Dexter du er så vild!
Nu vil jeg for første gang bruge sådan en tråd her, fordi jeg gerne vil være nogenlunde sikker på at udvikle min spiller mest mulig.
Mario Götze -
http://img687.imageshack.us/i/mariogtzeprofileattribu.png/Jeg spiller ikke med nogen AMC, som er hans naturlige position, så jeg bruger ham lidt rundt omkring.
Har tre positioner jeg er i tvivl om. Enten skal han ligge på en af mine OM kanter, som inside forward, eller også skal han ligge på CM som adv playmaker, og sidst men ikke mindst har jeg forsøgt lidt at ligge ham som trequartista angriber i kombination med en poucher (en kombination jeg har haft succes med i andre saves)
Vil mægtig gerne høre hvad du har af input, inden jeg begynder at omskole ham

Hold da op !

Du skal i min bog omskole ham til avanceret playmaker/angreb på kanten. Du kan også begynde på den samme rolle på midtbanen. Men hans indlæg og det faktum han er driblestærk understøtter evnen på kanten. Men når det er sagt så er han bedst som offensiv midt/angreb på midten. Altså OMC, - Bare til orientering ! - Hvor hurtigt det kommer til at gå at få ændret ham kommer meget an på de skjulte stats. Til at ændre på det skal vi lige se forcer. En teknisk fætter (boldkontrol) og meget kreativ (Angreb) og sidstnævnte er derfor han virker bedst som avanceret playmaker. For at han begynder at træne efter de niveauer (Træning) som kommer senere, skal han spiller kampe derefter og dette gør du således.
*Mentalitet 14
*Kreativ Frihed 16
*Skærme af 13
Ryk Frem Blandet
Løb med bold Blandet
Langskud Blandet
Dybe Stikninger Ja
Indlæg Et stort Ja
Fri Rolle Ja
Hold på bold Et større Ja end indlæg

På dage kan alle miste bolden pga et presspil fra modstanderen. Se statistik !
Direkte afleveringer 6
I det øjeblik du sænker *, hæver du direkte afleveringer tilsvarende. Forstil dig så at modstanderen har en svag spiller som hans direkte modstander (Backspiller), vær da smart og hæv yderligere på * og sænk tilsvarende på direkte afleveringer. Du vil se en forskel

Hvis *, ikke passer ind med din spillefilosofi, så tilpas med kreativ frihed og luk af og modsat direkte afleveringer. Spiller du med at wingen skal rykke frem, så fortsætter du selvfølelig med det. Men han kan godt virke lidt gumpetung på mig i manglende form. Igen, - hvem er hans direkte modstander ?. Hans primære våben vil at se huller til afleveringer, da han er en intelligent spiller. Leg med den, da jeg jo ikke kan se modstanderen

Nu burde du presse ham til at yde hele tiden. . og lad ham få masser af kampe !!
Træningen kan se sådanne ud og vil passe godt med det jeg har bekrevet.
Træning
Styrke 5
Aerobic 7
Taktik 11
Bold Kontrol 16
Forsvar 7
Angreb 15
Afslutning 10
Hæv. . Fokus på afleveringer. Jeg ville har sagt teknik. Men da vi skal ha ændret lidt på pligten, ser jeg kun denne ene mulighed. da det bliver over en længere tid, ville jeg kikke lidt på fokus enten i angreb eller i boldkontrol. Dit valg.
Held og lykke med ham.
Hilsen Dex