home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 498 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Rate mit talent FM11
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 55 56 [57] Udprint
Forfatter Emne: Rate mit talent FM11  (Læst 145959 gange)
Anders-G
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM11
« Svar #840: 12 Okt 2011, 00:50 »

Min bestyrelse mente at tilbudet var for godt til at afslå  ticked off

Til en anden god gang kan du selv gå ind i transfercentret og afslå buddet på dine spillere
 
Logged

Erik Mykland: En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80% temperament og 20% fuld.

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM11
« Svar #841: 12 Okt 2011, 14:43 »

Det er ikke altid man kan det.
Logged


Anders-G
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM11
« Svar #842: 12 Okt 2011, 15:24 »

Det er ikke altid man kan det.


Okay.. jeg heldigvis ikke været ude for jeg ikke kunne det..
Logged

Erik Mykland: En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80% temperament og 20% fuld.

jens-lyn88
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM11
« Svar #843: 12 Okt 2011, 19:49 »

Okay.. jeg heldigvis ikke været ude for jeg ikke kunne det..

Jeg kunne nemlig ikke...kender godt funktionen, sådan jeg har kunne holde fast i Subotic og Götze i så mange år Smiley
Logged

Manchester, Dortmund & FC København 4-Ever

Love United - Hate Glazer!!

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM11
« Svar #844: 12 Okt 2011, 20:49 »

Jeg kunne nemlig ikke...kender godt funktionen, sådan jeg har kunne holde fast i Subotic og Götze i så mange år Smiley

Ellers kan du ofte ved at ændre deres holdstatus sikre dig at klubben lytter til dig... Har kunnet holde på mine stjerner ved at sætte dem som vigtig førsteholdsspiller eller uundværlig.. Smiley Så fik selv lov at takke nej til 700 mio dkk tilbud på en af mine stjerner Opstemt
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM11
« Svar #845: 12 Okt 2011, 20:50 »

Hej Folkens...

Her kommer lidt talenter jeg har fået hentet i mit sidste fm11 save. Nogle af dem har i set før, men smider li alle op på en gang med lidt kort tekst til. Håber i vil smide en comment om en eller flere af dem Wink



Gilmar En venstre back jeg er blevet rigtig glad for, bortset fra han hurtigt bliver lidt træt i en kamp.

Edu Vanvittig god angriber der scorede næstflest mål i sidste sæson for klubben. Kun Cavani overgik ham.

Favasuli En allerede etableret spiller på holdet. Han er fin som makker med M'Vila eller Hamsik.

Cortese Netop hentet i Arsenal efter en del tovtrækkeri. Håber på han kan være en stabil fremtidens mand sammen med Favasuli.

Hevia En spiller jeg har lejet i Real Madrid da jeg gerne vil lokke ham til klubben permanent. For jf. talentspejderne blir han mindst lige så god som Gilmar.

Marquinhos En fremtidens mand på venstrekanten, til når Sosa og andre rutinerede kræfter ikke kan mere.

Bandini En angriber jeg håber vender styrket tilbage efter et lejeophold, for lige pt er Cavani, Edu og Neymar foran ham i køen til en plads på toppen.

Valente Ikke længere så sikker på at han bliver til noget.

Talavera Overvejer om han kan blive en solid rotationsspiller eller om jeg bar skal droppe ham. Men kan godt lide hans dødboldskills samt hans hovedstøds færdighed.
Logged

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM11
« Svar #846: 19 Okt 2011, 19:43 »

Hej Folkens...

Her kommer lidt talenter jeg har fået hentet i mit sidste fm11 save. Nogle af dem har i set før, men smider li alle op på en gang med lidt kort tekst til. Håber i vil smide en comment om en eller flere af dem Wink



Gilmar En venstre back jeg er blevet rigtig glad for, bortset fra han hurtigt bliver lidt træt i en kamp.

Edu Vanvittig god angriber der scorede næstflest mål i sidste sæson for klubben. Kun Cavani overgik ham.

Favasuli En allerede etableret spiller på holdet. Han er fin som makker med M'Vila eller Hamsik.

Cortese Netop hentet i Arsenal efter en del tovtrækkeri. Håber på han kan være en stabil fremtidens mand sammen med Favasuli.

Hevia En spiller jeg har lejet i Real Madrid da jeg gerne vil lokke ham til klubben permanent. For jf. talentspejderne blir han mindst lige så god som Gilmar.

Marquinhos En fremtidens mand på venstrekanten, til når Sosa og andre rutinerede kræfter ikke kan mere.

Bandini En angriber jeg håber vender styrket tilbage efter et lejeophold, for lige pt er Cavani, Edu og Neymar foran ham i køen til en plads på toppen.

Valente Ikke længere så sikker på at han bliver til noget.

Talavera Overvejer om han kan blive en solid rotationsspiller eller om jeg bar skal droppe ham. Men kan godt lide hans dødboldskills samt hans hovedstøds færdighed.
Logged

phil0883
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Rate mit talent FM11
« Svar #847: 19 Okt 2011, 22:03 »

Hva synes i om min lille Brasillianske perle? Og nej. Jeg har ikke røven fuld af penge, da jeg har solgt meget for at få råd til ham. Og lige nu har jeg en plus balance på ca. 70 mio, hvilket jeg har fået fra Europa League penge, og salg af talenter jeg har købt på fri transfer. Fx. Darnel Situ har jeg lige solgt for 46 Mio, hvor jeg fik ham på fri 2 sæsoner inde. Men nu til min perle. Her er, Paulo:
Logged

Drillo
Gæst
 
Sv: Rate mit talent FM11
« Svar #848: 13 Mar 2012, 14:49 »

Min Scout fandt ham her i Blackburn. Brugte en hel sæson på at overtale ham til at komme til Man Utd, for i starten ville han slet ikke forhandle kontrakt med mig.


Michalis Charalabous/Profil
Michalis Charalabous/Scout
Michalis Charalabous/History


Rate thanks.
Logged

Drillo
Gæst
 
Sv: Rate mit talent FM11
« Svar #849: 16 Mar 2012, 20:33 »

Slet ikke nogen der bare er lidt imponeret af ham? Wink kom endelig med ideer til hvor han kan blive bedre.
Logged

bibo123
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Rate mit talent FM11
« Svar #850: 29 Aug 2012, 17:08 »

« Seneste Redigering: 29 Aug 2012, 17:10 af bibo123 » Logged

,,

Sider: 1 ... 55 56 [57] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010