home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
11 Sep 2025, 13:54 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
10 Sep 2025, 20:45 g00n Blogs Minimalistic 2020
20 Jul 2025, 23:41 Balslev Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
15 Jul 2025, 21:03 Nodiem Blogs Indsæt Titel 3
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
15 Maj 2025, 11:37 Eraticator Omklædning... Sommer opdatering
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23606
  1 Bruger, 800 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Brendansow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Rate mit talent FM11
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 57 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit talent FM11  (Læst 182555 gange)
Enzo
Manager

Sv: Rate mit talent FM11
« Svar #675: 26 Maj 2011, 19:20 »

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #676: 02 Jun 2011, 23:45 »

Jeg er nu nået til sæson 14/15 med Real Betis, og jeg regner med at det er en stamme af denne ungdom der skal drive klubben til succes:

Aejandro Guerrero
Fedor Goncharov
Alessandro Basso

De er alle tre fast mand på holdet, som de sidste to år har snuppet bronzemadaljen i ligaen. Real og Barca er uhyre svære at komme i nærheden af på trods at jeg har slået dem flere gange både ude og hjemme.

En kommentar ville være fedt Wink

Vuelve la ilusión

slindj93
Reserveholdsspiller

« Svar #677: 02 Jun 2011, 23:56 »

Jeg er nu nået til sæson 14/15 med Real Betis, og jeg regner med at det er en stamme af denne ungdom der skal drive klubben til succes:

Aejandro Guerrero
Fedor Goncharov
Alessandro Basso

De er alle tre fast mand på holdet, som de sidste to år har snuppet bronzemadaljen i ligaen. Real og Barca er uhyre svære at komme i nærheden af på trods at jeg har slået dem flere gange både ude og hjemme.

En kommentar ville være fedt Wink

Det er godt nok nogle gode talenter som du har og så i Betis! Hvor længe har du haft dem i klubben? og har du selv udviklet dem? 

Alle 3 har høje stats i arbejdsstyrke og målrettethed (mest de 2 første) så de tegner til at blive endnu bedre! Held og lykke med dem - håber du finder flere af disse Wink

Og held og lykke med at vinde ligaen. Selvom det nok er svært Smiley

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

knudsen_0
Landsholdsspiller

« Svar #678: 03 Jun 2011, 00:14 »

Goncharov fik jeg i januar 2014, men pga. for mange udlændinge i truppen kunne han først blive registreret til sommer.
Guerrero blev købt som en direkte erstatning for et andet kæmpetalent på venstrebacken som jeg havde haft i over 2 år, men som Milan snuppede for hans frikøbsklausul i sommerens transfervindue. Heldigvis havde jeg haft kig på Guerrero længe, så det var naturligt at det var ham der skulle være afløseren.
Basso blev også købt her til sommer som min redningsmand i angrebet, da jeg havde problemer med at finde en bomber. Det har han i den grad levet op til ind til videre med 15 mål i 15 kampe!

Vuelve la ilusión

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #679: 04 Jun 2011, 22:12 »

Her er lige 3 fra mit Milan save.. Der er flere, men det her
er dem jeg har størst forventninger til, af dem jeg har fået til klubben Smiley

Er udlejet til Tottenham på anden sæson nu, og scorede 14 mål den første, hvilket jo er godkendt. Blev også kåret til ugens og månedens spiller flere gange..

Hentet i Brescia for nogle sæsoner siden, er steget i værdi og har udviklet sig en del. Han indgår i førsteholdstruppen som supplering..

Fast mand for Ukraine, er udlejet for at få noget erfaring. Tror godt han kan blive fast mand.

Hvad synes i?

« Seneste Redigering: 04 Jun 2011, 22:14 af makkerskilap » Logged

It's all, part of the plan.

Simonlyhne
Juniorspiller
**

« Svar #680: 05 Jun 2011, 00:12 »

Hentede dette talent i FC Sochaux for 40 mio. i sæson 14/15 - han må vist kaldes den nye Roberto Carlos Smiley

All the Chelsea will be there to cheer the victory, We’ll keep the Blue Flag flying from the Bridge to Wembley!

mbbn
Reserveholdsspiller

« Svar #681: 05 Jun 2011, 00:32 »

Hentede dette talent i FC Sochaux for 40 mio. i sæson 14/15 - han må vist kaldes den nye Roberto Carlos Smiley

Mega talent!!  Thumbs Up

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #682: 08 Jun 2011, 19:45 »

Hey Fellow Freaks!

Jeg har lidt en spiller som på grund af sine præstationer på banen, dog i ungdomsrækkerne, falder ind under kategorien talent. Men jeg synes ikke at hans stats taler for at han er så effektiv foran målet.

Hvad synes i om ham?

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #683: 08 Jun 2011, 19:49 »

Hey Fellow Freaks!

Jeg har lidt en spiller som på grund af sine præstationer på banen, dog i ungdomsrækkerne, falder ind under kategorien talent. Men jeg synes ikke at hans stats taler for at han er så effektiv foran målet.

Hvad synes i om ham?

Jeg syntes derimod at hans hovedspil gir ham mange fordele på det niveau som han spiller på lige nu også er han da ikke helt langsom, dog ikke super hurtig Smiley

Damse1994
Landsholdsspiller

« Svar #684: 08 Jun 2011, 19:53 »

Har en der ligner ham rigtig meget i mit Newcastle save og så er han Dansk? Han er dog også meget hurtige, men det er virkelig noget af et talent, kan lige smide et ss af min senere. Smiley

Nok den absolut bedste dansker jeg nogensinde har set i FM:
« Seneste Redigering: 08 Jun 2011, 21:02 af Damse1994 » Logged

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #685: 08 Jun 2011, 20:47 »

Jeg syntes derimod at hans hovedspil gir ham mange fordele på det niveau som han spiller på lige nu også er han da ikke helt langsom, dog ikke super hurtig Smiley

Det giver jeg dig ret i, han har et par enkelte fordele, men ud over hans stat i hovedstød, så er der jo ikke noget der er over middel. Mere der jeg ville hen. Har holdt øje med ham længe, da han hurtigt begyndte at score mange mål, men er bar nervøs for at han ikke er god nok til at få det med op på førsteholdet.

Ready123
Landsholdsspiller

« Svar #686: 08 Jun 2011, 20:52 »

Det giver jeg dig ret i, han har et par enkelte fordele, men ud over hans stat i hovedstød, så er der jo ikke noget der er over middel. Mere der jeg ville hen. Har holdt øje med ham længe, da han hurtigt begyndte at score mange mål, men er bar nervøs for at han ikke er god nok til at få det med op på førsteholdet.
Det jeg plejer er at prøve ham af som indskifter i nogle kampe også ellers prøve ham af med nogle cup kampe sammen med en kvalitets angriber

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #687: 08 Jun 2011, 22:28 »

Det jeg plejer er at prøve ham af som indskifter i nogle kampe også ellers prøve ham af med nogle cup kampe sammen med en kvalitets angriber

Også det jeg plejer at gøre, har bar ikke plads til ham lige nu, har allerede for mange angribere på førsteholdet.
Men han får lov at prøve kræfter med det i løbet af de kommende sæsoner. Smiley

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller

« Svar #688: 11 Jun 2011, 21:23 »

Hvad siger i til ham ? Wink

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

ulle94
Landsholdsspiller

« Svar #689: 12 Jun 2011, 13:53 »

Hva synes i om ham her: Diego Spinelli Jeg har hentet ham for 55 millioner i juventus Smiley

Sider: 1 ... 44 45 [46] 47 48 ... 57 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010