home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
26 Sep 2024, 21:54 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 717 Gæster Online.

Indlæg: 1132878 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Champions League 2010/2011
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint
Forfatter Emne: Champions League 2010/2011  (Læst 20388 gange)
Wicked Sick!
Gæst
 
Sv: Champions League 2010/2011 (afstemning hvem vinder)
« Svar #45: 07 Feb 2011, 23:41 »

Hvornår forstår folk, at Messi1987 bare er en troll?
Logged

Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Champions League 2010/2011 (afstemning hvem vinder)
« Svar #46: 07 Feb 2011, 23:44 »

Hvornår forstår folk, at Messi1987 bare er en troll?

Imponerende så mange der tror at de kan "omvende" ham Smiley
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Champions League 2010/2011 (afstemning hvem vinder)
« Svar #47: 15 Feb 2011, 22:04 »

Vanvidstackling af Flamini! Burde have været direkte rødt ..
Logged

matnic_92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Champions League 2010/2011 (afstemning hvem vinder)
« Svar #48: 16 Feb 2011, 14:29 »

Udmærket kamp i går (Af den jeg kunne se live på 3+). Høj intensitet, meget drama og rigtig macho-bold. Dog kogte Gattuso godt nok over og han kommer nok ikke til at spille Champions League mere i år. Tottenham er næsten sikrer på at gå videre.

I aften bliver det spændende - jeg tror på 1-1 eller 2-2, men sammenlagt går Barca nok videre, selvom jeg håber på Arsenal.
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Champions League 2010/2011 (afstemning hvem vinder)
« Svar #49: 16 Feb 2011, 14:34 »

Synes godt nok afstemningen er mærkelig især den med Barcelona 'Ingen kan stoppe Messi' Det jo et holdspil. - Synes det skal ændres det jeg ikke kun Messi der gør forskellen.
Logged

matnic_92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Champions League 2010/2011 (afstemning hvem vinder)
« Svar #50: 16 Feb 2011, 14:50 »

Chelsea og Inter har vist (Guus Hiddink og Mourinho) at de sagtens kan lukke ned for Messi. Ingen er jo over holdet - de store klubber har mange spillere, der kan afgører kampene, så derfor er dem, der er taktisk bedst, der vinder. Er enig i din betragtning.
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Champions League 2010/2011 (afstemning hvem vinder)
« Svar #51: 16 Feb 2011, 15:08 »

Jeg har stemt på F.C Barcelona (er Real fan) men har stemt på den da jeg tror de klart vinder Champions League igen i år på grund af deres helt fantastiske spillestil. Spillerne i de lavere række i Barcelona lærer det spilsystem mens de spiller på f.eks Barcelona U19 og under synes det er imponerende at de lærer de yngre den spillestil førsteholdet spiller så de kan finde ud af den spillestil når de bliver ældre.

Men tror klart at Barcelona vinder over Arsenal igen i år og kommer videre og når helt frem til finalen, men Arsenal kan jo alligevel godt overraske med den unge talentfulde trup de har. Spillere som Nasri, Walcott og Jack Wilshire er jo fantastiske talenter. Men håber alligevel inderst inde at Real Madrid vinder den i år, men tror desværre bare ikke på det.. Chelsea ser jeg ikke som nogle der umiddelbart ville kunne komme i finalen efter min mening da de er i krise og spillede uafgjort mod Fulham og tabte til Liverpool, men måske kan det blive deres tur i år -Hvem ved? Smiley
Logged

matnic_92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Champions League 2010/2011 (afstemning hvem vinder)
« Svar #52: 16 Feb 2011, 15:19 »

Jeg har stemt på F.C Barcelona (er Real fan) men har stemt på den da jeg tror de klart vinder Champions League igen i år på grund af deres helt fantastiske spillestil. Spillerne i de lavere række i Barcelona lærer det spilsystem mens de spiller på f.eks Barcelona U19 og under synes det er imponerende at de lærer de yngre den spillestil førsteholdet spiller så de kan finde ud af den spillestil når de bliver ældre.

Men tror klart at Barcelona vinder over Arsenal igen i år og kommer videre og når helt frem til finalen, men Arsenal kan jo alligevel godt overraske med den unge talentfulde trup de har. Spillere som Nasri, Walcott og Jack Wilshire er jo fantastiske talenter. Men håber alligevel inderst inde at Real Madrid vinder den i år, men tror desværre bare ikke på det.. Chelsea ser jeg ikke som nogle der umiddelbart ville kunne komme i finalen efter min mening da de er i krise og spillede uafgjort mod Fulham og tabte til Liverpool, men måske kan det blive deres tur i år -Hvem ved? Smiley

igen i år? Inter vandt så vidt jeg ved sidste år....

Tror ikke Barca vinder, der er alt for høje forventninger. Det var der ikke i Guardiolas første sæson (mener jeg da det var). Så jeg tror på at enten United, Chelsea eller Real vinder turneringen. Men alt afhænger af form, skader, marginaler og lodtrækninger. Og ikke mindst kvalitet.
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Champions League 2010/2011 (afstemning hvem vinder)
« Svar #53: 16 Feb 2011, 15:22 »

Jeg mener at Barcelona sidste år slog Arsenal ud af turneringen, hvis jeg ikke huske meget galt. Smiley
Logged

matnic_92
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Champions League 2010/2011 (afstemning hvem vinder)
« Svar #54: 16 Feb 2011, 15:25 »

Jeg mener at Barcelona sidste år slog Arsenal ud af turneringen, hvis jeg ikke huske meget galt. Smiley

Okay, du skrev bare de vandt CL sidste år... men fair nok Wink

Tror også de slår Arsenal ud - håber bare de får så meget modstand som muligt.
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Champions League 2010/2011 (afstemning hvem vinder)
« Svar #55: 16 Feb 2011, 15:33 »

Nåå. Smiley

Håber virkelig det bliver en spændene kamp med massere af chancer og godt opspil og spænding!
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Champions League 2010/2011 (afstemning hvem vinder)
« Svar #56: 22 Feb 2011, 17:58 »

Hvordan tror i at aftens kampe kommer til at gå?
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Champions League 2010/2011 (afstemning hvem vinder)
« Svar #57: 22 Feb 2011, 18:01 »

FCK-Chelsea 2-1

Lyon-Real Madrid 1-2
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Champions League 2010/2011 (afstemning hvem vinder)
« Svar #58: 22 Feb 2011, 18:49 »

Tror på en uafgjort mellem FCK og Chelsea enten 1-1 eller 0-0. FCK er stærke på hjemmebane i Champions League sammenhæng mens at Chelsea er inde i en krise. Tror ikke det er nok til en FCK sejr, men en uafgjort er bestemt realistisk. Ser på vinterpausen som både en fordel og en ulempe. Først og fremmest har spillerne fået hvilet ud, hvorfor de er helt friske til kampen i aften, og samtidig har de haft massere af tid til at studere Chelsea. Ulempen ligger selvfølgelig i at de ikke har spillet nogen form for konkurrencekampe i to måneder. Træningskampe giver på ingen måde den samme form som konkurrencekamp gør. (Stating the obvious, ved det) Wink

Med hensyn til Real kampen har jeg allerede sagt min mening inde i Real tråden. Tror på en smal sejr til Real, enten 1-0 eller 2-1. Hvorfor? Fordi at Lyon på ingen måde virker ligeså stærke som sidste år, og at Real Madrid i Mourinho har en træner der om nogen ved hvordan man skaber succes i Champions League. Men kampen bliver tæt da Lyon ikke er noget dårligt hold og da de er på hjemmebane. Derudover frygter jeg at Real Madrid spillerne går på banen og er alt alt alt for bange for at tabe igen, grundet de sidste par års resultater. Men håber og tror på at det i år er året hvor vi kommer langt! Som kæmpe Real Madrid fan tror jeg selvfølgelig på sejr til de hvide Smiley
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Champions League 2010/2011
« Svar #59: 22 Feb 2011, 18:53 »

Med hensyn til Real kampen har jeg allerede sagt min mening inde i Real tråden. Tror på en smal sejr til Real, enten 1-0 eller 2-1. Hvorfor? Fordi at Lyon på ingen måde virker ligeså stærke som sidste år, og at Real Madrid i Mourinho har en træner der om nogen ved hvordan man skaber succes i Champions League. Men kampen bliver tæt da Lyon ikke er noget dårligt hold og da de er på hjemmebane. Derudover frygter jeg at Real Madrid spillerne går på banen og er alt alt alt for bange for at tabe igen, grundet de sidste par års resultater. Men håber og tror på at det i år er året hvor vi kommer langt! Som kæmpe Real Madrid fan tror jeg selvfølgelig på sejr til de hvide Smiley
Men det sker selvfølgelig ikke Smiley For Lyon vinder 1-0 på Stade Gerland, også tager Lyon dem 1-1 på Bernabeu, også går Real ned, Mourinho bliver fyret, Ronaldo bliver ked af det, så griner vi lidt af ham, og når vi har gjordt det så griner vi lidt mere Tunge

Også er det hele som det plejer at være i Real Madrid Thumbs Up

Edit: Tror også på en uafgjort mellem FCK og Chelsea, 1-1 er mit bud!
« Seneste Redigering: 05 Apr 2011, 10:21 af Messi1987 » Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010