Det må være mig

Skarpretteren, - kan også Trequartista. Du lave denne træning !
Styrke 6
Aerobic 9
Taktik 10
Bold Kontrol 13
Forsvar 8
Angreb 12
Afslutning 12
Da skal du tælle fra venstre til højre og sætte markøren. Du hæver så belastningen til et passende niveau. Jeg plejer at sige at hvis du har spillerens form på 100 % lige inden han skal i kamp, har du trænet ham rigtigt ! Dog skal han selvfølgelig presses, så 99 % er også godt

Bedre end messi, siger du ?
Nu er Messi jo ikke angriber, så at han kan nå et potentiale som er bedre end messis niveau på angriber positionen, siger egentlig ikke så meget andet end du selvfølgelig har en lille guldfugl i din trup.
Lad os se på ham.
Eksplosiv spiler, ekstremt teknisk og driblestærk. Højt luk af niveau og rigtig gode indlæg. Han skal ha stik i dybden, da han har gode ryk fremad banen. så ryk frem altid !. Du skal ikke spille ham i den frie rolle !! Kan dvæle ved bolden, men dette kan kun lade sig gøre hvor der er plads. Så i offensive setups only ! Har et godt tempo spil og angrebslysten.
Prøv dette når du spiller ham :
*Mentalitet 14
*Kreativ Frihed 13
*Skærme af 14
Ryk Frem ja
Løb med bold Mega Ja
Langskud Nej
Dybe Stikninger Nej
Indlæg Tja, - i visse tilfælde.
Fri Rolle Nej
Hold på bold ja i off.setup.
Direkte afleveringer 8
Hæver du *, sænker du direkte afleveringer samme antal. Sænker du *, hæver du direkte afleveringer. Din taktik kan sige at din spiller skal spille med feks 12 i mentalitet, dvs du så skal sænke *, med 2 og hæve direkte aflev. med 2
Spørg hvis du er i tvivl !
I takt med han bliver ældre, ændre det billede sig alt efter hvordan stats bliver fordelt. Så dette setup kan du måske kun bruge i denne og evt i næste sæson.
Jeg gennemgå mine spillere ved hver sæson start og efterhånden som de bliver ældre, bliver der færre ting at justere i taktikken.
Han kan drible og han kan løbe med bolden. Men han skal nok blive stor

Tillykke med ham

Hilsen Dex
Ubs. Fokus på balance. Han skal være i balance når han løber, dribler, afslutter og modtager bolden.