home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  0 Brugere, 482 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Rate mit talent FM11
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 57 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit talent FM11  (Læst 173853 gange)
Highbury
Landsholdsspiller

Sv: Rate mit talent FM11
« Svar #645: 20 Maj 2011, 14:33 »

De er gode begge 2. Tag dig ikke af jeg notere rates på dem. Det er til eget brug. Du skal kun kikke på positionerne. Jeg har dog mere fidus til den sidste fordi han er holdspiller og kan flere roller. Men niveauerne er så små at jeg kan tage fejl.

Ps. Har forsøgt at få Rossi til mit Roma hold. Men han bliver stoppet af sin klub. Hader den manager !!  Wink

Hilsen Dex

Igen tak for din vurdering Dex.
Har brugt Lacoste som dybdeliggende angriber med angreb, de gange jeg har givet ham tid på banen. Til tider er han genial mht. afleveringer og afslutninger, og andre gange kikser han fuldstændig. Han har lidt samme spiller niveau som Zlatan, enten magisk eller også helt elendig, og desvær ofte det sidste når det virkelig gælder.

Håber på at de begge blir bedre med tiden, mht. deres mangler, men tja generelt vil jeg mene at mit fremtidige angreb ikke kommer til at sejle fuldstændigt Smiley

Hentede Rossi på fri fra Barca Opstemt Han fik ikk så meget spilletid i sin første sæson, men her i anden sæson har han bombet helt vildt, 7 mål i 5 kampe i ligaen Opstemt

Hvilken klub er du? og hvor spiller han?

Jeg har generelt for mange offentsive spillere i mit save. Kan jo max spille med 2 angribere uden at jeg blir for offensiv, og jeg har jo som nævnt 5 angrebsstjerner, hvor Benzema faktisk er den eneste der har kostet mig over 100 mio at hente Opstemt

EDIT: Ved ikke om den sidste del af samtalen, måske var mere passende i rate mit hold tråden eller lign,  vi kan evt. fortsætte der.

Mark1780
Juniorspiller
**

« Svar #646: 20 Maj 2011, 16:14 »

Kunne godt tænke mig at høre hvad folk tænker om disse spillere

Adrian Martinez, reserve for Hernandez og Rooney. Bliver skiftet ind, når kampene er afgjort og han spiller for det meste ellers i Liga-Cuppen. Forestiller mig ham som min fremtidige Avancerede angriber når Hernandez speeder ned.

Dean Jordan, Egen avl ved stille og roligt  at spille sig ind på min venstre kant. har gjort det meget godt når han har spillet.

Eduardo Cabrera, Reserve, men fremtidens bolderobrer, og organisator på midtbanen

Miroslav Prihoda, Fastspillende, klart min bedste forsvarsspiller har gjort det fantastisk og er snart (Hvis ikke han allerede er) den bedste forsvarsspiller i spillet

Paulista, Reserve ligesom Martinez. og kommer nok til at overtage Rooneys dybdeliggende position..

Hvis en/nogle ville tage et hurtigt kig på dem, ville det være herligt Smiley

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #647: 20 Maj 2011, 21:30 »

Et talent jeg overvejer at hente. Han virker ret så vild, og er lige fyldt 16.

Han vil bar blive meget dyr at hente, Køln forlanger ca 60 mio for ham.

Er han værd at hente..?

Dexter
Reserveholdsspiller

« Svar #648: 22 Maj 2011, 09:33 »

Igen tak for din vurdering Dex.
Har brugt Lacoste som dybdeliggende angriber med angreb, de gange jeg har givet ham tid på banen. Til tider er han genial mht. afleveringer og afslutninger, og andre gange kikser han fuldstændig. Han har lidt samme spiller niveau som Zlatan, enten magisk eller også helt elendig, og desvær ofte det sidste når det virkelig gælder.

Håber på at de begge blir bedre med tiden, mht. deres mangler, men tja generelt vil jeg mene at mit fremtidige angreb ikke kommer til at sejle fuldstændigt Smiley

Hentede Rossi på fri fra Barca Opstemt Han fik ikk så meget spilletid i sin første sæson, men her i anden sæson har han bombet helt vildt, 7 mål i 5 kampe i ligaen Opstemt

Hvilken klub er du? og hvor spiller han?

Jeg har generelt for mange offentsive spillere i mit save. Kan jo max spille med 2 angribere uden at jeg blir for offensiv, og jeg har jo som nævnt 5 angrebsstjerner, hvor Benzema faktisk er den eneste der har kostet mig over 100 mio at hente Opstemt

EDIT: Ved ikke om den sidste del af samtalen, måske var mere passende i rate mit hold tråden eller lign,  vi kan evt. fortsætte der.
Der er faktisk en del Rossi´er  Smiley Men ham jeg tænker på spiller i villareal. Jeg er Roma. Havde 37 kampe uden nederlag, da jeg fik klø i både pokal finalen og Eurpoa league finalen. Fik smidt spillere ud i begge kampe. Så kan man lære det  Skuffet Der er bare nogle spillere som falder igennem og andre gange stråler de  Smiley
Har noteret mig at disse måske ikke er så gode i de store kampe. Men stats mæssigt kan jeg ikke se det som talentspejder. Kun fornemme det. . Smiley
« Seneste Redigering: 22 Maj 2011, 09:37 af Dexter » Logged

Årets Misbruger 2010

Talentspejder

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #649: 22 Maj 2011, 11:56 »

Der er faktisk en del Rossi´er  Smiley Men ham jeg tænker på spiller i villareal. Jeg er Roma. Havde 37 kampe uden nederlag, da jeg fik klø i både pokal finalen og Eurpoa league finalen. Fik smidt spillere ud i begge kampe. Så kan man lære det  Skuffet Der er bare nogle spillere som falder igennem og andre gange stråler de  Smiley
Har noteret mig at disse måske ikke er så gode i de store kampe. Men stats mæssigt kan jeg ikke se det som talentspejder. Kun fornemme det. . Smiley

Det er den samme Rossi vi snakker om, i mit save røg han bar til Barca ret tidligt. Men der kunne de ikk bruge ham, så ham hentede jeg da li på fri, som sagt Wink
Okay, altid mega surt at få smidt en mand ud, hos mig er det ofte Vidal, Sanga eller Ranocchia der får rødt. Men de sidste to gange er det lykkedes mig at vinde en og spille en uafgjort ved at spille kontra bold med lange bolde op til mine angribere Smiley

Men ja, de spillere er ofte ret så dårlige i store kampe. Bruger fx aldrig Lacoste i lokalopgør eller vigtige Chl.

Men hvad synes du om den tyske angriber:

Et talent jeg overvejer at hente. Han virker ret så vild, og er lige fyldt 16.

Han vil bar blive meget dyr at hente, Køln forlanger ca 60 mio for ham.

Er han værd at hente..?

Synes at han er et glimrende talent. Men aner ikk om han er så god.

Er også ved at sikre mig en 16 årig tysk højre kant, som har større potentiale end Walcott Smiley Kan dog hente ham for 13 mio i Hoffenheim.
« Seneste Redigering: 22 Maj 2011, 12:14 af Highbury » Logged

mbbn
Reserveholdsspiller

« Svar #650: 22 Maj 2011, 13:22 »

Har haft ham i et par år, hvor han har udviklet sig helt ekstremt og han bliver hele tiden man of the match for mit U18-hold. Det ville være fedt med en vurdering  Thumbs Up

http://gratisupload.dk/vis_billede/60248/

Oli
Landsholdsspiller

« Svar #651: 22 Maj 2011, 23:32 »

Min nye stjerne i det centrale forsvar/højrekanten Thumbs Up
Han er kun 19 år, men er allerede mit klare førstevalg i centerforsvaret Opstemt

Rate gerne Grin

http://imageshack.us/photo/my-images/853/auger.png/

mbbn
Reserveholdsspiller

« Svar #652: 22 Maj 2011, 23:34 »

Han er kun 19 år, men er allerede mit klare førstevalg i centerforsvaret Opstemt

Rate gerne Grin

Shockeret Shockeret Shockeret Shockeret

Dexter
Reserveholdsspiller

« Svar #653: 22 Maj 2011, 23:39 »

Det er den samme Rossi vi snakker om, i mit save røg han bar til Barca ret tidligt. Men der kunne de ikk bruge ham, så ham hentede jeg da li på fri, som sagt Wink
Okay, altid mega surt at få smidt en mand ud, hos mig er det ofte Vidal, Sanga eller Ranocchia der får rødt. Men de sidste to gange er det lykkedes mig at vinde en og spille en uafgjort ved at spille kontra bold med lange bolde op til mine angribere Smiley

Men ja, de spillere er ofte ret så dårlige i store kampe. Bruger fx aldrig Lacoste i lokalopgør eller vigtige Chl.

Men hvad synes du om den tyske angriber:

Synes at han er et glimrende talent. Men aner ikk om han er så god.

Er også ved at sikre mig en 16 årig tysk højre kant, som har større potentiale end Walcott Smiley Kan dog hente ham for 13 mio i Hoffenheim.

Jeg kan i hvertfald forsikre dig at han ikke er andet end angriber  Smiley Det er med hans alder rart at få på plads.  Så ser jeg flere ting som indikere at han bliver en god pasningsspiller og til dødbolde. Med hovedstødet en perfekt targetman som vi prøve at finde sine med spillere og her en ok holdspiller i ham. God fysik. Aldrig den frie rolle aldrig ryk frem. Smid ham op igen om "2 år"
Prøv denne:

Træning   
Styrke   8
Aerobic   6

Taktik   11
Bold Kontrol   12
Forsvar   7
Angreb   14
Afslutning   9
Hvis du vælger at arbejde med hans pasningsspil, så skal du hæve 1 berøringer. Hvis du vælger at arbejde med hans targetman evner, så er det Hop og hvis du vælger at arbejde med hans fysik, så er det adræthed. Grunden til de mange valg ligger i at han er så ung og jeg har ikke noget der peger i nogen retning endnu. . Bliver spændende at se hvad du finder på. .  Smiley
Hilsen Dex
Rate:ST_16_54,3%

Årets Misbruger 2010

Talentspejder

Dexter
Reserveholdsspiller

« Svar #654: 22 Maj 2011, 23:57 »

Har haft ham i et par år, hvor han har udviklet sig helt ekstremt og han bliver hele tiden man of the match for mit U18-hold. Det ville være fedt med en vurdering  Thumbs Up

http://gratisupload.dk/vis_billede/60248/

Han bliver god ! Når du sætter i taktikken, så prøv mest muligt at sætte Kre. frihed og luk af nogenlunde ens på linierne. ryk frem ofte. løb m bold ofte. langskud nope. Dybe Stikninger nix.  Indlæg, det må du gerne. Fri Rolle nah, kun i et off setup hvor du ved hvad du gør. dvæle v bold gerne, se om han bliver lukket hurtigt ned, så nej. Han er tempo spiller. Hurtig, teknisk og driblestærk.
Træning   
Styrke   7
Aerobic   8

Taktik   10
Bold Kontrol   14
Forsvar   6
Angreb   10
Afslutning   11
fokus på teknik du hæver. .
Hilsen Dex
FC_17_59,4%

Årets Misbruger 2010

Talentspejder

mbbn
Reserveholdsspiller

« Svar #655: 23 Maj 2011, 00:07 »

Tak for det - det skal jeg lige prøve Wink

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #656: 23 Maj 2011, 00:18 »

Rate gerne Grin

Det var dog et vanvittigt godt talent Smiley Tillykke med ham. Har ikk haft held med at finde gode regens til defensiven, har mere fået angribere, og nogle enkelte fløje.

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #657: 23 Maj 2011, 00:25 »

Jeg kan i hvertfald forsikre dig at han ikke er andet end angriber  Smiley Det er med hans alder rart at få på plads.  Så ser jeg flere ting som indikere at han bliver en god pasningsspiller og til dødbolde. Med hovedstødet en perfekt targetman som vi prøve at finde sine med spillere og her en ok holdspiller i ham. God fysik. Aldrig den frie rolle aldrig ryk frem. Smid ham op igen om "2 år"
Prøv denne:

Træning   
Styrke   8
Aerobic   6

Taktik   11
Bold Kontrol   12
Forsvar   7
Angreb   14
Afslutning   9
Hvis du vælger at arbejde med hans pasningsspil, så skal du hæve 1 berøringer. Hvis du vælger at arbejde med hans targetman evner, så er det Hop og hvis du vælger at arbejde med hans fysik, så er det adræthed. Grunden til de mange valg ligger i at han er så ung og jeg har ikke noget der peger i nogen retning endnu. . Bliver spændende at se hvad du finder på. .  Smiley
Hilsen Dex
Rate:ST_16_54,3%

Kan desvær ikk træne ham, da jeg ikke har købt ham.. Min økonomi er pt. ikke så god, kunne godt bruge en god stak penge, men klubben kan ikke skaffe flere. Men der er nogle af de dyre afbetalinger der frafalder inden for de næste to måneder, mens dem jeg modtager fortsætter Smiley så håber på at jeg vender skuden,. men når Tevez og RvP ryger ud på grund af alderen, så ryger der 4 mio tilsammen i mit løn budget Opstemt

Tror jeg prøver at leje ham senere, men li nu holder jeg mig til mine egne spillere for at få økonomien op igen.

AlexTheGreat
Juniorspiller
**

« Svar #658: 23 Maj 2011, 01:16 »

« Seneste Redigering: 25 Maj 2011, 10:31 af AlexTheGreat » Logged

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #659: 24 Maj 2011, 15:17 »

Ville prøve et save med AG København & når lige at starte spillet op da jeg får ham her:

& han ser meget lovende ud i min øjne, men hvordan skal han trænes og tror i han kan blive til noget?  Smiley

Sider: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 57 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010