home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 19:27:28 warmon Blogs [20] Mit AS Roma-event...
I dag kl. 15:08:59 Broen13 Blogs #41 Youth to Gold
I dag kl. 08:05:24 Broen13 Klubsøgnin... Chivas Guadalajara
I går kl. 15:32:32 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
I går kl. 10:11:47 Broen13 Challenges Nationalitetsudfordring
I går kl. 08:38:15 Broen13 Klubsøgnin... FC Andorra
23 Feb 2026, 22:31 g00n Blogs The Youth Of The Nation 3
Antal Registrerede Brugere: 23303
  1 Bruger, 547 Gæster Online.

Nyeste Bruger: AlbertoDax
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Odds-tråd
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 520 521 [522] 523 524 ... 1172 Udprint
Forfatter Emne: Odds-tråd  (Læst 1534967 gange)
Vinokourov
Manager

Sv: Odds-tråd
« Svar #7815: 25 Jul 2009, 00:44 »

JosephGuardiola?

Er det dig der har oprette et spil på Bjergtrøjen - Pellizoti vinder?
Ja, det er ham. Smiley

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #7816: 25 Jul 2009, 01:08 »

kipmand... statistik fortæller dig ikke andet end den halve sandhed - Barcelona indledte denne sæson skidt, men ville du spille imod dem hvis de havde tabt to ud af to kampe og i tredje runde møder Numancia, som har vundet alle deres kampe? Næppe. Statistik fortæller i mine øjne langt fra nok om noget som helst, og det er derfor eksperterne på Betxpert beskæftiger sig med meget, meget få ligaer - fordi det er dem, de har kendskab til. Wink Hvis man vil ud og genere store overskud, så skal man kun bruge statistik som sidenote i mine øjne. Selvfølgelig er det nyttigt, men det er som sagt kun den halve sandhed. Smiley

EDIT: Bare spørg danskespils sidste mange eksperter.. de spiller alle udfra statistik, og de har alle kæmpe underskud.. det meste er dannet udfra måljagten dog.
« Seneste Redigering: 25 Jul 2009, 01:10 af JosepGuardiola » Logged

Vinokourov
Manager

« Svar #7817: 25 Jul 2009, 11:06 »

EDIT: Bare spørg danskespils sidste mange eksperter.. de spiller alle udfra statistik, og de har alle kæmpe underskud.. det meste er dannet udfra måljagten dog.
Ja, måljagt giver selvfølgelig underskud. Men Claus Vandborg har faktisk kun underskud på 2000 kr. på Den Lange. Det kan måske lyde af meget, men efter min mening er det en flot bedrift. Han er tvunget at skulle finde spil HVER dag året rundt. Plus det skal han være i stand til at argumentere for dem. Oven i en tvungen pligt til at give råd hver dag skal han også bruge Danske Spils udbud, hvilken indebærer meget ringe tilbagebetalingspro center og få kampe/dueller.

Jeg synes tit, folk er for hårde til at dømme Danske Spils ekspert (og den tidligere Tage Lægaard). Ja, de har/havde underskud - men hvem ville ikke have underskud, når man HVER dag skal lave mindst tre spil. Det er jo ikke hver gang, man kan finde noget, man har et større indblik i, en tirsdag morgen, hvorfor man blot bruger statistiske fakta på en liga, man overhovedet ikke har indblik i. Sådan fungerer det altså.

Jeg er af den ovebevisning, at Claus Vandborg ville have haft overskud, hvis han måtte få ordentlige tilbagebetalingspro center og kun spille på de sportsgrene og ligaer, han følte at have insiderviden i. Smiley
« Seneste Redigering: 25 Jul 2009, 12:00 af LAge » Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #7818: 25 Jul 2009, 12:04 »

Ja, måljagt giver selvfølgelig underskud. Men Claus Vandborg har faktisk kun underskud på 2000 kr. på Den Lange. Det kan måske lyde af meget, men efter min mening er det en flot bedrift. Han er tvunget at skulle finde spil HVER dag året rundt. Plus det skal han være i stand til at argumentere for dem. Oven i en tvungen pligt til at give råd hver dag skal han også bruge Danske Spils udbud, hvilken indebærer meget ringe tilbagebetalingspro center og få kampe/dueller.

Jeg synes tit, folk er for hårde til at dømme Danske Spils ekspert (og den tidligere Tage Lægaard). Ja, de har/havde underskud - men hvem ville ikke have underskud, når man HVER dag skal lave mindst tre spil. Det er jo ikke hver gang, man kan finde noget, man har et større indblik i, en tirsdag morgen, hvorfor man blot bruger statistiske fakta på en liga, man overhovedet ikke har indblik i. Sådan fungerer det altså.

Jeg er af den ovebevisning, at Claus Vandborg ville have haft overskud, hvis han måtte få ordentlige tilbagebetalingspro center og kun spille på de sportsgrene og ligaer, han følte at have insiderviden i.

Heh - som jeg skriver... de spiller på statistik og får underskud. Smiley Selv i weekenderne, hvor de har frit spil, går det ofte galt (hvis ikke ham de har nu, så de syv de havde før)  Folk der skriver her i tråden spiller jo også næsten dagligt på alt mellem himmel og jord, så hvor er forskellen? Smiley

kipmand
Reserveholdsspiller

« Svar #7819: 25 Jul 2009, 12:18 »

Jeg synes nu statistikkerne er til god hjælp for mig, og vinder da en del i ny og næ!

Engang Odense
ALTID Odense

___________________ ________
PSN: kasparlyk

Bimmand
Gæst

« Svar #7820: 25 Jul 2009, 18:03 »

Fik idag spiller FCK-1 og OB sejr for 30 KR, VINDER LIDT UNDER 60 kr

kipmand
Reserveholdsspiller

« Svar #7821: 25 Jul 2009, 18:03 »

der er massere, Det vildt den giver 1,80 på Kalmar i forhold til de spiller så godt for tiden!

Og til søndag tror jeg CSKA banker Spartak Moskva til odds 2,10
Har 30kr på Double med Kalmar og CSKA og Kalmar vandt 2-1 dejligt , kom så CSKA

Engang Odense
ALTID Odense

Enged
Gæst

« Svar #7822: 25 Jul 2009, 18:06 »

Jeg har lige en advarsel til folket!
Lad være med at oddse på nogen af de hold som Bave holder med, så taber man bare.

Bimmand
Gæst

« Svar #7823: 25 Jul 2009, 18:07 »

Lad være med at oddse på nogen af de hold som Bave holder med, så taber man bare.

Haha, hvem holder Bave da med ?

absalonsen
Gæst

« Svar #7824: 25 Jul 2009, 18:08 »

Fik idag spiller FCK-1 og OB sejr for 30 KR, VINDER LIDT UNDER 60 kr

Sindsygt! Hvad skal pengene bruges på? Wink

verdenskrig
Manager

« Svar #7825: 25 Jul 2009, 18:09 »

Hva med mig Wink

Med tanke på brøndby mod tallin og liverpool mod det thailandske hold funny

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Bimmand
Gæst

« Svar #7826: 25 Jul 2009, 18:11 »

Sindsygt! Hvad skal pengene bruges på? Wink

Haha ja synes ikke der var flere gode kampe idag så spillede bare en lille en, pengene skal bruges på Bif sejr i morgen !

Enged
Gæst

« Svar #7827: 25 Jul 2009, 18:14 »

Jeg forstår ikke hvorfor, der er så mange folk, der spiller på ting, de overhovedet ikke aner noget om - statistik kan da ikke fortælle SÅ meget.. hvem ved fx noget om den irske liga? crazy

Tja, jeg har faktisk gode erfaringer med at spille på baseball og fodbold i Asien, ikke at jeg aner noget om det, men fordi der vinder favoritterne altid Wink

Hva med mig Wink

Med tanke på brøndby mod tallin og liverpool mod det thailandske hold funny
Og selvfølgelig skal man heller ikke spille på VKs hold, men det troede jeg at alle vidste, så dette ikke var en nødvendighed Wink

kipmand
Reserveholdsspiller

« Svar #7828: 26 Jul 2009, 14:02 »

Engang Odense
ALTID Odense

Bimmand
Gæst

« Svar #7829: 26 Jul 2009, 14:03 »

Det er ogsÅ til odds jeg har benytte mig af det Opstemt

Sider: 1 ... 520 521 [522] 523 524 ... 1172 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010