home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
01 Jun 2024, 21:57 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
01 Jun 2024, 11:16 Bubbles Blogkonkur... #12 - Danish Viking Wa...
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
30 Maj 2024, 15:49 szukizek Blogkonkur... 10# Hjertet banker kun...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23318
  0 Brugere, 263 Gæster Online.

Indlæg: 1132813 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: godrejsunrisee...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Champions League 2010/2011
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Champions League 2010/2011  (Læst 19569 gange)
Larsby
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Champions League 2010/2011 (afstemning hvem vinder)
« Svar #15: 12 Jan 2011, 21:30 »

Jeg har stemt Arsenal. De har uden tvivl spillerne til at spille op med alle i turneringen, og med særligt Nasri, Fabregas og Van Persie i topform, så har de spillerne der kan splitte ethvert forsvar. Det eneste problem er stabiliteten og rutinen som kan tæller imod en CL sejr til Arsenal. Hvis bare Denilson bliver holdt på bænken, så er chancen der dog for at de kan vinde det hele Smiley
Logged

Gunners - Arsenal - Pride of London -

Roman
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Champions League 2010/2011 (afstemning hvem vinder)
« Svar #16: 12 Jan 2011, 22:58 »

Det havde været bedre, hvis du bare havde skrevet hold navnene og intet andet.
Logged

CR9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Champions League 2010/2011 (afstemning hvem vinder)
« Svar #17: 12 Jan 2011, 23:49 »

Kan vi ikke bare omdøbe den til "Hvilket hold er dit favorithold?"
Logged


Duffk90
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Champions League 2010/2011 (afstemning hvem vinder)
« Svar #18: 12 Jan 2011, 23:57 »

Lol, helt ærligt tror sku ikke FCK, Milan, eller Tottenham vinder... Som cr9 skriver burde tråden hedde favorit hold, medmindre man kommer med nogle holdbare argumenter kan en stemme på fx Tottenham ikke accepteres Smiley stemte på Chelsea, men helt ærligt tror jeg det bliver Barca eller Madrid :/
Logged

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Champions League 2010/2011 (afstemning hvem vinder)
« Svar #19: 13 Jan 2011, 08:13 »

Hvorfor kan en stemme på Milan eller Tottenham ikke accepteres uden 'holdbare argument', når du kan sige Chelsea? Smiley
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Matzi
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Champions League 2010/2011 (afstemning hvem vinder)
« Svar #20: 13 Jan 2011, 09:27 »

Mit ynglingshold er Chelsea FC, men det med messi som ingen kan stoppe, det er der nogle som kan! Bosingwa holdte ham i Semifinalen med Barcelona, 1-1:) Man skal bare bruge en højre benet backspiller til messi, fordi det eneste han kan er at kører ind i banen! fordi han kører aldrig ud ad, det er ikke hver gang han gør det! Peace

Logged

Engang Chelsea fan, Altid Chelsea fan!

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Champions League 2010/2011 (afstemning hvem vinder)
« Svar #21: 13 Jan 2011, 09:51 »

Lol, helt ærligt tror sku ikke FCK, Milan, eller Tottenham vinder... Som cr9 skriver burde tråden hedde favorit hold, medmindre man kommer med nogle holdbare argumenter kan en stemme på fx Tottenham ikke accepteres Smiley stemte på Chelsea, men helt ærligt tror jeg det bliver Barca eller Madrid :/

hvorfor stemte du så på Chelsea..   Huh

meningen med tråden er jo at se hvem vi tror der vinder turneringen, ikke hvem vi holder med.
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Champions League 2010/2011 (afstemning hvem vinder)
« Svar #22: 14 Jan 2011, 21:21 »

Hader at indrømme det, men har stemt på Barcelona.

Min mavefornemmelse siger at de er de eneste der kan gå hele vejen. Chelsea har altid lige manglet det sidste, og jeg tror ikke på dem i år heller. Real Madrid synes jeg ikke ligner et hold der kan tage titlen, selvfølgelig har Ronaldo været fantastisk på det seneste, men han kan ikke bære defensven igennem resten af turneringen. Ikke som vindere, men de kan godt komme langt. Arsenals unge kanoner tror jeg ryger mod Barca. Kan godt forestille mig at Messi, Pedro, Xavi, Iniesta, Villa osv splitter den til tider vaklende Arsenal-defensiv ad, mens Inter og Milan mangler det sidste for at kunne måle sig med de bedste fra Spanien og England.

Mit eget hold, Manchester United fører godt nok Premier League forholdsvis komfortabelt, men det har været en underlig sæson, og vi har langt fra spillet op til vores bedste. Der skal andre boller på suppen hvis vi skal vinde CL, helt andre, og jeg håber da også de kommer, meeen der skal meget til. Lyon, Marseille, Valencia, FCK, Schalke, Shakhtar, Spurs og Bayern burde ikke komme i betragtning. De har ganske enkelt ikke gode nok hold. Specielt ikke de seks førstnævnte.
Logged

dissing10
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Champions League 2010/2011 (afstemning hvem vinder)
« Svar #23: 14 Jan 2011, 21:36 »

Jeg vil gerne sige, at det er mig der har stemt på Tottenham, jeg er godt nok også meget farvet, men helt ærligt, jeg tror virkelig godt at vi kan gå hen og vinde det hele. Hvis vores defensiv kommer op at stå, og vi slipper får skader til forsvaret, og vi bibeholder vores offensiv, så har vi sgu en real chance. Hvis vores offensiv bliver ved med at banke kasser ind som i gruppespillet, ja, så ser det virkelig lovende ud. Desuden er vi utrolig stærke på hjemmebane, hvor vi ind til videre ikke har tabt endnu i Champions League.

Offensiven fortsætter + god defensiv (uden kæmpe udsving som mod Young Boys og Inter)= Mulig Tottenham CHL sejr.
Logged

anders100
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Champions League 2010/2011 (afstemning hvem vinder)
« Svar #24: 14 Jan 2011, 22:44 »

Ser tuneringen som 100 % åben, alt kan stadig ske, og hvem ved om Arsenal kan slå Barcelona ud? Det vil godt nok være en kæmpe overraskelse, men Arsenal har en rigtig god form, og kan vel som et af de eneste hold, gå ind og slå et Barcelona hold. En ting der kan være en ulempe for Arsenal, er at de prøver at spille som Barcelona. Det spil mestrer Barcelona mere end nogen andre hold, og det kan virkelig koste Arsenal hvis de prøver at matche dem med samme spillestil. Tror dog stadig på en samlet Barcelona sejr på 5 eller 6-2.

Real Madrid burde ikke have de store problemer mod Lyon, spørgsmålet er vel om de kan ødelægge dem forbandelse som har være hos dem i Champions League. Det tvivler jeg slet ikke på de kan, så regner med en samlet storsejr på 4-5 mål til Madrid.

Roma skal op imod Shakhtar, en spændende kamp, som på papiret vel er meget jævnbyrdig, med Shakhtar som små favoritter i mine øjne. De vandt deres gruppe foran Arsenal, og ligner et hold der for alvor kan nå langt. Roma er kommet igang i ligaen, men tror de får det rigtig svært mod et stærkt spillende Shakhtar hold. Tror på en samlet 3-1 til Shakhtar.

Milan mod Tottenham, helt sikkert en af rundens opgør i mine øjne. Endnu en utrolig jævnbyrdig kamp, uden en favorit. Milan har leveret de klart største præstationer i Europa igennem tiderne, og også på den seneste. Tottenham gør det rigtig godt i England, og selvom jeg må indrømme at jeg MEGET sjældent ser Milan spille, så tvivler jeg på de kan holde Tottenham fra at score en masse mål. Tror på en samlet 3-2 sejr til Tottenham.

Valencia mod Schalke, Valencia må vel påtage sig favoritrollen i den duel. Ser ikke nogen af holdene spille særlig tit, eller rettere, ser aldrig Schalke, og kun Valencia 1 gang eller 2 om måneden. Men hvis man kigger på deres ligaer, så ligger Valencia 4 i Spanien, og Schalke 10'er i Tyskland. Den spanske liga er bedre end den tyske, så Valencia må være favoritterne. Tror på to kedelige opgører med en samlet 2-0 sejr til Valencia.

Inter skal møde Bayern, i en af rundens helt store kampe, kun overgået af Arsenal - Barcelona, og for os danskere selvfølgelig også FCK - Chelsea. Inter har haft en sløj sæson, hvilket også har resulteret i en trænerfyring. Bayern startede som lort i ligaen, men er stille og roligt kommer længere frem i ligaen. De indtager pt. en 5. plads, og er godt på vej til en 2. plads i ligaen, og dermed Champions League næste år igen. Inter ligger nede som 7'er, men med 2 kampe mindre end alle holdene som er placeret over dem. De kan med 2 sejre, rykke op på 3. pladsen, kun 5 point efter Milan. Inter må trods alt være favoritter, men Bayern har en revanche til gode fra sidste års finale. Tror på en samlet 1-1, med Inter sejr efter straffe.

Manchester United skal møde Marseille, hvilket sagtens kan blive tættere end lige ventet. United er utvivlsomt store favoritter, men Marseille skal, og må ikke undervurderes. United kører en sikker 3-0 sejr hjem.

Sidst men ikke mindst, har vi vores egne FCK, mod storklubben Chelsea. Der kan ikke være nogen som helst tvivl om, at FCK skal spille op til deres allerbedste, hvis de skal have en chance mod Lampard og co. FCK og resten af de danske hold har vinterferie, og det eneste FCK kan håbe på, er at Chelsea's utrolig dårlige form fortsætter, indtil de to hold skal spille mod hinanden. Er bestemt optimist, og tror på en 1-0 hjemme, og 2-1 ude. FC KØBENHAVN, KOM SÅ!! (nej, er ikke FCK fan, men i Europa holder jeg altid med danske hold, med Brøndby som en undtagelse), er OB fan Smiley..

Vinderen af Champions League 2010/2011 bliver (trommehvirvel) ... ... ...
F.C Barcelona!!, tvivler simpelthen på at nogen hold kan slå dem.

Logged

Liverpool F.C

Philips
Gæst
 
Sv: Champions League 2010/2011 (afstemning hvem vinder)
« Svar #25: 16 Jan 2011, 06:17 »

har på fornemmelsen at finalen bliver Barcelona-Shaktar Barcelona siger sig selv mens jeg tror Shaktar overrasker alle
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Champions League 2010/2011 (afstemning hvem vinder)
« Svar #26: 16 Jan 2011, 11:51 »


Inter vinder ikke i år, det tror jeg simpelthen ikke på! De er ikke det samme uden "The Special One." Trods en fantastisk trup og et godt fundament i klubben, så tror jeg ikke på dem. Deres form i Serie A, er jo rædselsfuld i forhold til de andre sæsoner, hvor de styrede alt.

De har nu lige fået tre sejre i rap, kravler opad i tabellen, og har fået Leonardo som træner, der spiller en form for fodbold, som jeg tror passer godt til deres trup..

Tror man skal passe på med at afvise Inter.. Alle afviste jo Inter på forhånd sidste år, og se hvordan det gik, og hvis man ser på de spillere de har, så er det absolut et hold der har kvaliteterne til at gå hele vejen Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Skipper
Gæst
 
Sv: Champions League 2010/2011 (afstemning hvem vinder)
« Svar #27: 07 Feb 2011, 17:53 »

Tror vinderen af Champions League enten bliver United (desværre!!!) eller Barcelona. De 2 hold har godt nok vist stabilitet, på trods af uniteds tab til wolves i går.
Som Liverpool fan smerter det mig at sige det, men jeg håber lidt af United vinder, mest fordi Barcelona fans er blevet lidt for selvglade og så fordi at Ferguson sgu fortjener det. Hold op jeg hader det hold, og deres spiller. Men hold kæft jeg respektere deres manager Forlegen

PS:
Og som den optimist jeg er tager Liverpool den næste år Thumbs Up
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Champions League 2010/2011 (afstemning hvem vinder)
« Svar #28: 07 Feb 2011, 19:28 »

Tror vinderen af Champions League enten bliver United (desværre!!!) eller Barcelona. De 2 hold har godt nok vist stabilitet, på trods af uniteds tab til wolves i går.
Som Liverpool fan smerter det mig at sige det, men jeg håber lidt af United vinder, mest fordi Barcelona fans er blevet lidt for selvglade og så fordi at Ferguson sgu fortjener det. Hold op jeg hader det hold, og deres spiller. Men hold kæft jeg respektere deres manager Forlegen

PS:
Og som den optimist jeg er tager Liverpool den næste år Thumbs Up
Shit!! En Liverpool fan der håber på United for succes Shockeret Har jeg aldrig set før, tvivler desværre på du er Liverpool fan.. Ubeslutsom
Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Champions League 2010/2011 (afstemning hvem vinder)
« Svar #29: 07 Feb 2011, 19:30 »

Shit!! En Liverpool fan der håber på United for succes Shockeret Har jeg aldrig set før, tvivler desværre på du er Liverpool fan.. Ubeslutsom Men.. Ja, Barcelona vinder, de er bare bedst pt.

Alle er jo ikke ligeså farvet som dig, altså jeg tror da alle liverpool fans ville mene United er en topklub ligemeget hvor stort hadet mellem klubberne er. Jeg ved udemærket godt af Real i dine øjne bare er en midterklub som på ingen måde har mulighed for af vinde noget som helst, men der findes folk som godt kan se udover sin 'egen' klub Wink
Logged

FCK

Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010