|
nicolas-nth
|
|
har lige lavet den sygeste kupon der giver 329 gange igen: arsenal - man c X aston v - sunderland 0-1 X wolves - chelsea 2 blackb - l'pool X everton - tottenham X bilbao - barca 1-0 2 indskud: 30kr kan vinde næsten 10.000 , men for at være ærlig sker det sku nok ikke, men jeg håber
|
|
|
|
|
|
haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?
|
|
|
|
|
Sulo
|
|
har lige lavet den sygeste kupon der giver 329 gange igen: arsenal - man c X aston v - sunderland 0-1 X wolves - chelsea 2 blackb - l'pool X everton - tottenham X bilbao - barca 1-0 2 indskud: 30kr kan vinde næsten 10.000 , men for at være ærlig sker det sku nok ikke, men jeg håber
Den lyder faktisk sandsynlig. Dog tvivler jeg på Aston Villa-Sunderland-kampen. Den kan blive både fugl og fisk. Det samme med Barcelona-kampen. De er videre med en et-målssejr, efter 0-0 i den første kamp. Men ellers vil jeg sige, at den da har en okay mulighed for at gå hjem.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nicolas-nth
|
|
Den lyder faktisk sandsynlig. Dog tvivler jeg på Aston Villa-Sunderland-kampen. Den kan blive både fugl og fisk. Det samme med Barcelona-kampen. De er videre med en et-målssejr, efter 0-0 i den første kamp. Men ellers vil jeg sige, at den da har en okay mulighed for at gå hjem.
Barcas kamp er jo sikker, tror virkelig ikke at 0-0 i første kamp afgør om de vinder 1-0 eller 2-0, tror de vinder ret stort. Er mest bange for villas kamp. Chelsea skal lige i gang
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ariana Grande
|
|
Synes det er lidt sjovt du har oddset på Chelsea. Kan jeg selvfølgelig sagtens sige nu hvor de er bagude 1-0, men det ville ikke være en kamp jeg overhovedet ville nærme mig.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kongesoennen7
|
|
Min kupon efter længere tids pause:  Arsenal - Man City X A. Villa - Sunderland 1 Everton - Tottenham 2 Bilbao - Barcelona under 2,5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nicolas-nth
|
|
Synes det er lidt sjovt du har oddset på Chelsea. Kan jeg selvfølgelig sagtens sige nu hvor de er bagude 1-0, men det ville ikke være en kamp jeg overhovedet ville nærme mig.
Man er vel Chelsea fan  Og jeg er virkelig sikker på at den nok skal blive 1-2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kongesoennen7
|
|
Min kupon efter længere tids pause: Arsenal - Man City XA. Villa - Sunderland 1Everton - Tottenham 2Bilbao - Barcelona under 2,5Kuponen viser at man er ude af form, så i dag prøver jeg med nogle mere sikre kampe: Roma - Catania 1 Udinese - Chievo 1 Inter - Napoli 1 Levante - Real Madrid 2 Odds:5,35 Inter-kampen = 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kalmar
Gæst
|
|
Syntes jeg har en rimelig godt stime fortiden: 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nicolas-nth
|
|
Syntes jeg har en rimelig godt stime fortiden:  Køligt at sætte 50k på X i arsenal-city 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Slikkel
|
|
tror i på denne her :
Espanyol-Atl madrid 2 tal Inter-Napoli 1 tal Levante - Real 2 tal
Indskud 100 kr mulig gevinst : 691 kr
|
|
|
|
|
|
Vi skal alle være her.
|
|
|
|
|
Kalmar
Gæst
|
|
Køligt at sætte 50k på X i arsenal-city  Den var set hele vejen  . Så kampen på TV2 Sport PL. Det var en kedelig 0-0 kamp til de 2 røde kort i overtiden 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kalmar
Gæst
|
|
Smed også lige 70k på Hercules - Atletico Madrid - 2 (2.40) 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
verdenskrig
|
|
Roma - Catania 1 Cagliari - Milan 2Inter - Napoli 1 Levante - Real Madrid 2 1-0 Indskud 100 Mulig gevinst: 1500 COME ON REAL OG INTER
|
|
|
|
|
|
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden  men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  
|
|
|
|