|
tubbe610
|
|
Tak for al responsen Fandt ham i Q.P.R og købte ham med det samme!
|
|
|
|
|
|
|
|
Lassenolesen
|
|
Q.P.R er også "gude" klubben, haha .. Kan du ikke finde Enzo Zidane i dit spil ? :O.. Så er det satme en katastrofe!
|
|
|
|
Frygtet og berygtet Kendt i land og by *Klap klap* Vi er Vestegnens stolthed Kom så mægtige Brøndby *Klap klap Klap*! Følg med i min blog!
|
|
|
|
Jonaspetersen93
|
|
ja det synes jeg også
|
|
« Seneste Redigering: 09 Nov 2010, 18:12 af baloo38 »
|
|
Tidligere: Baloo38
|
|
|
|
patrick J
|
|
For satan da fætter! Sikke en spiller du har fundet der!
|
|
|
|
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
|
|
|
|
r-mand
|
|
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
Han ser nice ud bye bye:D
|
|
|
|
Vi tænker på det i hårde tider jeg tænker også på det når vi vinder da faxe sage nok kan vi tabe men brøndby if vil aldrig ku besejres allez allez allez allez for det er sådan det er på vestegnen åhåhåhåh åhåhåhåh vi vil altid slås for gul og blå
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
Fandt os lige en fransk mand Uploaded with ImageShack.us Hva syntes i?
|
|
|
|
Vi tænker på det i hårde tider jeg tænker også på det når vi vinder da faxe sage nok kan vi tabe men brøndby if vil aldrig ku besejres allez allez allez allez for det er sådan det er på vestegnen åhåhåhåh åhåhåhåh vi vil altid slås for gul og blå
|
|
|
|
Dexter
|
|
Fandt os lige en fransk mand Uploaded with ImageShack.us Hva syntes i? Kan vist et eller andet med det frispark Det er oz dér jeg ville sætte min træningsfokus til det blir 20. Dog er hans teknik ikke helt med ham. Så har han et høj luk af niveau. Sæt den gerne 3 over den mentalitet du har til ham og langskudet må være et rungende ja i taktikken. Måske skulle du sætte træningsfokus på teknik. Dette ville hjælpe både frispark og langskuddet. Han vil lave kasser Hilsen Dex
|
|
|
|
Årets Misbruger 2010 Talentspejder
|
|
|
|
Lassenolesen
|
|
Kan vist et eller andet med det frispark Det er oz dér jeg ville sætte min træningsfokus til det blir 20. Dog er hans teknik ikke helt med ham. Så har han et høj luk af niveau. Sæt den gerne 3 over den mentalitet du har til ham og langskudet må være et rungende ja i taktikken. Måske skulle du sætte træningsfokus på teknik. Dette ville hjælpe både frispark og langskuddet. Han vil lave kasser Hilsen Dex Han er jo vanvittig!
|
|
|
|
Frygtet og berygtet Kendt i land og by *Klap klap* Vi er Vestegnens stolthed Kom så mægtige Brøndby *Klap klap Klap*! Følg med i min blog!
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
Kan vist et eller andet med det frispark Det er oz dér jeg ville sætte min træningsfokus til det blir 20. Dog er hans teknik ikke helt med ham. Så har han et høj luk af niveau. Sæt den gerne 3 over den mentalitet du har til ham og langskudet må være et rungende ja i taktikken. Måske skulle du sætte træningsfokus på teknik. Dette ville hjælpe både frispark og langskuddet. Han vil lave kasser Hilsen Dex Tak for rådet dex.. Men jeg droppede ham .. han fandt mig ik rigtig intresse aligevel
|
|
|
|
|
|
|
|
casperchristensen
|
|
Han er jo vanvittig! Ja det er han men han mangler stadig lidt..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mech0z
|
|
Nogen der har screenshot af Marko Livaja efter nogle sæsonger, bare om han f.eks er god nok til stamplads som 19-21 årig ved FCK
|
|
|
|
|
|
|
|
KrookDale
|
|
Hvis nogen har et screenshot af Galeano et par sæsoner inde ser jeg det meget gerne, især hvis du har haft training focus på jumping.
|
|
|
|
Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.
|
|
|
|