home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 15:08:57 warmon Blogs [28] Mit AS Roma-event...
I går kl. 12:33:20 Broen13 Blogs #60 Youth to Gold
I går kl. 12:31:35 Broen13 Klubsøgnin... Al Hilal FC
06 Mar 2026, 11:41 Broen13 Klubsøgnin... ASEC Mimosas
06 Mar 2026, 11:38 Broen13 Challenges The real Sir Alex Ferg...
05 Mar 2026, 19:49 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
05 Mar 2026, 08:03 Broen13 Klubsøgnin... Servette FC
Antal Registrerede Brugere: 23324
  1 Bruger, 488 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kollurprestige
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Odds-tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 852 853 [854] 855 856 ... 1172 Udprint
Forfatter Emne: Odds-tråd  (Læst 1541744 gange)
Hallihallo
Landsholdsspiller

Sv: Odds-tråd
« Svar #12795: 01 Jun 2011, 22:11 »

Så er jeg også tvunget til at vinde de første 3 gange jeg spiller. Man kan godt oprette sig uden startbonusser, ikke? Smiley
Ved jegfaktisk ikke engang, men hvorfor ikke satse på man kan ramme odds 1,5 3 gange? Det er da en god mulighed synes jeg Smiley

Cactus
Førsteholdsspiller

« Svar #12796: 01 Jun 2011, 22:12 »

Synes da de 7000,- jeg tjene igår var ganske udemærkede Wink Nu kommer der jo et par tennis GS.
Tillykke med den fine gevinst. Holder mig normalt fra tennis, men sluttede da min odds "sæson" godt med et plus på 18k  Smiley

Det var bare for at give et venligt forslag  Thumbs Up

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #12797: 01 Jun 2011, 22:13 »

Tillykke med den fine gevinst. Holder mig normalt fra tennis, men sluttede da min odds "sæson" godt med et plus på 18k  Smiley

Det var bare for at give et venligt forslag  Thumbs Up
Synes liveodds på tennis er guds gave til mennesket. Især nu, hvor jeg kun arbejder weekend. Det giver noget at lav i hverdagene Smiley

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #12798: 01 Jun 2011, 22:16 »

Ved jegfaktisk ikke engang, men hvorfor ikke satse på man kan ramme odds 1,5 3 gange? Det er da en god mulighed synes jeg Smiley

Jeg er helt enig med dig i, at det er en god mulighed. Jeg forstår bare ikke dit regnestykke i dette indlæg:

Hvis du smider 200 ind, så få du 200 i bonus, hvilket vil sige 400. Detes skal gennemspilles til minimum odds 1,5 3 gange - dvs. der skal gennespilles minimum 1200.

Første gang jeg vinder til præcist odds 1,5, så vil min konto vel stå på 300 kroner, hvis man tager udgangspunkt i en start med de 200 kroner. 2. spiller jeg så 300 kroner til odds 1,5, hvilket vil give en gevinst på 450. 3. spiller jeg så 450 til odds 1,5, hvor de 200 kroner så er spillet 3 gange.

Kan det ikke godt passe, at det fungerer på denne måde? Smiley

If you can't join them, beat them.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #12799: 01 Jun 2011, 22:19 »

Du skal bare gennemspille det tredobbelte af det du har indbetalt + plus den bonus du får - dvs 3*400, 6*200, 12 *100 osv. (Hvis vi antager at du indbetaler 200 kr.)

Det er ligemeget hvor meget du vinder. Hvis du på første væddemål vinder 3000 kr, er jeg ret sikker på at du stadigvæk kun skal gennemspille det ovennævnte.

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #12800: 01 Jun 2011, 22:21 »

Du skal bare gennemspille det tredobbelte af det du har indbetalt + plus den bonus du får - dvs 3*400, 6*200, 12 *100 osv. (Hvis vi antager at du indbetaler 200 kr.)

Det er ligemeget hvor meget du vinder. Hvis du på første væddemål vinder 3000 kr, er jeg ret sikker på at du stadigvæk kun skal gennemspille det ovennævnte.

Jeg tror jeg skal holde mig fra al det bonus. Det er forvirrende. :-) Dagens liveodds overskud var på sølle 59 kroner.

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #12801: 01 Jun 2011, 22:39 »

Er der nogen herinde med lidt viden indenfor NHL, og kan komme med et fornuftigt bud på aftenens (nattens, om man vil) Stanley Cup finale. Som i nok ved, så er det Vancouver Canucks-Boston Bruins der står over for hinanden. Jeg hælder selv mest til en Canucks sejr, hvilket også vil sikre den første danske Stanley Cup vinder. Har i nogle bud? Smiley

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #12802: 01 Jun 2011, 22:41 »

Er der nogen herinde med lidt viden indenfor NHL, og kan komme med et fornuftigt bud på aftenens (nattens, om man vil) Stanley Cup finale. Som i nok ved, så er det Vancouver Canucks-Boston Bruins der står over for hinanden. Jeg hælder selv mest til en Canucks sejr, hvilket også vil sikre den første danske Stanley Cup vinder. Har i nogle bud? Smiley

Har ikke noget bud, men du skal huske at Stanley Cuppen ligesom alle andre runder i playoffs i NHL bliver afgjort over 7 kampe. Så det er svært at spå om hvad de enkelte bliver! Smiley

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #12803: 01 Jun 2011, 22:46 »

Har ikke noget bud, men du skal huske at Stanley Cuppen ligesom alle andre runder i playoffs i NHL bliver afgjort over 7 kampe. Så det er svært at spå om hvad de enkelte bliver! Smiley

Det var jeg ikke klar over, tak fordi du sagde det. Det er selvfølgelig svært at spå omkring resultatet, men i og med Canucks er på hjemmebane, så kunne jeg godt overveje at give den et skud. Smiley

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller

« Svar #12804: 01 Jun 2011, 22:54 »

Altså udfra, at Vasco fører ligaen efter 2 kampe, og at Coritiba har tabt begge deres kampe så vil jeg sige Vasco Smiley

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #12805: 01 Jun 2011, 22:56 »

Altså udfra, at Vasco fører ligaen efter 2 kampe, og at Coritiba har tabt begge deres kampe så vil jeg sige Vasco Smiley

Jeg beklager, at jeg lige fik slettet mit indlæg, men jeg kunne desværre ikke finde kampen inde på DS, så jeg opgav det. Smiley

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller

« Svar #12806: 01 Jun 2011, 22:57 »

Jeg beklager, at jeg lige fik slettet mit indlæg, men jeg kunne desværre ikke finde kampen inde på DS, så jeg opgav det. Smiley

Nå okay det gør ikke noget, det er jo lidt svært, at oddse på den når de ikke udbyder den  Thumbs Up

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #12807: 01 Jun 2011, 22:59 »

Nå okay det gør ikke noget, det er jo lidt svært, at oddse på den når de ikke udbyder den  Thumbs Up

Ja lige præcis! Jeg kiggede ellers efter spændende kampe på resultat.dk, men man bliver slemt skuffet HVER gang man åbner DS. Smiley

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #12808: 02 Jun 2011, 13:23 »

Nogle med lidt insiderviden angående tennis, som vil komme med et bud på M. Sharapova - N. Li? N. Li har virkelig fightet sig til sejren i hendes kampe, mens Sharapova har spillet meget overbevisende. Selvom grus ikke ligefrem er Sharapovas kop te, er hendes spil indtil videre så nok til, at man trygt kan ligge sine penge i hænderne på hende? :-)

kuszman
Førsteholdsspiller

« Svar #12809: 02 Jun 2011, 13:25 »

Nogle med lidt insiderviden angående tennis, som vil komme med et bud på M. Sharapova - N. Li? N. Li har virkelig fightet sig til sejren i hendes kampe, mens Sharapova har spillet meget overbevisende. Selvom grus ikke ligefrem er Sharapovas kop te, er hendes spil indtil videre så nok til, at man trygt kan ligge sine penge i hænderne på hende? :-)

Jeg ville sætte mine penge på Sharapova. Som du siger har hun været meget overbevisende, og tror hun snupper en plads i finalen Wink

Sider: 1 ... 852 853 [854] 855 856 ... 1172 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010