home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 15:08:57 warmon Blogs [28] Mit AS Roma-event...
I går kl. 12:33:20 Broen13 Blogs #60 Youth to Gold
I går kl. 12:31:35 Broen13 Klubsøgnin... Al Hilal FC
06 Mar 2026, 11:41 Broen13 Klubsøgnin... ASEC Mimosas
06 Mar 2026, 11:38 Broen13 Challenges The real Sir Alex Ferg...
05 Mar 2026, 19:49 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
05 Mar 2026, 08:03 Broen13 Klubsøgnin... Servette FC
Antal Registrerede Brugere: 23324
  0 Brugere, 503 Gæster Online.

Nyeste Bruger: kollurprestige
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Odds-tråd
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 838 839 [840] 841 842 ... 1172 Udprint
Forfatter Emne: Odds-tråd  (Læst 1541482 gange)
HansenLFC
Gæst

Sv: Odds-tråd
« Svar #12585: 09 Maj 2011, 21:30 »

Er glad for at jeg nåede at oddse 300,- på følgende double Peace

FCM - SønderjyskE - 1 - 1,8
Fulham - Liverpool - 2 - 2,72!!!!

Tillykke med de 1468!   Thumbs Up

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #12586: 09 Maj 2011, 22:00 »

Tillykke med de 1468!   Thumbs Up
Man skal ikke sælge Bjørnen før skindet er skudt. Men mon ikke jeg også kan sige tak på forhånd Smiley

HansenLFC
Gæst

« Svar #12587: 09 Maj 2011, 22:01 »

Man skal ikke sælge Bjørnen før skindet er skudt. Men mon ikke jeg også kan sige tak på forhånd Smiley

Ellers skylder Liverpool dig de penge!  Wink

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #12588: 09 Maj 2011, 22:02 »

Ellers skylder Liverpool dig de penge!  Wink
Gør de alligevel sikkert i forvejen Peace

HansenLFC
Gæst

« Svar #12589: 09 Maj 2011, 22:03 »

Gør de alligevel sikkert i forvejen Peace

Opstemt crazy

HansenLFC
Gæst

« Svar #12590: 09 Maj 2011, 22:58 »

Jeg står stadig ved min holdning. Og vil I dog ikke bare lade være med, at hovere. I har intet, at have det i! Desuden oddsede jeg ikke den kupon, men har gjort mig et andet forsøg;

Porto - Pacos F @ 1

Rio Ave - Benfica @ 2

Sp. Liss - Setubal @ 1

Ajax - Twente @ 1

Barcelona - Espanyol @ 1

Indskud: 50 kr.

Total odds: 7,23

Kom igen makker.

Op på hesten til næste gang #

Smiley

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #12591: 09 Maj 2011, 23:04 »

Jeg står stadig ved min holdning. Og vil I dog ikke bare lade være med, at hovere. I har intet, at have det i! Desuden oddsede jeg ikke den kupon, men har gjort mig et andet forsøg;

Porto - Pacos F @ 1

Rio Ave - Benfica @ 2

Sp. Liss - Setubal @ 1

Ajax - Twente @ 1

Barcelona - Espanyol @ 1

Indskud: 50 kr.

Total odds: 7,23

Jeg forstår simpelthen ikke at du kan være så snæversynet. Der er INGEN der er enige i hvad du har at sige, og det passer da langt fra at vi ikke har noget at have det i. Bookierne skal tjene penge, hvordan gør de det? - Ved at regne sig frem til oddsne via MATEMATIK! Vi har brugt god gedin argumentation, men at du bare lukker fuldstændig af kan jeg kun grine af. Jeg håber da at du vinder fremover, men synes det er for åndssvagt at du sviner os, når du beder os om vores holdning og vi så fortæller dig, hvordan det står til...

PhilipFlink
Manager

« Svar #12592: 09 Maj 2011, 23:06 »

Jeg forstår simpelthen ikke at du kan være så snæversynet. Der er INGEN der er enige i hvad du har at sige, og det passer da langt fra at vi ikke har noget at have det i. Bookierne skal tjene penge, hvordan gør de det? - Ved at regne sig frem til oddsne via MATEMATIK! Vi har brugt god gedin argumentation, men at du bare lukker fuldstændig af kan jeg kun grine af. Jeg håber da at du vinder fremover, men synes det er for åndssvagt at du sviner os, når du beder os om vores holdning og vi så fortæller dig, hvordan det står til...

Ingen skal svines herinde.. Vi skal allesammen være her :-)

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #12593: 09 Maj 2011, 23:25 »

Ingen skal svines herinde.. Vi skal allesammen være her :-)
Sviner ingen - er bare irriteret over at DN beder os om vores mening, og derefter bare lukker fuldstændig af selvom vores argumentation er 100% korrekt.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12594: 09 Maj 2011, 23:27 »

Jeg er snæversynet, fordi jeg fejler på en kupon!? Du er sgu da fuldstændig til grin, hvilket jeg, overraskende nok, står helt alene med denne beskrivelse af dig.

Ja jeg fejlede, men hvis I så hvad mine indtægter har været på odds, så havde I sikkert lukket røven.

Virkelig, at I ikke har andet at bruge jeres tid på, end at hovere overfor mig om, at jeg tabte en 50'er, altså kom nu, mand jer dog lidt op!

Jeg synes ikke jeg har virket arrogant, det har i hvert fald ikke været min hensigt. Fint at I er uenige, helt sikkert, men der er andre måder hvor man kan udtrykke sin uenighed.

Tak til Ready123. Egentlig sjovt spørgsmål, hvis jeg havde vundet så havde I ikke skrevet herinde.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12595: 09 Maj 2011, 23:30 »

Sviner ingen - er bare irriteret over at DN beder os om vores mening, og derefter bare lukker fuldstændig af selvom vores argumentation er 100% korrekt.

Ingen argumentation er korrekt, da argumentationen ikke danner grundlag for et faktum. Jeg har på intet tidspunkt lukket fuldstændig af, og hvis du er af anden holdning, vil jeg meget gerne se en form for dokumentation. Jeg står ved min holdning, da jeg bestemt ikke var enige med mig. Hvis du har tolket det som værende aflukket for jeres argumentation, så er det dig der har et problem. 
Citat

Hallihallo
Landsholdsspiller

« Svar #12596: 09 Maj 2011, 23:33 »

Jeg er snæversynet, fordi jeg fejler på en kupon!? Du er sgu da fuldstændig til grin, hvilket jeg, overraskende nok, står helt alene med denne beskrivelse af dig.

Ja jeg fejlede, men hvis I så hvad mine indtægter har været på odds, så havde I sikkert lukket røven.

Virkelig, at I ikke har andet at bruge jeres tid på, end at hovere overfor mig om, at jeg tabte en 50'er, altså kom nu, mand jer dog lidt op!

Jeg synes ikke jeg har virket arrogant, det har i hvert fald ikke været min hensigt. Fint at I er uenige, helt sikkert, men der er andre måder hvor man kan udtrykke sin uenighed.

Tak til Ready123. Egentlig sjovt spørgsmål, hvis jeg havde vundet så havde I ikke skrevet herinde.

Du hører jo ikke efter. Har aldrig sagt det var umuligt at den kunne gå hjem, men jeg gav den 2-3 % chance, hvilket efter simpel hovedregning viser sig at være korrekt. Kunne selv have fundet på at oddse noget lignende - for sjov, men forstår ikke at du sviner os og lukker af for os når vi fortæller dig at den ikke er fifty-fifty som du sagde, hvilket er ren utopi fordi man så kunne bliver millionær i længden ved odds. Det eneste jeg bliver irriteret over, er når du griner af vores holdninger eller klokkeklare facts som det er. Er da glad på dine vejne for at du ikke spillede den, men come on - du må sq da også kunne se nu at vi har ret?

Og som sagt - jeg ville da hellere end gerne have ønsket dig tillykke, hvis du havde vundet, men det have ikke ændret min mening - og det fact det er, at der kun var 2-3% chance. - det betyder jo ikke nødvendigvis at det er umuligt-

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #12597: 09 Maj 2011, 23:33 »

Kom igen makker.

Op på hesten til næste gang #

Smiley

Nu skal jeg selvfølgelig ikke være fordomsfuld, men eftersom dine tidligere indlæg har været ren og skær irritationsmoment for mit vedkommende, så klap i, tak.

Undskylder hvis du har ment det i ren og skær høflighed.  

PhilipFlink
Manager

« Svar #12598: 09 Maj 2011, 23:34 »

Nu skal jeg selvfølgelig ikke være fordomsfuld, men eftersom dine tidligere indlæg har været ren og skær irritationsmoment for mit vedkommende, så klap i, tak.

Undskylder hvis du har ment det i ren og skær høflighed.  

Hej Daniel!
- Vi er Humør Crewet.. Vi prøver at skabe god stemning og energi herinde, og synes du skal sige undskyld til Hansen, når han bare prøver at "hjælpe" dig Smiley

freshy
Landsholdsspiller

« Svar #12599: 09 Maj 2011, 23:36 »

humørcrew hvad går det ud på? (:

Sider: 1 ... 838 839 [840] 841 842 ... 1172 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010