|
|
|
JeppeA
|
|
Føler mig rimelig bollet i røven i de tyske kampe! 
|
|
|
|
|
|
Kunne du tænke dig at blive den uofficielle Danmarksmester i Football Manager 2012 samt vinde utrolige lækre præmier? Så tjek de forskellige challenges her: DM i FM - Info + ChallengesVi er nu oppe på 31 deltagere!
|
|
|
|
|
fyttefytte
|
|
Er på vej ned i kiosken og vil lægge 100 kr på Barcelona og Real Madrid sejre..
|
|
|
|
|
|
Mit nuværende St.Pauli spil Antal sæson - 4 Bundesliga - 1 Tyske pokaltunering - 0 Tysk super cup - 1 Champions League - 0 Euro League - 0 VM klubhold - 0 Europæisk Supercup - 0
Stadion: Millerntor-stadion Klubværdi: 5,21 mia (gæld fra lån: 157 mio)
|
|
|
|
|
verdenskrig
|
|
Arsenal - Tottenham 0-1 2 Birmingham - Chelsea 1-0 1
Total- Odds : 4,47 Indskud: 50
Har ikke oddset i LANG tid, men det kan være jeg skal begynde på det igen.. Lækkert med nogle penge fra en satset kupon 
|
|
|
|
|
|
Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden  men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  
|
|
|
|
|
Kezman
|
|
Har ikke oddset i LANG tid, men det kan være jeg skal begynde på det igen.. Lækkert med nogle penge fra en satset kupon  Rimelig godt spillet på nogle rigtig risikable kampe. Super flot 
|
|
|
|
|
|
maaahhh-h-h-h
|
|
|
|
|
xaagaard
|
|
Lecce v Sampdoria X 3.00 Brescia v Cagliari X 3.00
Samlet odds: 9.00 Indskud: 10kr
Et par kampe til i morgen. Alle fire hold er midt/bund hold og spiller mange tætte kampe, så chancen for uafgjort er der bestemt, nu må vi se, men den skal da næsten prøves!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hallihallo
|
|
Fucking Gent! Foran 3-0 med en halv time igen og så spiller de 4-4!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fyttefytte
|
|
Barcelona vandt 8-0 og Real madrid fører 2-0 og har spillet 100 kroner på at de begge skal vinde med mere end 1, og kan vinde 233 kr, det går sku godt indtil videre
|
|
|
|
|
|
Mit nuværende St.Pauli spil Antal sæson - 4 Bundesliga - 1 Tyske pokaltunering - 0 Tysk super cup - 1 Champions League - 0 Euro League - 0 VM klubhold - 0 Europæisk Supercup - 0
|
|
|
|
|
GHERTESTEAS
Gæst
|
|
Sheffield United - Crystal Palace 1 Rennes - Brest 1Samlet odds: 2,97 Indskud: 50kr Dejligt! Især fordi Sheffield var bagud med 1-2 indtil så sent som det 84. minut. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Sheffield United - Crystal Palace 1 Rennes - Brest 1Samlet odds: 2,97 Indskud: 50kr Dejligt! Især fordi Sheffield var bagud med 1-2 indtil så sent som det 84. minut.  ja der kan man jo bare se "it aint over to the fat lady sings" 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Klausen
Lilleputspiller
|
|
Så var det endelig min tur til at vinde på oddset: Q.P.R.-PRESTON 0-1 1 2.10 LIVERPO-WESTHAM 1 1.42 ALMERIA-BARCELO 2 1.18 REAL MA-BILBAO 0-1 1 1.46 BOLTON-NEWCAST 1-0 1 1.23 WEST BR-STOKE 0-1 2 1.59 TOTAL ODDS : 10.04 Indskud: 30 kr. gevinst = 301 kr 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fyttefytte
|
|
Almeria - Barcelona (1-0) 2 Real Madrid - Athletic Bilbao (0-1) 1 odds 2,33 med indskud på 100 gevinst er 233 kroner  det er bare dejligt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ItaliensLarsen
|
|
Aab - BIF 2 Arsenal - Tottenham 1 Schalke - Werder Bremen - 2
Odds: 11,78 Indskud: 100 kr.
Det gik fandme da godt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
LukasPodolski
|
|
Birmingham - Chelski 1 Odds 6,00 Indskud: 100 kr Gevinst: 600 kr. Blackpool - Wolves 1 Odds: 2.40 Indskud: 100 kr. Gevinst : 240 kr. Germinal - Anderlecht 2 Odds: 1,72 Indskud: 100 kr. Gevinst: 172 kr. Lyngby - Randers 1 Odds: 3.40 Indskud: 100 Gevinst: 0 kr.  Alt i alt en god lørdag!! Dejlige med lidt penge
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
HansenLFC
Gæst
|
|
Det gik fandme da godt  Håber du fuldføre med alle 3 forkert (Dog ikke en hetz mod dig ; men mod de gule)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|