ham fra dybdeliggende playmaker til felt-til-felt spiller. Generelt er mit hold blomstret op, efter jeg begyndte at spille uden en playmaker.

Jeg håber meget på at redde mig, således jeg kan forstærke mig til næste sæsons PL.
Logged

welbz is dat guy

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blackpool F.C.
« Svar #18: 10 Jun 2011, 18:01 »

Aldrig har haft 2 så nervepirrende kampe i Football Manager!

Jeg lå forinden anden sidste spillerunde nummer 18 med 30 point og havde 3 point op til Birmingham som lå på den livreddende 17. plads. Mine sidste to kampe lød på Arsenal(som kæmpede med om mesterskabet) og Blackburn som havde reddet sig. Birmingham manglede henholdsvis West Brom og Man City.

Blackpool - Arsenal & West Brom - Birmingham
Jeg vidste at vi var på en næsten umulig opgave, minimum skulle have 4 point i de to sidste kampe. Hvis dette skulle ske, skulle Birmingham have 0 point i deres to sidste kampe.

8. minut:
DJ Campbell bliver spillet fri af en storspillende Charlie Adam; og 1-0 til hjemmeholdet står det.

23. minut:
Johan Djorou får sidste fod på et Blackpool angreb, og scorede et uheldigt selvmål.

42. minut:
Peter Odenmwingie gør det onde ved Birmingham og bringer West Brom foran 1-0.

44. minut:
Sergey Kornilenko stiger til vejrs på et hjørne og header Blackpool foran 3-0.

45+1. minut:
James McFadden scorer desværre til 1-1.

Med ingen yderligere mål i begeg kampe, hedder den at Blackpool er 1 point efter Birmingham inden den sidste kamp. Jeg var meget fortrøstningsfuld inden den sidste kamp, da Birmingham skulle møde Man City som jeg havde fået en snitter af, et par runder forinden.

Wigan - Blackpool & Birmingham - Man City
Drengene vidste vi skulle bruge 3 point for at være sikre for at blive i Premier League. Og med dette i tanker gik de ind til kampen, som ikke startede som håbet.

4. minut:
Carlos Tevez bringer Man City foran 1-0, hvilket er fantastisk for mit Blackpool-hold.

25. minut:
Mikael Forssell scorer på et forsvarskoks. Det er nu for alvor op af bakke.

28. minut:
Det ser for alvor sort ud, da Sebastian Larsson scorer til 1-1 i den anden kamp.

42. minut:
Aleksandar Kolarov scorer et uheldigt selvmål, og bringer dermed Birmingham foran 2-1.

54. minut:
Det lysner for Blackpool, da Carlos Tevez sparker Man City tilbage i kampen. Dog kræver det at vi vinder ude mod Wigan.

60. minut:
I halvegen satser jeg og smider mit unge stjernefrø op i angrebet. Indtil da har vi ikke rigtigt skabet noget, og jeg fortæller da Yaya Sanogo at han skal tro på det. Dette giver pote, da han efter en fremragende dribletur af Sergey Kornilenko, modtager bolden på tværs i feltet og sætter en sikker inderside på. Dermed er Blackpool stadig 1 point efter Birmingham.

63. minut:
Yaya Sanogo scorer et fremragende mål, og bringer Blackpool foran 1-2. Vi ligger nu over stregen!

88. minut:
Carlos Tevez bringer Man City foran 2-3.

90+1. minut:
Mario Balotelli scorer et ligegyldigt mål til 2-4.

Der bliver ikke scoret yderligere, og dermed har Blackpool reddet sig endnu en sæson i Premier League!
« Seneste Redigering: 11 Jun 2011, 16:18 af ptrN » Logged

welbz is dat guy

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blackpool F.C.
« Svar #19: 16 Jun 2011, 19:05 »

Nogle der spiller? Opstemt
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Blackpool F.C.
« Svar #20: 17 Jun 2011, 14:56 »

Jeg er så småt færdig med første transfervindue og jeg er fint tilfreds med de ting som har sket i Blackpool. Jeg har store forventninger, og regner med en placering i top 10 eller 12. Jeg føler det er realistisk, og jeg er meget begejstret for det spillermateriale man har til rådighed! POSITIVT OVERRASKET GANGE 301090!!

Ind:
Thomas Mangani
Mikkel Thygesen
Christian Benitez

Ud:
Paul Rachubka
Brett Ormerod

Jeg har især store forventninger til Thygesen og Benitez og regner med at de bliver nogen af holdets største profiler!

Fortæller senere hen når jeg har spillet 10 kampe eller sådan noget!
Logged

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Blackpool F.C.
« Svar #21: 17 Jun 2011, 15:05 »

Jeg er igang med et Blackpool Save hvor jeg har overlevet det 2 første sæsoner i PRL så nu håber jeg på en midterplacering især med den nye signing Paulo Henrique! Smiley
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Blackpool F.C.
« Svar #22: 17 Jun 2011, 15:14 »

Jeg er igang med et Blackpool Save hvor jeg har overlevet det 2 første sæsoner i PRL så nu håber jeg på en midterplacering især med den nye signing Paulo Henrique! Smiley
Hvor meget skulle du slippe for Santos' wonderboy? Smiley
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Blackpool F.C.
« Svar #23: 17 Jun 2011, 15:15 »

Haft et par andre gode handler Ready? :-)
Logged

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Blackpool F.C.
« Svar #24: 17 Jun 2011, 15:34 »

Hvor meget skulle du slippe for Santos' wonderboy? Smiley
50mio kontant og 200mio over 48 måneder så 250mio Smiley
Haft et par andre gode handler Ready? :-)
Jaaaaaa Smiley har savet på min stadionære men smider lige SSs af holdet og handler omlidt så Peace
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Blackpool F.C.
« Svar #25: 17 Jun 2011, 15:55 »

Tror jeg begynder et save med Adam og co. - det lyder spændende! ;-)

Lyder som en fantastisk idé! De er vildt sjove at spille med, da der ikke rigtig er nogen forventninger og du bare kan kæmpe dig lige så langsomt op og gøre dig til et solidt midterhold!

Fortæl om det i tråden, det ville give mig lyst til at fortsætte mit gem hvert fald!

Adam lavede lige rundens mål!! Skud i krydset fra 35 meter! Yeeeah!
Logged

Soeby
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Blackpool F.C.
« Svar #26: 17 Jun 2011, 16:00 »

Lyder som en fantastisk idé! De er vildt sjove at spille med, da der ikke rigtig er nogen forventninger og du bare kan kæmpe dig lige så langsomt op og gøre dig til et solidt midterhold!

Fortæl om det i tråden, det ville give mig lyst til at fortsætte mit gem hvert fald!

Adam lavede lige rundens mål!! Skud i krydset fra 35 meter! Yeeeah!
Kom lige til at slette indlægget, men har lige loadet spillet op - så må vi se hvad det bliver til.  Thumbs Up
Logged


Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Blackpool F.C.
« Svar #27: 17 Jun 2011, 16:05 »

Charlie Adam er så mega ringe! er godt nok træt af den mand Smiley
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Blackpool F.C.
« Svar #28: 17 Jun 2011, 16:11 »

Charlie Adam er uden tvivl min bedste mand! Hold op, hvor den sparketeknik er vooooldsom!
Logged

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Blackpool F.C.
« Svar #29: 17 Jun 2011, 16:14 »

Hvordan spiller du ham?
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010