home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:26:02 g00n Blogs Minimalistic 2020
I dag kl. 21:10:00 Bubbles Blogs #2- Migthy Hammers
I dag kl. 20:21:10 Jonaspetersen93 Blogs Et nyt kapitel på 10’eren
I dag kl. 17:43:36 Broen13 Blogs #8 Youth to Gold
I dag kl. 17:41:43 Broen13 Blogs [13] Mit AS Roma-event...
I dag kl. 15:06:34 Broen13 Omklædning... Hvem skal du være i di...
I dag kl. 12:15:30 RasmusA12 Blogs Kan søens perle blive ...
Antal Registrerede Brugere: 23176
  4 Brugere, 625 Gæster Online.

Nyeste Bruger: jonesgude
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Odds-tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 963 964 [965] 966 967 ... 1172 Udprint
Forfatter Emne: Odds-tråd  (Læst 1468223 gange)
Hallihallo
Landsholdsspiller

Sv: Odds-tråd
« Svar #14460: 09 Dec 2011, 23:17 »

Hvis du startede en blog omkring odds, vil folk nok følge den Opstemt
Folk må forstå, hvor heldig jeg har været. Har startet en blog tidligere, men fik langt fra opdateret den hver gang jeg fik lavet et væddemål. Foretrækker at ligge råd herud.
Rammer jeg en dårlig stime imorgen, så er jeg jo lige pludselig "ringe" Wink

Lavezzi
Gæst

« Svar #14461: 09 Dec 2011, 23:20 »

Er det ludo, hvis man spiller hvad man har råd til og ikke mere? Som sagt, så startede jeg med et småt beløb og har løbende hævet pengene til min privat-konto. Taber jeg de 5000 imorgen, så er eventyretmed de høje gevinster som sagt slut - det vr ikke noget jeg praktiserede inden jeg vandt stort, og det skal det ikke være når jeg rammer en dårlig stime. Starter forfra og oddser fornuftigt. Åndssavg kommentar, som jeg kun kan grine af Smiley Kan dog godt forstå, hvis folk synes det er sindssyge beløb - synes jeg også.

I min verden er man et sygt menneske, hvis man oddser 7.000 på en kupon. Men dig om det.

JeppeA
Landsholdsspiller

« Svar #14462: 09 Dec 2011, 23:22 »

Folk må forstå, hvor heldig jeg har været. Har startet en blog tidligere, men fik langt fra opdateret den hver gang jeg fik lavet et væddemål. Foretrækker at ligge råd herud.
Rammer jeg en dårlig stime imorgen, så er jeg jo lige pludselig "ringe" Wink
Selvføgelig har held en finger med i spillet, men analyser af mange kampe og dernæst udvælge dem der er mest realistiske beviser da også skills imo Smiley

Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + Challenges
Vi er nu oppe på 31 deltagere!

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #14463: 09 Dec 2011, 23:23 »

I min verden er man et sygt menneske, hvis man oddser 7.000 på en kupon. Men dig om det.
DU er da for latterlig :)Folk har forskellige økonomiske midler og de 7000 er ikke penge trukket fra min konto, men penge jeg har valgt at lade blive stående af de gevinster jeg har haft. Resten er som sagt vundet, hævet og skal under ingen omstændigheder spilles væk. Misundelse er en grim ting Wink

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #14464: 09 Dec 2011, 23:23 »

Kan godt følge Lavezzi lidt i at det er sygt. 7.000 er mange penge at spille for på et spil hvor tilfældigheder spiller ind (% når FCK spiller, der hjælper dommeren altid hvis det går modsat FCK - nå! Off topic).
Jeg vil dog ikke kalde det ludo - det er det vel først når man er afhængig af at spille - vel ikke beløbsmæssigt.

De 7.000 er også mange penge selvom det er vundne - tænk på Aaaafrika!

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #14465: 09 Dec 2011, 23:24 »

Tilfældigheder findes ikke, Skovlyst.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #14466: 09 Dec 2011, 23:25 »

Kan godt følge Lavezzi lidt i at det er sygt. 7.000 er mange penge at spille for på et spil hvor tilfældigheder spiller ind (% når FCK spiller, der hjælper dommeren altid hvis det går modsat FCK - nå! Off topic).
Jeg vil dog ikke kalde det ludo - det er det vel først når man er afhængig af at spille - vel ikke beløbsmæssigt.

De 7.000 er også mange penge selvom det er vundne - tænk på Aaaafrika!
I know, men tænk nu hvis de kunne blive til flere Wink - og det kunne de i det her tilfælde. Var de tabt, så var de tabt og det havde ikke påvirket min privatøkonomi. Det har de gjort positivt nu. Men som sagt, kan sagtens forstå i ikke kan sætte jer ind i det.

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #14467: 09 Dec 2011, 23:29 »

Tilfældigheder findes ikke, Skovlyst.

Giv mig nu bare ret, for fuck sake! Tunge Det findes!

I know, men tænk nu hvis de kunne blive til flere Wink - og det kunne de i det her tilfælde. Var de tabt, så var de tabt og det havde ikke påvirket min privatøkonomi. Det har de gjort positivt nu. Men som sagt, kan sagtens forstå i ikke kan sætte jer ind i det.

Hvad der kommer let, går let.
Mere vil have mere.

Ja, var de gået tabt ville det ikke have påvirket din privatøkonomi - men man kan også sige at det hurtigt kan blive for meget spilleri Smiley
- Jeg kan udmærket godt sætte mig ind i hvad det er du mener Wink

Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #14468: 09 Dec 2011, 23:31 »

Giv mig nu bare ret, for fuck sake! Tunge Det findes!

Hvad der kommer let, går let.
Mere vil have mere.

Ja, var de gået tabt ville det ikke have påvirket din privatøkonomi - men man kan også sige at det hurtigt kan blive for meget spilleri Smiley
- Jeg kan udmærket godt sætte mig ind i hvad det er du mener Wink
Min pointe er jo bare at, havde jeg ikke vundet disse beløb havde disse summer aldrig kommet på tale, og i omed jeg konstant æer pengen væk fra min konto og aldrig kunne finde på at indbetale mere end 500 kr. af min en økonomi, så "går de ikke let" Smiley Derfor er de o så smart, og det er det folk skal forstå Peace

Skovlyst
Landsholdsspiller

« Svar #14469: 09 Dec 2011, 23:34 »

Men stadigvæk - 7.000 kr på et bet? Er det ikke lidt for meget selvom du reelt set ikke har tabt nogle?

Smukke ord

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #14470: 09 Dec 2011, 23:37 »

Men stadigvæk - 7.000 kr på et bet? Er det ikke lidt for meget selvom du reelt set ikke har tabt nogle?
2000 over hvad jeg efterfølgende har sat som limit Smiley Det var all-in, en chance. Men man skal også forstå hvor grænsen går, og man skal være viljefast. Det er jeg. Men om sagt, prøv at stå i en situation, hvor du reelt set ikke har brug for de 7000, men egentlig godt kunne bruge 20000 Smiley Her var en "gratis" mulighed for at øge. Havde jeg gjrt det efter jeg havde tabt 7000 først, så var det et problem - i min verden. Men har ikke brug fr at forsvare noget Smiley

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #14471: 09 Dec 2011, 23:38 »

..Men tror femover jeg dropper at skrive beløb Wink

Legenden
Manager

« Svar #14472: 09 Dec 2011, 23:39 »

Det er jo op til ham selv. Som jeg ser på det:

70000 kr. vundet - spiller 7000 kr. (10%)
1000 kr. vundet - spiller 100 kr. (10%)

Men hvis det var mig, havde jeg hevet penge ud med det samme, jeg vandt over 2000 kr. Grin

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

nissen2012
Juniorspiller
**

« Svar #14473: 09 Dec 2011, 23:39 »

Lad dog manden spille de beløb han vil, alle ved før eller siden træder grådighed ind, og det går den anden vej, men som ser ud til grådighed allerede er trådt ind ( mer vil ha mer)

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #14474: 09 Dec 2011, 23:40 »

Lad dog manden spille de beløb han vil, alle ved før eller siden træder grådighed ind, og det går den anden vej, men som ser ud til grådighed allerede er trådt ind ( mer vil ha mer)
Haha - haters will be haters.

Sider: 1 ... 963 964 [965] 966 967 ... 1172 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010