home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 973 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Champions League 2010/2011
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint
Forfatter Emne: Champions League 2010/2011  (Læst 20396 gange)
3.v evaB
Gæst
 
Sv: Champions League 2010/2011 (afstemning hvem vinder)
« Svar #60: 22 Feb 2011, 19:02 »

Men det sker selvfølgelig ikke Smiley For Lyon vinder 1-0 på Stade Gerland, også tager Lyon dem 1-1 i Bernabeu, også går Real ned, Mourinho bliver fyret, Ronaldo bliver ked af det, så griner vi lidt af ham, og når vi har gjordt det så griner vi lidt mere Tunge

Også er det hele som det plejer at være i Real Madrid Thumbs Up

Edit: Tror også på en uafgjort mellem FCK og Chelsea, 1-1 er mit bud!
Fuck hvor nice at du kommer fra fremtiden.
Hvem scorer målene i de kampe? Skal lige ned og oddse så.
For du lyder så sikker, og jeg nægter at tro på du kan tage fejl. Real Madrid er trods alt din specialitet.
Er da heller ikke i tvivl om at du havde set Barcelona ville tabe til Arsenal.

Men helt seriøst hvem scorer målene? Og hvornår?
Logged

Duffk90
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Champions League 2010/2011 (afstemning hvem vinder)
« Svar #61: 22 Feb 2011, 19:03 »

og barcalona spiller 0-0 hjemme, så er vi alle glade Smiley
Logged

Scholesy
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Champions League 2010/2011 (afstemning hvem vinder)
« Svar #62: 22 Feb 2011, 19:06 »

Den eneste der bliver grinet af, er vidst dig Messi1987.

Tror på Chelsea sejr i aften over FCK, og Lyon - Real Madrid kampen tror jeg bliver en tæt affære, dog med Madrid som toneangivende og sejrsherrer. Men bliver en rigtig spændene aften.  Smiley
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Champions League 2010/2011 (afstemning hvem vinder)
« Svar #63: 22 Feb 2011, 19:14 »

Jeg er lidt ligeglad med Lyon - Real, men tror at Real nemt kører den hjem.

FCK-Chelsea kan der ske alt i. Jeg håber selvfølgelig på danske 'point', men Chelsea kan også sagtens være i gear og give FCK en ordentlig røvfuld. Jeg tror personligt på en tæt kamp, som ender uafgjort eller måske med en en-målssejr til ét af holdene. Chelsea virker mest sandsynligt, men jeg vil da heppe på FCK.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Champions League 2010/2011 (afstemning hvem vinder)
« Svar #64: 22 Feb 2011, 19:17 »

og barcalona spiller 0-0 hjemme, så er vi alle glade Smiley
Barcelona owner som altid ALLE topklubber på Camp Nou Smiley

Fuck hvor nice at du kommer fra fremtiden.
Hvem scorer målene i de kampe? Skal lige ned og oddse så.
For du lyder så sikker, og jeg nægter at tro på du kan tage fejl. Real Madrid er trods alt din specialitet.
Er da heller ikke i tvivl om at du havde set Barcelona ville tabe til Arsenal.

Men helt seriøst hvem scorer målene? Og hvornår?
Det er forskelligt hvem der scorer når Real ryger ud af CL ottendelsfinalerne. . Jeg tror kun på det jeg allerede har set så mange år i træk og ikke det Real fans siger.
« Seneste Redigering: 22 Feb 2011, 19:18 af Messi1987 » Logged

3.v evaB
Gæst
 
Sv: Champions League 2010/2011 (afstemning hvem vinder)
« Svar #65: 22 Feb 2011, 19:18 »

Jamen har du ikke set kampen?
Er ikke helt med længere. Synes du virker mindre troværdig nu.
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Champions League 2010/2011 (afstemning hvem vinder)
« Svar #66: 22 Feb 2011, 19:41 »

Men det sker selvfølgelig ikke Smiley For Lyon vinder 1-0 på Stade Gerland, også tager Lyon dem 1-1 på Bernabeu, også går Real ned, Mourinho bliver fyret, Ronaldo bliver ked af det, så griner vi lidt af ham, og når vi har gjordt det så griner vi lidt mere Tunge

Også er det hele som det plejer at være i Real Madrid Thumbs Up

Edit: Tror også på en uafgjort mellem FCK og Chelsea, 1-1 er mit bud!

Både gode og dårlige rekorder er til for at blive brudt, og er tror at det er i år at Real Madrid vender den negative rekord til noget positivt. Men ja kan se at du har så fantastisk godt styr op hvordan det kommer Real Madrid til at gå så må da nok hellere tro på dig med de helt fantastiske argumenter du fyrer af det kan jeg da godt se. For mig og se er Real et helt helt andet hold end det vi så sidste år. De har et noget mere fast koncept som de spiller i, og holdet virker mere sammenspillet end før. Kan nævne flere forskellige faktorer der gør at jeg tror på Madrid sejr. Først og fremmest har vi Mourinho som træner i år. Hans Champions League succes taler for sig selv. Modsat sidste år har vi i Mesut Özil en spiller der præsterer gang på gang og en spiller der om nogen kan gøre en forskel. Ronaldo ved alle hvad står for, og ser det kun som positivt at han samarbejder så godt med Özil. Benzema laver i den grad flere mål end han gjorde sidste år, samtidig med at vi har Adebayor på bænken der også har gjort det glimrende. Eneste minus som jeg kan se det i forhold til sidste år er at vi mangler Higuain. Som sagt er jeg heller ikke sikker på at Madrid vinder kampen i aften, men tror nu nok på at de samlet skal gå videre.
Som sagt bliver det en tæt kamp i aften og den er svær at forudse, men faktum er at Real Madrid er favoritter uanset sidste års resultat, og regner også med at de hiver en smal sejr hjem.
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Champions League 2010/2011 (afstemning hvem vinder)
« Svar #67: 22 Feb 2011, 20:16 »

Men det sker selvfølgelig ikke Smiley For Lyon vinder 1-0 på Stade Gerland, også tager Lyon dem 1-1 på Bernabeu, også går Real ned, Mourinho bliver fyret, Ronaldo bliver ked af det, så griner vi lidt af ham, og når vi har gjordt det så griner vi lidt mere Tunge

Også er det hele som det plejer at være i Real Madrid Thumbs Up

Edit: Tror også på en uafgjort mellem FCK og Chelsea, 1-1 er mit bud!

Bullshit!

Mourinho har da sikkert fuld opbakning af både fans og bestyrelse og selv, HVIS de ryger ud til Lyon som jeg ikke tror de gø da de er lidt svækket i angrebet da de ikke har Lisandro Lopez med i aften. Smiley Men tror helt klart at Real går videre. Men uanset hvad bliver José IKKE fyret.
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Champions League 2010/2011 (afstemning hvem vinder)
« Svar #68: 22 Feb 2011, 20:21 »

Kunne ikke være mere enig med dig. Tror Mourinho for en meget meget længere snor en andre Real trænere har fået de sidste par år, hvorfor jeg også tror at han er at finde i klubben til næste sæson.. men alt kan ske i fodbold så lad os nu se, håber dog virkelig på at han tager et par sæsoner mere for det kan blive stort det her!

Barcelona owner som altid ALLE topklubber på Camp Nou Smiley

kan godt lide at du skriver topklubber for at undgå kommentarer om Hercules nederlaget på Camp Nou  Rullende Øjne
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Champions League 2010/2011 (afstemning hvem vinder)
« Svar #69: 22 Feb 2011, 20:22 »

Klasse! funny
Logged

guldborg
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Champions League 2010/2011 (afstemning hvem vinder)
« Svar #70: 27 Feb 2011, 15:06 »

Inter antifodbold? De spiller offensiv med Leo på roret  Thumbs Up
Logged

oi oi pippo segna per noi

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Champions League 2010/2011 (afstemning hvem vinder)
« Svar #71: 05 Apr 2011, 10:08 »

Så starter CL kvartfinalerne i aften.

Kvartfinale debutanterne Tunge (Real Madrid) vs CL debutanterne (Tottenham) Det bliver tæt, det her. Men tror Real Madrid vinder i aften og går videre.

Inter vs. Schalke 04. Inter vinder i aften og går videre.

Skal selv se Real Madrid vs Tottenham Smiley
« Seneste Redigering: 05 Apr 2011, 10:22 af Messi1987 » Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Champions League 2010/2011 (afstemning hvem vinder)
« Svar #72: 05 Apr 2011, 10:24 »

Jeg tror også på to relativ sikre hjemmesejre i aften, hvor jeg specielt tror at Real Madrid vil straffe Tottenhams offensive mentalitet.

Jeg har stor respekt for den måde Tottenham har spillet på indtil videre i CL, og det har helt sikkert været et frisk pust, men hvis man spiller med samme "naive" indstilling med sprudlende offensiv spil, så tror jeg at de vil blive hårdt straffet mod et teknisk stærk Madrid mandskab, med mange farlige individualister.

Schalke spår jeg desværre ikke mange chancer mod Inter, selvom jeg gerne ser dem gå videre for tysk fodbolds skyld. Men man kan jo håbe at selvtilliden hos Inter er væk efter det smertefulde nederlag til Milan der nok kostede dem mesterskabet. Omvendt så har Schalke vist god form i CL, og man kan jo håbe at de forsætter den gode stime.

Personligt tror jeg på følgende resultater:
Real Madrid 2-0 Tottenham
Inter 1-0 Schalke
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Champions League 2010/2011 (afstemning hvem vinder)
« Svar #73: 05 Apr 2011, 19:41 »

Jeg tror også på to relativ sikre hjemmesejre i aften, hvor jeg specielt tror at Real Madrid vil straffe Tottenhams offensive mentalitet.

Jeg har stor respekt for den måde Tottenham har spillet på indtil videre i CL, og det har helt sikkert været et frisk pust, men hvis man spiller med samme "naive" indstilling med sprudlende offensiv spil, så tror jeg at de vil blive hårdt straffet mod et teknisk stærk Madrid mandskab, med mange farlige individualister.

Schalke spår jeg desværre ikke mange chancer mod Inter, selvom jeg gerne ser dem gå videre for tysk fodbolds skyld. Men man kan jo håbe at selvtilliden hos Inter er væk efter det smertefulde nederlag til Milan der nok kostede dem mesterskabet. Omvendt så har Schalke vist god form i CL, og man kan jo håbe at de forsætter den gode stime.

Personligt tror jeg på følgende resultater:
Real Madrid 2-0 Tottenham
Inter 1-0 Schalke
Real Madrid har det svært mod de hold, der tør spille sprudlende offensiv spil mod dem - se bare kampene mod Barca.
« Seneste Redigering: 05 Apr 2011, 19:44 af Messi1987 » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Champions League 2010/2011 (afstemning hvem vinder)
« Svar #74: 05 Apr 2011, 19:47 »

Real Madrid har det svært mod de hold, der tør spille sprudlende offensiv spil mod dem - se bare kampene mod Barca.
At sammenligne Tottenham og Barcelona er imo ret dumt. Tottenham har en meget vaklende defensiv hvis du spørger mig. Modsat Barcelona. Desuden var det ligeså meget Barcelonas boldsikkerhed, der gjorde det onde ved Real. De kunne ikke få fat i bolden. Det kommer de til at kunne i aften mod Spurs, og de vinder også.
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010