home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 15:08:57 warmon Blogs [28] Mit AS Roma-event...
I går kl. 12:33:20 Broen13 Blogs #60 Youth to Gold
I går kl. 12:31:35 Broen13 Klubsøgnin... Al Hilal FC
06 Mar 2026, 11:41 Broen13 Klubsøgnin... ASEC Mimosas
06 Mar 2026, 11:38 Broen13 Challenges The real Sir Alex Ferg...
05 Mar 2026, 19:49 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
05 Mar 2026, 08:03 Broen13 Klubsøgnin... Servette FC
Antal Registrerede Brugere: 23324
  0 Brugere, 532 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kollurprestige
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Odds-tråd
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 840 841 [842] 843 844 ... 1172 Udprint
Forfatter Emne: Odds-tråd  (Læst 1541525 gange)
Hallihallo
Landsholdsspiller

Sv: Odds-tråd
« Svar #12615: 10 Maj 2011, 11:56 »

Overvejer denne kupon til iaften.

HIK - Skjold (0-1) 1 2.45
Young Boys - Grasshoppers 1 1.58
Deportivo La Coruna - Athletic Bilbao 2 2.85

Total Odds: 11.03

Hvad siger folk til det?
Ville nok ikke oddse på Bilbao sejr da de ikke har været imponerende på udebane, samtidig med at Depor har været okay hjemme. Prøv eventuelt over 2,5 mål, da begge hold vil frem og angribe for at vinde kampen. Kan nok fås til over odds 2 tror jeg Smiley

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12616: 10 Maj 2011, 14:48 »

Kan kun grine af hvor stor en ignorant du er.

Så du giver mig ret i min udregning, men nægter alligevel at indse at kuponen kun havde så lille en chance for at gå hjem? Bare fordi man er favorit betyder det jo ikke at man er sikker vinder - og slet ikke hvis der er 9 kampe! Virker som om du tror, at hvis der er 80 % chance for at hver eneste af kampen går hjem, så er chancen nok den sammen for hele kuponen. Du forstår tydeligvis ikke, hvordan bookmakerne sætter deres odds, og hvorfor systemet er sat op som det er.  Ellers ville de tabe penge og enhver idiot ville kunne vinde penge. Men, hvis du laver 100 kuponer med 9 kampe på hver kupon, eller bare en kupon som sammenlagt giver 20-30 gange pengene igen, og så vinder mere end to tre gange og kan bevise det, så vil jeg gerne rose dig for at have fundet valuebets, men jeg nægter simpelthen på at tro du sætter dig nok ind i tingene til at kunne finde valuebets.Du tager slet ikke højde for holdendes form eller motivation - kun ligastillingen.

Du er dømt til at tabe på odds i længden, hvis du ikke forstår at sådanne kuponer fungerer fint for sjovt eller, hvis du er rigtig heldig, men ikke fungerer i længden ellers.

Godnat!

Hvordan kan du fastslå, at jeg er en ignorant over nogle indlæg?

Jeg gentager mig selv, endnu engang.

- De mulige kombinationer af de mange kampe er mange, og derfor er chancen statistisk set meget lille, der har du fuldstændig ret. Men... Din baggrundsviden har jo enorm indflydelse på dine odds. Dog er dette ikke nødvendigvis en underbygning for kampens forløb og resultat. Jeg tror jo på min egen viden indenfor fodbold når jeg oddser, ligesom I andre vel også gør det. Kampenes forløb kan man ikke afgøre på forhånd, ligemeget hvor stor en viden du har, det har du også helt ret i. Dog kan ens viden, som forklaret overstående, sagtens danne et fornuftigt fundament/grundlag for ens chancer for gevinst. Jo, odds er også matematisk anlagt, men stadig kan ens tro og viden sagtens vægtes højere end de forskellige matematiske kombinationer, det tror jeg i hvert fald på.

Der er ingen grund til, at vi og andre bliver grove overfor hinanden, og jeg ved godt at mit tidligere indlæg også indeholdte en form for irritation overfor dig, det undskylder jeg naturligvis.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #12617: 10 Maj 2011, 14:51 »

Hvordan kan du fastslå, at jeg er en ignorant over nogle indlæg?

Jeg gentager mig selv, endnu engang.

- De mulige kombinationer af de mange kampe er mange, og derfor er chancen statistisk set meget lille, der har du fuldstændig ret. Men... Din baggrundsviden har jo enorm indflydelse på dine odds. Dog er dette ikke nødvendigvis en underbygning for kampens forløb og resultat. Jeg tror jo på min egen viden indenfor fodbold når jeg oddser, ligesom I andre vel også gør det. Kampenes forløb kan man ikke afgøre på forhånd, ligemeget hvor stor en viden du har, det har du også helt ret i. Dog kan ens viden, som forklaret overstående, sagtens danne et fornuftigt fundament/grundlag for ens chancer for gevinst. Jo, odds er også matematisk anlagt, men stadig kan ens tro og viden sagtens vægtes højere end de forskellige matematiske kombinationer, det tror jeg i hvert fald på.

Der er ingen grund til, at vi og andre bliver grove overfor hinanden, og jeg ved godt at mit tidligere indlæg også indeholdte en form for irritation overfor dig, det undskylder jeg naturligvis.

Som du selv siger så har man en viden man gør brug af, men det er jo selv samme viden bookmakerne bruger til at sætte odds ud fra. Derfor skal du være dygtig og heldig for at finde odds der har en BV på over 100, da det reelt set er de eneste spil der er gevinst ved i længden. Det kan godt være at du mener du har fundet nogle gode odds, men selv hvis du har fundet nogle rigtigt gode odds, ville den kupon aldrig have mere end 5% chance for at gå hjem - og det er ud fra at din BV skal ligge over 100 på dem alle.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12618: 10 Maj 2011, 15:01 »

Som du selv siger så har man en viden man gør brug af, men det er jo selv samme viden bookmakerne bruger til at sætte odds ud fra. Derfor skal du være dygtig og heldig for at finde odds der har en BV på over 100, da det reelt set er de eneste spil der er gevinst ved i længden. Det kan godt være at du mener du har fundet nogle gode odds, men selv hvis du har fundet nogle rigtigt gode odds, ville den kupon aldrig have mere end 5% chance for at gå hjem - og det er ud fra at din BV skal ligge over 100 på dem alle.

Delvist enig. Dog ved jeg ikke hvad du mener, når du skriver "BV"  Smiley

Jeg fastholder dog, at der er mere end de 2-3%, da min viden og strategiske tankegang indenfor odds, overvinder det matematiske. Det lyder måske lidt arrogant, men det er ikke hensigten. Jeg er ikke nogen oddsmaster, men jeg er nu samtidig heller ikke helt dårlig, hvis jeg selv skal sige det.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #12619: 10 Maj 2011, 15:12 »

Delvist enig. Dog ved jeg ikke hvad du mener, når du skriver "BV"  Smiley

Jeg fastholder dog, at der er mere end de 2-3%, da min viden og strategiske tankegang indenfor odds, overvinder det matematiske. Det lyder måske lidt arrogant, men det er ikke hensigten. Jeg er ikke nogen oddsmaster, men jeg er nu samtidig heller ikke helt dårlig, hvis jeg selv skal sige det.

Med BV mener jeg Betvalue - den udregnes ved at gange oddset med din chancevurdering i %. Giver denne over 100 så er der værdi i spillet.

Det behøver jo ikke være dårligt oddset - det er bare generel matematik, at kuponer der giver så meget igen kun har så lidt chance for at gå hjem, men det betyder jo ikke at det er umuligt eftersom 2-3 ud af 100 går hjem. Smiley

S
Gæst

« Svar #12620: 10 Maj 2011, 16:04 »

http://bettipswithprofit.blogspot.com/

Opdateret med endnu et tip til i aften Smiley

phil0883
Reserveholdsspiller

« Svar #12621: 10 Maj 2011, 16:06 »

Nogle der ved hvordan jeg som 15-Årig kan oddse nogle steder? Peace

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #12622: 10 Maj 2011, 16:11 »

Nogle der ved hvordan jeg som 15-Årig kan oddse nogle steder? Peace
Kan du ikke. Så skal du bruge din mor/fars dankort og ID eller være heldig at de giver dig lov nede på den lokale tank.

S
Gæst

« Svar #12623: 10 Maj 2011, 16:12 »

Man skal være 16 for at oddse i kiosker og lignende hos Danske Spil
Hos bookmakere på nettet skal du være 18 Smiley

Ellers er det vel en mulighed at du snakker med dine forældre og får oprettet en konto i deres navn, og får lov til at bruge den. Pengene skal
jo så på den måde gå gennem dem Smiley

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller

« Svar #12624: 10 Maj 2011, 16:12 »

Du kan få dine forældre til at lave en odds konto online i deres navn også kan du oddse derfra Smiley

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

phil0883
Reserveholdsspiller

« Svar #12625: 10 Maj 2011, 16:13 »

Jo, men det vil mine forældre desværre ikke gå med til. Derfor jeg ville spørge om jeg ku på egen hånd. Æv. Så må jeg vente til jeg er 16 Wink

S
Gæst

« Svar #12626: 10 Maj 2011, 16:14 »

Jo, men det vil mine forældre desværre ikke gå med til. Derfor jeg ville spørge om jeg ku på egen hånd. Æv. Så må jeg vente til jeg er 16 Wink

Tja. Eller som sagt forsøge og se om du er heldig nede i en kiosk med danske spil.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #12627: 10 Maj 2011, 16:14 »

Det er jo ikke sikkert at de afviser dig på tanken - ellers er der sikkert en voksen so mgerne vil oddse den for dig, hvis det er.

Mikkel 2765
Førsteholdsspiller

« Svar #12628: 10 Maj 2011, 16:15 »

Du kan bare sige til din far om det ikke kunne være sjovt at oddse lidt sammen med ham på en konto også se hvor mange penge i kunne vinde ? Smiley

The Gunners - Arsenal FC

FC FmFreaks - Månedens tråd April 2011

Bolden er rund og man spiller 90 minutter - Sepp Herberger.

S
Gæst

« Svar #12629: 10 Maj 2011, 16:17 »

phil0883

Du skal dog lige være opmærksom på at Danske Spil har lorte-odds i forhold til de etablerede bookmakere på nettet.

Sider: 1 ... 840 841 [842] 843 844 ... 1172 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010