home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  2 Brugere, 491 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | | | |-+  Rate mit talent FM11
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 57 Udprint
Forfatter Emne: Rate mit talent FM11  (Læst 173860 gange)
bøvle
Manager

Sv: Rate mit talent FM11
« Svar #630: 13 Maj 2011, 20:00 »

Han er dog ligeså lige blevet 16, hviket vil sige han kan udvikle sig til et helt fantastisk talent med en potion spilletid og den rette træning og ingen skader ! Opstemt

(Højere rating end Dexter Wink )

Dexter
Reserveholdsspiller

« Svar #631: 13 Maj 2011, 20:12 »

HVad siger i til ham her
Nu bliver det interessant. . Tæt markeringer altid og da han er ekstrem som holdspiller ville 2 af den slags på midten og zone være fantastisk !! 2 med zone og tæt markeringer vil kun kunne brydes hvis fart og høj bliver sat over for hinanden. Så hvis du formå at tjekke op på modstanderen vil du uden problemer forhindre stort set alt. mm du møder den utimative angriber par som også er holdspillere. .  Wink jeg har prøvet det og det virker rigtig godt Smiley han er bedst som Begrænset Forsvar hvor værdierne fortæller mig mest som Stopper, - men de andre ligger tæt. høje defensive evner samt mentale og i luftspillet. Sjov evne i det tekniske. Dette Understøtter evnen til tempospillet.  men som også hjælper på hovedspillet og straffesparket. Højt luk af niveau. Igen perfekt hvis du har en makker magen til. . Dette vil gøre du kan hæve den defensive linie, hvis makkeren er den hurtige. har ud over det et udemærket evne i offside reglen, - og igen hvis makkeren også kan dette. så vil det blive svært at komme igennem lige meget om du spiller defensivt. standard eller offensivt.
Fandeme flot ! Tillykke med ham  Smiley

Hilsen Dex

Ps. Guf med den målrettethed  Thumbs Up

Rating 64,6%
« Seneste Redigering: 13 Maj 2011, 20:17 af Dexter » Logged

Årets Misbruger 2010

Talentspejder

lejones
Landsholdsspiller

« Svar #632: 14 Maj 2011, 07:51 »

Nu bliver det interessant. . Tæt markeringer altid og da han er ekstrem som holdspiller ville 2 af den slags på midten og zone være fantastisk !! 2 med zone og tæt markeringer vil kun kunne brydes hvis fart og høj bliver sat over for hinanden. Så hvis du formå at tjekke op på modstanderen vil du uden problemer forhindre stort set alt. mm du møder den utimative angriber par som også er holdspillere. .  Wink jeg har prøvet det og det virker rigtig godt Smiley han er bedst som Begrænset Forsvar hvor værdierne fortæller mig mest som Stopper, - men de andre ligger tæt. høje defensive evner samt mentale og i luftspillet. Sjov evne i det tekniske. Dette Understøtter evnen til tempospillet.  men som også hjælper på hovedspillet og straffesparket. Højt luk af niveau. Igen perfekt hvis du har en makker magen til. . Dette vil gøre du kan hæve den defensive linie, hvis makkeren er den hurtige. har ud over det et udemærket evne i offside reglen, - og igen hvis makkeren også kan dette. så vil det blive svært at komme igennem lige meget om du spiller defensivt. standard eller offensivt.
Fandeme flot ! Tillykke med ham  Smiley

Tak for hjælpen... Tror også jeg bliver glad for ham

Hilsen Dex

Ps. Guf med den målrettethed  Thumbs Up

Rating 64,6%

TheHansibush
Reserveholdsspiller

« Svar #633: 14 Maj 2011, 11:00 »

Måske ikke det vildeste talent, men tror alligevel han kan blive noget stort med den målrettethed og indflydelse Smiley

EDIT: Endnu et talent fundet! Trist, at jeg skal vente et år før han kommer til klubben..  crazy
« Seneste Redigering: 14 Maj 2011, 11:45 af TheHansibush » Logged

mbbn
Reserveholdsspiller

« Svar #634: 16 Maj 2011, 17:09 »

Ved ikke lige om han stadig er et talent, men han har udviklet sig ekstremt meget og er ikke stoppet endnu:

http://gratisupload.dk/vis_billede/60027/

EDIT: kan ikke finde ud af det med at få et miniaturebillede frem, så det blev lavet om til et link Wink

Felix
Lilleputspiller
*

2 talenter til Brøndby - men...
« Svar #635: 18 Maj 2011, 21:35 »

Hvordan laver jeg en SS af dem og smider op her.....

Felix

phil0883
Reserveholdsspiller

« Svar #636: 18 Maj 2011, 22:39 »

Ved godt dette ikke er et talent mere, men vil gerne høre jeres mening (Specielt Dexters) om ham Smiley SÅ RATE Opstemt!

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #637: 19 Maj 2011, 00:05 »

Ved godt dette ikke er et talent mere, men vil gerne høre jeres mening (Specielt Dexters) om ham Smiley SÅ RATE Opstemt!

Glimrende spiller, ser ud til at være en solid arbejdsmand på midtbanen.
Ham kunne jeg godt bruge på mit hold, da X. Alonso og Palombo er ved at bli lidt for gamle.

Men har selv et talent jeg gerne ville høre jeres vurdering af, og måske også hvordan i ville træne ham, for at få det maksimale ud af ham, har selv søgt at styrke de offensive dyder. Men jeg kunne godt tænke mig at få det mentale til at følge med.

Her er han:

Hvad synes i om ham?

Dexter
Reserveholdsspiller

« Svar #638: 19 Maj 2011, 20:00 »

Tak for tilliden  Smiley

Defensiv Midtbanespiller         
Forsvar 87,5
Support 88,5
Dybdeliggende Playmaker         
Forsvar 88,0
Support 85,5
Ankermand         
Forsvar 87,5
Det må siges at være godkendt  Wink Jeg er ret sikker på at det er ret ligegyldigt hvad du vælger  Thumbs Up Jeg vil ikke sige så meget mere da han jo kan det hele til hans position. Dog vil jeg sige du skal holde dig fra div dødbolde, hovedspillet. Han skal helst ikke løbe med bolden og heller ikke den frie rolle. han er heller ikke en holdspiller. men tag det ikke som om han ikke er god. For det er han ! Absolut !

Hilsen Dex

Rate:DM_24_77,7%

Årets Misbruger 2010

Talentspejder

Dexter
Reserveholdsspiller

« Svar #639: 19 Maj 2011, 20:42 »

Glimrende spiller, ser ud til at være en solid arbejdsmand på midtbanen.
Ham kunne jeg godt bruge på mit hold, da X. Alonso og Palombo er ved at bli lidt for gamle.

Men har selv et talent jeg gerne ville høre jeres vurdering af, og måske også hvordan i ville træne ham, for at få det maksimale ud af ham, har selv søgt at styrke de offensive dyder. Men jeg kunne godt tænke mig at få det mentale til at følge med.

Her er han:

Hvad synes i om ham?
Skarpretter %         
Angreb 68,5
Komplet Angrebsspiller %         
Support 67,0
Angreb 67,0
Jeg kan se du fortsætter med det du ofte har sagt, at du vil bringe fysik ind i spillet. Jeg ved ikke om du kan få spindevævsdiagramme t frem på ham? Men således ser han ud i tal :
Spiller Egenskaber :               
Defensiv 46,7%
Fysisk 75,0   %
Hurtighed 77,5%
Kreativ 53,3   %
Offensiv 63,3%
Teknisk 73,3   %
Luftspil 65,0   %
Mental 53,3   %
Hurtig, fysisk og teknisk. Høj luk af niveau. løb med bold. sæt indlæg til ofte, hvis han spiller med en makker. især hvis denne er høj. straffesparket er i orden. skal ha bolden i dybden. kan også til hovedet. Min bekrymring er forudseenheden. Han er atletisk.

Træning som jeg ser den. .   
Styrke   8
Aerobic   9
Taktik   9
Bold Kontrol   13
Forsvar   11
Angreb   12
Afslutning   15
Fokus på teknik. Du hæver hvis du er enig

Hilsen Dex

Rate:FC_18_63,4%

Årets Misbruger 2010

Talentspejder

Dexter
Reserveholdsspiller

« Svar #640: 19 Maj 2011, 21:16 »

Ved ikke lige om han stadig er et talent, men han har udviklet sig ekstremt meget og er ikke stoppet endnu:

http://gratisupload.dk/vis_billede/60027/

EDIT: kan ikke finde ud af det med at få et miniaturebillede frem, så det blev lavet om til et link Wink

Statsmæssigt er han OMC´er ! og hej  Smiley Du kan bla. se det ved at han er mere angrebslysten end defensiv. Men jeg kan se du ikke har gjort noget ved det fra starten. . Jeg går ud fra han er naturlig som Defensiv Midtbanespiller? Ellers prøv, da han virker meget alsidig. Han kan den frie rolle. Helt klart en offensiv midtbanespiller. øv øv. Det skal bare ikke være noget man gør i defensive midtbane mm man er i et offensivt setup, - og heller ikke der vil jeg gøre det permanent ! Flot spiller som kan på mange pladser. tillykke med ham  Thumbs Up

Rate:OMC_21_78,9%

Årets Misbruger 2010

Talentspejder

Enzo
Manager

« Svar #641: 19 Maj 2011, 22:23 »

Hej. Godt nok er det ikke en regens, men jeg ved ikke hvad jeg skal træne Mario Götze i?
Og hvilken plads han skal spille Opstemt

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #642: 19 Maj 2011, 22:35 »

Skarpretter %         
Angreb 68,5
Komplet Angrebsspiller %         
Support 67,0
Angreb 67,0
Jeg kan se du fortsætter med det du ofte har sagt, at du vil bringe fysik ind i spillet. Jeg ved ikke om du kan få spindevævsdiagramme t frem på ham? Men således ser han ud i tal :
Spiller Egenskaber :               
Defensiv 46,7%
Fysisk 75,0   %
Hurtighed 77,5%
Kreativ 53,3   %
Offensiv 63,3%
Teknisk 73,3   %
Luftspil 65,0   %
Mental 53,3   %
Hurtig, fysisk og teknisk. Høj luk af niveau. løb med bold. sæt indlæg til ofte, hvis han spiller med en makker. især hvis denne er høj. straffesparket er i orden. skal ha bolden i dybden. kan også til hovedet. Min bekrymring er forudseenheden. Han er atletisk.

Træning som jeg ser den. .   
Styrke   8
Aerobic   9
Taktik   9
Bold Kontrol   13
Forsvar   11
Angreb   12
Afslutning   15
Fokus på teknik. Du hæver hvis du er enig

Hilsen Dex

Rate:FC_18_63,4%

Rart at få dine råd Dex Wink

Jeg prøver din træning af, har hidtil brugt et program som er et mix af tugs og egne vurderinger på ham, men som du også nævner så er forudseenhed, samt synes jeg selv flair, kreativitet og  målrettethed, noget der gerne måtte stige lidt, for at få mest muligt ud af ham.

Er dog i dette save ikke gået specielt meget efter fysikken, har mere søgt at få nogle spillere med god teknik, samt at de passer ind i min spillestil, som er lidt anderledes end da jeg spillede med AT. Madrid.

Hans makker på mit kommende hold bliver nok en af disse to:
Lacoste:

Alberto:

Regner med de to kan supplere min brasilianer. Eller hvad sys du Dex? ?

Har kun et problem, og det er at der er forbandet langt til en plads i start-11'eren for de spillere her, når angrebet tæller spillere som Tevez, Benzema, Rossi, RvP og Suarez.

jonaslund94
Ynglingespiller

« Svar #643: 19 Maj 2011, 23:12 »

Har lige sikret ham til Ajax. Dog kommer han først i 2013, så jeg håber han udvikler sig lidt inden jeg får ham
Han er rated 4½ stjerner i potentiel evne, og medierne har sagt ''han kan blive den næste Ronaldo'', så glæder mig lidt til jeg får ham! Opstemt

Rate endelig! Opstemt

FC Barcelona - Mes que un club.

Dexter
Reserveholdsspiller

« Svar #644: 20 Maj 2011, 09:01 »

Rart at få dine råd Dex Wink

Jeg prøver din træning af, har hidtil brugt et program som er et mix af tugs og egne vurderinger på ham, men som du også nævner så er forudseenhed, samt synes jeg selv flair, kreativitet og  målrettethed, noget der gerne måtte stige lidt, for at få mest muligt ud af ham.

Er dog i dette save ikke gået specielt meget efter fysikken, har mere søgt at få nogle spillere med god teknik, samt at de passer ind i min spillestil, som er lidt anderledes end da jeg spillede med AT. Madrid.

Hans makker på mit kommende hold bliver nok en af disse to:
Lacoste:

Spiller Egenskaber :               
Defensiv 40,0%
Fysisk 72,5   %
Hurtighed 67,5%
Kreativ 73,3   %
Offensiv 65,0%
Teknisk 70,0   %
Luftspil 72,5   %
Mental 61,7   %
God fysik igen  Smiley
DybdeLiggende Angriber %         
Support 67,5
Angreb 68,0
Skal primært have bolden til hovedet. God i den frie rolle. Anførermateriale. Prøv at høre om at gå dybt ned efter bolde. Godt tempo spil. gode indlæg. Driblestærk. Gode dybe stikninger. Desværre en dårlig holdsspiller.
Rate:ST_18_65,3%
Alberto:

Spiller Egenskaber :               
Defensiv   51,7   %
Fysisk   60,0   %
Hurtighed   60,0   %
Kreativ   60,0   %
Offensiv   76,7   %
Teknisk   65,0   %
Luftspil   55,0   %
Mental   63,3   %
angrebslysten fætter  Wink
Avanceret Angriber %         
Angreb   68,5
Defensiv Angriber %         
Support   62,5
Angreb   67,5
Godt at kunne mixe i setuppet ! Her er holdspilleren. God til et par dødbolde. Hvis du vælger target, så modtag til fødderne, kan også i dybden. Tjek luftspillet, - det skal ihvertfald ikke være til hovedet.

FC_18_61,5%

Regner med de to kan supplere min brasilianer. Eller hvad sys du Dex? ?

Har kun et problem, og det er at der er forbandet langt til en plads i start-11'eren for de spillere her, når angrebet tæller spillere som Tevez, Benzema, Rossi, RvP og Suarez.
De er gode begge 2. Tag dig ikke af jeg notere rates på dem. Det er til eget brug. Du skal kun kikke på positionerne. Jeg har dog mere fidus til den sidste fordi han er holdspiller og kan flere roller. Men niveauerne er så små at jeg kan tage fejl.

Ps. Har forsøgt at få Rossi til mit Roma hold. Men han bliver stoppet af sin klub. Hader den manager !!  Wink

Hilsen Dex
« Seneste Redigering: 20 Maj 2011, 09:07 af Dexter » Logged

Årets Misbruger 2010

Talentspejder

Sider: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 57 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010