home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 15:08:57 warmon Blogs [28] Mit AS Roma-event...
I går kl. 12:33:20 Broen13 Blogs #60 Youth to Gold
I går kl. 12:31:35 Broen13 Klubsøgnin... Al Hilal FC
06 Mar 2026, 11:41 Broen13 Klubsøgnin... ASEC Mimosas
06 Mar 2026, 11:38 Broen13 Challenges The real Sir Alex Ferg...
05 Mar 2026, 19:49 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
05 Mar 2026, 08:03 Broen13 Klubsøgnin... Servette FC
Antal Registrerede Brugere: 23324
  0 Brugere, 538 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kollurprestige
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Odds-tråd
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 839 840 [841] 842 843 ... 1172 Udprint
Forfatter Emne: Odds-tråd  (Læst 1541533 gange)
JosepGuardiola
Gæst

Sv: Odds-tråd
« Svar #12600: 09 Maj 2011, 23:36 »

Tak til Ready123. Egentlig sjovt spørgsmål, hvis jeg havde vundet så havde I ikke skrevet herinde.

Jo. Jeg går op i chancevurderinger. Din kupon havde en chance, men jeg græmmes når du siger, at den er stor. Og jeg rynker mit øjenbryn, når du uden tøven kan afvise at de 2-3 % var til grin. Uanset om den kupon var gået op eller ej - og det skal kuponer jo af og til - havde jeg kommenteret på de kommentarer, du kom med.

Jeg er snæversynet, fordi jeg fejler på en kupon!? Du er sgu da fuldstændig til grin, hvilket jeg, overraskende nok, står helt alene med denne beskrivelse af dig.

Du er ikke snæversynet, fordi du misser kuponen. Det blev understreget allerede FØR kampene var spillet. Du er snæversynet, fordi du tror der er en stor sandsynlighed for at alle ni kampe går op på samme kupon.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12601: 09 Maj 2011, 23:37 »

Du hører jo ikke efter. Har aldrig sagt det var umuligt at den kunne gå hjem, men jeg gav den 2-3 % chance, hvilket efter simpel hovedregning viser sig at være korrekt. Kunne selv have fundet på at oddse noget lignende - for sjov, men forstår ikke at du sviner os og lukker af for os når vi fortæller dig at den ikke er fifty-fifty som du sagde, hvilket er ren utopi fordi man så kunne bliver millionær i længden ved odds. Det eneste jeg bliver irriteret over, er når du griner af vores holdninger eller klokkeklare facts som det er. Er da glad på dine vejne for at du ikke spillede den, men come on - du må sq da også kunne se nu at vi har ret?

Og som sagt - jeg ville da hellere end gerne have ønsket dig tillykke, hvis du havde vundet, men det have ikke ændret min mening - og det fact det er, at der kun var 2-3% chance. - det betyder jo ikke nødvendigvis at det er umuligt-

Jeg hører skam efter. Men jeg er i bund og grund fuldstændig uenig. Der er ikke 2% chance. Fodbold og betting for den sags skyld er ikke matematik, da det er to sider af samme sag, basalt.

Af simpel matematik er chancen måske 2-3-4%, men dette er fodbold, og der er favoritter, ligeledes er der underdogs. Jeg har forklaret det i tidligere indlæg, så du må lede efter svaret der.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #12602: 09 Maj 2011, 23:37 »

Endnu et postulat, utroligt.

Du aner ikke om jeg er en erfaren oddser! Jeg er ikke nogen verdensmester, og spiller heller ikke hver dag, slet ikke. Men har et stort flot + på kontoen.

Chancen er ikke 2-3%, det er simpelthen for åndssvagt at tro dette. Selvfølgelig er det statistisk se, men man oddser også med en vis viden, ellers vinder man sgu ikke. Det kan sagtens gå hjem, og se mit tidligere indlæg; Hvis nu jeg havde oddset på 2-3 så havde I sikkert sagt, at den gik hjem. Det er kun fordi I måske har erfaringer med ikke at vinde på flere kampe, hvilket siger mere om jer, end mig. Smiley

Chancen er vel fifty-fifty, da et, to eller flere hold reelt set, godt kan fejle. Men se det fra et andet perspektiv, for jeg har vundet på mange kampe før, dog ikke med så stort et beløb, og jeg ved endnu ikke om jeg tør satse det. 

Her blandt andet! Du forstår ikke at det er matematisk korrekt at der er 2-3% chance. Det kan godt være du har en vis viden, men det har oddssætterne så sandelig også - nok også i højere grad. Man kan sagtens finde værdibets en gang imellem, og man kan også være heldig at ramme en af sine fornemmelser. Ligemeget, vhor godt dit hjemmearbejde er, så vil du aldrig kunne ramme hver anden kupon til det odds.

"Chancen er vel fifty-fifty, da et, to eller flere hold reelt set"

tror du stadig på det?

PhilipFlink
Manager

« Svar #12603: 09 Maj 2011, 23:38 »

humørcrew hvad går det ud på? (:

Hej Freshy!

http://fmfreaks.dk/index.php?topic=28286.1485 - her ser du hvad det går ud på.. Godaften til dig!

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #12604: 09 Maj 2011, 23:39 »

Jeg hører skam efter. Men jeg er i bund og grund fuldstændig uenig. Der er ikke 2% chance. Fodbold og betting for den sags skyld er ikke matematik, da det er to sider af samme sag, basalt.

Nogen har vist glemt at informere bookmakerne....

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #12605: 09 Maj 2011, 23:40 »

Af simpel matematik er chancen måske 2-3-4%, men dette er fodbold, og der er favoritter, ligeledes er der underdogs. Jeg har forklaret det i tidligere indlæg, så du må lede efter svaret der.
Og oddsne bliver sat ud fra om de er favoritter jo? Havde du oddset celtic til odds 1,2 f.eks. så havde der været ca. 80 % chance, men da du vælger så mange kampe falder chancen jo støt - din argumentation giver jo absolut ingen mening.

PLEASE - en eller anden giv mig dog ret, han er jo ikke til at banke fornuft i.

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #12606: 09 Maj 2011, 23:42 »

Hej Freshy!

http://fmfreaks.dk/index.php?topic=28286.1485 - her ser du hvad det går ud på.. Godaften til dig!

Det er da en ringe ide og ser da heller ik ud til i har opbakning til at kunne lave det, ligner mest bare at i vil lave sjov med det, så synes det meget irriterende med sådan en gang moralpis (:

Men fra nu af er jeg så en del af crewet, jeg vil gerne betegnes som en del af Depricrewet, der skaber dårlig stemning og en masse fights her på siden

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12607: 09 Maj 2011, 23:44 »

Jo. Jeg går op i chancevurderinger. Din kupon havde en chance, men jeg græmmes når du siger, at den er stor. Og jeg rynker mit øjenbryn, når du uden tøven kan afvise at de 2-3 % var til grin. Uanset om den kupon var gået op eller ej - og det skal kuponer jo af og til - havde jeg kommenteret på de kommentarer, du kom med.

Du er ikke snæversynet, fordi du misser kuponen. Det blev understreget allerede FØR kampene var spillet. Du er snæversynet, fordi du tror der er en stor sandsynlighed for at alle ni kampe går op på samme kupon.

Jeg er ikke snæversynet, men det må du gerne synes. Jeg er stadig af samme holdning, da det udelukkende var favoritter jeg oddsede på. Chancen for at samtlige favoritter vinder er naturligvis mindre, end hvis jeg bare havde oddset på 2-3 kampe. Denne sætning danner faktisk grundlag for min argumentation. - Hvis jeg havde oddset på ca. 3 favorithold, så havde I alle sagt at kuponen var gået hjem. Desværre har mange af jer muligvis erfaring med, at kuponen ikke går hjem, når der er flere hold. Det er underbevidstheden som spiller jer et puds i min optik, da matematikken og generelt den logiske tankegang, vil sige at den ikke med stor sandsynlighed ville gå hjem.

Jeg aner ikke hvordan jeg skal formulerer og forklarer det mere præcist, men kig i mine tidligere indlæg, da jeg er træt af, at køre i ring.

Hvis I er uenige så fair nok, men argumenter det lidt bedre, istedet for at hovere og gøre andre underlige ting.

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #12608: 09 Maj 2011, 23:51 »

Hvis I er uenige så fair nok, men argumenter det lidt bedre, istedet for at hovere og gøre andre underlige ting.

Jamen, du lukker jo ikke øjnene op. Selvfølgelig er chancen for at din kupon går hjem da ikke på 50 % - hvad fanden - ikke engang 10 %! Det ville betyde at den gik op hver 10. gang du spiller på den. Det ville jo gøre bookmakerne til en kæmpe underskudsforretnin g, men sjovt nok er det dem, der hiver pengene hjem. Er det ikke argument nok?!

Hvis jeg havde oddset på ca. 3 favorithold, så havde I alle sagt at kuponen var gået hjem.

Det afhænger da af ufattelig mange ting. Selv ved tre favoritter med ca. 80 % chance hver (og så er odds omkring 1,2), vil det give lige lidt over 50 % chance. Ved at sammensætte en kupon på den måde, så falder sandsynligheden for at den går hjem i takt med at oddset mulitpliceres. Hvorfor tror du bookmakerne vil have folk til at spille flere kampe fremfor singles? Hvorfor tror du, at der er nogen steder hvor man får en bonus, som skal gennemspilles udelukkende via triples? Det er da ikke fordi de står og deler penge ud, men fordi de ved hvordan pengene kommer ind i butikken igen.

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #12609: 09 Maj 2011, 23:51 »

Jeg er ikke snæversynet, men det må du gerne synes. Jeg er stadig af samme holdning, da det udelukkende var favoritter jeg oddsede på. Chancen for at samtlige favoritter vinder er naturligvis mindre, end hvis jeg bare havde oddset på 2-3 kampe. Denne sætning danner faktisk grundlag for min argumentation. - Hvis jeg havde oddset på ca. 3 favorithold, så havde I alle sagt at kuponen var gået hjem. Desværre har mange af jer muligvis erfaring med, at kuponen ikke går hjem, når der er flere hold. Det er underbevidstheden som spiller jer et puds i min optik, da matematikken og generelt den logiske tankegang, vil sige at den ikke med stor sandsynlighed ville gå hjem.

Jeg aner ikke hvordan jeg skal formulerer og forklarer det mere præcist, men kig i mine tidligere indlæg, da jeg er træt af, at køre i ring.

UFATTELIGT!

Selvfølgelig er der mindre chance for at 9 favoritter går hjem end at 3 favoritter går hjem! Tager vi 3 kampe til odds 1.2 og 9 kampe til odds 1.2 og er rigtigt flinke og antage at vi har fundet op til 9 værdibets med en BV på 105 kommer chacnerne for at de to kuponer går hjem til at se således ud:

3 kamps-kuponen: 1,20^3=1,78 - = 60 % chance for at gå hjem!

9 kamps-kuponen: 1,20^3=6,20 - = 16,96 % chance for at gå hjem!

Forstå det nu da!

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12610: 09 Maj 2011, 23:57 »

UFATTELIGT!

Selvfølgelig er der mindre chance for at 9 favoritter går hjem end at 3 favoritter går hjem! Tager vi 3 kampe til odds 1.2 og 9 kampe til odds 1.2 og er rigtigt flinke og antage at vi har fundet op til 9 værdibets med en BV på 105 kommer chacnerne for at de to kuponer går hjem til at se således ud:

3 kamps-kuponen: 1,20^3=1,78 - = 60 % chance for at gå hjem!

9 kamps-kuponen: 1,20^3=6,20 - = 16,96 % chance for at gå hjem!

Forstå det nu da!

Diskuterer du med sig selv, fordi jeg har sgu ikke sagt det imod?  Huh

Det var jo netop det jeg forklarede før! Forstå det nu selv, og læs hvad fanden jeg skriver!
Jamen, du lukker jo ikke øjnene op. Selvfølgelig er chancen for at din kupon går hjem da ikke på 50 % - hvad fanden - ikke engang 10 %! Det ville betyde at den gik op hver 10. gang du spiller på den. Det ville jo gøre bookmakerne til en kæmpe underskudsforretnin g, men sjovt nok er det dem, der hiver pengene hjem. Er det ikke argument nok?!

Det afhænger da af ufattelig mange ting. Selv ved tre favoritter med ca. 80 % chance hver (og så er odds omkring 1,2), vil det give lige lidt over 50 % chance. Ved at sammensætte en kupon på den måde, så falder sandsynligheden for at den går hjem i takt med at oddset mulitpliceres. Hvorfor tror du bookmakerne vil have folk til at spille flere kampe fremfor singles? Hvorfor tror du, at der er nogen steder hvor man får en bonus, som skal gennemspilles udelukkende via triples? Det er da ikke fordi de står og deler penge ud, men fordi de ved hvordan pengene kommer ind i butikken igen.

Selvfølgelig er det ingen underskudsforretnin g, da der er så mange dumme og uvidende oddsere, som eksempelvis jer, da I mener at der er 2% chance. Sjovt at jeg så mange gange før, har vundet på mange kampe samlet. Egentlig utroligt at jeg har ramt de 2%, for det kan umuligt have noget at gøre med min viden inden for fodbold. Det er ironisk, hvis I skulle tvivle.

Ha' en god aften, for jeg gider sgu ikke at køre i ring konstant.

Scholesy
Landsholdsspiller

« Svar #12611: 09 Maj 2011, 23:59 »

Det er fandme da sjovt, sådan som du skal være smagsdommer for hvad der er god argumentation, og hvad der ikke er. De kommer med FACTS, men det vælger du at overse fuldstændig, og sige at betting ikke er matematik? Allerede der er du jo langt ude og skide..

Så nævner du faktisk det hele glimrende i dit sidste indlæg, hvor du siger, at "matematikken og generelt den logiske tankegang, vil sige at den ikke med stor sandsynlighed ville gå hjem." Jamen hvis de 2 ting, matematikken og logikken, siger, at der ikke er god værdi i det, så tror jeg sku det er bedst, at droppe den kupon. Hvad skulle danne bedre grundlag for et godt odds end matematikken og den simple logik i, at chancen for der går lort i kuponnen stiger kraftigt ved, at tilføje flere kampe?

"Underbevidstheden der spiller os et puds"... Det er jo tragisk..

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #12612: 10 Maj 2011, 00:03 »

Det var jo netop det jeg forklarede før! Forstå det nu selv, og læs hvad fanden jeg skriver!
Selvfølgelig er det ingen underskudsforretnin g, da der er så mange dumme og uvidende oddsere, som eksempelvis jer, da I mener at der er 2% chance. Sjovt at jeg så mange gange før, har vundet på mange kampe samlet. Egentlig utroligt at jeg har ramt de 2%, for det kan umuligt have noget at gøre med min viden inden for fodbold. Det er ironisk, hvis I skulle tvivle.

Ja, hej. Jeg har en tilbagebetalingspro cent på små 123 % over 550 spil i mit private regnskab denne sæson: Jeg tror, jeg klarer mig fint. Du kan i øvrigt finde mig her, hvis du vil have lidt bevis for det: link. Så kan du kalde mig dum alt det du vil. Jeg har da trods alt et regnskab, der understøtter min viden. :-)

De 2 % er jo naturligvis ikke gældende for samtlige dine kuponer, men blot for den du viste - og som du ville have tabt fælt på. Samtidigt indikerer de 2 % en chance: Set over TID ville du tabe 98 % af tiden med den kupon, men vinde 2 % af tiden. Der er altså gevinstchancer. Og det var kun på den kupon: Jeg har ingen anelse om hvordan dine andre kuponer ser ud. :-)

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #12613: 10 Maj 2011, 00:05 »

Diskuterer du med sig selv, fordi jeg har sgu ikke sagt det imod?  Huh

Kan kun grine af hvor stor en ignorant du er.

Så du giver mig ret i min udregning, men nægter alligevel at indse at kuponen kun havde så lille en chance for at gå hjem? Bare fordi man er favorit betyder det jo ikke at man er sikker vinder - og slet ikke hvis der er 9 kampe! Virker som om du tror, at hvis der er 80 % chance for at hver eneste af kampen går hjem, så er chancen nok den sammen for hele kuponen. Du forstår tydeligvis ikke, hvordan bookmakerne sætter deres odds, og hvorfor systemet er sat op som det er.  Ellers ville de tabe penge og enhver idiot ville kunne vinde penge. Men, hvis du laver 100 kuponer med 9 kampe på hver kupon, eller bare en kupon som sammenlagt giver 20-30 gange pengene igen, og så vinder mere end to tre gange og kan bevise det, så vil jeg gerne rose dig for at have fundet valuebets, men jeg nægter simpelthen på at tro du sætter dig nok ind i tingene til at kunne finde valuebets.Du tager slet ikke højde for holdendes form eller motivation - kun ligastillingen.

Du er dømt til at tabe på odds i længden, hvis du ikke forstår at sådanne kuponer fungerer fint for sjovt eller, hvis du er rigtig heldig, men ikke fungerer i længden ellers.

Godnat!

Kudska
Førsteholdsspiller

« Svar #12614: 10 Maj 2011, 11:43 »

Overvejer denne kupon til iaften.

HIK - Skjold (0-1) 1 2.45
Young Boys - Grasshoppers 1 1.58
Deportivo La Coruna - Athletic Bilbao 2 2.85

Total Odds: 11.03

Hvad siger folk til det?

Sider: 1 ... 839 840 [841] 842 843 ... 1172 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010